|
2 lapa no 67 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Latvijaa AR nekad nepirks daudz. Tas ir skaidrs. Nav veerts teereet naudu reklaamai. Izdeviigaak ir koncentreeties uz FIAT komerctransportu un "masu" produkciju - Bravo, Grande Punto, Panda utt.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Dec 03, 2007 12:04 pm |
|
|
Pagaans
Member of
Pievienojies: 24 Oct 2007
Komentāri: 1583
Atrašanās vieta: Jelgava
|
Oga rakstīja:Latvijaa AR nekad nepirks daudz. Tas ir skaidrs. Nav veerts teereet naudu reklaamai. Izdeviigaak ir koncentreeties uz FIAT komerctransportu un "masu" produkciju - Bravo, Grande Punto, Panda utt.
kaapee taa?
_________________ I reject the reality and substitute my own!
|
Mon Dec 03, 2007 12:20 pm |
|
|
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
nav širpotrebs
|
Mon Dec 03, 2007 12:26 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Oga rakstīja:Tam gan piekrītu. Bet iepriekšējais posts gandrīz viss bija mežā
Nemuldi
Šinī postā es tikai vēl vairāk ilustrēju iepriekš paustās idejas.
Vēlreiz - normālu, vidējo (NE ferrari/maybach) ražotāju piedāvāto auto cenas aptuveni ļauj nojaust par to pašizmaksu.
Un pašizmaksu neietekmē pāris cm virsbūves garumā. Paskaties vidējo klasi – mondeo/ avensi/pasātu. Viņi visi maksā +/- vienādi. Arī aprīkoti ir līdzīgi.
Tad kad mārketings spēj pārdot tās mašīnas simtos tūkstošos, tad parādās „saulainā cena”. Ja nespēj – izdomā leģendu par Premium brendu un citas buļļa kakas (elektroniskās fiškas)
Vēl piemērs (nezinu par jauno, bet iepriekš toč tā bija) pasāts un a4 ir faktiski vienādas mašīnas. Pasātu jāņem tādu, kāds ir (+/- normāls), jo ja sāksim viņu „personalizēt” cipars pieaugs nenormāli. Audim atkal visu var/vajag pasūtīt, viss ir opcijās. Salīdzini kaut vai salona krāsu apdares iespējas VW un oooo.
Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.
Kur morāle – negribam braukt ar to pašu ko visi – ir jāmaksā.
|
Mon Dec 03, 2007 12:26 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Protams arii man, kaa AR lietotaajam, gribeetos redzeet lokaalajos meedijos slavinoshas AR reklaamas, kas vismaz dotu priekshstatu, ka AR konkreetajaa tirguu juutas labi. Diemzheel muusu tirgus jau taa ir mazinsh, turklaat latvietis praktiskais staavees rindaa uz VW passat taa vietaa, lai nopirktu 159, kas ir noliktavaa. Joprojaam visiem Mikjeliishiem ir labaa atminjaa 80-to gadu itaalju "uzticamiiba". Paradoksaali, bet man joprojaam ik pa bridim kaads uzjautaa: "nu, kaa ALfa? Neruusee?" Tas gan pakaapeniski izzuud, bet kaut kaada ietekme shim viedoklim ir joprojaam.
Ja tomeer skatamies no biziisha viedoklja, tad ir sena aksioma par apgroziijumu vs pelnju. Resp., pat gadiijumaa, ja ar 1x 159 paardoshanu var nopelniit vairaak kaa ar 3x pandu paardoshanu, izdeviigaak tomeer ir tirgot daudz pandas. Apgroziijums paari visam! Un veel. Tirgojot pietiekami daudz FIAT Ducato, vienaa briidii var atljauties tirgot Alfas pat ja tas ir knapi pa nulleem izlienoshs biziitis
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Dec 03, 2007 12:35 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
NIKSONS rakstīja:
Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.
oooo ingolštates rūpnīcā, jau gadus 10 atpakaļ, stāvēja auto krāsošanas robotizētā līnija, kurai nebija nekādu problēmu nokrāsot vienu mašīnu pilnīgi citā krāsā, neapstādinot konveijeri.
Mūsdienu elektrostatiskais krāsošanas princips ir fenomenāls. Tajā laika jau skaitijās pareizi - pasūīt SAVU oooo ar savu aprīkojuma sarakstu, ko nokrāso paša izvēlētā krāsā tieši tev un pagaidī, kamēr tas top salikts.
bmw arī lielās, ka tipa neesot divu pilnīgi identisku bmw, kaukādsw knibucis tomēr atšķiršoties... nu kaukā tā...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Dec 03, 2007 12:44 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Oga rakstīja:Protams arii man, kaa AR lietotaajam, gribeetos redzeet lokaalajos meedijos slavinoshas AR reklaamas, kas vismaz dotu priekshstatu, ka AR konkreetajaa tirguu juutas labi. Diemzheel muusu tirgus jau taa ir mazinsh, turklaat latvietis praktiskais staavees rindaa uz VW passat taa vietaa, lai nopirktu 159, kas ir noliktavaa. Joprojaam visiem Mikjeliishiem ir labaa atminjaa 80-to gadu itaalju "uzticamiiba". Paradoksaali, bet man joprojaam ik pa bridim kaads uzjautaa: "nu, kaa ALfa? Neruusee?" Tas gan pakaapeniski izzuud, bet kaut kaada ietekme shim viedoklim ir joprojaam.
Ja tomeer skatamies no biziisha viedoklja, tad ir sena aksioma par apgroziijumu vs pelnju. Resp., pat gadiijumaa, ja ar 1x 159 paardoshanu var nopelniit vairaak kaa ar 3x pandu paardoshanu, izdeviigaak tomeer ir tirgot daudz pandas. Apgroziijums paari visam! Un veel. Tirgojot pietiekami daudz FIAT Ducato, vienaa briidii var atljauties tirgot Alfas pat ja tas ir knapi pa nulleem izlienoshs biziitis
Tieši tā. Alfa ir klasiķis, un ar tiem ir tā, ka visi slavē, bet neviens nepērk
Tirgu nepārlauzīsi. Mans mīļotais sportwagons.
Ja kopš modeļa parādīšanās, 1,5 gada laikā NEvar pārdot 10 mašīnas, tai pat laikā jauno bmw x5 vēl pat neredzot dabā 80 pilsoņi pasūta pirms to sāk montēt, tad par ko mums te runāt...
|
Mon Dec 03, 2007 12:53 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
NIKSONS rakstīja:
Vēlreiz - normālu, vidējo (NE ferrari/maybach) ražotāju piedāvāto auto cenas aptuveni ļauj nojaust par to pašizmaksu.
Un pašizmaksu neietekmē pāris cm virsbūves garumā. Paskaties vidējo klasi – mondeo/ avensi/pasātu. Viņi visi maksā +/- vienādi. Arī aprīkoti ir līdzīgi.
Tad kad mārketings spēj pārdot tās mašīnas simtos tūkstošos, tad parādās „saulainā cena”. Ja nespēj – izdomā leģendu par Premium brendu un citas buļļa kakas (elektroniskās fiškas)
Vēl piemērs (nezinu par jauno, bet iepriekš toč tā bija) pasāts un a4 ir faktiski vienādas mašīnas. Pasātu jāņem tādu, kāds ir (+/- normāls), jo ja sāksim viņu „personalizēt” cipars pieaugs nenormāli. Audim atkal visu var/vajag pasūtīt, viss ir opcijās. Salīdzini kaut vai salona krāsu apdares iespējas VW un oooo.
Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.
Kur morāle – negribam braukt ar to pašu ko visi – ir jāmaksā.
Protams.
Tomēr, ja tiešām to štruntu ražo simtiem tūkstoš eksemplāros, tad JEBKURA mezgla (īpaši jau tas attiecas uz apdares kvalitāti, izvēlētajiem materiāliem, implantētajām tehnoloģijām uttuc.) maiņa pret citu (dārgāku, labāku) arī būtiski maina izstrādājuma cenu. Tas NAV ķeblis
Skaidrs, ka visi tā segmenta auto ir praktiski vienādi. Tomēr ne jau tādēļ, ka tos ražo viens ražotājs, bet gan konkurences dēļ - sabalansējot kopējās ražošanas izmaksas ar konkurentu (tirgus) diktētām cenām. Viss. Un pamēģini ielikt Mondeo panelī Pandas plastmasu (ja tās maksā praktiski vienādi, kā Tu saki, tad kāda x-a pēc pandai tas panelis ir tāds mēsls???) - noraks. Ar galiem. Vēl gadus 15 "zāģēs" par to
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Dec 03, 2007 12:54 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
palaidniex rakstīja:NIKSONS rakstīja:
Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.
oooo ingolštates rūpnīcā, jau gadus 10 atpakaļ, stāvēja auto krāsošanas robotizētā līnija, kurai nebija nekādu problēmu nokrāsot vienu mašīnu pilnīgi citā krāsā, neapstādinot konveijeri.
Mūsdienu elektrostatiskais krāsošanas princips ir fenomenāls. Tajā laika jau skaitijās pareizi - pasūīt SAVU oooo ar savu aprīkojuma sarakstu, ko nokrāso paša izvēlētā krāsā tieši tev un pagaidī, kamēr tas top salikts.
bmw arī lielās, ka tipa neesot divu pilnīgi identisku bmw, kaukādsw knibucis tomēr atšķiršoties... nu kaukā tā...
Radikāli jau nekas nav mainijies - kā krāsoja, tā krāso. Jautājums ir par to, cik krāsas tas robots sevī var uzturēt (katra krāsai ir savs sūknis, padeve, sprauslas). Pārsteigtās publikas acu priekšā nomainīt krāsas jau nav sarežģīti. Problēma ir to izdarīt vairākkārtīgi. Un vinnē tas, kurš spēk krāsas pārpalikumus (overspray) savākt un uzpūst vēreiz. Tas, kuram savākšanas filtros viss ir samiksēts, noteikti nestrādā ekonomiski (un "zaļi").
IMHO ārkārtīgi grūti ir dabūt robotā iekšā vairāk par 5 krāsām. Ja tavam mārketingam pietiek ar sudrabu, baltu, melnu, zaļu un sarkanu, viss ir ok. Bet ja tu pārdod brendu, tad nevajag brīnīties, ka atnāk cilvēks kurš saka - man tieši tādu, tikai rozā... Tad izmaksas pieaug astronomiski.
|
Mon Dec 03, 2007 1:04 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Oga rakstīja: Un pamēģini ielikt Mondeo panelī Pandas plastmasu (ja tās maksā praktiski vienādi, kā Tu saki, tad kāda x-a pēc pandai tas panelis ir tāds mēsls???) - noraks. Ar galiem. Vēl gadus 15 "zāģēs" par to
Vot šitais jautājums mani pašu nomāc.
Kā var vienā mašīnā likt iekšā kaut kādu sū...
Vienīgais izskaidrojums ir, ka mārketinga cilvēki iet cauri katrai pašizmaksas kalkulācijas pozīcijai un un visu ravē ārā līdz sasniedz iedomāto vajadzīgo ciparu. Tas, ka pieliekot 5 EUR to mašīnu varbūt nopirks 10 cilvēki vairāk, netiek ņemts vērā, jo lai konkurētu ar hundai un tml. ir jāvar uz dēļa uzrakstīt - cena 9,999 EUR !!! Un pie tā apjoma 5 eur var izšķirt vai tu pelni vai zaudē naudu.
|
Mon Dec 03, 2007 1:13 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
NIKSONS rakstīja:
Radikāli jau nekas nav mainijies - kā krāsoja, tā krāso. Jautājums ir par to, cik krāsas tas robots sevī var uzturēt (katra krāsai ir savs sūknis, padeve, sprauslas). Pārsteigtās publikas acu priekšā nomainīt krāsas jau nav sarežģīti. Problēma ir to izdarīt vairākkārtīgi. Un vinnē tas, kurš spēk krāsas pārpalikumus (overspray) savākt un uzpūst vēreiz. Tas, kuram savākšanas filtros viss ir samiksēts, noteikti nestrādā ekonomiski (un "zaļi").
IMHO ārkārtīgi grūti ir dabūt robotā iekšā vairāk par 5 krāsām. Ja tavam mārketingam pietiek ar sudrabu, baltu, melnu, zaļu un sarkanu, viss ir ok. Bet ja tu pārdod brendu, tad nevajag brīnīties, ka atnāk cilvēks kurš saka - man tieši tādu, tikai rozā... Tad izmaksas pieaug astronomiski.
Ja būši papētījis vidēji auto virsbūver tiek piedāvāta līds 15 toņi
tos visus tas sū uztur sevī, jo, tas uz katru auto vairākkārtīgi iesūc krāsu no krāsas bonzeles, tās tur var salikt kaut 20 (ja vieta atļauj), mainot krāsu - tas veco krāsu izspļauj ārā, izskalojas un sūc jaunu iekšā. treškārt nooptimizēt konveijeri lai visas 25 rozā pasūtītās mašīnas nākti viena peč otras ir loģistikas un ražošanas plānošanas uzdevums un truimfs, ņemot vērā to, ka auto rūpnīcās konveijeris ir galvenokārt tikai salikšanai un jārūpējas, lai uz salikšanas mirkli viss tiktu attiecīgajā konveijera punktā piegādāts (nolitavu tur gandrīž nav)
Tākā - nekas pārdabisks.
Cita runa par ļooooti specifiskām krāsām
Piuemērs? Jaunā Fiat 500 Krēmīgais pērļu perlamutra tonis. Pati krāsa esot dārga, jo (kā mārketings ziņo) tas esot pa pusei roku darbs. Tā ir tā pati krāsa, kas ejot uz mazajiem ratiem...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Dec 03, 2007 1:17 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
NIKSONS rakstīja:
Vienīgais izskaidrojums ir, ka mārketinga cilvēki iet cauri katrai pašizmaksas kalkulācijas pozīcijai un un visu ravē ārā līdz sasniedz iedomāto vajadzīgo ciparu. Tas, ka pieliekot 5 EUR to mašīnu varbūt nopirks 10 cilvēki vairāk, netiek ņemts vērā, jo lai konkurētu ar hundai un tml. ir jāvar uz dēļa uzrakstīt - cena 9,999 EUR !!! Un pie tā apjoma 5 eur var izšķirt vai tu pelni vai zaudē naudu.
Beidzot tu saprati
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Dec 03, 2007 1:23 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
palaidniex rakstīja:
mainot krāsu - tas veco krāsu izspļauj ārā, izskalojas un sūc jaunu iekšā.
Šinī frāzē arī ir visa sāls - izskalojas ar vismaz 10 litriem atšķaidītāja - 5 eur.
Veco krāsu izspļauj - vēl vismaz pāris litri (sūknī un caurulēs) X 10 eur/l = 20 EUR
Tātad uz katru auto (ja tos krāsotu induviduāli) 25 EUR X 100.000 mašīnas gadā (alfas ražība) = 2,5 milijoni... Bišķiņ padaudz, par iespēju personalizēties.
Kur vēl spoguļi, buferi...
|
Mon Dec 03, 2007 1:32 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
nu uz mašīnu tie 25 eur tāds nieks. bet ja ņemam tabureti, tad protams!
_________________ @Scmic
|
Mon Dec 03, 2007 1:38 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
kaut kur nesen lasiiju pashreizeejaa Alfas direktora citaatus apmeeram shaadus:
- Alfa Romeo ruupniicas ar pilnas ar inzhenieriem, kas ziimee, reekjina un rada
- bet nav neviena uznjeemeeja-reekjinaataaja
- esoshais alfistu loks ir paaraak shaurs vinju plaaniem
taadeelj 159 izstraadee tika iesaistiits vesels bars vaacu reekjinaataaju (tagadeejais Alfas direktors ir vaacietis, kas vadiijis BMW) un kvalitaates kontrolieru, kaa arii tirgziniibas un marketinga specu, kuriem taa mashiina ir jaapaardod ne tikai ierobezhotajam alfistu lokam. cik zinaams, vinjiem gan paaraak neveicas
|
Mon Dec 03, 2007 1:41 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Tue May 21, 2024 6:40 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 67 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|