Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 8 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais
AlfaRomeo 166: Kads va pateikt no kaa shii shaize?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
palaidniex rakstīja:
Alsi rakstīja:
Ra1-wo rakstīja:
nevar but taa, ka es sajaucu skidrumus un no taa tas viss?. Vajadzeja pieliet tachu nezinaju kads tai alfai vajadzigs. Krasa nebija nekada, varaak kaa udens. Aizbraucu uz detalju bodi un tur "lielais experts" iznaca, apskatija un teica ka rozaa kulants esot jalej. A ja nu pirms tam bija zils?


she tev situacija.

drixt vinjam liet SARKANO ?

Man atbilde - NE.


A kuru drīkst? Zilo, ja?
taada situacijaa ka vinjam - labak neliet neko - ko es arii ieteicu kaadus n-pasdsmit lapu atpakalj.

par riepam...  kaadreiz vienuziem vienam vecam opelim bija 155/80R13 - un pec tam ieliku 185/65R14
ar 155niecem gaja ka ar frezeem - bet ar 185 - peldeja pa visu celju.

bet augstie papezhi pistav ne tikai Zanei vai tur vinju Smile


Kuri ripuļi tam vecajam opelim bija paredzēti saskaņā ar ražotāja rekomendācijām?
Man 185/65 R15 izrādījās par šauru salīdzinot ar 195/60 R15 un, ko nu? Wink

Bāāc kā laiks velkas...



Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Wed Jan 06, 2010 6:37 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ko tu doma zem "izrādījās par šauru salīdzinot"  ?

tam vecam opelim - HVZ...  Ascona 1988 1.8carb 2door coupe automatik getriebe.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
ko tu doma zem "izrādījās par šauru salīdzinot"  ?

tam vecam opelim - HVZ...  Ascona 1988 1.8carb 2door coupe automatik getriebe.


Nu ar šaurajām ne uzsākt braukšanu ziemā, ne apstāties... Uzliku platākas un viss sāka darboties daudz tīkamāk, i uzsākšana, i apstāšanās... Un pa sniega pļuru vai putru brauc ka prieks. Īpašu uzlabojumi gan braukšanā pa pļuru neboja, toties sliktāk noteikti nepalika pārejot uz platākām riepām...

Opelis? Askona, saki... Tajā laikā, kad to Askonu uz rasējamā dēļa uzzīmēja, 185 tomēr bija +/- kosmisks riepu platums priekš vidējās klases nepremium segmenta vāģa... Kā arī Ascona diezvai pašmasa ir ap pusotru tonnu... naac

P.S.
reku atradu:
Opel Ascona C
Curb weight 1050 kg (2300 lbs)
Tire dimensions:    160/80-R13

Loģiski ka 185 ir pa platu... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Alsi rakstīja:
to mes jau noskaidrojam.

sarkanie medz but dazhadi - ja cilveeks nejedz starpiibu ka var vinjam ietekt liet sarkano ?

pie mums ir īpaši jāmeklē automašīnas kurās nav EG bāzēts antifrīzs, kā arī autoveikalā ir īpaši jāmeklē ne EG bāzēts antifrīzs...Un ja tāds ir prasīts, tad par to raksta lieliem burtiem lietotāja maņuālī!

Nebija jau nezināmas izcelsmes vāģis
Jautājums - kāds jālej alfā - atbilde - jebkurš uz EG bāzes... Sarkans, zaļš, zils - pajāt!
Un nopirkt ne EG bāzētu ir jāmāk!


Šodien par šito pārliecinājos "Lielveikalā" DEPO. Bija nepieciešamība Saabam pēc termostata maiņas daliet biku zapti.
Zinot šo dialogu, speciāli palasīju etiķetes.
Un tavu brīnumu - abi ir monoetilēnglikola (laikam tā bija pilnai nosaukums) bāzes. Sarkanai -40 celsiji, zaļais -36. Sarkanais esot zajebis 5 gadus, zaļais 3. I vsjo.
Ar to arī etiķešu izklāsts beidzāsa.
P.S.
Ražotājs(marka) - Pilots.
P.P.S.
Pirms tam NEzinot ka vēderā sarkans, tika piešauts zaļais. Vienīgā skāde, ka tagad biku pēc dedestilētas kandžas tas šķidrums izskatās. Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pilots nau jau no tiem dizhiem Razhotajiem. Ko sagaade atvedis - to arii safases.

Kur iz Rai-wo ? lai pastasta ka vinjam tas viss izbeidzas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ir vērts aizdomāties.                                                                                                                                                                                            
Citāts:
atvijas tirgū ir grūti orientēties dzesēšanas šķidrumu jeb antifrīzu klāstā, un to lielā mērā apzināti veicina paši ražotāji.



MALDU TAKTIKA.

Pirms kāda laika „Autoinfo” jau vērsa lasītāju uzmanību uz aplamām dzesēšanas šķidruma etiķetēm, kur vielas daudzums bieži vien tiek norādīts nevis litros, bet kilogramos (kg). Iemesls tam ir pragmatisks – viens litrs antifrīza sver aptuveni 1,12 kg, tādēļ ražotājiem ir izdevīgāk uz produkta etiķetes norādīt svaru, nevis tilpumu. Tas ļauj būtiski ietaupīt, bet pircējs pat nenojauš par ražotāja veiklo triku. Patērētājam jāņem vērā, ka 5 kg satur vien aptuveni 4,5 litrus antifrīza, tādēļ pirms produkta iegādes noteikti jāpārliecinās, kādas mērvienības uzrādītas uz dzesēšanas šķidruma iepakojuma.

Vienlaikus „Autoinfo” rīcībā esošā informācija liecina, ka šie nav vienīgie ražotāju knifi, kas jāņem vērā autovadītājiem, izvēloties dzesēšanas šķidrumu. Labi zināms ir fakts, ka ražotāji vieglākas produkta identifikācijas nolūkos ir ieviesuši krāsas, kuras ražotājs pievieno antifrīzam, lai pircējs varētu vieglāk orientēties piedāvājuma klāstā. Krāsu dažādība nudien ir liela, tomēr krāsa antifrīzam ir tas pats, kas nokrāsa ēdienam, proti, tai nav nekādas principiālas nozīmes, un dzesēšanas šķidruma krāsa absolūti nav nekāds apliecinājums antifrīza kvalitātei. Pirms tam ražotāji to izmantoja, lai atvieglotu orientēšanos dzesēšanas šķidrumu klāstā, tomēr šis faktors var tikt izmantots arī ļaunprātīgos nolūkos. Piemēram, daži ražotāji ir sapratuši, ka pircēji produkcijas klāstā bieži vien orientējas galvenokārt pēc krāsas, nevis produkta īpašībām un vielu sastāva, tāpēc iespējami gadījumi, kad apzināti dzesēšanas šķidrumam tiek piešķirta „dārgāka” produkta krāsa, un tādā veidā lētāka prece tiek pārdota par bargāku naudu.

Parasti ir iespējams iegādāties antifrīzu gan zilā, gan zaļā, gan sarkanā krāsā, ir arī citi krāsu salikumi. Visbiežāk sarkanā krāsa raksturo tādu antifrīzu, kura lietošanas termiņš ir 5 gadi (nevis 2 gadi, kas raksturīgs klasiskam produktam), un tas tiek apzīmēts kā "Long-Life" jeb ilglaicīgi kalpojošs produkts. Šīs nozares speciālistu empīriskie novērojumi liecina, ka pircēji vāji orientējas dzesēšanas šķidrumu īpašībās un vielu sastāvos, bet daudz lielāku – pat izšķirošu – uzmanību preču stendā pievērš tieši produkta krāsai. Tas provocē rīkoties negodprātīgi. Ļaunprātīgi tiek izmantota pircēju neinformētība, un klasiskais antifrīza šķidrums (piemēram, zaļajā krāsā) „pārkrāsots” sarkanā krāsā, kas pircējam asociējas ar labāku un dārgāku preci. Tas nozīmē, ka produkta krāsa Latvijas tirgū var maldināt patērētāju, un viņš, būdams pārliecināts, ka pērk "Long-Life" produktu, patiesībā iegādājas vienkāršāko antifrīzu, kas ir tikai nokrāsots sarkanā krāsā. Protams, ieguvēji no šādām darbībām ir ražotāji, kas gūst ekonomisku labumu, bet zaudētājs ir pircējs, kurš gan pārmaksā, gan tiek dezinformēts, piemēram, ka iegādājas „Long-Life” produktu, kamēr patiesībā tas nepavisam tā nav.

Tādēļ, gatavojoties ziemas sezonai, „Autoinfo” autovadītājiem atgādina par diviem ļoti svarīgiem faktoriem. Pirmkārt, mērvienībai uz antifrīza etiķetes ir ļoti būtiska nozīme, jo vairāki ražotāji cenšas tirgot mazāku daudzumu produktu, maskējot to ar citu mērvienību. Ne velti mērvienība parasti tiek norādīta mazākiem, neuzkrītošiem simboliem, tāpēc der pievērst uzmanību šādiem sīkumiem uz preces etiķetes. Otrkārt, dzesēšanas šķidruma krāsa nekādā gadījumā neataino tā kvalitāti – krāsa ir tikai identifikators, kas patērētājiem palīdz labāk orientēties preču stendā. Tomēr pēdējā laikā tas pircējus aizvien vairāk maldina, nevis viņiem palīdz, jo sliktākam produktam apzināti tiek piejaukta labāka ražojuma izskata nokrāsa, kas tādā veidā palīdz notirgot zemākas kvalitātes dzesēšanas šķidrumu par augstāku cenu un ļauj gūt materiālu labumu, par zaudētāju padarot tieši autovadītāju.


Krievijā ražotie dzesēšanas šķidrumi saucās “TOSOLS”, bet importētie saucās “ANTIFREEZE”.

          DZESĒŠANAS ŠĶIDRUMS Krievijā “TOSOLS”- zils, Vācijā (ANTIFRĪZS)- tumši zaļš, Francijā (ANTIFRĪZS)- dzeltens, Itālijā (ANTIFRĪZS)- sarkans.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
Pilots nau jau no tiem dizhiem Razhotajiem. Ko sagaade atvedis - to arii safases.

Kur iz Rai-wo ? lai pastasta ka vinjam tas viss izbeidzas.


Nē nu ideja bija par to, ka arī zapti var iekrāsot.
Un tapēc secinam, ka ja nezinam ko izlasīt uz bundžas, tad braucam uz servi  Wink
Jo ne vienm;er melns ir melns, un balts ir balts Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man ir tāda problēma: kad bija lieli mīnusi, atsākas strādāt stūres pastiprinātājs. Apsekojot, atrodam, ka tek no šejienes:

Kāds zin, vajadzēs remontēt rejku, jeb var kaut ka nomainīt tikai saļņiku?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Laughing  apsveicu, man tieši kaut kas līdzīgs. Tipiski 166.  Cik saprotu, tad jārestaurē reika vai jaliek cita vietā, kas nav lēts prieks  Sad


_________________
i never finish anythi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kautkad sen jau minēju, ka šiem labajiem 166 modeļiem stūres sistēmā jālej sintētiskā ATF eļļa, jau trešo ziemu braucu un viss labi  Laughing


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
lāča_kungs rakstīja:
Laughing  apsveicu, man tieši kaut kas līdzīgs. Tipiski 166.  Cik saprotu, tad jārestaurē reika vai jaliek cita vietā, kas nav lēts prieks  Sad

Nobiedēji mani, nomainīju tikai rejkas saļņiku, un viss. Un viss darbojas, ka vajag! Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Zelta_Gabaliņš rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
Laughing  apsveicu, man tieši kaut kas līdzīgs. Tipiski 166.  Cik saprotu, tad jārestaurē reika vai jaliek cita vietā, kas nav lēts prieks  Sad

Nobiedēji mani, nomainīju tikai rejkas saļņiku, un viss. Un viss darbojas, ka vajag! Smile

no shiis vietas luudzu sikak! Wink kuru salnjiku? reiku njeemi nost? kur salnjiku dabuji?


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
viss pareizi. reikas rastauracija = salnika maina, visu salniku maina... vai es kludos un taja ietilpst vel kaut kas? hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
viss pareizi. reikas rastauracija = salnika maina, visu salniku maina... vai es kludos un taja ietilpst vel kaut kas? hmm

manuprāt ietilpst gan Wink


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
elbee rakstīja:
viss pareizi. reikas rastauracija = salnika maina, visu salniku maina... vai es kludos un taja ietilpst vel kaut kas? hmm

manuprāt ietilpst gan Wink


piemeram kas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 8 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database