Vairār izsklausas pē radiatora problēmas,jo ventilatora datčiks parasti atrodas radiatora lejas daļā,pie abratkas trubas.Kad radiators pilnībā uzkarsis, tad slēdzas ventilators.Ja termastats,tad radiatoram un trubām jābūt augstām un ventilatoram nevajadzetu strādāt,ja vēl nav ieslēgts kondiška.Pie ieslēgta kondiškas ventilators strāda neatkarīgi no mot temperatūras.Ar v6 nēsu saskāries,bet princips visiem auto vienāds,var atšķirties termostata izvietojums,pie augšejās vai apakšejās trubas.Vai nēsi mainijis tosolu un palicis gaisa burbulis iekšā.Robust rakstīja:
Lieta tāda, kad mana alfiņa karst augšā 98.g 2.5 v6 24v, kā ieslēdzu pečku temperatūru var nosist lejā, bet kā sanāk ilgāk braukt, nespēj dzesēt, sākumā bij doma kad tas ir tremostats ... bet aiz termostata truba ir karsta ( ienākošā), bet radiators viss augsts, respaktīvi izejošā truba ar ir auksta ... veel bij doma kad radiātoru vajadzētu atgaisot ... atgaisot mēģināju nekādu izmaiņu... man tādas aizdomas kad radiātors varētu būt aizsērējis ... ( nu sliktākā gadījumā ūdens sūknis nobeidzies... bet tad kādēļ palaižot pečku dzesēšana notiek) vai kāds ir pašrocīgi ņēmis un tīrijis radiatoru un kādiem līdzekļiem ir dzirdēts kad ar kompresoru izpūš ... un vai sarežģīti ir viņu??? ( šodien bij slinkums skrūvēt bet uzmetot aci itkā tik augšpusē bij uz 1 skrūves ...