Autors |
Ziņojums |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
palaidniex rakstīja:Alsi rakstīja:topika nosaukums ljauj man paturpinat savaa virzienaa...
Vakardien mainijaam shales - parsvaraa profilaksei - nevis nepiecieshamibas delj. Mainijam uz 1999 gada 146 ar 1.4 TS (motors mainits - deklarets ka 2001 gada motors) VISOS manualos tas 1.4 jeb 1370 16V ir paradits ka parastais TS - tas ir - ar zobsiksnu kas no galvas iet uz leju - un beidzas uz klokjenes - par ko liecina apakshejais plastmassas apvalks starp skriemeli prieksh uzkaramo agregatu piedzinjas un pashu bloku. Bet tam motoram tada apvalka NAU !!! Ahrenetj - ja jus mani tani bridi redzetu...
Attiecigi - kaut kur tur - blokaa - no klokjenes nak val isaa kjede vai zobratu parvads uz kaut kadu parazitaro varpstu - kas atrodas bloka videjaa-augshejaa daljaa - kaut kur rajonaa - zem izpludes kollektora. Un tam ir SAVS zobratinsh prieks siksnas - un jau no ta zobrata tiek grieztaa galva.
Tas ir standarta 16V TS motora risinājums
Vecajam TS bija 8V un ķēde un nebija problēmu, jaunajam 16V JTS arī esot likvidēta tā mazā siksniņā un parazīskriemelis ar visu balansieri. Gan vecais 8V TS, ga tāpēc tipa arī jaunais JTS 16V esot daudz uztuicamāki nekā tie parastie 16V TS...
da nau standarta... tipa es Ega-s 155 2.0 16V TS y1996 vai cita puikas 156 2.0 16V TS y2000 neesmu redzejis...
|
Thu Dec 27, 2007 1:48 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Hmmm.. manuāļi ir dažādi:
-engine 1370 1598 1747 ts
-engine 1712 16v
-engine 1970 16v ts
Bet nu tas ir no 1996 workshop manuāļa... iespējams kautkas pa laiku ir mainījies..
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Dec 27, 2007 1:56 pm |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
j.k., nu galva jau tur ir parastā 16v TS... zato apakša ir atšķirīga
|
Thu Dec 27, 2007 2:07 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
to majas lapu http://www.alfa145.com/gallery.asp?URL=\Alfa145Manual\Engine%20Overhaul es petiju jau pa naktii.. shovakar tochno parbaudishu - ir tas siksnas zars tur vai nau...
te es apvilku to zaru
|
Thu Dec 27, 2007 2:10 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Mazais reku šāds uzrādās:
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Dec 27, 2007 2:21 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
njemot vera ka pavadiju zem mashinas kadas 3 stundas.... nau redzeta detalja N2 - apakshejais siksnas zobratinsh.. ka arii nau noverota vieta prieks tas... nu varbutas esmu akls.
shodien ieshu otro - grabosho un izkjidato 1.4 - pajaukshu un pec tam redzesim...
|
Thu Dec 27, 2007 2:27 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Hmm.. interesants ir arī fakts, ka siksna esot atšķirīga no citiem motoriem:
Citāts:A BRAND NEW QUALITY TIMING BELT TO FIT:
ALFA 145 1.4 16V 1996-2001
ALFA 146 1.4 16V 1996-2001
ALFA 147 1.6 16V 2000>
ALFA 156 1.6 16V 2000-2006
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Dec 27, 2007 2:33 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
vo-vo...
|
Thu Dec 27, 2007 3:00 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Varbūt kādam ir kāda ideja:
Lieta tāda, ka nomainīju plauktus un atsaites, tagad piekarē viss klusi un labi notiekās, bet pie ~90-100km/h ir parādījusies tāda kā ritmiska dobja dunoņa, itkā nenobalansēts ritenis.
Riteņus pārbaudīju - tie pieskrūvēti labi. Nesen balansēti.
Un šķiet, ka dunoņa pazūd, kad izspiež sajūgu, tb secinu, ka tas varētu būt saistīts ar transmisiju/pusasīm (varbūt sajūgu?).
Varētu gadīties, ka kādai pusasij gals kautkā nedaudz izlīdis ārā vai kas tamlīdzīgs?
Pie lēniem ātrumiem to just nevar.. un arī sagriežot stūri nekādu klakšķu nav.. tā kā miroņgalvas šķiet ir ok.
Ja kādam kādasidejas vai bijusi līdzīga pieredze - padalaties.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Dec 27, 2007 7:48 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
ganātās smērviela beigusies? paskaties kārtīgi piļņiku stāvokli.
Man gan bija vibrācija ~100km/h uzberot gāzi, kad kādu brīdi ar cauriem pabraukājos. Pēc tam granātu sasmērēja pa jaun u viss bija ok.
BET tas, ka piļņiks caurs un viss tur notecējis ar to grafīta smēri (vai ko tur smērē) bija labi pamanāms.
_________________ @Scmic
|
Thu Dec 27, 2007 9:09 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Piļņiki ir ok. Bet nu paprovēšu iesmērēt. Kas tur jāsmērē?
btw. piļņiku tak var vēlreiz uzmontēt neņemot pusasis vaļā?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Dec 27, 2007 9:16 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
un kaads tam sakars ar sajuuga spaidiishanu? tipa dobjaa dunonja ir tikai pie slodzes tad neizspiezhot sajuugu, bet atlaizhot gaazi arii vajadzeetu izzust. jeb es kaut ko nesaprotu?
|
Thu Dec 27, 2007 9:31 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Jap.
Zem slodzes ir, bez slodzes nav..
Kad neizspiež sajūgu, bet atlaiž gāzi, tad skaņa ir klusāka, bet tomēr nepazūd.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Dec 27, 2007 9:40 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
1. Man jaatvainojas par to
1.1. biju akls
1.2. biju kurls
1.3 neticeju Lielajam un Visvarenajam Manualam.
nu ... isak sakot vis tam 1.4 ir ta ka manualii arii paradits.
2. Ardot beigtu motoru ieradziju - kapec tas bija izsviests - vienai klanju shalei ir elligi liels remonta izmers... kads 4-5-6ias... 40 fr kapejkam mm vietaa tam vienam kaklinjam ir tikai 39mm/// un ir pashtasitaa shalee... 2reiz bija neka vajag... kolhoza riktiga. Bet tas kaklinsh neizskatas nodrazsts - gluds - labi pislipets utt...
3. Tagad jamaina tai 146
3.1 . vAriators
3.2. kaut kas tomer priekshaja dzineja gala udzied . udens suknis vai sudigs spriegotajrullis - 12000 km atpakalj rulli bija jaunie - bet ko var prasit no tiem lieshu rulliem.
3.3. Karba - jo Neitralajaa grab... primara varpsta gultnjos droshi vien...
Pa 145 QV vibraciju... Ieksheja granata ? Kads rumbas gultnis ? Karba ?
|
Thu Dec 27, 2007 11:26 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
Alsi rakstīja:1. Man jaatvainojas par to
1.1. biju akls
1.2. biju kurls
1.3 neticeju Lielajam un Visvarenajam Manualam.
nu ... isak sakot vis tam 1.4 ir ta ka manualii arii paradits.
2. Ardot beigtu motoru ieradziju - kapec tas bija izsviests - vienai klanju shalei ir elligi liels remonta izmers... kads 4-5-6ias... 40 fr kapejkam mm vietaa tam vienam kaklinjam ir tikai 39mm/// un ir pashtasitaa shalee... 2reiz bija neka vajag... kolhoza riktiga. Bet tas kaklinsh neizskatas nodrazsts - gluds - labi pislipets utt...
3. Tagad jamaina tai 146
3.1 . vAriators
3.2. kaut kas tomer priekshaja dzineja gala udzied . udens suknis vai sudigs spriegotajrullis - 12000 km atpakalj rulli bija jaunie - bet ko var prasit no tiem lieshu rulliem.
3.3. Karba - jo Neitralajaa grab... primara varpsta gultnjos droshi vien...
Pa 145 QV vibraciju... Ieksheja granata ? Kads rumbas gultnis ? Karba ?
i tak Sanja,Variator menjatj nado,sumel tam ne nasos tosola a rolik generatora,i nakonec pomenjali maslo v korobke i sum prosjol,tak chto nado vsjo tot ze nescastnij Variator  ,ili tak i katatsja s otkljucennim
|
Thu Feb 14, 2008 10:10 pm |
|
 |
|