Autors |
Ziņojums |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
imo jebkuram sapratigam meham izbraucot ar to masinu un sajutot raustisanos butu jasaprot, tas ir spararata defekts vai dzineja darbibas problema.
un vispar soreiz es ticetu kasparam un liktos miera
|
Fri Apr 13, 2012 11:39 am |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
Kalvito rakstīja:
P.S. Vēl kaut kad, kad būšu Rīgā vajadzētu ar kādu tikties kurš te ir pats galva un samaksāt to kluba biedra naudu. 
manliekas, tas ir ne tikai naudas jautājums....
http://www.alfisti.lv/viewtopic.php?t=2722
|
Fri Apr 13, 2012 11:42 am |
|
 |
Kalvito
Pievienojies: 06 Apr 2012
Komentāri: 63
Atrašanās vieta: Liepāja
2002 Alfa-Romeo 156SW
|
petjka rakstīja:Kalvito rakstīja:
P.S. Vēl kaut kad, kad būšu Rīgā vajadzētu ar kādu tikties kurš te ir pats galva un samaksāt to kluba biedra naudu. 
manliekas, tas ir ne tikai naudas jautājums....
http://www.alfisti.lv/viewtopic.php?t=2722
Saprotu, saprotu. Jau izlasījos.
Bet šogad tāpat nesanāks noteikti, jo LV nebūšu līdz gada beigām.
P.S. Labi, tad ar mašīnu +/- ir skaidrs.
Taisīšu diagnostiku, tad skatīšos kā būs. Izturēšu divus mēnešus vai nē, tālāk jau tad informēšu kas ar šo alfu.
Bet tiks savesta kārtībā.
Paldies visiem par izteiktiem variantiem, būs kam pievērst uzmanību.
|
Fri Apr 13, 2012 11:44 am |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
A man arī lēnu uzsākot braukt (lēnām laižot sajūgu) bišķi raustās. Un nomainīts ir viss, kas saistās ar sajūgu. Nekas nav mainījies!!!
|
Fri Apr 13, 2012 6:51 pm |
|
 |
Kalvito
Pievienojies: 06 Apr 2012
Komentāri: 63
Atrašanās vieta: Liepāja
2002 Alfa-Romeo 156SW
|
Gunča rakstīja:A man arī lēnu uzsākot braukt (lēnām laižot sajūgu) bišķi raustās. Un nomainīts ir viss, kas saistās ar sajūgu. Nekas nav mainījies!!!
Nu biški jau man ar ja uzsakot apgriezienus turu zem 1k tā normāli prātīgi mašīna dreb. tas itkā dīzelim norm.
Bet man uznāk šad tad gļuks ka raustās vienā laidā darot ko grib, tā ka baidos vai paneli neizpurinās.
Kaut gan šodien atkal tas gļuks nav bijis, tapēc neko nesaprotu. Kapēc šad tad uznāk, šodien pat normāli uz treileri (testa pēc) varēju uzbraukt.
Bet nu domaju rīt noņemt gaisa filtru nomainīt, savest kārtībā to trubu kas no turbīnas un tad iespejams jau rīt pie diagnostikas pielikt.
|
Fri Apr 13, 2012 6:56 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
Bet man nav dīzelis, bet v6, un neraustās motors vai motora apgriezieni, raustās nez kāpēc tieši sajūgā...
Savulaik līdzīgi uzvedās 200tais audis, bet tad es to norakstīju uz to, ka bija pārkniedēts sajūgs...
Tagad ar Alfu domāju, ka dēļ dempfera, bet.... man vairs nav dempfera... Ir cits spararats, sajuga disks, grozs, izpiedējs (vai izvilcējs), bet nekas nav mainījies  Panelis klēpī nekrīt, bet tāda nepatīkama neliela vibrācija
|
Fri Apr 13, 2012 7:15 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Motora kronšteini visi labi?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Fri Apr 13, 2012 7:43 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
 Pasviedi ideju! Kronšteini visi ir labi. Bet spilveniem vajadzēs pivērst uzmanību! Kaut gan  ņemot nost kārbu visi bija izcilāti un likās dzīvi.
|
Fri Apr 13, 2012 8:58 pm |
|
 |
Kalvito
Pievienojies: 06 Apr 2012
Komentāri: 63
Atrašanās vieta: Liepāja
2002 Alfa-Romeo 156SW
|
Taks, tā truba ir sataisīta vairāk nav nekāda plaisa.
Raustīšanās, khmm.. Vienu dienu ir, citu nav, citu reizi uznāk vakarpusē un tā.
Vārdu sakot tik ļoti dīvaini tas ir ka sāku domāt vai degviela nevarētu būt pie vainas?
Vienu reizi lejot lukoilā, citu reizi statoilā, citu reizi statoilā to dīzeli pluss vai kā viņš saucās.
Varbūt viņam nepatīk kāda degviela, piemēram tas statoil tjip krutais dīzelis ar piedevām.
+
man šķiet kāds iepriekšējais saimnieks šim auto kaut ko ir sagriezis lai iet lopā. Turbīne sāk no 1,5 jau darboties, tas norm? Citām markām cik zināms no 2,5.
|
Thu Apr 19, 2012 2:10 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Kalvito rakstīja:Taks, tā truba ir sataisīta vairāk nav nekāda plaisa.
Raustīšanās, khmm.. Vienu dienu ir, citu nav, citu reizi uznāk vakarpusē un tā.
Vārdu sakot tik ļoti dīvaini tas ir ka sāku domāt vai degviela nevarētu būt pie vainas?
Vienu reizi lejot lukoilā, citu reizi statoilā, citu reizi statoilā to dīzeli pluss vai kā viņš saucās.
Varbūt viņam nepatīk kāda degviela, piemēram tas statoil tjip krutais dīzelis ar piedevām.
+
man šķiet kāds iepriekšējais saimnieks šim auto kaut ko ir sagriezis lai iet lopā. Turbīne sāk no 1,5 jau darboties, tas norm? Citām markām cik zināms no 2,5. 
domaju ka neviens tur neko nav griezis  ta vnk ir  pirms maini gaisa filtru apskaties vecā stāvokli, pieļauju ka vajadzētu būt OK stāvoklī, pievērs uzmanību arī salona filtram
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Apr 19, 2012 11:56 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Gunča rakstīja: Pasviedi ideju! Kronšteini visi ir labi. Bet spilveniem vajadzēs pivērst uzmanību! Kaut gan ņemot nost kārbu visi bija izcilāti un likās dzīvi.
papēti motora atsaiti, trīslitram viņas ilgi nedzīvo
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Apr 19, 2012 11:57 pm |
|
 |
|