tak var panemt roka testeri un parbaudit polaritati pirms pielikt stekeriBiker rakstīja:
koijotins rakstīja:
kmpresoram ir tikai viena elektriska lieta, tas ir sajugs kas sasledz piedzinu, strada uz elektromagneta principa un gadijuma ja ir divi vadi tad viens no tiem ir massavilsons rakstīja:
nu vot vēl līdz galam neesmu noskaidrojis to atšķirību.ir tā,ka piegādātājam pat noliktavā lybras kompresors stāv zem sava,atsevišķa koda.koijotins rakstīja:
vai tik nebija ta ka stiprinas ar 3 skruvemvilsons rakstīja:
koijotins rakstīja:
neesu dross bet no 146 vajadzetu deretprincipa vini bija 2 varianti neatkarigi no motora ja nemaldos
te nu jūs maldaties.ar LYBRA ir tā,ka kompresors der tikai no Lybras,jo atšķiras viena kautkāda nianse ko vēl skaidroju.toļi stiprinājums,toļi elektro pieslēgums un šitajām 2.4JTD Lybrām esot problēmas ar tiem kompresoriem.
vēl līdz galam gan neesmu noskaidrojis,bet iespējams,ka kampresors der no AR156 2.4JTD kas nāk no 2002.gada.2 apaksa un viena augsa pa vidu
kaut kam sito jau redzeju
elektro pieslegums viniem tak ir tikai viens vads
stekeris ja neder ta tak nav problema
a runājot par elektro pieslēgumu,ja nu viņam tur hvz kapēc nāk divi vadi un divi štekeri?ko tad tu tur štekerim samuģīsi?tacu parasti massa jau tiek nemta no pas kompresora korpusa
Viss nav tik vienkarsi. Sajaucot polaritati nodeg elektromagnets, jo ar diviem vadiem ir svariga polaritate, un magnetiem ar vienadam vadu krasam pat medz but atskirigas. Ta ka pec tavas metodes varbutiba kautko nosvilinat ir 50%.

_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250