Autors |
Ziņojums |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
MartinsT rakstīja:csdd var redzēt ka ir 151kw ir ap 200zs, tātad V6 turbo motors. 4 cilindru 2.0 ir 114kw, 150zs-155zs.
labi vai slikti? ieskaties tajā un citos topikos, ieraksti meklētājā "TB", atradīsi DAUDZ info
populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle
//populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle[/quote] Mulkjibas.. pareizi sagatavojot neieguldot daudz naudas, tas ir jaudigaaks un daudzzzzzzzzzzzz ekonomiskaaks...
|
Thu Feb 23, 2012 5:42 pm |
|
 |
Ramyrez
Pievienojies: 23 Feb 2012
Komentāri: 39
Atrašanās vieta: Jurmala
|
zuncih rakstīja:MartinsT rakstīja:csdd var redzēt ka ir 151kw ir ap 200zs, tātad V6 turbo motors. 4 cilindru 2.0 ir 114kw, 150zs-155zs.
labi vai slikti? ieskaties tajā un citos topikos, ieraksti meklētājā "TB", atradīsi DAUDZ info
populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle
//populārais viedoklis ir tāds, ka 3.0 ir labāka izvēle
Mulkjibas.. pareizi sagatavojot neieguldot daudz naudas, tas ir jaudigaaks un daudzzzzzzzzzzzz ekonomiskaaks...[/quote]
tas par to ekanomiskaaks ir par 2.0TB?
|
Thu Feb 23, 2012 6:25 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Ekonomisks nebūs neviens no V6 dzinejiem  Domāju ka 2.0Turbo iekš 166 jāņem tad ja baigi gribas pārslēdzoties dzirdēt šņācienu uztādot blow offu, Man reiz bija 2.0 TB ieks 164 virsbūves, iet jau viņš neslikti, bet iekdienas masīnā 166 noteikti izvēlētos 3.0 dzineju, tas man liekas daudz uzticamāks, jauda jūtama ja no zemiem rpm, ceļ nosacīti no jebkuriem apgriezieniem, savukārt tam turbo visu laiku jabrauc tā teikt ar boostu.... turbo protams ir forsi un tā bet 3.0 dibena vizinasanai būs patīkamak
Viedoklis, protams, subjetīvais (man bija 2 gb 166 3.0 )
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Feb 23, 2012 6:32 pm |
|
 |
Ramyrez
Pievienojies: 23 Feb 2012
Komentāri: 39
Atrašanās vieta: Jurmala
|
principaa biju gatavs vinju njemt kaa parasto 2.0 bet nu ja tas ir ljurbo tad uzskatiishu to kaa plusu:)
|
Thu Feb 23, 2012 8:00 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Ramyrez rakstīja:principaa biju gatavs vinju njemt kaa parasto 2.0 bet nu ja tas ir ljurbo tad uzskatiishu to kaa plusu:)
2.0TS un 2.0v6TB ir krasi atšķirīgi dzinēji. Katram savi plusi un mīnusi.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Feb 23, 2012 10:32 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
166 ar 2.0 dzinēju ir vispār baudāma ???
_________________ es atgriezos 3 x
|
Thu Feb 23, 2012 10:54 pm |
|
 |
Ramyrez
Pievienojies: 23 Feb 2012
Komentāri: 39
Atrašanās vieta: Jurmala
|
a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?
|
Fri Feb 24, 2012 12:46 am |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Ramyrez rakstīja:a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?
razhoti praktiski tikai itaalijas tirgum, sakaraa ar nodoklju politiku. Citos tirgos bija 2.5 un 3.0 v6.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Fri Feb 24, 2012 12:53 am |
|
 |
Ramyrez
Pievienojies: 23 Feb 2012
Komentāri: 39
Atrašanās vieta: Jurmala
|
j.k. rakstīja:Ramyrez rakstīja:a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?
razhoti praktiski tikai itaalijas tirgum, sakaraa ar nodoklju politiku. Citos tirgos bija 2.5 un 3.0 v6.
hmm..taatad lielaaka probleemas ar detalju sadabuushanu saliidzinot ar 2.5 un 3.0
|
Fri Feb 24, 2012 7:36 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Ramyrez rakstīja:j.k. rakstīja:Ramyrez rakstīja:a kaadeelj 166 ljoti reti ir sastopami tie 2.0 TB?
razhoti praktiski tikai itaalijas tirgum, sakaraa ar nodoklju politiku. Citos tirgos bija 2.5 un 3.0 v6.
hmm..taatad lielaaka probleemas ar detalju sadabuushanu saliidzinot ar 2.5 un 3.0
nē
vienkārši viens ir R4 otrs ir V6
un daļu pieejamībai pa lielam ar to nav īpaša sakara...
tie ir konstruktīvi atšķirīgi dzinēji
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Feb 24, 2012 9:24 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Detalu pieejamiba 12v motoriem jau ir problema. Zem turbo apaksa ir vecais 12v V6, 2.5 un 3.0 ir 24v dzineji
|
Fri Feb 24, 2012 9:36 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
elbee rakstīja:Detalu pieejamiba 12v motoriem jau ir problema. Zem turbo apaksa ir vecais 12v V6, 2.5 un 3.0 ir 24v dzineji
problēma ir esamībā vai cenā?
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Feb 24, 2012 9:38 am |
|
 |
Ramyrez
Pievienojies: 23 Feb 2012
Komentāri: 39
Atrašanās vieta: Jurmala
|
skaidrs-shodien itkaa jaanoteik apmainjai bet skatos uz bildi un pamaniiju kad laikam alfa dabuujusi taa speeciigi pa aizmugureejo durvi-4et skjirba baigaa augsheejaa daljaa un apakshaa stuuris kautkaa nesmuki izliidis:D
[img=http://s18.postimage.org/c8tr5g6ud/DSC06755.jpg]
|
Fri Feb 24, 2012 9:38 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Laba zina ir tada, ka 12v motoram zobsiksna maksa 12ls un nomainit var pats zem abeles, rullitis viens un hidrauliskais, 24v motoriem detalas vien ap 200ls un mehanikim diena jastrada
|
Fri Feb 24, 2012 9:43 am |
|
 |
Ramyrez
Pievienojies: 23 Feb 2012
Komentāri: 39
Atrašanās vieta: Jurmala
|
Biju shoden mainiities-nu nekluvu es par vinjas iipasnieku......ja godiigi tad pateikshu taa bez nekaadiem meliem-shii bija peedeejo 4gadu nojaataakaa mashiina kuru esmu dziivee redzeejis-es zinu ko noziimee kad mashiina nejiet bet shis variants bija vispaar .....kad uzsaaku ar pirmo tad pilniigi apstaajos jo likaas kad esmu ielicis treshajaa:D  :vispaar nav ceeliena(VISPAAR NAV)-ja jaameera zirgos nu tad likaas kad braucu ar mashiinu 2tonaas un jauda man 50hp-godiigi,saimnieks saka ja gribi trakot piesped podzinju:D  -kad piespiedu podzinju tad itkaa iesleedzaas turbiina un tad braucu ar jaudu aptuveni 116hp:D   -saak kjert tikai pedaalja beigaas i to vispaar nekaa-atkaati saimniekam patecu bez najezdiem un visa paareejaa kad es ar meesla 1.8 audi ar 125hp izkabinaatu vinja alfu i startaa i finishaa-nu tik tieshaam pipec kaa nojaata-tas viens no miinusiem kad galiigi nekustaas-taada sajuuta kad turbiinasd vispaar nav-nu nez ja leju vinjaaa 12.l tad vismaz gribeetu just adevi no vinjam:D
otrs miinus-izspuuteeja galaa eljas kunkulji:D
treshais-kad uzgaazee pie turbo boosta izmet zilu duumu
ceturtais-mashiina neatbild bildei vispaaar-taada sajuuta kad netaa runaaju ar citu saimnieku-jo atbrauca nevis melna gliita alfa bet gan tumshi vilioeta apsista,ar sadedzinaatu laku uz jumta un skjiibaam durviim un paarkraasotu aizmuguri ALFA:D-sainmniece rekastiija-tiirs gliits autinsh,sekot sliidzi katru dienu-tad jautaajums kaadeelj kreesli visi notraipiiti ar elju un mahsiina vispaar nejiet un peec 40km/h stuuri sit aaraa no rokaam un motors nopunkjojies un vispaar-biju shokaa atklaati sakot-nez gribu tikai pabriidinaat ja nu kas-neiesaistities ar Valmieras 166 alfu 2000.gada-riktiigs pheee:)
|
Fri Feb 24, 2012 11:30 pm |
|
 |
|