 |
3 lapa no 5 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
envy
Pievienojies: 07 Nov 2007
Komentāri: 147
|
 Par zirnekljiem?!
Zuncih, kur Tu esi redzeejis, ka LV taisa zirnekljus pa 100LVL??? :shocked: Mūsdienās uzbūvēt zirnekli LV maksā ap 400LVL, slavini galvas savešanu kārtībā, nevis stāsti nepatiesību!
|
Thu Nov 15, 2007 12:17 pm |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Nr.7 rakstīja:zuncih rakstīja:
Biki ne tā saprati:
blaaablaaaa
nu tjipa tā..
Ja es buutu RTU pasniedzeejs Shneps-Shnepe un Zuncihs students Zunda, tad peec shaada staastiijuma Tu man ziemas sesiju liidz pavasarim kaartotu 
Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.
Pārslīpējot vārstus, to sēžas - jā. Bet tad ir grūti pateikt, kur ir robeža. Vai ir vērts taisīt tādu pussolīti.
Varbūt, ja taisa galvu ar mērķi palielināt jaudu, tad ir vērts ielikt citas formas sadaleni, uzreiz parādās jautājums par vieglajiem vārstiem un stigrajām atsperēm. Bet no stigrajām atsperēm dilst sadales vārpsta...
|
Thu Nov 15, 2007 12:27 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Lose some, get some...
kā jau vienmēr.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Nov 15, 2007 12:43 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
NIKSONS rakstīja:
Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.
ir paarbaudiits - var  jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu
|
Thu Nov 15, 2007 12:46 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
elbee rakstīja:veel man divi pakaartoti jautaajumi pie shiis pashas teemas:
1) izpuuteejs. iepluudes, izpluudes sataisiitas, viss elpo, viss griezhas, +30zs ir, kas notiek taalaak? liikaas trubinjas, katalizators, kaadi 3 bundulji, tur tie 30zs arii paliek, ne? iisaak sakot- domaaju, ka jauns sporta izpuuteejs arii ir jaaliek ieksha taamiitee
2) chips. ko saka mashiinas kompis peec dzineeja uztuuneeshanas un jauna izpuuteeja? vinjsh pats saprot, kas ir noticis, un pieregule visu kaa vajag? vaj tomeer ir vajadziiga taa programmeeshana? un kursh to Alfai ir speejiigs izdariit, ja neskaita Hollandes Squadra Tunning?
tur jau tā lieta ke nemainās ne gaisa daudzums, ne bendzīna daudzums motors tiek mehaniski optimizēts. Nu ar saucamo chipu auto vadibas bloku nekas tur nemainās, ne vakums padotais uz vadibas bloku, ne signali no visiem hola utt.. dačikiem o mafa vai vēlkā.
Ne'nu protams, ka jo viarāk naudas ieguldis jo labāk būs. Bet iesākuma izslipēt visus rupnicas defektus uztaisīt visus kanalus vienādus un uzlikt zirnekliti, pat var zirnekliti nelikt iesakumā. Motors strādās daudz patīkamāk  un labāk.
|
Thu Nov 15, 2007 1:00 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
NIKSONS rakstīja:Nr.7 rakstīja:zuncih rakstīja:
Biki ne tā saprati:
blaaablaaaa
nu tjipa tā..
Ja es buutu RTU pasniedzeejs Shneps-Shnepe un Zuncihs students Zunda, tad peec shaada staastiijuma Tu man ziemas sesiju liidz pavasarim kaartotu 
Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.
Pārslīpējot vārstus, to sēžas - jā. Bet tad ir grūti pateikt, kur ir robeža. Vai ir vērts taisīt tādu pussolīti.
Varbūt, ja taisa galvu ar mērķi palielināt jaudu, tad ir vērts ielikt citas formas sadaleni, uzreiz parādās jautājums par vieglajiem vārstiem un stigrajām atsperēm. Bet no stigrajām atsperēm dilst sadales vārpsta...
paga kautko sajauci.. ja liek citas sadalenes un vieglakus varstus tad liek vieglakas atsperes, lai visa sadales konstrukcija pec iespejas vieglak griežās.
Un visām saucamajām sporta tuning utt sadalenēm vienigā atšķirība ir ar to ka tā ir regulējama, ko var paanakt arī ar parasto sadaleni, tikao sporta tjipa ir no cita meteriali tjipa izturigākas. bet neticu ka te kāds no 2.0 8v taisīs 260 zs
optimizejot dzineju 2.0 8v no 140 iegust + 25-35 ieguldijums ir visas blives+ darbs ap 300 ls.. vēlams zirneklīts
protams ja tas būs 1.8 tad tur jaudas pieaugums bus 15-25 pieaugums ir procentuāls.
|
Thu Nov 15, 2007 1:05 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
Nr.7 rakstīja:NIKSONS rakstīja:
Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.
ir paarbaudiits - var jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu
neiet jau runa par cauruļu sienām tikai.
Itālu autiņam katrs izpludes caurums ir savādāks, gan arī vārstu sēžas utt.. to visu saliekot vienādi iegūst ļoti labus rādītājus
|
Thu Nov 15, 2007 1:07 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Nr.7 rakstīja:NIKSONS rakstīja:
Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.
ir paarbaudiits - var jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu
Niksons neba velti uzsver vārdu būtisku
Vispār diezgan skaidrs, ka šo lietu tiešām varētu kādu dienu izveikt, bet... es negribu par to noskaitīt 600Ls. Arī 300 īsti laikam ne  Un uz ziemu jau nu 100% ka ne. Turklāt, jebkam palielinoties, kaut kur kaut kas cits samazinās (piem. sajūga un diferenciāļa mūžs, eļļas maiņas intervāls uttuc.). Nu nez. Svētdienas atvelkamajam spainim droši vien pieteiktos uz operāciju, bet ikdienā braucmai mašīnai laikam paliksim pie nožēlojamiem standarta 250Zs
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Thu Nov 15, 2007 1:08 pm |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Nr.7 rakstīja:NIKSONS rakstīja:
Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.
ir paarbaudiits - var jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu
Nu tad parādās jautājums - kādam motoram. Neticu, ka piem 1,6 L / 120 Zs TS var kaut ko būtisku uzlabot. 3,5 L /150 zs amurikāņu brīnumam varbūt arī var.
Par ieplūdes kolektoru - ticu. Man reiz oooo a4 1,9 TDI izpūta (bat ne izbuta, drīzāk - parādijās mikroplaisa) ieplūdes kolektora blīvi. Tik sīku plaisu, ka es to nespēju sajust (nu parasti parādās kādas svilpjošas skaņas). Man likās ka ir pilnīga katastrofa - 3/4 no lopiem nosprāgušas un uz neatgriešanos. Autorīga ļoti ātri konstatēja vainu un nomainija blīvi. Neticēsiet - bet cita dziesma, arī salīdzinot ar pirmsproblēmas laiku.
Bet, ja mēs runājam par kolektora SIENĀM, tad ne1 man neiestāstīs, ka tā ir vājākā vieta gaisa ceļā, un izslīpējot tos mazos negludumus var panākt kaut ko būtisku. Vārstus, to sēžas, filtru uzlabot - jā, to var, bet ne kolektoru sienas.
|
Thu Nov 15, 2007 1:11 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
Tāds arī ir ši piedāvājuma mērķis, Hondas BMW audi un citas markas rigā slipē šādus pasākusm ļoti bieži, un tad 2.0 bmw piemērām izkabina 2.5 alfu neatskatoties un tad ir tas žēlums ka alfiņa palika:(
pagaidām cik zinu tad šajā rīgas apkaimē ir tikai viena dedra un viena integrale bet vel nesalikta, kas nebrauc ar standartu. visi parejie itāli ir standarts. Nu varbut kādds pats savā garaža ko ir sadarījis.
Starp hondistiem šāds slipējums ir gandrīz standartsvai talonam piemēram utt..
takā gribējās arī itālu auto īpašniekiem piedāvāt šādu iespēju, ja kādam ieinteresē nopietnāk droši varam satikties parādīšu izstāstīšu tuvāk.
|
Thu Nov 15, 2007 1:14 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
NIKSONS rakstīja:Nr.7 rakstīja:NIKSONS rakstīja:
Tieši tā. Man neviens neiestāstīs, ka izpulējot cauruļu sienas (t.i. iep./izp. kolektoru) var panākt būtisku jaudas pieaugumu.
ir paarbaudiits - var jo uzlabojas pildiijuma koeficients. Dazhkaart pietiek ar iepluudes un izpluudes kolektora bliives nomainju un pareizu atpakaljpievilkshanu
Nu tad parādās jautājums - kādam motoram. Neticu, ka piem 1,6 L / 120 Zs TS var kaut ko būtisku uzlabot. 3,5 L /150 zs amurikāņu brīnumam varbūt arī var.
Par ieplūdes kolektoru - ticu. Man reiz oooo a4 1,9 TDI izpūta (bat ne izbuta, drīzāk - parādijās mikroplaisa) ieplūdes kolektora blīvi. Tik sīku plaisu, ka es to nespēju sajust (nu parasti parādās kādas svilpjošas skaņas). Man likās ka ir pilnīga katastrofa - 3/4 no lopiem nosprāgušas un uz neatgriešanos. Autorīga ļoti ātri konstatēja vainu un nomainija blīvi. Neticēsiet - bet cita dziesma, arī salīdzinot ar pirmsproblēmas laiku.
Bet, ja mēs runājam par kolektora SIENĀM, tad ne1 man neiestāstīs, ka tā ir vājākā vieta gaisa ceļā, un izslīpējot tos mazos negludumus var panākt kaut ko būtisku. Vārstus, to sēžas, filtru uzlabot - jā, to var, bet ne kolektoru sienas.
Kāds no jums nebrauc ar 2.0 16 v motoru? turbo ne turbo kas nak lancia ar 155 dedra 164 laikam arī bija.. nav gadijies tās aluminija ribas noņemt paskatities viņās pret sauli? tur ir īsts rakumu lauks:)) un neviens no 4 kanāliem nav vienāds visi atšķirās.
|
Thu Nov 15, 2007 1:18 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
reku par varstiem. katra mehanikja doma ir kā atvieglot sadalenes griešanos, jo tas palielina ljoti daudz raditāju.
piemēram:
http://www.youtube.com/watch?v=inrBHHVVfng
|
Thu Nov 15, 2007 1:24 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
nu reku atradu kautko par to visu bet tur tikai par varstiem iet runa un sezjaam..
http://www.youtube.com/watch?v=SnHqxS_mgs8
zjel ka nebija par izpludem iepludeem nekas:(
|
Thu Nov 15, 2007 1:41 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
shodien pateerzeeju ar vienu pieredzeejushu automehaanikji, kursh savaa laikaa buuveejis gan sporta golfus, gan rallija zhiguljus, gan spridzekljus dragreisam. pie viena apvaicaajos par vinja viedokli shii topika sakaraa. saruna izveertaas uz minuutem 20, bet nu iisumaa doma bija taada, ka galu galaa tas dzineejs buus jaanoregulee. kursh, kaa un vai vispaar to izdariis, tas buutu iistais jautaajums, ar ko sakt kjerties klaat Alfas dzineejam.
kaut kur diskusijas vidusdalja vinjsh saka stastiit staastu, ko dzirdeeju pirmo reizi. staastu par individuali izgatavotaam aizdedzes sveceem konkreetam dzineejam. to darot arii latvijaa
|
Thu Nov 22, 2007 11:26 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
zuncih rakstīja:reku par varstiem. katra mehanikja doma ir kā atvieglot sadalenes griešanos, jo tas palielina ljoti daudz raditāju.
piemēram:
http://www.youtube.com/watch?v=inrBHHVVfng
Šāda principa shēma ir katrā Ducati motorā.
Un vēl - tas bija divvārstu motors - diez kā to iepičkāt 4 vārstu dzinējā?
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Nov 22, 2007 11:36 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Jun 16, 2025 9:48 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
3 lapa no 5 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|