Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
155 Ar 1 logutīrītāju
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
j.k. rakstīja:
1 dvorņiks saks defaultā shura


...+1... shura


a pašam avatarkā kas?  ahahahahahaaa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ega rakstīja:
ralfins rakstīja:
j.k. rakstīja:
1 dvorņiks saks defaultā shura


...+1... shura


a pašam avatarkā kas?  ahahahahahaaa


...tā ir 156 ETCC kurai tiešām bij viena ščotka (pirms FL), runa ir par to vai tas tiek darīts ar kādu konkrētu domu, kā tas ir 156 ETCC gadījumā, vai vienkārši prikola pēc, un noamputēt 155 vienu slotiņu IMO nav nekas vairāk kā šķūnings... Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
ega rakstīja:
ralfins rakstīja:
j.k. rakstīja:
1 dvorņiks saks defaultā shura


...+1... shura


a pašam avatarkā kas?  ahahahahahaaa


...tā ir 156 ETCC kurai tiešām bij viena ščotka (pirms FL), runa ir par to vai tas tiek darīts ar kādu konkrētu domu, kā tas ir 156 ETCC gadījumā, vai vienkārši prikola pēc, un noamputēt 155 vienu slotiņu IMO nav nekas vairāk kā šķūnings... Rolling Eyes

nu doma... em... svara samazināšana?  Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sēdpozīcija touring autiņos vairāk uz vidu, tādēļ arī visdrīzāk 2 slotas bezjēdzīgi.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
ega rakstīja:
ralfins rakstīja:
j.k. rakstīja:
1 dvorņiks saks defaultā shura


...+1... shura


a pašam avatarkā kas?  ahahahahahaaa


...tā ir 156 ETCC kurai tiešām bij viena ščotka (pirms FL), runa ir par to vai tas tiek darīts ar kādu konkrētu domu, kā tas ir 156 ETCC gadījumā, vai vienkārši prikola pēc, un noamputēt 155 vienu slotiņu IMO nav nekas vairāk kā šķūnings... Rolling Eyes


Neko netaisos amputēt, Es no pavasara braucu pa visiem lietiem bez dvornikiem vispār jo ir nodeguši un nahrenizēti. iesmēre stiklu ar rain-x un aizmirsti par dvornikiem, bet kad sāks no debesīm pārslas krist, tad gan bez sētnieka neiztikt, a merša vienkārši pa 10 latiem motors ar visiem pričindāliem. Ir galvu jasaspiež lai pirktu pa 40 ls motoru. Vot i visa filozofija.


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Wabole rakstīja:
ralfins rakstīja:
ega rakstīja:
ralfins rakstīja:
j.k. rakstīja:
1 dvorņiks saks defaultā shura


...+1... shura


a pašam avatarkā kas?  ahahahahahaaa


...tā ir 156 ETCC kurai tiešām bij viena ščotka (pirms FL), runa ir par to vai tas tiek darīts ar kādu konkrētu domu, kā tas ir 156 ETCC gadījumā, vai vienkārši prikola pēc, un noamputēt 155 vienu slotiņu IMO nav nekas vairāk kā šķūnings... Rolling Eyes


Neko netaisos amputēt, Es no pavasara braucu pa visiem lietiem bez dvornikiem vispār jo ir nodeguši un nahrenizēti. iesmēre stiklu ar rain-x un aizmirsti par dvornikiem, bet kad sāks no debesīm pārslas krist, tad gan bez sētnieka neiztikt, a merša vienkārši pa 10 latiem motors ar visiem pričindāliem. Ir galvu jasaspiež lai pirktu pa 40 ls motoru. Vot i visa filozofija.


a kā izpaužas nodegšana? man piemēram bija tā, ka dzinējs darbojas, a tīrītāji stāv uz vietas... izrādījās, ka skrūve tur viena ir palikusi vaļīga...
bet to nodegušo uzparikti tak var pielikt no kādas citas mašīnas... piemēram:
ALFA 155 (167)     83 KW/113 PS     1748 ccm
ALFA 155 (167)     85 KW/115 PS     1748 ccm
ALFA 155 (167)     93 KW/127 PS     1773 ccm
ALFA 155 (167)     95 KW/129 PS     1773 ccm
ALFA 155 (167)     66 KW/90 PS     1929 ccm
ALFA 155 (167)     104 KW/141 PS     1995 ccm
ALFA 155 (167)     106 KW/144 PS     1995 ccm
ALFA 155 (167)     137 KW/186 PS     1995 ccm
ALFA 155 (167)     140 KW/190 PS     1995 ccm
ALFA 155 (167)     121 KW/165 PS     2492 ccm
ALFA 155 (167)     92 KW/125 PS     2499 ccm
FIAT TIPO (160)     41 KW/56 PS     1108 ccm
FIAT TIPO (160)     51 KW/70 PS     1372 ccm
FIAT TIPO (160)     52 KW/71 PS     1372 ccm
FIAT TIPO (160)     57 KW/78 PS     1372 ccm
FIAT TIPO (160)     55 KW/75 PS     1581 ccm
FIAT TIPO (160)     57 KW/78 PS     1581 ccm
FIAT TIPO (160)     61 KW/83 PS     1581 ccm
FIAT TIPO (160)     66 KW/90 PS     1595 ccm
FIAT TIPO (160)     43 KW/58 PS     1697 ccm
FIAT TIPO (160)     45 KW/61 PS     1697 ccm
FIAT TIPO (160)     66 KW/90 PS     1756 ccm
FIAT TIPO (160)     71 KW/97 PS     1756 ccm
FIAT TIPO (160)     76 KW/103 PS     1756 ccm
FIAT TIPO (160)     77 KW/105 PS     1756 ccm
FIAT TIPO (160)     81 KW/110 PS     1756 ccm
FIAT TIPO (160)     100 KW/136 PS     1756 ccm
FIAT TIPO (160)     48 KW/65 PS     1929 ccm
FIAT TIPO (160)     59 KW/80 PS     1929 ccm
FIAT TIPO (160)     66 KW/90 PS     1929 ccm
FIAT TIPO (160)     80 KW/109 PS     1995 ccm
FIAT TIPO (160)     83 KW/113 PS     1995 ccm
FIAT TIPO (160)     83 KW/113 PS     1995 ccm
FIAT TIPO (160)     102 KW/139 PS     1995 ccm
LANCI DEDRA (835)     55 KW/75 PS     1581 ccm
LANCI DEDRA (835)     57 KW/78 PS     1581 ccm
LANCI DEDRA (835)     66 KW/90 PS     1581 ccm
LANCI DEDRA (835)     74 KW/101 PS     1756 ccm
LANCI DEDRA (835)     77 KW/105 PS     1756 ccm
LANCI DEDRA (835)     80 KW/109 PS     1756 ccm
LANCI DEDRA (835)     66 KW/90 PS     1929 ccm
LANCI DEDRA (835)     83 KW/113 PS     1995 ccm
LANCI DEDRA (835)     86 KW/117 PS     1995 ccm
LANCI DEDRA (835)     119 KW/162 PS     1995 ccm
LANCI DEDRA (835)     121 KW/165 PS     1995 ccm
LANCI DEDRA (835)     124 KW/169 PS     1995 ccm
LANCI DEDRA (835)     130 KW/177 PS     1995 ccm
LANCI DEDRA SW (835)     74 KW/101 PS     1756 ccm
LANCI DEDRA SW (835)     66 KW/90 PS     1929 ccm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nodegšana izpaužās, ka piesalst setnieks pie stikla un vells viņ zin kādā veidā logutīrītāja sledzis ieslēgts, neizsita drošinātāju bet nosvila pats motors, kurš tika izņemts un pārbaudīts.


_________________
Tas, kas stiprinās ar divām skruvēm vienmēr atrodas aiz tā kas pieskrūvēts ar astoņām
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database