Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ok, paldies par info.
Varbūt kāds zin kur var iegādāties kādu grāmatu par motora remontu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Ok, paldies par info.
Varbūt kāds zin kur var iegādāties kādu grāmatu par motora remontu.


Kā man palaidnieks kādreiz teica par fotografēšanas grāmatu, tad der veca pamatīga, jo romonta principi būs aprakstīti, tātad, ejam uz latgalīti un pameklējam, Bet ja bribi konkretam motoram tad nepateikšu... bet google gan jau ka zin, VIŅA VISU ZIN (gandrīz).


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja rubī angliski, tad domāju, ka jameklē netā kāds manuālis...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par šitiem jaunajiem motoriem neko netā nepiedāvā.
Vakar veltīju visu dienu netam un googlei, i nekā, labākā gadījumā var pliku motora bildi atrast.
Pat torentos AUTODATA par alfu nav atrodama.
Arī krievijas alfistos neviens ar motora jaukšanu nav nodarbojies.
Britos uzreiz maina visu motoru, ja ir kas nopietns nobiris.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Par šitiem jaunajiem motoriem neko netā nepiedāvā.
Vakar veltīju visu dienu netam un googlei, i nekā, labākā gadījumā var pliku motora bildi atrast.
Pat torentos AUTODATA par alfu nav atrodama.
Arī krievijas alfistos neviens ar motora jaukšanu nav nodarbojies.
Britos uzreiz maina visu motoru, ja ir kas nopietns nobiris.


Par attiecīgu honorāru varu izstastīt remonta tehnoloģiju  naac


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Par šitiem jaunajiem motoriem neko netā nepiedāvā.
Vakar veltīju visu dienu netam un googlei, i nekā, labākā gadījumā var pliku motora bildi atrast.
Pat torentos AUTODATA par alfu nav atrodama.
Arī krievijas alfistos neviens ar motora jaukšanu nav nodarbojies.
Britos uzreiz maina visu motoru, ja ir kas nopietns nobiris.


http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_JTDm_cam_belt_broken.shtml

varbūt var palīdzēt

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Labāk pasaki kāpēc siksna pārleca ?
tā gluži bez iemesla nenotiek
rulis pateica piii ?
siksna veca ?



Tāds gadījums drošvien gadās reizi 100 gados uz pasaules.
Mašīna bija divas naktis nostāvējusi un virs radiatora bij uztaisījusi ligzdu ūdenžurka,
kura iedarbinot motoru bija bēgusi un aizskrēja uz nepareizo pusi, pakļūstot zem ģenerātora
siksnas kur viņu sadalija vairākos gabalos no kuriem gabals aptinās ap kloķenes zobratu un zobsiksna
par 4 zobiem aizskrēja. Pirmā bilde noņemot sadalenes vāku visi 20 rokeri bij pārlūzuši uz pusēm.
Galvu vēl neesu noņēmis tapēc nemācēšu teikt vai tur ir vēl kāda šaize. Vispirms mēģināšu nomērīt
cilindros kompresiju tad varēs saprast vai galvu ņemt vai neņemt nost.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nav tik reti. paziņai kaķis bija ielīdis motortelpā pasildīties - no rīta siksnai kirdik, bet paveicās, ka tikai ģenerātora

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nju katram sava veiksme  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Paldies.
Pie šāda slēdziena es arī vakar nonācu. Jo pamērot vārsta kakliņa līmeņus, neviens no viņiem nebija ne garāks ne īsāks. Caur sprauslu atverēm zem spiediena cilindros sapūtu gaisu ar domu ka varēs saprast caur kuriem vārstiem ir noplūde, bet nekas tāds nebija. Izspiežot vārstu uzreiz varēja dzirdēt kā spiediens izplūst no cilindra, tā arī sapratu ka visi vārsti ir veseli.
Jā rokeri visi kā viens ir nopļauti un beigti. Tos jau uzliku jaunus. Saskāros ar vēl vienu problēmu, ka izplūdes sadalene ir aizgriezusies par grādiem 140-150 kā rezultātā nepareizi tiek izspiesti vārsti un viņi satiekas ar virzuli. Ņēmu sadalenes vāku otreiz nost un skrūvēju nost zobratus kuri sajūdz abas sadalenes kopā un konstatēju, ka viens no zobratiem, kas sajūdz sadalenes ir aizgriezies. Dīvaini ir tas ka šie zobrati uz sadalenes sēž bez kautkādām štiftēm, sprostiem, pusmēnešiem un ir tikai pievilkti ar centrālo skrūvi. Lai gan uz sadalenes galiem ir iespējamas divas šīs fiksējošās versijas. Ja ir intrese redzēt kamēr vēl neesu salicis atpakaļ varu nobildēt kā šīs sēžas izskatās.
Vai tiešām šī centrālā skrūve tik labi notur zobratus pie sadalenes, ka man tagat nebūs jāpiedomā, ka varu palikt kādreiz ceļa malā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tā arī ir, ka skrūve notur zobratu uz konusa.  Gala iefrēzējumi ir, lai nofiksētu sadalenes. Uzgriež kloķeni uz AMP, saliek visu virsū un tad vnk pievelk atlaistās sadaleņu skrūves, kamēr pašas sadalenes ir nofiksētā stāvoklī.


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tur nemaz konusa nav. Sadalenes gals ir taisns un zobrats ir tikai piespiests pie sadalenes.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Tur nemaz konusa nav. Sadalenes gals ir taisns un zobrats ir tikai piespiests pie sadalenes.

  Konkrēto motoru skrūvējis neesmu, bet konusi savulaik nāca Audi/VW dīzeļiem un princips kā tāds.
 Nofiksē, savelk un viss.  Arī tas pats ar camlock.


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Tur nemaz konusa nav. Sadalenes gals ir taisns un zobrats ir tikai piespiests pie sadalenes.
ta nu tas musdienas ir, diezgan izplatita metode Wink  biezi redzets Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ok paldies par padomiem, nedēļas beigās vākšu kopā un mēģināšu atdzīvināt.
Prieks apspriesties ar zinošiem tautiešiem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database