"AlfaClub Racing" joprojām dzīvs, un pagājušā nēdēļas nogalē peidalījāmies grandiozākajā Latvijas autosporta pasākumā "Riga Summer Race". Par godu 5 gadu jubilejai šoreiz izturības sacīkstes ierasto 4 stundu vietā ilga 6 stundas. Mēs nobraucām gandrīz piecas, jo vienu mainījām ātrumkārbu. Un beidzot arī finišs, trešajā vietā A2000 klasē. No trijām, bet vismaz finišs.
Pagājušā nedēļa sākās ar treniņu iepriekšējā ceturtdienā, tajā muuris piedzīvoja ļaunāko transaxle īpašnieku murgu. nolūza kardāns motora pusē un turpināja griesties ar dzinēja apgriezieniem ~7000 izārdīdams visu, ko var un mazliet savērpdams virsbūvi.
24h uz pacēlāja un svētdien auto bija gatavs dalībai Youngtimer trases dienā. Diemžēl pirmajā aplī uzzinājām, ka līdz ar kardānu bija bijusi kāda problēma arī dzinējā. Taisnītes galā klaņa gals izsita robu blokā.
Motors izmetams. Mazliet paremontētu galvu pārlikām uz cita bloka. Piektdienas vakars, oficiālais treniņš. Šis risinājums nogāja ~5 apļus. Plaisa čaulā, līki vārsti, nolauzta sadales vārpsta. Visas sporta detaļas ar to arī gala, kaltie klaņi, atsperes, sadalenes, vārsti, viss iznīcināts... Starts nākāmā rītā 10:00.
Izvērtējot iespējas secinājām, ka vienīgais pieejamais 2l motors ir j.k. baltās 75 dzimtais, ko viņš bija atzinis par nobrauktu, izņēmis no mašīnas un nolicis atpūsties pažobelē. Īsi pēc pusnakts šis motors jau bija sabarots ar dopingu un gatavs skriet 6h maratonu. Ko par lielu pārsteigumu j.k. tas bez problēmām paveica nākamajā dienā.
Nomainīsim nodilušās detaļas un brauksim oktobrī vēl vienu posmu. Redzēs, cik tas motors vēl ies

Un nākamsezon mainam klasi.
_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv