Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Varbuut kaads ko zin par sho alfu?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
csdd var redzēt ka ir 151kw ir ap 200zs, tātad V6 turbo motors. 4 cilindru 2.0 ir 114kw, 150zs-155zs.

labi vai slikti? ieskaties tajā un citos topikos, ieraksti meklētājā "TB", atradīsi DAUDZ info Wink

populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle



//populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle[/quote]  Mulkjibas.. pareizi sagatavojot neieguldot daudz naudas, tas ir jaudigaaks un daudzzzzzzzzzzzz ekonomiskaaks...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zuncih rakstīja:
MartinsT rakstīja:
csdd var redzēt ka ir 151kw ir ap 200zs, tātad V6 turbo motors. 4 cilindru 2.0 ir 114kw, 150zs-155zs.

labi vai slikti? ieskaties tajā un citos topikos, ieraksti meklētājā "TB", atradīsi DAUDZ info Wink

populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle



//populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle
  Mulkjibas.. pareizi sagatavojot neieguldot daudz naudas, tas ir jaudigaaks un daudzzzzzzzzzzzz ekonomiskaaks...[/quote]
tas par to ekanomiskaaks ir par 2.0TB?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ekonomisks nebūs neviens no V6 dzinejiem   Smile   Domāju ka 2.0Turbo iekš 166 jāņem tad ja baigi gribas pārslēdzoties dzirdēt šņācienu uztādot blow offu, Man reiz bija 2.0 TB ieks 164 virsbūves, iet jau viņš neslikti, bet iekdienas masīnā 166 noteikti izvēlētos 3.0 dzineju,  tas man liekas daudz uzticamāks, jauda jūtama ja no zemiem rpm, ceļ nosacīti no jebkuriem apgriezieniem,  savukārt tam turbo visu laiku jabrauc tā teikt ar boostu.... turbo protams ir forsi un tā bet 3.0 dibena vizinasanai būs patīkamak Cool


                                                       Viedoklis, protams, subjetīvais (man bija 2 gb 166 3.0 ) Cool


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
principaa biju gatavs vinju njemt kaa parasto 2.0 bet nu ja tas ir ljurbo tad uzskatiishu to kaa plusu:)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ramyrez rakstīja:
principaa biju gatavs vinju njemt kaa parasto 2.0 bet nu ja tas ir ljurbo tad uzskatiishu to kaa plusu:)

2.0TS un 2.0v6TB ir krasi atšķirīgi dzinēji. Katram savi plusi un mīnusi.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
166 ar 2.0 dzinēju ir vispār baudāma ???


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ramyrez rakstīja:
a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?

razhoti praktiski tikai itaalijas tirgum, sakaraa ar nodoklju politiku. Citos tirgos bija 2.5 un 3.0 v6.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Ramyrez rakstīja:
a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?

razhoti praktiski tikai itaalijas tirgum, sakaraa ar nodoklju politiku. Citos tirgos bija 2.5 un 3.0 v6.

hmm..taatad lielaaka probleemas ar detalju sadabuushanu saliidzinot ar 2.5 un 3.0Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ramyrez rakstīja:
j.k. rakstīja:
Ramyrez rakstīja:
a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?

razhoti praktiski tikai itaalijas tirgum, sakaraa ar nodoklju politiku. Citos tirgos bija 2.5 un 3.0 v6.

hmm..taatad lielaaka probleemas ar detalju sadabuushanu saliidzinot ar 2.5 un 3.0Smile


vienkārši viens ir R4 otrs ir V6
un daļu pieejamībai pa lielam ar to nav īpaša sakara...
tie ir konstruktīvi atšķirīgi dzinēji


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Detalu pieejamiba 12v motoriem jau ir problema. Zem turbo apaksa ir vecais 12v V6, 2.5 un 3.0 ir 24v dzineji

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Detalu pieejamiba 12v motoriem jau ir problema. Zem turbo apaksa ir vecais 12v V6, 2.5 un 3.0 ir 24v dzineji

problēma ir esamībā vai cenā?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
skaidrs-shodien itkaa jaanoteik apmainjai bet skatos uz bildi un pamaniiju kad laikam alfa dabuujusi taa speeciigi pa aizmugureejo durvi-4et skjirba baigaa augsheejaa daljaa un apakshaa stuuris kautkaa nesmuki izliidis:D


[img=http://s18.postimage.org/c8tr5g6ud/DSC06755.jpg]

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Laba zina ir tada, ka 12v motoram zobsiksna maksa 12ls un nomainit var pats zem abeles, rullitis viens un hidrauliskais, 24v motoriem detalas vien ap 200ls un mehanikim diena jastrada

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Biju shoden mainiities-nu nekluvu es par vinjas iipasnieku......ja godiigi tad pateikshu taa bez nekaadiem meliem-shii bija peedeejo 4gadu nojaataakaa mashiina kuru esmu dziivee redzeejis-es zinu ko noziimee kad mashiina nejiet bet shis variants bija vispaar .....kad uzsaaku ar pirmo tad pilniigi apstaajos jo likaas kad esmu ielicis treshajaa:DVery Happy:vispaar nav ceeliena(VISPAAR NAV)-ja jaameera zirgos nu tad likaas kad braucu ar mashiinu 2tonaas un jauda man 50hp-godiigi,saimnieks saka ja gribi trakot piesped podzinju:DVery Happy-kad piespiedu podzinju tad itkaa iesleedzaas turbiina un tad braucu ar jaudu aptuveni 116hp:DVery HappyVery Happy-saak kjert tikai pedaalja beigaas i to vispaar nekaa-atkaati saimniekam patecu bez najezdiem un visa paareejaa kad es ar meesla 1.8 audi ar 125hp izkabinaatu vinja alfu i startaa i finishaa-nu tik tieshaam pipec kaa nojaata-tas viens no miinusiem kad galiigi nekustaas-taada sajuuta kad turbiinasd vispaar nav-nu nez ja leju vinjaaa 12.l tad vismaz gribeetu just adevi no vinjam:D
otrs miinus-izspuuteeja galaa eljas kunkulji:D
treshais-kad uzgaazee pie turbo boosta izmet zilu duumu
ceturtais-mashiina neatbild bildei vispaaar-taada sajuuta kad netaa runaaju ar citu saimnieku-jo atbrauca nevis melna gliita alfa bet gan tumshi vilioeta apsista,ar sadedzinaatu laku uz jumta un skjiibaam durviim un paarkraasotu aizmuguri ALFA:D-sainmniece rekastiija-tiirs gliits autinsh,sekot sliidzi katru dienu-tad jautaajums kaadeelj kreesli visi notraipiiti ar elju un mahsiina vispaar nejiet un peec 40km/h stuuri sit aaraa no rokaam un motors nopunkjojies un vispaar-biju shokaa atklaati sakot-nez gribu tikai pabriidinaat ja nu kas-neiesaistities ar Valmieras 166 alfu 2000.gada-riktiigs pheee:)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database