Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Alfa romeo 156 (domāju pirkt)
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1.9 jtd vai 2.4 jtd - cik jums reizes jāsaka - ir ekonomiski izdevīgākie AR dzinēji. Ar pēdējo var pat atvilkt.

Par 1.8 varat apjautāties Romānam (Trax) un viņš pateiks pāris labus vārdus par variatoriem, mafiem u.c. šaizēm, kas viņu vajāja

1.6 nav imo nav pat apspriežams - visas klasiskās 1.8 un 2.0 vainas + vēl akseleratora impotence.


Faktiski ir tikai divi varianti - 2.4 R5 dīzelis, vēlams ar pēc iespējas vairāk zirgiem, vārstiem un m burtu, vai arī V6 ar maksimālu kubatūru.

DIXI


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu, mana atieksme pret diizeli kaa taadu ir visai principiaala. tad labaak kaut 1.6, bet benziins 45

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
nu, mana atieksme pret diizeli kaa taadu ir visai principiaala. tad labaak kaut 1.6, bet benziins 45


Paskaties uz 3. vietu klasē līdz 2.0



Pat ja tie ir 250 Nm šaurā 2000-3000rpm diapazonā, tas laikam tomēr ir tik pat cik 2.5v6 Wink

Es nesaku neko par vibrāciju (lai gan 2.4 nevibrē) Vai smirdīgām rokām (1x mēnesī) - uzticamības un jauda ziņā lielais R5 dīzelis neliks vilties. 156 ir pietiekami laba skaņas izolācija, lai to pļerkšķi nelaistu cauri. Ko nevar teikt par 145, vai jūsu testēto Spideri, kas vispār ir marazms.



Pēdējoreiz rediģējis smic Mon Oct 08, 2007 4:12 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
eee smic, tur trasē 10001 faktors ir spēkā, ne jau tikai motors Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
eee smic, tur trasē 10001 faktors ir spēkā, ne jau tikai motors Wink


Pamatā jau masa, saķere un galvenokārt - grieze. It sevišķi kartinga trasē, kur īsā distancē nepieciešamas maksimāls cēliens.

Protams arī vadītājs daudz ko izšķir Wink Tomēr vieglais Bravo godalgotā vietā mani nepārsteidza.



Pēdējoreiz rediģējis smic Mon Oct 08, 2007 4:15 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
blīve un riepas arī. fiatam bij ļoti pajaunas riepas Wink

Ogas GTA ir par sekundi sliktāks rezultāts kā Vilsona 1.8TS. ta jau var teikt, ka 3.2 V6 ir gandrīz tas pats, kas 1.8, vai ne?  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tu taču zini, ka arī Vilsonam ir visnotaļ īpaša 156 un tur ir super piestrādāts ne tikai pie izskata, bet arī pie piekares.


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
piekare - dzeltenie koni, kas te daudziem ir, un pa 30mm zemākas atsperes.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...ko Jums tie dīzeļi tādu nodarījuši, ka Jūs tik paniski tos nepanesat - pilnīgi liekas ka esat kādreiz paķēruši kādu vecu dīzeļ golfu, vai kādu kūpošu dīzeļ fordu un esat apdir...un tāpēc dīzels nemūžam...vai kas cits!?


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:

Ogas GTA ir par sekundi sliktāks rezultāts kā Vilsona 1.8TS. ta jau var teikt, ka 3.2 V6 ir gandrīz tas pats, kas 1.8, vai ne?  Rolling Eyes

A tipa Ogam spoilera nebija un tā shura Bet bu Vilsona rezultāts jāsaka tiešām pārsteidza  super

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tas viss ir suuds. braukt ar diizeli ir vienkaarshi pretiigi. un tas arii galvenais aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...vienkārši jāpierod, un ja ikdienā tā mašina visu laiku jāspīdzina pa pilsētu tad ir ļoti O.K....,ja domātu ņemt otru mašīnu kas būtu brīvdienām, tad protams ņemt kādu V6.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
...ko Jums tie dīzeļi tādu nodarījuši, ka Jūs tik paniski tos nepanesat - pilnīgi liekas ka esat kādreiz paķēruši kādu vecu dīzeļ golfu, vai kādu kūpošu dīzeļ fordu un esat apdir...un tāpēc dīzels nemūžam...vai kas cits!?


Bija kaut kur te bilde ar ūsām shura lai gan man pret dīzeļiem arī nekā nav  Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es teiktu, ka tai trasē vajag iespējami mazāk griezes. ASR bija ko pasvīst. Tā ka dīzelis (tomēr taču turbo dzinējs!) tur būtu visu piekvēpinājis un nosvilinājis riepas tā ka nemetās. Tas, ka 3. vietā ir pareizās rokās nonācis pilnīgi jauns (!) bravo, ar pilnīgi jaunām riepām (kuras tagad gan laikam par tādām vairs nenosauksi), mani nepārsteidz. Tomēr uzskatu, ka tas otrs ar 1.4 turbo benzīna dzinēju ir tikpat ekonomisks, nevibrē, nesmird un ir ātrāks par to dīzeli. Tā ka... Man gan pofig, bet es šī topika autora vietā pameklētu kādu 1.9 vai 2.4 tīri uzticamības nolūkos. Ne jau nu atvilkšanai Razz Dīzeļi Džuzeppem padodas izturīgi. Ja nekas nebiedē, tad TS shura Ja gribas _salīdzinoši_ uzticamu, diezgan ātru, ar leģendāro spīdīgo ieplūdes kolektoru, bet nav ļoti lieli nobraukumi, tad - V6. Ar pēdējo lielākā problēma būs atrast _labu_ exemplāru par saprotamu cenu. Tā ka faktiski lielākā izvēle būs tieši starp 2.0TS, tad nu jāņem labākais, ko var atļauties, pirms tam rūpīgi iepazīstoties ar "rokasgrāmatu" šai pašā topikā.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
elbee rakstīja:
nu, mana atieksme pret diizeli kaa taadu ir visai principiaala. tad labaak kaut 1.6, bet benziins 45


Paskaties uz 3. vietu klasē līdz 2.0



Pat ja tie ir 250 Nm šaurā 2000-3000rpm diapazonā, tas laikam tomēr ir tik pat cik 2.5v6 Wink

Es nesaku neko par vibrāciju (lai gan 2.4 nevibrē) Vai smirdīgām rokām (1x mēnesī) - uzticamības un jauda ziņā lielais R5 dīzelis neliks vilties. 156 ir pietiekami laba skaņas izolācija, lai to pļerkšķi nelaistu cauri. Ko nevar teikt par 145, vai jūsu testēto Spideri, kas vispār ir marazms.


Ik pa brīdim šeit apspriežot dīzeļus tiek pieminētas smirdīgās rokas... šajā sakarā man ir radies jautājums - diez kur ir jāpildās, lai šis jautājums tā sāpētu? Braucu ar dīzeli nu jau gandrīz pusotru gadu, un šajā laika posmā netīrā degvielas uzpildes pistolē ir sanācis iegrābties tikai vienu reizi, un tas notika kaut kādā kreisajā DUS Kurzemē, kura nosaukumu es pat vairs neatceros. Rodas iespaids, ka dažiem vienīgā pieredze ar dīzeļa uzpildīšanu ir bijusi kreisās soļaras pārliešanā no fūristu "ieekonomētajām" mucām  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 4 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database