Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Varbut vēlies lai tavs auto labāk brauc?:) ENGINE REBUILT
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Par zirnekljiem?! 
Zuncih, kur Tu esi redzeejis, ka LV taisa zirnekljus pa 100LVL??? :shocked: Mūsdienās uzbūvēt zirnekli LV maksā ap 400LVL, slavini galvas savešanu kārtībā, nevis stāsti nepatiesību! Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
zuncih rakstīja:

Biki ne tā saprati:

blaaablaaaa

nu tjipa tā..


crazy

Ja es buutu RTU pasniedzeejs Shneps-Shnepe un Zuncihs students Zunda, tad peec shaada staastiijuma Tu man ziemas sesiju liidz pavasarim kaartotu fuck


Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.

Pārslīpējot vārstus, to sēžas - jā. Bet tad ir grūti pateikt, kur ir robeža. Vai ir vērts taisīt tādu pussolīti.
Varbūt, ja taisa galvu ar mērķi palielināt jaudu, tad ir vērts ielikt citas formas sadaleni, uzreiz parādās jautājums par vieglajiem vārstiem un stigrajām atsperēm. Bet no stigrajām atsperēm dilst sadales vārpsta...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lose some, get some...
kā jau vienmēr.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:

Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.


ir paarbaudiits - var Wink  jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
veel man divi pakaartoti jautaajumi pie shiis pashas teemas:

1) izpuuteejs. iepluudes, izpluudes sataisiitas, viss elpo, viss griezhas, +30zs ir, kas notiek taalaak? liikaas trubinjas, katalizators, kaadi 3 bundulji, tur tie 30zs arii paliek, ne? Wink iisaak sakot- domaaju, ka jauns sporta izpuuteejs arii ir jaaliek ieksha taamiitee naac

2) chips. ko saka mashiinas kompis peec dzineeja uztuuneeshanas un jauna izpuuteeja? vinjsh pats saprot, kas ir noticis, un pieregule visu kaa vajag? vaj tomeer ir vajadziiga taa programmeeshana? un kursh to Alfai ir speejiigs izdariit, ja neskaita Hollandes Squadra Tunning?


tur jau tā lieta ke nemainās ne gaisa daudzums, ne bendzīna daudzums motors tiek mehaniski optimizēts. Nu ar saucamo chipu auto vadibas bloku nekas tur nemainās, ne vakums padotais uz vadibas bloku, ne signali no visiem hola utt.. dačikiem o mafa vai vēlkā.

Ne'nu protams, ka jo viarāk naudas ieguldis jo labāk būs. Bet iesākuma izslipēt visus rupnicas defektus uztaisīt visus kanalus vienādus un uzlikt zirnekliti, pat var zirnekliti nelikt iesakumā. Motors strādās daudz patīkamāk Smile un labāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
Nr.7 rakstīja:
zuncih rakstīja:

Biki ne tā saprati:

blaaablaaaa

nu tjipa tā..


crazy

Ja es buutu RTU pasniedzeejs Shneps-Shnepe un Zuncihs students Zunda, tad peec shaada staastiijuma Tu man ziemas sesiju liidz pavasarim kaartotu fuck


Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.

Pārslīpējot vārstus, to sēžas - jā. Bet tad ir grūti pateikt, kur ir robeža. Vai ir vērts taisīt tādu pussolīti.
Varbūt, ja taisa galvu ar mērķi palielināt jaudu, tad ir vērts ielikt citas formas sadaleni, uzreiz parādās jautājums par vieglajiem vārstiem un stigrajām atsperēm. Bet no stigrajām atsperēm dilst sadales vārpsta...


paga kautko sajauci.. ja liek citas sadalenes un vieglakus varstus tad liek vieglakas atsperes, lai visa sadales konstrukcija pec iespejas vieglak griežās.
Un visām saucamajām sporta tuning utt sadalenēm vienigā atšķirība ir ar to ka tā ir regulējama, ko var paanakt arī ar parasto sadaleni, tikao sporta tjipa ir no cita meteriali tjipa izturigākas. bet neticu ka te kāds no 2.0 8v taisīs 260 zs Very Happy Smile

optimizejot dzineju 2.0 8v no 140 iegust  + 25-35   ieguldijums ir visas blives+ darbs ap 300 ls.. vēlams zirneklīts

protams ja tas būs 1.8 tad tur jaudas pieaugums bus 15-25 pieaugums ir procentuāls.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
NIKSONS rakstīja:

Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.


ir paarbaudiits - var Wink  jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu


neiet jau runa par cauruļu sienām tikai.
Itālu autiņam katrs izpludes caurums ir savādāks, gan arī vārstu sēžas utt.. to visu saliekot vienādi iegūst ļoti labus rādītājus

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
NIKSONS rakstīja:

Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.


ir paarbaudiits - var Wink  jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu


Niksons neba velti uzsver vārdu būtisku
Vispār diezgan skaidrs, ka šo lietu tiešām varētu kādu dienu izveikt, bet... es negribu par to noskaitīt 600Ls. Arī 300 īsti laikam ne Smile Un uz ziemu jau nu 100% ka ne. Turklāt, jebkam palielinoties, kaut kur kaut kas cits samazinās (piem. sajūga un diferenciāļa mūžs, eļļas maiņas intervāls uttuc.). Nu nez. Svētdienas atvelkamajam spainim droši vien pieteiktos uz operāciju, bet ikdienā braucmai mašīnai laikam paliksim pie nožēlojamiem standarta 250Zs 45


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
NIKSONS rakstīja:

Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.


ir paarbaudiits - var Wink  jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu


Nu tad parādās jautājums - kādam motoram. Neticu, ka piem 1,6 L / 120 Zs TS var kaut ko būtisku uzlabot. 3,5 L /150 zs amurikāņu brīnumam varbūt arī var.

Par ieplūdes kolektoru - ticu. Man reiz oooo a4 1,9 TDI izpūta (bat ne izbuta, drīzāk - parādijās mikroplaisa) ieplūdes kolektora blīvi. Tik sīku plaisu, ka es to nespēju sajust (nu parasti parādās kādas svilpjošas skaņas). Man likās ka ir pilnīga katastrofa - 3/4 no lopiem nosprāgušas un uz neatgriešanos. Autorīga ļoti ātri konstatēja vainu un nomainija blīvi. Neticēsiet - bet cita dziesma, arī salīdzinot ar pirmsproblēmas laiku.

Bet, ja mēs runājam par kolektora SIENĀM, tad ne1 man neiestāstīs, ka tā ir vājākā vieta gaisa ceļā, un izslīpējot tos mazos negludumus var panākt kaut ko būtisku. Vārstus, to sēžas, filtru uzlabot - jā, to var, bet ne kolektoru sienas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tāds arī ir ši piedāvājuma mērķis, Hondas BMW audi un citas markas rigā slipē šādus pasākusm ļoti bieži, un tad 2.0 bmw piemērām izkabina 2.5 alfu neatskatoties un tad ir tas žēlums ka alfiņa palika:(

pagaidām cik zinu tad šajā rīgas apkaimē ir tikai viena dedra un viena integrale bet vel nesalikta, kas nebrauc ar standartu. visi parejie itāli ir standarts. Nu varbut kādds pats savā garaža ko ir sadarījis.Smile


Starp hondistiem šāds slipējums ir gandrīz standartsvai talonam piemēram utt..

takā gribējās arī itālu auto īpašniekiem piedāvāt šādu iespēju, ja kādam ieinteresē nopietnāk droši varam satikties parādīšu izstāstīšu tuvāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
Nr.7 rakstīja:
NIKSONS rakstīja:

Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.


ir paarbaudiits - var Wink  jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu


Nu tad parādās jautājums - kādam motoram. Neticu, ka piem 1,6 L / 120 Zs TS var kaut ko būtisku uzlabot. 3,5 L /150 zs amurikāņu brīnumam varbūt arī var.

Par ieplūdes kolektoru - ticu. Man reiz oooo a4 1,9 TDI izpūta (bat ne izbuta, drīzāk - parādijās mikroplaisa) ieplūdes kolektora blīvi. Tik sīku plaisu, ka es to nespēju sajust (nu parasti parādās kādas svilpjošas skaņas). Man likās ka ir pilnīga katastrofa - 3/4 no lopiem nosprāgušas un uz neatgriešanos. Autorīga ļoti ātri konstatēja vainu un nomainija blīvi. Neticēsiet - bet cita dziesma, arī salīdzinot ar pirmsproblēmas laiku.

Bet, ja mēs runājam par kolektora SIENĀM, tad ne1 man neiestāstīs, ka tā ir vājākā vieta gaisa ceļā, un izslīpējot tos mazos negludumus var panākt kaut ko būtisku. Vārstus, to sēžas, filtru uzlabot - jā, to var, bet ne kolektoru sienas.


Kāds no jums nebrauc ar 2.0 16 v motoru? turbo ne turbo kas nak lancia ar 155 dedra 164 laikam arī bija.. nav gadijies tās aluminija ribas noņemt paskatities viņās pret sauli? tur ir īsts rakumu lauks:)) un neviens no 4 kanāliem nav vienāds visi atšķirās.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
reku par varstiem. katra mehanikja doma ir kā atvieglot sadalenes griešanos, jo tas palielina ljoti daudz raditāju.
piemēram:
http://www.youtube.com/watch?v=inrBHHVVfng

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu reku atradu kautko par to visu bet tur tikai par varstiem iet runa un sezjaam..
http://www.youtube.com/watch?v=SnHqxS_mgs8
zjel ka nebija par izpludem iepludeem nekas:(

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
shodien pateerzeeju ar vienu pieredzeejushu automehaanikji, kursh savaa laikaa buuveejis gan sporta golfus, gan rallija zhiguljus, gan spridzekljus dragreisam. pie viena apvaicaajos par vinja viedokli shii topika sakaraa. saruna izveertaas uz minuutem 20, bet nu iisumaa doma bija taada, ka galu galaa tas dzineejs buus jaanoregulee. kursh, kaa un vai vispaar to izdariis, tas buutu iistais jautaajums, ar ko sakt kjerties klaat Alfas dzineejam.

kaut kur diskusijas vidusdalja vinjsh saka stastiit staastu, ko dzirdeeju pirmo reizi. staastu par individuali izgatavotaam aizdedzes sveceem konkreetam dzineejam. to darot arii latvijaa  Shocked

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zuncih rakstīja:
reku par varstiem. katra mehanikja doma ir kā atvieglot sadalenes griešanos, jo tas palielina ljoti daudz raditāju.
piemēram:
http://www.youtube.com/watch?v=inrBHHVVfng


Šāda principa shēma ir katrā Ducati motorā.
Un vēl - tas bija divvārstu motors - diez kā to iepičkāt 4 vārstu dzinējā?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 5 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database