Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd)
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ziemā braukājot īsajās distancēs kvēpinieks baigi aiziet ciet. Pat tāda sajūta, ka viegli piesalst, ja temp ir mazliet zem 0 un liels gaisa mitrums.
Man paziņojumu par "pollen filter cloged" izmeta tikai šādos klimatiskajos apstākļos, 5 sec pēc starta. Un uzreiz arī nodzisa.

Fofig, skipoju, nekas slikts nenotika.
Ficcinā ar pc palīdzību reiz ar varu izdedzināja DPF. Nu un nekas ne labāk ne sliktāk. PC rādija, ka DPF ir ciet par 105 % 45


_________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Būšu tas 159 lietotajs ,kas no Milānas uz Rīgu brauca bez vienas sprauslas , pollen filter cloged bija sekas chek engine ,  visā ceļa garumā iedegās kādas reizes 3 ,pie kam vienā no viņām auto noslāpa 'vācijā uz 'bāņa , pēc telefoniskām konsultācijām ar Ficcinu ,ļielais paldies ,motora dzesēšanu u.t.t.tiku li'dz Rīgai vadiņus salaboja ,filtru izdedzināja viss ok. bet stāsts ir par citu. Labu laiciņu atpakaļ kad auto vēl bija garantija ,parādījās problēma auto reizes trīs nedēļā apmēram , pazuda jauda, dažrei iedegās chek engine ,dažreiz nē ,pie tam pie tam pie dažādiem motora apgriezieniem ,piem. ja pie 1000 ,pedāli spied cik gribi auto ātrāk neiet utt. apstājoties un restartējot problēma pazūd .Modenā pie Aivara biju reizes četras , kādus mēnešus trīs ārstēja mani ka slikts ,dīzelis leju tikai nesti ,kompis neko neuzrāda ,konsultējas ar itāļu speciem un kad auto beidzās garantija paziņoja ka jāmaina ieplūdes kolektors, jo tur esot kautkādas klapītes kuru sēžas ir padilušas un mēdzot ieķerties, par šo prieku paprasīja "nemazu naudiņu " Kolektoru nemainīju ,pie pazīstama  meistera ar pirkstu iztīrīja ieplūdes kolektoru ,cik tālu varēja izjaukt neņemot nost siksnu , pēc tam šī problēma pazuda , kaut gan varētu būt arī pašsaremontēšanās.Vai arī sēžas tiktālu izdila ka sāka virināties neķeroties.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
guntis12 rakstīja:
Būšu tas 159 lietotajs ,kas no Milānas uz Rīgu brauca bez vienas sprauslas , pollen filter cloged bija sekas chek engine ,  visā ceļa garumā iedegās kādas reizes 3 ,pie kam vienā no viņām auto noslāpa 'vācijā uz 'bāņa , pēc telefoniskām konsultācijām ar Ficcinu ,ļielais paldies ,motora dzesēšanu u.t.t.tiku li'dz Rīgai vadiņus salaboja ,filtru izdedzināja viss ok. bet stāsts ir par citu. Labu laiciņu atpakaļ kad auto vēl bija garantija ,parādījās problēma auto reizes trīs nedēļā apmēram , pazuda jauda, dažrei iedegās chek engine ,dažreiz nē ,pie tam pie tam pie dažādiem motora apgriezieniem ,piem. ja pie 1000 ,pedāli spied cik gribi auto ātrāk neiet utt. apstājoties un restartējot problēma pazūd .Modenā pie Aivara biju reizes četras , kādus mēnešus trīs ārstēja mani ka slikts ,dīzelis leju tikai nesti ,kompis neko neuzrāda ,konsultējas ar itāļu speciem un kad auto beidzās garantija paziņoja ka jāmaina ieplūdes kolektors, jo tur esot kautkādas klapītes kuru sēžas ir padilušas un mēdzot ieķerties, par šo prieku paprasīja "nemazu naudiņu " Kolektoru nemainīju ,pie pazīstama  meistera ar pirkstu iztīrīja ieplūdes kolektoru ,cik tālu varēja izjaukt neņemot nost siksnu , pēc tam šī problēma pazuda , kaut gan varētu būt arī pašsaremontēšanās.Vai arī sēžas tiktālu izdila ka sāka virināties neķeroties.


Pareizi, pavisam aizmirsu par slāpējošām droselēm. Viņām tiešā ir divas problēmas vainu ir aizaugušas vai sēžas ir izdilušas no virināšanas.
Parasti ir aizaugušas šo brīnumu var redzēt tikai uz 1.9 ar 140 -150 HP un protams 2.4. Mazās jaudas zinējiem šis ieplūdes trakts nenāk.
Opelistiem gan uzreiz, kad šīs klapes (buterfly) ieķeras ir Check engine ieraksts. Alfai var būt nav, visaz es tādu vēl neesmu redzējis, tas arī izskaidro jaudas zudumu.


_________________
Repair Fiat Examiners since 2008!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
guntis12 rakstīja:
Būšu tas 159 lietotajs ,kas no Milānas uz Rīgu brauca bez vienas sprauslas , pollen filter cloged bija sekas chek engine ,  visā ceļa garumā iedegās kādas reizes 3 ,pie kam vienā no viņām auto noslāpa 'vācijā uz 'bāņa , pēc telefoniskām konsultācijām ar Ficcinu ,ļielais paldies ,motora dzesēšanu u.t.t.tiku li'dz Rīgai vadiņus salaboja ,filtru izdedzināja viss ok. bet stāsts ir par citu. Labu laiciņu atpakaļ kad auto vēl bija garantija ,parādījās problēma auto reizes trīs nedēļā apmēram , pazuda jauda, dažrei iedegās chek engine ,dažreiz nē ,pie tam pie tam pie dažādiem motora apgriezieniem ,piem. ja pie 1000 ,pedāli spied cik gribi auto ātrāk neiet utt. apstājoties un restartējot problēma pazūd .Modenā pie Aivara biju reizes četras , kādus mēnešus trīs ārstēja mani ka slikts ,dīzelis leju tikai nesti ,kompis neko neuzrāda ,konsultējas ar itāļu speciem un kad auto beidzās garantija paziņoja ka jāmaina ieplūdes kolektors, jo tur esot kautkādas klapītes kuru sēžas ir padilušas un mēdzot ieķerties, par šo prieku paprasīja "nemazu naudiņu " Kolektoru nemainīju ,pie pazīstama  meistera ar pirkstu iztīrīja ieplūdes kolektoru ,cik tālu varēja izjaukt neņemot nost siksnu , pēc tam šī problēma pazuda , kaut gan varētu būt arī pašsaremontēšanās.Vai arī sēžas tiktālu izdila ka sāka virināties neķeroties.


Pareizi, pavisam aizmirsu par slāpējošām droselēm. Viņām tiešā ir divas problēmas vainu ir aizaugušas vai sēžas ir izdilušas no virināšanas.
Parasti ir aizaugušas šo brīnumu var redzēt tikai uz 1.9 ar 140 -150 HP un protams 2.4. Mazās jaudas dzinējiem šis ieplūdes trakts nenāk.
Opelistiem gan uzreiz, kad šīs klapes (butterfly) ieķeras ir Check engine ieraksts. Alfai var būt nav, visaz es tādu vēl neesmu redzējis, tas arī izskaidro jaudas zudumu.


_________________
Repair Fiat Examiners since 2008!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tātad šī klapītes problēma ir gan 1.9 gan 2.4, bet 2.4 ļoti reti ?


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja pareizi atceros tad kolektors vinam bija tirs  Rolling Eyes


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Paldies, par atbildēm.
Auto ir nodots burvestību skolai (Autioffiina). Lai vecas! Kad būs noskaidrota problēma un risinājums, dalīšos.
Bet pagaidām, lai DienvidĀfrika jūsu sirdis iekvēlo: http://www.youtube.com/watch?v=cegdR0GiJl4

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kopš visu lielo likstu sākuma pagājis nedaudz mazāk kā gads.
Kopš šīs tēmas pirmā ieraksta pagājuši apmēram trīs ar pus mēneši...

Šodien mašīna strādā lieliski!
Šķiet, neticamais tomēr noticis.

Vaina, kā nojaušu, bet vēlāk skaidri zināšu, ir kaut kas saistīts ar vārstiem un šķībumu.
Tagad ceru, ka līdz Aroma Liepājai tā neizjuks vai neparādīsies jaunas sāpes vai neatgriezīsies vecā ķibele.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd) 
В итоге,вся твоя проблема была в том,что рассыпалось несколько рокеров,клапана не открывались до конца,из этого игольчатые подшипники поехали кататься по всей масло системе,засосало их в масло насос и всё размолотило.Выело распредвалы.Потом сделаю фото.
No comment

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd) 
Теперь маленькая просьба,пока я разобрал мотор,куда ещё лезть ну или куда вы ползали и что делали.
Чиповка уже выплыла,хоть приглашали в гости на чиповку.
Что ещё может выплыть?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd) 
PP rakstīja:
Sveicināti!
Nu šādi man Ford kablukam bija,vasarā piešķiļot ,apgriezienus neuzņem ,jauda nekāda .
Samainīja kautkādu dačiku servī,kurš itkā nebija no lētākajiem un aizgāja,tikai atkal jaudas nav pie apgriezieniem,lasīt,pirms tam bija jestrāks.
Jau ilgāku manu automašīnu vajā likstas.

Problēma: tā kā šķiet, ka pie zemiem apgriezieniem (1000-2000) jaudas ir pārāk maz. Veikti jau vairāki remontdarbi. Tagad vēl tikko Vilsons pats izmēģināja un atzina par labu esam. Jā, tik tiešām pie lielākiem apgriezieniem, kad ieslēdzas turbīna, auto aiziet kā raķete. Toooomēr, mani kaut kā neapmierina bezturbīnas gaita. Saprotams, ka dīzeļiem pie zemiem apgriezieniem nemaz nevajag būt briesmīgi skrejošiem, tomēr ik pa brīdim rodas sajūta, ka auto vienkārši nevelk.

Par to liecina daži piemēri.
Pirms tos izklāstu jāpiebilst, ka manu mašīnu nelaimes vajā jau kopš iepriekšējās Rud. Leģ., kas varētu būt izkropļojis manu priekšstatu par to kā tai būtu adekvāti jādarbojas. Šobrīd pats nesaprotu vai problēmu neesmu tikai iztēlojies.
Tomēr, piemēram, (a) vēl tikko tāda situācija: mēģinu izbraukt no pagraba stāvvietas (ok, stāvāka nekā standarta lielveikalu); pirmais robs; sākas pacēlums; pedālis iedzīts grīdā, bet jau pēc metra apgriezieni nevis iet augšā un es laimīgi izbraucu ārā, bet pusceļā šajā kāpumā mašīnai vienkārši apgrz. nokrītas līdz zemei un noslāpst. Tikmēr biedra 1.6 Focus tur katru dienu augšā skraida bez pārspīlētas piepūles. Vai tas nozīmē, ka, ja es vēlos "īstu sportswaagen", tad man drīzāk jāņem mazlitrāžas Focus?
(b) Palielināt ātrumu pie ap 1500 rmp 5-tajā robā ir gandrīz neiespējami. Ok, es jau protams varu pārslēgties uz leju un aizlidot, bet man kaut kā šķiet, ka savā laikā, t.i., pirmslikstu periodā tā gluži nebija. Man šķiet, ka mašīnai tomēr piemita kaut kāda atsaucība arī šādās sitācijas. Pavisam ļauni, ja ir kaut minimāls pacēlums. Ja šādu situāciju izspēlē, piem., uz Vanšu tilta pacēluma, tad ar visu pedāli grīdā apgriezieni drīzāk kritīs. Un piezīmēšu, ka 1500 jau nav 1000. Tas ir pusceļš līdz tuurboooo.
(c) Pieņēmums - mans braukšanas stils nav dramatiski mainījies. Vēsture - no krustojuma aizbraucu ar citām mašīnām līdzīgā gaitā. Šodiena - visi žiguļi paiet garām. Šobrīd gan sāku iemanīties izrūcināt tā, lai aiznestos gana ātri. Bet tad jārēķinās ar piespiedu sportošanu un raustīšanu.

Pirmā piebilde. Uzsveru: tiklīdz ieslēdzas turbīna, tā mašīna aiziet kā raķete. Nav tā, ka tā konstanti ietu sūdīgi. Ja labi grib, tad var braukt tā, ka šo problēmu gandrīz nesajūt. Tomēr skarbā dzīves realitāte ir tāda, ka ne vienmēr tas iespējams (kā tas aprakstīts piemērā (a))
Otrā piebilde. Manis aprakstītie piemēri ir subjektīvisma iekrāsoti. Tik tiešām, iespējams, ka katrā situācijā bijuši kādi citi sakarīgi cēloņi.
Trešā poli-piebilde. Varbūt noder. Auto dažkārt tā kā negribīgi pielec. Jāzāģē tur kādas 10 sekundes un takuš nelec. Vai tad tā ir labi? Un otrs, nesen tāpat garlaicības mākts stāvvietā rūcināju motoru, bet tas pēkšņi pats no sevis uzleca līdz max apgriezieniem un iesprūda. Varbūt pedālis aizķērās aiz paklāja? Iespējams, bet man kaukā šķiet, ka tā tomēr nebija. Pēc brītiņa un izbiedētas bakstīšanas ar kāju tas atnāca vaļā. Kā arī, mašīna ir čipota. Varbūt tur kāda vaina var rasties?

Mašīnai jau daudz kas izdarīts. Tikko nomainīts gaisa mērītājs un mākslīgi izraisīta kvēpu tīrīšana. Pirms tam nomainīts EGR. Pēc EGR nomaiņas mašīna kādu nedēļu darbojās pavisam labi, bet tad atgriezās šībrīža kaite. Pirms tam mainītas visādas siksnas un kas tik vēl ne, ko vairs neatceros. Visi remonti veikti Offīčīnā.

Tagad jautājums: kā man būt!? Ko man iesākt?

P.S. Varbūt kādam ir ieteikumi kur labāk veikt (1) virsbūves pulēšanu un (2) salabot mazu iesitumiņu vējstiklā?


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd) 













Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un? Autificina triju gadu laikā neko neatrada?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
пошла 3-я неделя
to be continue.........

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pastāstīsiet arī nezinīšiem, kas redzams attēlos un kāpēc tā šaize radusies?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database