Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
+25 zs
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs +25 zs 
jauns  kvazistacionaarais pipelizators

teoreetiski vareetu arii darboties. bet vareetu beigties ar nomirushu ECU Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
How does it do that? By telling your cars computer (ECU) that your vehicle is sucking in air at a different temperature.

Respektīvi, tā ir kautkāda pretestībiņa, ko uzliek uz temp devēja vada?

Teorētiski, ko tas izdarīs?
IMHO sanāk, ka pados vairāk degvielu... vairāk dūmos, būs lielāks degvielas patēriņš un ātrāk aizsitīsies katalizators.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Citāts:
How does it do that? By telling your cars computer (ECU) that your vehicle is sucking in air at a different temperature.

Respektīvi, tā ir kautkāda pretestībiņa, ko uzliek uz temp devēja vada?

Teorētiski, ko tas izdarīs?
IMHO sanāk, ka pados vairāk degvielu... vairāk dūmos, būs lielāks degvielas patēriņš un ātrāk aizsitīsies katalizators.



jaa Wink pie lieliem apgriezienem mosh bishku labaak ies vai vismaz liksies, ka iet, jo pie zemiem neies vispaar shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
labāk tad ņemt no tā treniņbikšainā krieva to kvazistacionārās pipelizācijas eliksīru.
Rakstīja - sadeg tā, ka nav pat atgāzu!
Alsi uzreiz atrada fīču - vari metināt ciet izplūdi, ņemt ā izplūdes vārstus (vēl samazinās berze un pretestība, smagais auspuffs nav jāvadā līdzi...
Very Happy


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
labi labi... un power boost valve jums arii nepatiik? naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
protams patikami be tas nebiju es.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
labi labi... un power boost valve jums arii nepatiik? naac



...a ko šitais dod?... Embarassed

Visi tie čipi ir O.K., bet tas suns ēd man kā 2,4 ja ne vēl vairāk... Crying or Very sad


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vobshem plaans kaa dabuut +25zs ir taads:

1) izpluude. zirneklis ir origjinaalaa. bikses veel ir ok. bet taalaak laikam attureeshos no "podrabotajem nad zvukom" piedaavaajumaa par labu CSC katalozatora aizstaajeejam un taisnai trubai. pakaljbundulis no vaacijas naakushais Zender DTM tipa veel ir labs.




2) iepluude. Alfu ECU izraadaas diez ko nepatiik konsfiltri un modificeetas mazas pretestiibas iepluudes trubas. taapeec paliks pie origjinaalaas kastes, kurai piemontees taisnu aukstaa gaisa padevi, iekshaa K&N paneljfiltru



taalaak saakas interesanti Very Happy konkreetai mashiinai ir dazhas ierobezhojoshas detaljas, kuru nomainja buutu ljoti daarga, kaa arii iisti nesaderiiga ar nac. klases standartauto noteikumiem, kurus es lai arii maz ticams, ka lietoshu, tomeer censhos ieveerot Wink un taas detaljas ir: MAF, kas ir ECU korpusaa, kuram ir ierobezhots diametrs, kas speej izlaist tik gaisu, cik speej. Inzhektors, kuram ir ierobezhota speeja izshljaakt degvielu. Un degvielas suuknis, kuram arii ir ierobezhota pumpeeshanas speeja. shos visus var mainiit, protams, bet man nav paarlieciibas, ka tas ir to veerts... taadeelj:

3) izpuleet iepluudes kolektoru un izviileet galvu peec tiem zunciha lenkjiem. saglabaajot standarta kompresiju

4) aizstat MAF ar MAP (shii modifikaacija gan man nav liidz galam skaidra?) un uzlikt augstaakmineeto degvielas spiediena regulatoru.

5) uzlikt chipu- squdratuning vai autodeltas, ja neatradiisies neviens, kas buutu gatavs par sapraatiigu atliidzu piereguleet kompi.



rezultaataa buutu forshi, ja dzineejs speetu izdvest kaadus 175 zirdzeljus max, bet griezes momenta liikne paceltos visa diapazonaa par 20%. izmaksas vismaz 1k LVL Rolling Eyes

veel var mainiit droseljvaarstu (vai kaa latviski sauc throttle body?) pret V6 12v modelja. it kaa bish lielaaks. jaudiigaaku degvielas suukni un shprici. bet tad ir jaaliek reguleejams ECU. tas jau ir ljoti daargi un vairs nemaz nav saskanjaa ar standartauto noteikumiem.



komentaari? naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MAF ar MAP?
Tas ir tipa gaisa masas mērītāju aizstāt ar gaisa spiediena mērītāju? Tur nevajag papildus kautkādu kompi?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
MAF ar MAP?
Tas ir tipa gaisa masas mērītāju aizstāt ar gaisa spiediena mērītāju? Tur nevajag papildus kautkādu kompi?


laikam vajag gan aiwa


reguleejams kompis ar mapu (mafu var izmest misenee) 580 poundi. njemot veeraa, ka parasts MAFs var maksaat pie 300ls, nemaz nav tik traki Wink

http://www.emeraldm3d.com/em_pricing.html



Pēdējoreiz rediģējis elbee Mon Dec 31, 2007 5:58 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
elbee rakstīja:
labi labi... un power boost valve jums arii nepatiik? naac



...a ko šitais dod?... Embarassed

Visi tie čipi ir O.K., bet tas suns ēd man kā 2,4 ja ne vēl vairāk... Crying or Very sad



uztur spiedienu degvielas padevee, lai inzhektors nekaveejoties var gaazt iekshaa tik, cik ECU ir pasuutiijis Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee super
Lielaakas sprauslas (ir jeega?), razhiigaaku pumpi un aiziet naac


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ai, galu galaa tam visam nav iipashas jeegas, ja neliek reguleejamu kompi Sad bet nu pameegjinaas, ta redzees, kas sanaaks  Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kolektorus izpulēt, galvu pavīlēt un ieplūdi/izplūdi sakārtot vajag šā kā tā. Tad jau arī varēs štukot par kompjiem-šmompjiem yo


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
iepluudee nav veerts neko iipashi dariit, ja paliek origjinaalais MAFs un ECU, jo tas MAfs nespeej panjemt vairaak gaisa kaa shim ir diametrs un vinjam vajadzeetu buut iekalibreetam uz kaut kaadu pluusmu, kur vinjsh saka ECU, ka nu ir max. bet vairaak par to max vinjsh nespeej uzraadiit, pat ja gaisa ir vairaak. vobshem sliktaak nebuus, bet visaam shiim detaljaam ir kaut kaada augstaakaa robezha, kuru droshvien var izmeeriit zirgspeekos. jaacer, ka tas ir tuvaak 170 nevis 140 aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database