Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
3.2
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
njā. 3.2 motoram sajūgs ir pastiprināts, bet difs tāds pats, zobu garaā rinda tikai atšķirās. un tad kā vienmēr vārgāka vieta plīst.

Vācija 3x nedeļa  ienāk alfas ar 3.2 ar reduktoriem biegtiem ja ieliek šamo esot okey un atpakalj neatgriežās. bet esot kautkāds velviens un pusi letāks tirgojot alfas daljās bet kas HVZ..Sad(

vāciešiem jau pohuj 500 ls turp vai shurp.. man gan takā negribētos priekš kautkādas alfas tādu lieku piķi iegrust.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zuncih rakstīja:
j.k. rakstīja:
Lētākais no "īstajiem" bloķiem ir Q2. Bišķiņ virs 250Ls laikam sanāca.
Man jau šķiet, ka der arī 155
Quaife vai Autodelta zemāk par 800Ls neesmu redzējis.

Bet nu tie ir mani "forumu novērojumi", kā ir reālajā dzīvē - nezinu  aiwa


pa 250??? nopietni?? nav taka biku pa leetu..!!!

http://ebspares.co.uk/news77.htm
Labi 260GBP + shipings. droši ka līdz 300Ls aizvilks. Domāju, ka 2.0TS varētu turēt (grieze nav tik fantastiska).
3.2 varbūt arī ir pa īsu.. hvz.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
j.k. rakstīja:
Lētākais no "īstajiem" bloķiem ir Q2. Bišķiņ virs 250Ls laikam sanāca.
Man jau šķiet, ka der arī 155
Quaife vai Autodelta zemāk par 800Ls neesmu redzējis.

Bet nu tie ir mani "forumu novērojumi", kā ir reālajā dzīvē - nezinu  aiwa


Forumu novērojumi diemžēl liecina arī par to, ka tas 3.2 mēdz arī to Q2 samalt putriņā Sad Līdz ar to principā ir tikai 1 variants - spoooooorta bloķis (Quaife, Autodelta un kasnuturvēlbij). Un tad bez kilolata laikam tiešām nav ko sākt chop


problema jau tajā ka ar tiem parastajiem noteiktā grādu slipumā un riepu izgriezumā iespeējams ka griežas tikai viena satalītu rinda.. un tad tā darot bieži tas izdilst un ir pilnīgā pakaļa'Sad quife par to ir padomājis.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zuncih rakstīja:
MartinsT rakstīja:
166 3.2 ir LSD ?????

labrīt Very Happy


labriit! nav 3.2 166 nekaada LSD. vismaz man par taadu nekas nav zinaams aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Palasīju tā kārtīgāk. Ja nebrauc tā cītīgi un no visas sirds un regulāri pa trasēm, tad Q2 esot viss kārtībā un neviens nesajutīšot atšķirību. Tos diffus saplēš griezes moments, ne jauda. Un Q2 ir rēķināts uz JTDm griezi, kas ir gandrīz identiska GTA. Līdz ar to - no worries. Varot maukt. Un atšķirība 270Ls vs 820Ls IMO ir diezgan jūtama Rolling Eyes Hvz. Vēl biš padīdīšos, bet izskatās, ka Q2 būs vien jāņem.
http://www.ahmotorsports.co.uk/brkandchassparts.htm
Iekšā gan vienam gan otram ir identiski Torseni.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu labi, bet ja jau neko taadu nedara, tad gan jau parastais difs arii tur hmm tev baigi vajag to blokji? Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi Wink


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
zuncih rakstīja:
MartinsT rakstīja:
166 3.2 ir LSD ?????

labrīt Very Happy


labriit! nav 3.2 166 nekaada LSD. vismaz man par taadu nekas nav zinaams aiwa


tadlaikam pus vacija bus sev lsd sametusi iekšā. ...  un tieshi ieksh 166..šodien via rita nonjemsim manejo.. nu jau sabirusho

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mja. Internāta resursi (vismaz man pieejamie) klusē par LSD diffa esamību standarta 166... Embarassed


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi Wink

Izdari taa, vareesi iereporteet! Tavai jaudai blokis ir must have yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi Wink


ja es brauktu ikdienā ar to 166 3.2 un mašina paliktu pašam es ņemtu tomer quife,, tomer verkjis pa 900 ls..Razz

bet tā lai tikai bruaktu.. pfe.. bus pa 250 un neviens nepateiks atshkjiribu:D

paga.. ko tu domāji ar to ka ir apnicis ka likumos iedegas viena liekā lampinja? domā ar LSD tas diži mainisies? varu piedavāt pavizināties ar vienu autinju kur quife ielikts kamer uz 100km/h  pa grunteni neiesi sānslidē ar otro gridā, tikmēr tolka tur isti nekāda...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Mja. Internāta resursi (vismaz man pieejamie) klusē par LSD diffa esamību standarta 166... Embarassed


pirmais un liidz shim vieniigais blokjis, ko Alfa oficiaali uzstaadiija ruupniica, bija Q2 GT un 147 diizeljiem. par to tika izzinjots malumalaas ar reklaamas akcijaam utt. u.c. peecaak jau pashi lietotaaji saaka tos Q2 blokjus likt gan GTV, gan 166 V6 kaarbaas.

jau manai 166 ir pretspole (ASR?) un stabilitaates kontrole (ESP?), bet taa ir plika elektronika bez mehaaniskas blokjeeshanas. vinja gan straadaa perfekti, varbuut var arii sajaukt. 3.2 GTV arii naaca ar sho pashu ASR+ESP

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
hmm..
Par Q2:
Citāts:
Early cars have speedo drive on the the diff ie 164 155 etc so this diff will fit but no speedo
All late cars have speed driven off the ABS system


skaidrs.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Oga rakstīja:
Mja. Internāta resursi (vismaz man pieejamie) klusē par LSD diffa esamību standarta 166... Embarassed


pirmais un liidz shim vieniigais blokjis, ko Alfa oficiaali uzstaadiija ruupniica, bija Q2 GT un 147 diizeljiem. par to tika izzinjots malumalaas ar reklaamas akcijaam utt. u.c. peecaak jau pashi lietotaaji saaka tos Q2 blokjus likt gan GTV, gan 166 V6 kaarbaas.

jau manai 166 ir pretspole (ASR?) un stabilitaates kontrole (ESP?), bet taa ir plika elektronika bez mehaaniskas blokjeeshanas. vinja gan straadaa perfekti, varbuut var arii sajaukt. 3.2 GTV arii naaca ar sho pashu ASR+ESP


iebildeshu jums to reduktoru par prieku un ielikshu alfistos, tieshi tads kā pus vacija braukā un ne tāds kā 156 gta. ir papildus dažas hunjas, kas neļauj griezties tikai vienam ritenim.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi Wink


no EB Spares meenesha divu laikaa naaks veel vismaz viena paka, var tur piemest klaat tavu blokji naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database