|
2 lapa no 3 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Ziemā braukājot īsajās distancēs kvēpinieks baigi aiziet ciet. Pat tāda sajūta, ka viegli piesalst, ja temp ir mazliet zem 0 un liels gaisa mitrums.
Man paziņojumu par "pollen filter cloged" izmeta tikai šādos klimatiskajos apstākļos, 5 sec pēc starta. Un uzreiz arī nodzisa.
Fofig, skipoju, nekas slikts nenotika.
Ficcinā ar pc palīdzību reiz ar varu izdedzināja DPF. Nu un nekas ne labāk ne sliktāk. PC rādija, ka DPF ir ciet par 105 %
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Wed Apr 27, 2011 11:09 pm |
|
|
guntis12
Pievienojies: 06 Apr 2007
Komentāri: 71
Atrašanās vieta: Riga
2012 Alfa-Romeo Giulietta
|
Būšu tas 159 lietotajs ,kas no Milānas uz Rīgu brauca bez vienas sprauslas , pollen filter cloged bija sekas chek engine , visā ceļa garumā iedegās kādas reizes 3 ,pie kam vienā no viņām auto noslāpa 'vācijā uz 'bāņa , pēc telefoniskām konsultācijām ar Ficcinu ,ļielais paldies ,motora dzesēšanu u.t.t.tiku li'dz Rīgai vadiņus salaboja ,filtru izdedzināja viss ok. bet stāsts ir par citu. Labu laiciņu atpakaļ kad auto vēl bija garantija ,parādījās problēma auto reizes trīs nedēļā apmēram , pazuda jauda, dažrei iedegās chek engine ,dažreiz nē ,pie tam pie tam pie dažādiem motora apgriezieniem ,piem. ja pie 1000 ,pedāli spied cik gribi auto ātrāk neiet utt. apstājoties un restartējot problēma pazūd .Modenā pie Aivara biju reizes četras , kādus mēnešus trīs ārstēja mani ka slikts ,dīzelis leju tikai nesti ,kompis neko neuzrāda ,konsultējas ar itāļu speciem un kad auto beidzās garantija paziņoja ka jāmaina ieplūdes kolektors, jo tur esot kautkādas klapītes kuru sēžas ir padilušas un mēdzot ieķerties, par šo prieku paprasīja "nemazu naudiņu " Kolektoru nemainīju ,pie pazīstama meistera ar pirkstu iztīrīja ieplūdes kolektoru ,cik tālu varēja izjaukt neņemot nost siksnu , pēc tam šī problēma pazuda , kaut gan varētu būt arī pašsaremontēšanās.Vai arī sēžas tiktālu izdila ka sāka virināties neķeroties.
|
Thu Apr 28, 2011 10:28 pm |
|
|
1/2 eksperts
Pievienojies: 18 Feb 2011
Komentāri: 60
Atrašanās vieta: Brīvības 197, Rīga
|
guntis12 rakstīja:Būšu tas 159 lietotajs ,kas no Milānas uz Rīgu brauca bez vienas sprauslas , pollen filter cloged bija sekas chek engine , visā ceļa garumā iedegās kādas reizes 3 ,pie kam vienā no viņām auto noslāpa 'vācijā uz 'bāņa , pēc telefoniskām konsultācijām ar Ficcinu ,ļielais paldies ,motora dzesēšanu u.t.t.tiku li'dz Rīgai vadiņus salaboja ,filtru izdedzināja viss ok. bet stāsts ir par citu. Labu laiciņu atpakaļ kad auto vēl bija garantija ,parādījās problēma auto reizes trīs nedēļā apmēram , pazuda jauda, dažrei iedegās chek engine ,dažreiz nē ,pie tam pie tam pie dažādiem motora apgriezieniem ,piem. ja pie 1000 ,pedāli spied cik gribi auto ātrāk neiet utt. apstājoties un restartējot problēma pazūd .Modenā pie Aivara biju reizes četras , kādus mēnešus trīs ārstēja mani ka slikts ,dīzelis leju tikai nesti ,kompis neko neuzrāda ,konsultējas ar itāļu speciem un kad auto beidzās garantija paziņoja ka jāmaina ieplūdes kolektors, jo tur esot kautkādas klapītes kuru sēžas ir padilušas un mēdzot ieķerties, par šo prieku paprasīja "nemazu naudiņu " Kolektoru nemainīju ,pie pazīstama meistera ar pirkstu iztīrīja ieplūdes kolektoru ,cik tālu varēja izjaukt neņemot nost siksnu , pēc tam šī problēma pazuda , kaut gan varētu būt arī pašsaremontēšanās.Vai arī sēžas tiktālu izdila ka sāka virināties neķeroties.
Pareizi, pavisam aizmirsu par slāpējošām droselēm. Viņām tiešā ir divas problēmas vainu ir aizaugušas vai sēžas ir izdilušas no virināšanas.
Parasti ir aizaugušas šo brīnumu var redzēt tikai uz 1.9 ar 140 -150 HP un protams 2.4. Mazās jaudas zinējiem šis ieplūdes trakts nenāk.
Opelistiem gan uzreiz, kad šīs klapes (buterfly) ieķeras ir Check engine ieraksts. Alfai var būt nav, visaz es tādu vēl neesmu redzējis, tas arī izskaidro jaudas zudumu.
_________________ Repair Fiat Examiners since 2008!
|
Fri Apr 29, 2011 1:29 am |
|
|
1/2 eksperts
Pievienojies: 18 Feb 2011
Komentāri: 60
Atrašanās vieta: Brīvības 197, Rīga
|
guntis12 rakstīja:Būšu tas 159 lietotajs ,kas no Milānas uz Rīgu brauca bez vienas sprauslas , pollen filter cloged bija sekas chek engine , visā ceļa garumā iedegās kādas reizes 3 ,pie kam vienā no viņām auto noslāpa 'vācijā uz 'bāņa , pēc telefoniskām konsultācijām ar Ficcinu ,ļielais paldies ,motora dzesēšanu u.t.t.tiku li'dz Rīgai vadiņus salaboja ,filtru izdedzināja viss ok. bet stāsts ir par citu. Labu laiciņu atpakaļ kad auto vēl bija garantija ,parādījās problēma auto reizes trīs nedēļā apmēram , pazuda jauda, dažrei iedegās chek engine ,dažreiz nē ,pie tam pie tam pie dažādiem motora apgriezieniem ,piem. ja pie 1000 ,pedāli spied cik gribi auto ātrāk neiet utt. apstājoties un restartējot problēma pazūd .Modenā pie Aivara biju reizes četras , kādus mēnešus trīs ārstēja mani ka slikts ,dīzelis leju tikai nesti ,kompis neko neuzrāda ,konsultējas ar itāļu speciem un kad auto beidzās garantija paziņoja ka jāmaina ieplūdes kolektors, jo tur esot kautkādas klapītes kuru sēžas ir padilušas un mēdzot ieķerties, par šo prieku paprasīja "nemazu naudiņu " Kolektoru nemainīju ,pie pazīstama meistera ar pirkstu iztīrīja ieplūdes kolektoru ,cik tālu varēja izjaukt neņemot nost siksnu , pēc tam šī problēma pazuda , kaut gan varētu būt arī pašsaremontēšanās.Vai arī sēžas tiktālu izdila ka sāka virināties neķeroties.
Pareizi, pavisam aizmirsu par slāpējošām droselēm. Viņām tiešā ir divas problēmas vainu ir aizaugušas vai sēžas ir izdilušas no virināšanas.
Parasti ir aizaugušas šo brīnumu var redzēt tikai uz 1.9 ar 140 -150 HP un protams 2.4. Mazās jaudas dzinējiem šis ieplūdes trakts nenāk.
Opelistiem gan uzreiz, kad šīs klapes (butterfly) ieķeras ir Check engine ieraksts. Alfai var būt nav, visaz es tādu vēl neesmu redzējis, tas arī izskaidro jaudas zudumu.
_________________ Repair Fiat Examiners since 2008!
|
Fri Apr 29, 2011 1:30 am |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Tātad šī klapītes problēma ir gan 1.9 gan 2.4, bet 2.4 ļoti reti ?
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Fri Apr 29, 2011 10:02 am |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
ja pareizi atceros tad kolektors vinam bija tirs
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Fri Apr 29, 2011 10:06 am |
|
|
PP
Member of
Pievienojies: 14 Jul 2006
Komentāri: 109
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159
|
Paldies, par atbildēm.
Auto ir nodots burvestību skolai (Autioffiina). Lai vecas! Kad būs noskaidrota problēma un risinājums, dalīšos.
Bet pagaidām, lai DienvidĀfrika jūsu sirdis iekvēlo: http://www.youtube.com/watch?v=cegdR0GiJl4
|
Sun May 08, 2011 6:54 am |
|
|
PP
Member of
Pievienojies: 14 Jul 2006
Komentāri: 109
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159
|
Kopš visu lielo likstu sākuma pagājis nedaudz mazāk kā gads.
Kopš šīs tēmas pirmā ieraksta pagājuši apmēram trīs ar pus mēneši...
Šodien mašīna strādā lieliski!
Šķiet, neticamais tomēr noticis.
Vaina, kā nojaušu, bet vēlāk skaidri zināšu, ir kaut kas saistīts ar vārstiem un šķībumu.
Tagad ceru, ka līdz Aroma Liepājai tā neizjuks vai neparādīsies jaunas sāpes vai neatgriezīsies vecā ķibele.
|
Thu Aug 04, 2011 11:59 pm |
|
|
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd)
В итоге,вся твоя проблема была в том,что рассыпалось несколько рокеров,клапана не открывались до конца,из этого игольчатые подшипники поехали кататься по всей масло системе,засосало их в масло насос и всё размолотило.Выело распредвалы.Потом сделаю фото.
No comment
|
Fri Aug 29, 2014 9:39 pm |
|
|
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd)
Теперь маленькая просьба,пока я разобрал мотор,куда ещё лезть ну или куда вы ползали и что делали.
Чиповка уже выплыла,хоть приглашали в гости на чиповку.
Что ещё может выплыть?
|
Fri Aug 29, 2014 10:07 pm |
|
|
aiwens
Pievienojies: 19 Jun 2013
Komentāri: 2
Atrašanās vieta: Saldus
|
Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd)
PP rakstīja:Sveicināti!
Nu šādi man Ford kablukam bija,vasarā piešķiļot ,apgriezienus neuzņem ,jauda nekāda .
Samainīja kautkādu dačiku servī,kurš itkā nebija no lētākajiem un aizgāja,tikai atkal jaudas nav pie apgriezieniem,lasīt,pirms tam bija jestrāks.
Jau ilgāku manu automašīnu vajā likstas.
Problēma: tā kā šķiet, ka pie zemiem apgriezieniem (1000-2000) jaudas ir pārāk maz. Veikti jau vairāki remontdarbi. Tagad vēl tikko Vilsons pats izmēģināja un atzina par labu esam. Jā, tik tiešām pie lielākiem apgriezieniem, kad ieslēdzas turbīna, auto aiziet kā raķete. Toooomēr, mani kaut kā neapmierina bezturbīnas gaita. Saprotams, ka dīzeļiem pie zemiem apgriezieniem nemaz nevajag būt briesmīgi skrejošiem, tomēr ik pa brīdim rodas sajūta, ka auto vienkārši nevelk.
Par to liecina daži piemēri.
Pirms tos izklāstu jāpiebilst, ka manu mašīnu nelaimes vajā jau kopš iepriekšējās Rud. Leģ., kas varētu būt izkropļojis manu priekšstatu par to kā tai būtu adekvāti jādarbojas. Šobrīd pats nesaprotu vai problēmu neesmu tikai iztēlojies.
Tomēr, piemēram, (a) vēl tikko tāda situācija: mēģinu izbraukt no pagraba stāvvietas (ok, stāvāka nekā standarta lielveikalu); pirmais robs; sākas pacēlums; pedālis iedzīts grīdā, bet jau pēc metra apgriezieni nevis iet augšā un es laimīgi izbraucu ārā, bet pusceļā šajā kāpumā mašīnai vienkārši apgrz. nokrītas līdz zemei un noslāpst. Tikmēr biedra 1.6 Focus tur katru dienu augšā skraida bez pārspīlētas piepūles. Vai tas nozīmē, ka, ja es vēlos "īstu sportswaagen", tad man drīzāk jāņem mazlitrāžas Focus?
(b) Palielināt ātrumu pie ap 1500 rmp 5-tajā robā ir gandrīz neiespējami. Ok, es jau protams varu pārslēgties uz leju un aizlidot, bet man kaut kā šķiet, ka savā laikā, t.i., pirmslikstu periodā tā gluži nebija. Man šķiet, ka mašīnai tomēr piemita kaut kāda atsaucība arī šādās sitācijas. Pavisam ļauni, ja ir kaut minimāls pacēlums. Ja šādu situāciju izspēlē, piem., uz Vanšu tilta pacēluma, tad ar visu pedāli grīdā apgriezieni drīzāk kritīs. Un piezīmēšu, ka 1500 jau nav 1000. Tas ir pusceļš līdz tuurboooo.
(c) Pieņēmums - mans braukšanas stils nav dramatiski mainījies. Vēsture - no krustojuma aizbraucu ar citām mašīnām līdzīgā gaitā. Šodiena - visi žiguļi paiet garām. Šobrīd gan sāku iemanīties izrūcināt tā, lai aiznestos gana ātri. Bet tad jārēķinās ar piespiedu sportošanu un raustīšanu.
Pirmā piebilde. Uzsveru: tiklīdz ieslēdzas turbīna, tā mašīna aiziet kā raķete. Nav tā, ka tā konstanti ietu sūdīgi. Ja labi grib, tad var braukt tā, ka šo problēmu gandrīz nesajūt. Tomēr skarbā dzīves realitāte ir tāda, ka ne vienmēr tas iespējams (kā tas aprakstīts piemērā (a))
Otrā piebilde. Manis aprakstītie piemēri ir subjektīvisma iekrāsoti. Tik tiešām, iespējams, ka katrā situācijā bijuši kādi citi sakarīgi cēloņi.
Trešā poli-piebilde. Varbūt noder. Auto dažkārt tā kā negribīgi pielec. Jāzāģē tur kādas 10 sekundes un takuš nelec. Vai tad tā ir labi? Un otrs, nesen tāpat garlaicības mākts stāvvietā rūcināju motoru, bet tas pēkšņi pats no sevis uzleca līdz max apgriezieniem un iesprūda. Varbūt pedālis aizķērās aiz paklāja? Iespējams, bet man kaukā šķiet, ka tā tomēr nebija. Pēc brītiņa un izbiedētas bakstīšanas ar kāju tas atnāca vaļā. Kā arī, mašīna ir čipota. Varbūt tur kāda vaina var rasties?
Mašīnai jau daudz kas izdarīts. Tikko nomainīts gaisa mērītājs un mākslīgi izraisīta kvēpu tīrīšana. Pirms tam nomainīts EGR. Pēc EGR nomaiņas mašīna kādu nedēļu darbojās pavisam labi, bet tad atgriezās šībrīža kaite. Pirms tam mainītas visādas siksnas un kas tik vēl ne, ko vairs neatceros. Visi remonti veikti Offīčīnā.
Tagad jautājums: kā man būt!? Ko man iesākt?
P.S. Varbūt kādam ir ieteikumi kur labāk veikt (1) virsbūves pulēšanu un (2) salabot mazu iesitumiņu vējstiklā?
|
Sat Aug 30, 2014 2:24 am |
|
|
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
Re: Tā ka pamaz jaudas pie zemiem apgriezieniem (159 2.4jtd)
|
Sat Aug 30, 2014 11:11 pm |
|
|
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
Un? Autificina triju gadu laikā neko neatrada?
|
Sun Aug 31, 2014 10:56 am |
|
|
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
пошла 3-я неделя
to be continue.........
|
Wed Sep 03, 2014 9:07 pm |
|
|
versatile
Pievienojies: 28 May 2014
Komentāri: 665
2008 Alfa-Romeo 159SW
|
Pastāstīsiet arī nezinīšiem, kas redzams attēlos un kāpēc tā šaize radusies?
|
Wed Sep 03, 2014 11:53 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Sun Jun 16, 2024 5:07 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 3 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|