Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Alfa Romeo "ziedu laiki"
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Alfa Romeo "ziedu laiki" 
Braukalējot ar Gelandevāgenu radās aptaujas jautājums.
vai mēs jau neesam piedzīvojuši uz iekšdedzes dzinēja balstītās autobūves „ziedu laikus” ?

Paskaidrošu. Kopš pēdējā lielā kara nekas radikāls nav mainījies un uzlabojies. Visi lielie atklājumi ir vismaz 50 gadus veci:
dīzelis
vankelis
kompresors/turbīna
comon rail
tiešā iesmidzināšana
bokseris

Vienīgie uzlabojumi - pateicoties aizvien lētākai elektronikai ir pilnveidojusies dzinēja vadība un ritošās daļas menedžments. Bet tā ir evolūcija, ne revolūcija.
Pat norobežojoties no bezceļa klasikas un šīsdienas „lamināta” mēsliem, paskatoties uz mūs mīļo „klasiķi” – alfu. Kas mūsdienu 159 ir savādāks kā Arbas kupejā ? OK, detaļas ir nostrādātas labāk, ērtāk, palīgsistēmas ir tiešām augstā līmenī, bet strukturālā līmenī viss ir tieši tāds pats. Mēs pat tehnisko apskati ejam pēc vienādiem spēles noteikumiem.
Viss drīzāk ripo uz otru pusi – tiek meklēti risinājumi kā to pašu auto dabūt gatavu lētāku, vienkāršāku.
Sportā tiek runāts par izmaksu samazināšanu... Neviens jauns rekords ar iekšdedzes dzinēju nav uzstādīts. Es nerunāju par perverso Veiron – tam vispār nevajadzēja nākt dienas gaismā.



Pēdējoreiz rediģējis NIKSONS Mon Oct 27, 2008 10:41 am; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
vai mēs jau neesam piedzīvojuši uz iekšdedzes dzinēja balstītās autobūves „ziedu laikus” ?


esam. Alfa Giulia (105. seerija= visas Bertones kupejas, "zhigulji", Montreal, Spider...) un Alfetta (GT, GTV, Giulietta, 75, 90, SZ/RZ...) tehniski ir daudz advanceetaakas mashiinas par to pashu 159, nemaz nerunaajot par, piemeeram, MiTo.

ar ko izceljas 159 un MiTo. ar droshiibu un komfortu, tai skaitaa visaadu elektronisku hernju. tas arii iemesls, kaapeec ikdienaa braucu ar jaunu mashiinu. 8 airbagi, vilkmes, stabilitaates, bremzhu asistenti, skanjas izolaacija, seedeklju reguleeshana 4 dimensijaas, bluetooth handsfree utt. Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja kāds nav pamanījis Cool tad nu jau gandrīz 20 gadus autobūve vairs netiecas pēc vienkāršiem, viegliem, ekstrēmi ātriem, sasodīti bīstamiem, skaļiem un smirdīgiem spēkratiem. Uzsvars ir uz ekomomiju, komfortu, drošību. Viss. 21. gadsimts ir aiz loga, čaļi! Deal with it Smile


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
http://www.teslamotors.com/

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
TheCAT rakstīja:
http://www.teslamotors.com/



viss forshi, bet

Citāts:
Range       About 220 miles


un

Citāts:
Full Charge     About 3.5 hours using the Tesla Motors High Power Connector.


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jaa, piekriitu, bet tas jau ir tikai saakums. Redzeesim ar ko brauks muusu beerni  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu ja taa vispaariigi runaa tad protams ka visi tie labie laiki ir pagaajushi. Viss o vareeja izgudrot ir izgudrots iekshdedzes dzineejam. Pashu dzineeju ieskaitot. Visadus kniburinjus neskaitiisim. Elektroauto arii nekas jauns nav, vienk savieno el., motor ar auto. Fuel cells utt, arii par iipashu revoluuciju nenosauksi. Garlaiciigi laiki priekshaa. Vieniiga ceriiba uz to ka zinaatne tagad atiistaas tik strauji, ka iespeejams veel mums sanaaks redzeet auo ko dzen uz priekshu ''protonu mezoliskais vielas paaatrinaataajs ar K.Dunkhree neeforaalo aplieces generatoru'' aiwa Taa gan vareetu buut revoluucija  Very Happy
Kaukas jau dzriizumaa nomainiis to iekshdedzes dzineeju. Man lielaakaa interese ir par materiaaliem, no ka tos autinjus naakotnee buuvees. Shobriid materiaalu teh nologijas atiistaas leecieniem, gluzhi kaa datori peedeejaas desmitgadees. Gaidaam 500kg smagus luksusauto driizumaa  Very Happy


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
virsbuves tehnologjias var teikt ka pedejos gados  ir megaprogreseejushas. magjiskie vardini tagad ir  limetais/kniedetais aluminijs un karbons.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
auto union imo bija no alumīnija.

un vina pēctecis trabants - gndrīz no karbona Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu par virsbuvem runajot, nanotehnoligijas ir nakotne.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
HVZ kur ir nākotne.

Manuprāt, no vecā Stīvensona lokomotīves palienētais kloķa-klaņa mehānisms sevi ir izsmēlis.
Cik es saprotu mehāniku, tur ir vibrācijas, berze, inerce, karoče - sūdz

IMO pareizais ceļš ir kautkas ripojošs, bez cikla, bez takts. Kā elektromotors.
Elektrību nevar piegādāt pietiekošā daudzumā (sk. elbē txt)
Vankelī ir takts...
kkā sakompresēta un samenedžēta reaktīvā turbīna ? Kā tur ar materiālu izvēli, drošību...

HVZ, lai tur gudrie veči domā, bet imo vecais labais četrtatkeris jau ir pārziedējis....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
HVZ kur ir nākotne.

Manuprāt, no vecā Stīvensona lokomotīves palienētais kloķa-klaņa mehānisms sevi ir izsmēlis.
Cik es saprotu mehāniku, tur ir vibrācijas, berze, inerce, karoče - sūdz

IMO pareizais ceļš ir kautkas ripojošs, bez cikla, bez takts. Kā elektromotors.
Elektrību nevar piegādāt pietiekošā daudzumā (sk. elbē txt)
Vankelī ir takts...
kkā sakompresēta un samenedžēta reaktīvā turbīna ? Kā tur ar materiālu izvēli, drošību...

HVZ, lai tur gudrie veči domā, bet imo vecais labais četrtatkeris jau ir pārziedējis....


Nemīz - gan jau elektrību pamanīsies sastūķēt pietiekami mazā un vieglā ātri uzpildāmā/atjaunojamā/ģenerējošā verķī.
Domāju ar gadiem 20 vajadzētu pietikt...
Mikroskopisku kodolsintēzes reaktoru gan tik fiksi neradīs vēl...
Vai arī izdomās kādu enerģijas pārraides principu - mikroviļņu lidmodeļus jau ir palaiduši, bet tas nav labākais risinājums, jo pa vidu ir padaudz uzceptu putnu... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database