Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 43 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Nākošais
FIAT&Chrysler
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
taapeec jau FIAT piecderees 30% ktraislera akciju, buus "FIAT-Chrysler" ar ruupnmiicaam, kuraas shancee mellie, skruuvees fiatus tur, vajadzees ruupeeties, vajadzees govermenta atbalstu. viss buus labi! super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
un mēs varēsim braukt ar lētajām alfām, ko leiši atvilks no apdrošinātāju izsolēm  naac  aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
+ 1 elbee
Skatoties uz amurikas autoproma brīnumiem paliek baisi.
Kam tie mēsli ir vajadzīgi ārpus us&a ? Un pašmāju tirgū viņiem ir tādas alternatīvas no nippone un jevropas, ka būtu jābūt ar pilnīgi aptaukotām smadzenēm lai paviltos uz jau pieminēto "sportsedan", kuram ir tāds izpildijums kādu EU pārtrauca ražot pirms 50 gadiem

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
aha alternatīvas no jevropas? 6.1 V8 RWD kupeja pa 22Kusd

http://www.dodge.com/en/2009/challenger/

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kā viņi zina:  shifty  aiwa
Citāts:
No doubt the so-called ‘enthusiast’ websites will be jumping up and down and speculating Alfa could now make use of the 300/Challenger platform to do a big RWD car. But this is irrelvant tosh. Alfa has bigger problems – dealers, quality, distribution, resale value etc etc. I mean, it ain’t the FWD that’s holding Alfa back – the Audi A4 outsells the 159 by 10 to one globally, and last time I looked the A4 didn’t have RWD.


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Amītis Alfas Forumā 
Diezgan rēcīga situācija. Es esmu līdz stulbumam pārliecināts Jeepists ar N-tiem Jeepiem dažādos izpildījumos. Vobšem, pasists uz šo lietu. Kad klajā nāca informācija par Fiat un Chrysler aliansi, līdzīga diskusija bija jeepclub.lv forumā, bet gan tika vairāk meklētas utis Fiatā. Vakar es nopirku seksīgu Alfiņu, ar kuru varētu mazliet vasarā paākstīties, jo šī marka man vienmēr ir simpatizējusi. Tapēc arī tagad ieklīdu alfisti.lv forumā, lai pačolētu, ko jūs ziemā ēdat. Laughing

Izlasiju šo sadaļu un nolēmu mazliet jums iebilst, līdzīgi, kā es to dariju jeepclub.lv. Es vēl 2007. gadā Forbes.com blogā rakstiju, ka labākā Chrysler aliense varētu izveidoties tieši ar Fiat. Chrysler bija smagi cietis no sadarbības ar Daimler un bija skaidrs, ka tas viens pats neizdzīvos. Kad 2009. gada aprīlī Marchionne paziņoja par saviem plāniem pārņemt Chrysler, es biju starā. Paskaidrošu kapēc:

Abas kompānijas daudz iegūst no šīs sinerģijas. Chrysler ir nepieciešamas modernas mazauto platformas. Fiat tās ir. Chrysler vajag mazus benzīna motorus. Fiat tādi ir. Chrysler ir tikai heavy duty industriālais dīzelis, ko uzstāda uz Ram. Paredzamā nākotnē Chrysler nav dīzeļu ko piedāvāt komaktās klases autiņiem. Fiat tādi ir. Chrysler vairs nav Sprintera, jo Daimler pēc šķiršanās paņēm to līdz. Fiat ir Ducato. Chrysler nav bulku vāģa. Fiat tāds ir. Lai Chrysler varētu ieņemt vērā ņemamu tirgus daļu Eiropā, tad tam savi rumaki ir jāražo šeit pat vecajā pasaulē. Fiat to var darīt.

No otras puses Fiat nav SUV. Chrysler ir Jeep! Fiat nav MPV/minivena (tas ko ražo kopā ar Peugeot/Citroen ir vienkārši pārpratums). Chrysler ir Voyager. Fiat arī nav normālas RWD patformas. Chrysler ir 300c. Fiat nav pick-up. Chrylser ir RAM un Dakota. Chrysler ir tomēr liels spēlētājs ASV - lielāks par Fiat Eiropā. Fiat grib būt Amērikā. Lai to izdarītu, tam savi autiņi ir jāražo uzvietas ASV. Chrysler ASV 2010. gada februārī pārdeva pāri pa 80,000 mašīnām. Datus var sameklēt Forbes.com. Pretstatā Alfa visā pasaulē 2009. gadā spēja pārdot mazāk par 200,000 mašīnām. Chrysleram ir apjoms un Fiat tieši to vajag. Chryslergroupllc.com varat noskatīties Fiat šefa preses konferenci, kurā viņš atklāti pasaka, ka, lai Fiat izdzīvotu, tam ir gadā jāpārdod vairāk pa 6,000,000 spēkrati.


Ir pamats domāt, ka šī sadarbība būs veiksmīga un no tās iegūs gan Fiat, gan Chrysler.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Amītis Alfas Forumā 
Atsevišķos postos redzēju kritiku par Amīšu mašīnām, tai skaitā arī par Chrysler 300c, Pacificu utt. Arī šeit atļausos pakomentēt.

Man pašam Bez Jeepiem, Alfiņas, Lada 2103 ir arī  gandrīz 20 gadus vecs Cadillac Seville ar North Star V8 motoru. KAIFS! KAIFS nevis skrieties, bet lēnā kruizā šūpojoties ripot un skatīties, kā blakus esošiem veikaliem no motora dūkoņas vitrīnas trīc. Ja vajag ļoti ļoti, tad var arī uzspiest. Uz taisna ceļa uzņem ātrumu ļoti labi, bet pagriezienos tā ir kā ir. Bet amīši jau iet tikai taisni. Manevri un diplomātija ir domāta Eiropai. Cool

Par Chrysler 300c. Savā klasē 300c piedāvā vislabāko cenu. Ir tasnība, ka šī modeļa platforma ir radnieciska ar ar MB 210/E klasi, bet tā ir pārbūvēta. 300c ir lielāks par gan par veco E klasi, gan par jauno E klasi, gan par Audi A6, gan par BMW 5 sēriju. 300c zaudē izmantoto salona materiālu kvalitātē. Tie ir su..di. 300c pietrūkst mazo dīzeļu. Tam ir tikai lielais 3.0L Daimler dīzelis. Mazie V6 2.7L un V6 3.5L benzīnieki ir švaki. Ir divi forši V8 motori – Hemi  5.7L ar atslēdzmiem cilindriem un Hemi 6.1L ar 420zs. Pats galvenais, ko piedāvā šis auto ir odziņa. Odziņa kas ir pilnīgi pretēja 159. Alfai. Ja Alfa piedāvā romantisku un, tajā pašā laikā, dinamisku un agresīvu dizainu, tad 300c ir smagnējs un brutāls dizains, kas pasvītro atuo spēku.

Par Pacifica. Pacifica ir Chrysler produkts, ko Chrysler jau zīmēja prims Daimler un Chrysler apvienošanās. MB R klase izmanto Pacificas bāzi, par ko liecina fakts, ka MB R klase nav pieejams ar pakaļas piedziņu, kas MB ir visiem auto izņemot A un B klasi. Tā vietā ir tikai 4x4,kas ir pieejama uz Pacifica. MB R klasi arī sāka ražot vēlāk par Chrysler Pacifica. Pacificas lielākā problēma ir ēdelīgie motori. Tas, ka auto ar 4.0 motoru rēc, bet neiet, ir fakts. 4.0 motors nav no tiem pārdomātākajiem.

Chrysler Sebring . Jaunākās paaudzes Sebring ir katastrofa! Dizains ir vienkārši koma. Salonā izmantotie materiāli ir kā „miksera” plastmasa. Iepriekšējais Sebring gan ir forš.

Dodge Avenger. Ražots uz tās pašas bāzes, kā Chrysler Sebring. Dizains labs, bet salona materiāli pilnīgā d....  Abu šo auto vadāmība ir OK. Dabiski to nevar salīdzināt ar Alfu, bet tomēr nav slikti.
Dodge Journey. Ļoti labs auto, kas ražots uz tās pašas bāzes, kā Dodge Avenger, Chrysler Sebring un arī Mitsubishi Outlander. Salona materiāli jau ir ļoti labi un, ja šo auto lieto ar VW 2.0 dīzeli un DSG kārbu, tad vispār ir pasaka.
Dodge Caliber. KOMA! Dārgs, nesmuks, plastmasīgs utt.

Chrysler Grand Voyager vai Dodge Caravan. Voyagers ir Voyagers. Labāka autiņa šinī klasē nav.
No tiem, ko piedāvā Eiropā paliek vēl tikai Jeep. Nu jūs jau saprotat, ka mani šeit nevar ņemt pa pilnu. Bet nu labi:
Jeep Grand Cherokee. Leģenda, savas klases pamatlicējs. To kļūdaini testos salīdzina ar BMW x5 vai MB ML, bet tas nav pareizi. Ne MB ne X5 nav bezceļa auto, bet Grands ir. To konkurenti ir Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero un Nissan Pathfiner. Grands no šiem visiem autiņiem ir visdārgākais, bet arī bislabākais. Tam ir Quadra-Drive II 4x4 piedziņas sistēma, kas sabloķē gan priekšējo, gan pakaļējo, gan arī starptiltu bloķi. Ja saķere ir tikai vienam ratam, tad Quadra-drive 2 novirzi 100% tieši uz šo vienu ratu. Te var paskatīties dzīvē http://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY
Grandam arī ir labākie motori savā klasē. 3.0l dīzelis ar 218zs, Hemi 5.7l ar 326zs un 6.1l ar 420zs(bet ar bezceļu 6.1 gan ir grūti) Šis vairāk ir domāts, lai izpogādu Cayenne Turbo S.

Jeep Commander. Dizains rada jautājumus, bet ir tie, kam tas patīk. Tas atgādina veco Čiri, kas daudziem simpatizē. Commander ir tas pats Grands, bet ar 3 rindu salonā un ar lielāku aizmugurējo pārkari, kas rada lielāku svaru uz aizmugurējās ass un ļauj izbaudīt daudz lielāku komfortu, bet, līdz ar to, zaudē bezceļā.

Jeep Cherokee. Pašreizējais modelis laikam nav tik veiksmīgs. Pārāk smags! Materiāli salonā arī ir čābīgi. Piedziņa ir standarta 4x4. Burvība ir tā, ka var braucot atslēgt un pieslēgt priekšējos ratus.

Jeep Compas un Patriot. Izpildijumā ar 2.0L vw dīzeli un 6 pakapju manuālo kārbu ir pat ļoti baudāms. To var uzčipot līdz kādiem 177 zirgiem. Bezceļa iespējas gan ir visai ierobežotas, bet par Toyota RAV 4 pa dubļiem ies labāk noteikti.

Jeep Wrangler. Wrangler ir arī Āfrikā Wrangler. Vienīgais konkurents ir Lend Rover Defender. Manā skatījumā Wrangler vinē. Tas ir lētāks, tam ir jaudīgāks dīzelis, ir pieejama benzīna versija un 4x4 sistēma ir labāka. Defenderim nevar atslēgt priekšu. Defenderam salonā līst iekšā ūdens, un tas visu laiku ir mazliet jāparemontē - ne nopietni, bet pa sīkumiem. Jeep Wrangler Rubicon versijā ir maksimālais, ko no bezceļnieka var vēlēties. Tam ir saslēdzami tilti un atslēdzams stabilizātora stienis un citas fiškas.
Visiem Jeep ir atsledzami visi tilti. Tas nozīmē, ka autiņu ar automātu var vilkt, cik ilgi grib.

Vēl palika tie, ko Eiropā netirgo:

Chrysler vēl ražo RAM, kas ir kruts dampis.

Viper. Te es redzēju dažu sajūsminātus postus par šo rumaku. Es domāju, ka nākotne tam būs ļoti īsa. Viper ir vecs! Diez vai būvēs tam jaunu platformu. Visticamāk izdomās kādu jaunu platformu, uz kuras varēs būvēt gan Viper, gan Maseratti, gan Alfu un gan Ferrari.
Nu laikam būs gana. Ceru, ka nenogurdinu ar lasāmvielu. Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lasāmviela super
Par Chrysler un ko tas iegūs no Fiat aptuveni skaidrs, bet kā ar Alfu? Ko tā varētu iegūt no tā paša Chrysler tehnoloģiju ziņā?
 
Alfai nav vairs neviena īsti jaudīga dzinēja. Busso v6 neatdzīvinās, bet Holdena v6 pēc GM saišu pārraušanas visdrīzāk vairs nebūs. Maserati V8 iekš 8C bija vienreizējs pasākums.
Skaidrs ka izstrādāt jaunu V6 tagad būtu neprāts, imho R4 Turbo (1750 TB) nevar būt Afas dzinēju flagmanis, varbūt Alfa varētu iegūt Hemi V8 priekš 169... Varbūt vari ko vairāk pastāstīt par tiem Hemi V8?
Par Chryslera v6 šķiet, ka nav īsti vērts runāt, jo tie imho rij un neiet?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jeep rakstīja:
bla bla bla


vismaz vel kads viedoklis super it ka jau visi iegust, gan Fiat, gan Chrysler, piki nopelnis, darbavietas saglabas, tirgu iekaros... tikai ka tas ietekmes Alfu? un vai no sis savienibas ko iegus ari Alfa? un man liekas, Jeep ir dzivojis Amerika kadu laiku, ne?

j.k. rakstīja:
Alfai nav vairs neviena īsti jaudīga dzinēja. Busso v6 neatdzīvinās, bet Holdena v6 pēc GM saišu pārraušanas visdrīzāk vairs nebūs. Maserati V8 iekš 8C bija vienreizējs pasākums.
Skaidrs ka izstrādāt jaunu V6 tagad būtu neprāts, imho R4 Turbo (1750 TB) nevar būt Afas dzinēju flagmanis, varbūt Alfa varētu iegūt Hemi V8 priekš 169... Varbūt vari ko vairāk pastāstīt par tiem Hemi V8?
Par Chryslera v6 šķiet, ka nav īsti vērts runāt, jo tie imho rij un neiet?


Eiropai V6 un V8 dzinejus vairs nevajadzes. tendences ir diez gan skarbas, nodokli, nodevas, co gazes... uzliks tam 1750 TB Multiair galvas, saliks stiprakas ieksas, lielaku turbu, un ta kaste ies rukdama, ja vien mes runajam par "vieglajiem un atrajiem" 169 projekts skiet tiek iegrusts ar vien dzilak atvilknes... bet ja nu tomer ne, tad Chrysleram tak ir revolucionarais Pentastar V6 dzinejs, tik tikko pilnigi jauns! Marchione vel nesena intervija teica, ka ta esot bijusi megakluda, radit pasiem savu jaunu V6 dzineju

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jeep - super  un naac

Patika labi un +/- argumentēti punkti.
Man gan pašam USA produkti [ar nelieliem izņēmumiem] liekas viegli  mozaika
Nav gan bijusi liela darīšana, bet cik ir bijusi, tik -  eek1

1. Vojažers. Grands - ir ok.
Bet motori... 3,3 rij bet neiet
dīzels no ģeneratora (alfai gan tāds pats bija  Embarassed ) un komplektā ar manuālo kārbu  c

Atzīšos - aktuālo neesmu čamdijis

2. 300 c - man no ārpuses patīk. Man vispār patīk mašīnas ar raksturu. Braucis neesmu

3. Pacifiks. Esmu braucis ar to 3,3 (vai 3,6) un 4,0. Abi iet vienādi sūdīgi, abi rij vienādi daudz. Brauc slikti, grab.
Bet salona koncepts ir ļoti labs. Patīk atdalītās sēdvietas otrajā rindā, 4 + 2 sēdekļu formula ir super
Bet tas panelis...  Crying or Very sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
..
ja vien mes runajam par "vieglajiem un atrajiem" 169 projekts skiet tiek iegrusts ar vien dzilak atvilknes...

Var jau būt ka alfai nemaz nevajag 169.
Pa lielam vai tik ne visi "executive" auto šai markai nesuši tikai zaudējumus?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
elbee rakstīja:
..
ja vien mes runajam par "vieglajiem un atrajiem" 169 projekts skiet tiek iegrusts ar vien dzilak atvilknes...

Var jau būt ka alfai nemaz nevajag 169.
Pa lielam vai tik ne visi "executive" auto šai markai nesuši tikai zaudējumus?


kaut ko jau vajag, citadi italu mafiozi nav ar ko braukt aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja, ja j.k. nezaimo te  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
elbee rakstīja:
..
ja vien mes runajam par "vieglajiem un atrajiem" 169 projekts skiet tiek iegrusts ar vien dzilak atvilknes...

Var jau būt ka alfai nemaz nevajag 169.
Pa lielam vai tik ne visi "executive" auto šai markai nesuši tikai zaudējumus?


Ko tu te laid  Confused
Cik tad ilgi lai es braucu ar 159-o  Confused
shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
imo 164 pārdevās labi.

Bet labāk tomēr koncentrēties uz kompktiem un mazo klasi.

Luxus tirgus ir sašaurinājies visai grandiozi un ik pa laikam kādu izmet ārā. Fordam bija Scorpio, Opelim Senators un Omega, VW bija Pheaton (biš cic stāsts)...

Ja uztaisīs lētu foršu alfa 300C, būs labi, neuztaisīs - arī būs labi. Bet ja taisīs - cena ir vienīgais uz ko var izbraukt. Jautājums - draivs vs kvalitāte (viens vai otrs būs jāziedo) paliek atklāts. Dārgu alfu neviens nepirks (atceramies 166 - nobody bought it new in the first place).

liels alfas SUV - imo porno, līdzīgi kā tas lielais Saabs (9-7?)

Mazs alfas SUV un compass bāzes - meibī. Bet bail ka sanāks tas pats vecais labais porno.


Tātad - uztaisīsim swat.

Cerības: Apvienošanās nesīs lētus, izskatīgus un ātrus auto, ko tauta mīlēs un pirks. Crysler vairs neražosies Austrijā (viss, kas nāk ārā no Styer ir preteklība), bet gan Itālijā - moš tas viņiem ir ieguvums.

Draudi - sanāks daudz nekvalitatīvu, pretīgu, smagu un dārgu slīcināmo kucēnu. Milzīgs kantains Commander ar Alfas resti, dīvains Sebrings ar 159 salonu, Multipla ar nu jau Mito purnu un V8 Hemi centīsies iekarot ameriku, Dārgs, smags, pagarināts liels RWD alfa sedans  kā tasometrs ar RAM industriālo dīzeli.


kautkātā


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 43 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database