Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 8 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais
BMW X3 vai X5
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
SUV - ir kompromiss !!!! un kompromiss nekad nav ideāls, viņš nepilda nevienu funkciju ideāli
kompromiss cilvēkam, kas ikdienā brauc, kas ir atkarīgs no auto, kura dzīve ir pakārtota auto, kurš bez auto nevar !
suv ļauj laikā ierasties darbā, kad snieg, kad vietējais lauku ceļš ir rudenī ar traktoru izdangāts u.t.t
suv ļauj ielādēt gana daudz dažāda lieluma lietas, sākot no bērnu ratiem, beidzot ar cemnta maisu + kartupeļus + dažus ķieģeļus
suv ļauj pārāk nepardzīvot par mūsu bedrainajiem ceļiem, sliktajām nomalēm, parkošanos uz ietvēm
suv ļauj pārvadāt mīļo suni, nepied.... salonu

Tajā pašā laikā var braukt uz teātri Smile
Pinīgi saprotu suv lietotājus

Kāda ir alternatīva ?
vismaz 2 auto lietošanā , vai nepatīkamas problemas -  ziemā rakt sniegu no rīta, prasīt kādu aizdot auto, jo vajag ko lielāku atvest, vai arī arī visu laiku pārvietoties ar lielu rijīgu ļodzīgu auto
Ar vien vairāk domāju par suv kā ikdienas auto Smile
Tikai vienīgais, kas man patīk , maksā nedaudz par daudz SmileSmile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Ar Xj Cherokee un R15 ir tiesi ta, brauc kur gribi un ka gribi. Ar e53 x5 ipasi neesmu braukajis, bet e70 ar R20 un sportpaku ir nebaudams mesls. Pilnigi nejedziga masina. Cieta, pa bedrem ta karatas, ka palecas, nobraukt no ideala asfalta nav ne erti, ne komfortabli. Pa Baronielu ipasi nepabrauksi... Bet uz sosejas zems un plats 7er vai jebkurs cits sportisks limo ir 10x patikamaks ka X5 vai jebkurs cits suv. Mana skatijuma smalkie suv ir nekam nederigi mesli. Vai nu kartigu 4x4 ar piekares gajienu un tik augstu riepu lai kiegeli knapi sajustu. Vai nu vieglais.

Ar e70 braucis neesmu, bet e53 ir bijusi divi, Abi ar R19 diskiem un sportpaku: iznjemot dazas "dzivas" plastmassinjas salona, viss ir labi komforta zinja. Protams, braucot Jana aprakstitaja rezima, bus biezhak jainveste piekare, bet es neteiktu ka X5 piekare ir darga, iznjemot bezjedzigu BMW pnevmu, ar kuru auto paliek vel stingraks un par komfortu var aizmirst vispar, divaini - bet fakts.

Par temu "SUV musdienas" daudz kas ir teikts, parasti nesaprot parketniekus tie, kuri isti nav braukusi ar tiem, vai ir izmeginajusi sliktakus un letakus variantus (Kakashkaj, RAV4 utt, utml). Es savulaik loti negribeju pat meginat parketniekus, skepticisma un stereotipu pilns es izmeginaju tieshi e53 un lidz sim bridim neka labaka, par samu niecigu budzhetu (labi lidz 10K), neesmu atradis. Ka vienigais auto gimene - tas ir lielisks!

Minuss ir viens - labs SUV, kurs spej davat baudu/komfortu/dinamiku - ir dargs!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Tikai vienīgais, kas man patīk , maksā nedaudz par daudz SmileSmile

Cayenne / Range? Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Macan SmileSmile
precīzi  mans izmērs Smile
faktisi vieglā mašīna, hečbeks, ar papildus ekstru  - pieslēdzas priekšējais tilts


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
Macan SmileSmile
precīzi  mans izmērs Smile
faktisi vieglā mašīna, hečbeks, ar papildus ekstru  - pieslēdzas priekšējais tilts


Man arī patīk Macan, bet lietoti tie vēl bik pa dārgu. Vispār arī Cayenne ir forša. Es mazliet esmu pavizinājies ar pirmās paaudzes, pirms FL Cayenne Turbo S. Man ļoti patika. Vadāmība un dinamika tas protams ir kruta, bet tā kvalitātes sajūta tajā sēžot mašīnā ir tas, kas mani uzrunā visvairāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gribās dzirdēt jūsu domas - kur to jaudu un dinamiku var izbaudīt? Pabraucu divas dienas ar Lexus kupeju. Viss labi, 477 zirgi, uzrāviens, dziesma. Bet grozies kā gribi - tāda bezkomforta raustīšanās vien sanāk. Beigās pat tāds kā atvieglojums sajūtot savus trūcīgos 150 zirgus. A pa bāni... Nu ietopī uz 200 un atkal dinamika paliek aiz kadara. Tik, cik apziņa, ka var, ja vajag. Bet, kur vajag?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:


Ar Xj Cherokee un R15 ir tiesi ta, brauc kur gribi un ka gribi. Ar e53 x5 ipasi neesmu braukajis, bet e70 ar R20 un sportpaku ir nebaudams mesls. Pilnigi nejedziga masina. Cieta, pa bedrem ta karatas, ka palecas, nobraukt no ideala asfalta nav ne erti, ne komfortabli. Pa Baronielu ipasi nepabrauksi... Bet uz sosejas zems un plats 7er vai jebkurs cits sportisks limo ir 10x patikamaks ka X5 vai jebkurs cits suv. Mana skatijuma smalkie suv ir nekam nederigi mesli. Vai nu kartigu 4x4 ar piekares gajienu un tik augstu riepu lai kiegeli knapi sajustu. Vai nu vieglais.


tieši tā. Tāpēc man pagalmā stāv gab Jeep gan AR Spider. Ar Spider braucu vasarā, kad zinu, ka varu nekur nesteigties un baudīt braukšanu. Grands ir visiem pārējiem dzīves gadījumiem. Tā kā es tam esmu pirmais un vienīgais īpašnieks, auto mani mīl un sūdus netaisa. Lielus remontus tas savā dzīvē nav redzējis. Piekritīsiet, taču, ka 90% gadījumu auto parasti tiek pārdots, kad tam sākas problēmas. Pircējs tai pašā laikā cer, ka viņam ir paveicies un auto tiek pārdots, tāpēc ka apnicis. Tur arī rodas basņas par dārgu/lētu apkopi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prokurors rakstīja:
Gribās dzirdēt jūsu domas - kur to jaudu un dinamiku var izbaudīt?

To var izbaudīt tikai uz vācu autobāņa. Sestdien Hertz man iedeva pilnīgi svaigu Audi, 24km uz spidometra




Bija kaifs ar to atvilkt līdz Štutgartei. ieslēdzot dinamisko režīmu tas auto cēla ātrumu tieši tad kad vajag.
Tai pašā laikā man šādu auto pagalmā nevajag, jo ikdienā neredzu tam visam pielietojumu.

Vairāk pielietojuma ir šajā bildē redzamajam. bildēts atceļā, kafijas pauze Smile



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prokurors rakstīja:
Gribās dzirdēt jūsu domas - kur to jaudu un dinamiku var izbaudīt?

Jaudu reti kur var izbaudit Latvija, bet kontrolejama dinamika ir komforta sastavdala. jebkura gadijuma, lasi augstak: ar SUV tev ir vairak iespeju baudit jaudu, jo AWD + klirenss

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Quattordici rakstīja:
Prokurors rakstīja:
Gribās dzirdēt jūsu domas - kur to jaudu un dinamiku var izbaudīt?

Jaudu reti kur var izbaudit Latvija, bet kontrolejama dinamika ir komforta sastavdala. jebkura gadijuma, lasi augstak: ar SUV tev ir vairak iespeju baudit jaudu, jo AWD + klirenss


OK. Es protams nefanoju par 0.9 litru zvēriņiem, bet Latvijā 200 zirgi ir jau apgrūtinājums. Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka jaudu virs 200 zirgiem izbaudīt var tikai un vienīgi trasē. Tad, kad nav jākontrolē spidometra bultiņa, jāskatās uz mammukiem ar bērnu ratiņiem un skraidošiem suņiem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pilnīgi nepiekrītu !!!!
jauda ap un virs 200 zs dod braukšanas komfortu !!!!!
komfortam nav svarīgs paātrinājums no 0-70 km, bet no 80- 110 !!!
īpāsi tas ir jūtam, ja auto ir manuala kārba
tas , ka ir šie 200 un vairāk nenozīmē, ka viņi ir visu laiku jāimanto un , ka viņi ir jāizmanto ikdienas braukšanā pilsētas satiksmē


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cik esmu braucis ar Range Rover bobiku, jādod pilns pedālis lai tas izkustētos no vietas. Un zirgi ir 190. 0-100 ieskrienas 12 sekundēs. Sēdi kā dīvānā un lēnām kruīzē. Ļoti garlaicīgi.
Nezinu kā no suva baudīt jaudu, jo visa jauda pazūd lielajā masā un augstajā smaguma centrā. Katru reizi kā ej pagriezienā, tā tas bobiks cenšas apvelties Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
+1 arbam pašreizējie 343 dzīvnieki un attiecīgi pareiza izmēra un jaudas bremzes un pieskaņota piekare un riepas dod tikai un vienīgi apdrošināšanos pret negaidīti stulbām situācijām, piemērm pret fūrēm kas slēpjas viena aiz otras un distanci netur, stirnām sprinterēm, strauji sašaurinošos nepārredzamu līkumu, reljefa maiņām līkuma vidū etc utml etc,
Spidrometrā jāskatās ir tikai lai pārliecinātos par ātruma sajūtas pareizību, tā teikt pa retam pakontrolēt sevi, tahometrs gan bik vairāk jāuzmana...

p.s. un jaudu bauda nevis ar AWD+klīrenss bet ar vienalga kāds WD(vēlams RWD vai AWD) saprātīgs klīrenss starp 80 un 120mm un pareiza izmēra riteņi pie atbilstošas cietības piekares. .lv ļaudis ignorē amortizatoru un atsperu nozīmi, lieto vecas riepas un ļoti pārspīlē ar ratu izmēru, nedomājot par sekām... Attiecīgi vairumam rodas viedoklis, ka ceļi slikti, pabraukt nevar, jaudu nevajag...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
p.s. kulturālākas valstīs pilnīgi pietiek ar 1.2 benzīns sniegto jaudas potenciālu, .lv tomēr vēl ir pārāk mežonīga satiksme...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Campagnolo rakstīja:
Cik esmu braucis ar Range Rover bobiku, jādod pilns pedālis lai tas izkustētos no vietas. Un zirgi ir 190. 0-100 ieskrienas 12 sekundēs. Sēdi kā dīvānā un lēnām kruīzē. Ļoti garlaicīgi.
Nezinu kā no suva baudīt jaudu, jo visa jauda pazūd lielajā masā un augstajā smaguma centrā. Katru reizi kā ej pagriezienā, tā tas bobiks cenšas apvelties Smile


Mūsdienās nevienam pilnizmēra bobikam vairs nav 190 zs. Visiem ir vairāk un ir arī krietni vairāk griezes momenta. Man uz 2007. gada Jeep Commander ar 3.0CRD ir 230zs un 600 ņūtonmetru grieze. Ar to var ļoti komfortabli braukt un būt vienmēr pārliecināts, ka apdzenot fūru virkni, Tu to vienmēr arī izdarīsi. Braucot kādā tālākā 5000km bezceļu ceļojumā uz Kolas pusalu Krievijas ziemeļos, Arhangeļšku, Moldovu, Ukrainas vair Rumānijas Karpatiem, tāda pārliecība jaudā, kombinējot to ar lieliem ratiem ar biezu gumiju , noder, jo tur tās fūru virknes ir jādzen, pa šauriem, līkumainiem, kalnainiem, bezjēgā izdangātiem ceļiem ar ļoti biežām dziļām asām bedrēm un visādiem akmeņiem uz brauktuves. Tad vēl, būdams kaut kur vairākus 1000m virs jūras līmeņa,Tu vari ar savu čomu saderēt, ka "tur auģša", tur "pašā augšā", kur ganās aitas, noteikti ir arī gans un tur ar tām aitām viņš kopā reāli dzīvo un, lai to pierādītu, Tu saslēdzies pazeminātajos un močī augšā. Močī, močī līdz kamēr pārsteidz ganu un tad lēnām ripinies lejā. Pēc tā visa tu atgriezies Rīgā, nomazgā auto, saskrūvē atpakaļ atrautās plastmasas, nokrāso saplēstos bamperus, nopulē sānus un ar savu auto Tu vari mierīgi vizināties, līdz nākošajam piedzīvojumam.

Vobšem, čaļi, tas ir normāli, ka mums patīk dažādas mašīnas, bet nevajag noniecināt citu cilvēku izvēli. Es pats pārsvarā ikdienā vizinos ar pakaļpiedziņas lielmizmēra auto, man afigenna patīk Alfa Romeo 156 V6 un katru reizi, kad es tajā sēžos iekšā un braucu, man ar to ir vienkārši sex. Savādāk apzīmēt es to nemāku, bet, tajā pašā laikā, es ļoti labi saprotu SUV īpašniekus. Man patīk pirmās paaudzes x5, kā arī es uzskatu, ka Porsche Cayenne Turbo S un Jeep Grand Cherokee SRT ir vienas no vislabākajām ikdienas mašīnām.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 8 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database