Autors |
Ziņojums |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
 Vieglie un aatrie
kaa jums shis? Prognozeejamaa cena - ap 80000$! Cayman baazes cena!
http://www.supercarnews.net/2005-connaught-type-d-gt-syracuse-edition
2.0L supercharged V10 (!!!) 300BHp, 950kg, 0-100kmh <4s.
slikti tikai, ka vien 100 eksemplaari tiks izgatavoti...
|
Sat Sep 02, 2006 10:15 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
 Re: Vieglie un aatrie
Oga rakstīja:kaa jums shis? Prognozeejamaa cena - ap 80000$! Cayman baazes cena!
http://www.supercarnews.net/2005-connaught-type-d-gt-syracuse-edition
2.0L supercharged V10 (!!!) 300BHp, 950kg, 0-100kmh <4s.
slikti tikai, ka vien 100 eksemplaari tiks izgatavoti...
bish atgaadina RZ/SZ tikai 10x negliitaaks
|
Sat Sep 02, 2006 10:18 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
ndabiigi, ka negliitaaks. Par to nav runa. Es 1kaarshi, shodien paarlapojot autoreview papiira izdevumu, aizdomaajos liidz tam, cik tad mums vispaar shobriid ir pieejami "vieglie un aatrie", ar godiigaam piedzinjaam, bez elektroniskiem navarotiem utt. Liekas, ka patiesa auto vadiit (valdiit?) prasme paliek tikai to ljauzhu privileegija, kuri, pietiekami biezhi pa trepeem kriitot un galvu durviis spiezhot, peerk joprojaam shaadus plastikaata/alumiinija iipatneejas konstrukcijas aparaatus par 1 Breras + 1 159 kopsummu...
|
Sat Sep 02, 2006 10:53 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
kaut gan ir varianc, kas nemaksā muļjonus
ir viegls un ātrs
piedziņa pareizā
tiesa, cenrādī pie katra papildaprīkojuma ir pielikta ne tikai cena, bet arī svars...
lūk šis te!
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Sep 02, 2006 11:09 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Da nu... caterham ir parodija shiem te:
http://www.morgan-motor.co.uk/home.html
|
Sat Sep 02, 2006 11:13 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Oga rakstīja:Da nu... caterham ir parodija shiem te:
http://www.morgan-motor.co.uk/home.html
morgans protams ir klasika, bet Lotus7 arī nav mazāka klasika
morganam ir koka stūre, āda un citas fīčas, kas to vāģi padara smagāku!!!
un Aero8 cena vairs nav nekāda demokrātija...
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Sep 02, 2006 11:17 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
eu, specuki! nosaucat labaak 5 galvenaas Maserati 3200 un 4200 atshkjiribas? tas 4200 ir atmosferiskais V8 un 3200 ir V8 + 2x trubo jeb es maldos?
|
Sat Sep 02, 2006 11:32 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
http://www.conceptcarz.com/vehicle/z614/Maserati_3200%20GT/default.aspx
3200GT - 3.2 + 2xturbo = 370Hp
4200GT - 4.2 V8 = 400Hp
Taatad 30Hp starpaa, pie kam ar atmosfeerisko ir 143x vieglaak braukt kaa ar biturbo. Veel fishka - par Maserati biturbo mashiinu "vadaamiibu" uz jebkaa, kas nav sauss asfalts, kliist legendas
|
Sat Sep 02, 2006 11:36 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Oga rakstīja:http://www.conceptcarz.com/vehicle/z614/Maserati_3200%20GT/default.aspx
3200GT - 3.2 + 2xturbo = 370Hp
4200GT - 4.2 V8 = 400Hp
Taatad 30Hp starpaa, pie kam ar atmosfeerisko ir 143x vieglaak braukt kaa ar biturbo. Veel fishka - par Maserati biturbo mashiinu "vadaamiibu" uz jebkaa, kas nav sauss asfalts, kliist legendas 
V8 vinji ir abi divi, ferrari bloks tipa
|
Sat Sep 02, 2006 11:38 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Protams. Bet viens ir biturbo, otrs - atmosfeeriskais...
Turbo (biturbo) ir savs smekjis, bet, ja atmosfeeriskais to speej izbieteet, pieaudzeejot tikai 1L tilpuma, tad es balsoju par atmosfeerisko.
|
Sat Sep 02, 2006 11:40 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
pieļauju, ka tās ir zemspiediena turbīnas abas vai viena zemspiediena otra augstspiediena...
kā tiem bīdeļiem ir ar giezes momentu?
vai nav tā, ka tam biturbo tas griezes momenc ir plūdenāks un lielāx?
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Sep 02, 2006 11:44 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Pofig. Turbo ir turbo. Ar turbo vienmeer ir gruutaak tieshi taadeelj, ka jaudas un griezes liiknes ir straujaakas kaa atmosfeerniekam. T.i. "celj" speeciigi, bet spontaani, peekshnji un ne "apakshaas"... Tomeer, kad iemaacaas to turbo savaldiit, ir gana daudz prieka
Es gan domaaju, ka elbee gadiijumaa 3200GT driizaak tiek izskatiits kaa reaalaakais variants tamdeelj, ka 4200 pagaidaam ir paaraak jauns (lasi - daargs)...
|
Sat Sep 02, 2006 11:55 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Oga rakstīja:Pofig. Turbo ir turbo. Ar turbo vienmeer ir gruutaak tieshi taadeelj, ka jaudas un griezes liiknes ir straujaakas kaa atmosfeerniekam. T.i. "celj" speeciigi, bet spontaani, peekshnji un ne "apakshaas"... Tomeer, kad iemaacaas to turbo savaldiit, ir gana daudz prieka
Es gan domaaju, ka elbee gadiijumaa 3200GT driizaak tiek izskatiits kaa reaalaakais variants tamdeelj, ka 4200 pagaidaam ir paaraak jauns (lasi - daargs)...
vinjiem ir vien taada laba itaalju mashiinu iipashiiba- depreciation gan jau tos 4200-tos peec paaris gadiem varees dabuut par palietotas 159 cenu
|
Sun Sep 03, 2006 12:14 am |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
exactly
|
Sun Sep 03, 2006 12:19 am |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
izskataas, ka man tuvaakaa laikaa nekas nespiid. Leetaakais mobile.de atrodamais:
http://mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=30&id=11111111223028777&
|
Sun Sep 03, 2006 12:22 am |
|
 |
|