Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 14 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Nākošais
Vizināšanās iekš "333"
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu ko lai saka.
Mans viedoklis - IR starpība starp R4 vs V6 vs Q4
R4 stabili atpaliek no abām pārējām paātrinājumos, kas ir viens no labu laiku faktoriem.
Salīdzinājumam, piemēram, starta finiša taisne +20-30kmh, tas ir dahuja.
Otrs - izeja no lēniem (180) līkumiem - nu neceļ nevien R4 kā to dara V6 vai kā to atļauj Q4.

Nu jāsaprot arī ka Q4 dalās divās kategorijās - vadāmajās un krāmējamās.

Bet nu atkārtošos laikam vēlreiz.
Man, personīgi, poh...j kas ar ko brauc un ko kā dala.
Es, savā gadījumā, lai konkurētu ar V6 un Q4(starp citu arī "traktoriem" ar saviem Nm ir priekšrocības lēnās izējās) Wink , redzu tikai vienu risinājumu - iemācīties beidzot braukt ar priekšpiedziņu (jo not mīzing (c)oga slieksni laikam vairs nedrīkst pacelt  Razz )

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
vilsons rakstīja:
elbee rakstīja:
vilsons kaut ko panema, bet es neatceros... Sanita teicas esot braukusi daudz atrak par mani Razz bet es ari braucu ar pamatigu rezervi, pirmie masinas iepazisanas braucieni tomer.

divus apļus paņēmu
1)1:09:6
2)1:14:1


a, nu... pa menesi kadas 10 sekundes jadabu nost un tad jau bus labi Mr. Green


Pa mēnesi kādi 10 grādi pēc celsija nāks klāt un būs ok  Rolling Eyes


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Varbūt ir kādam interese šodien uz vakarpusi pavizināties pa 333?  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
piebraukšu pa riepu iespert un gudri ģīmi pašķobīt aiwa


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Zāģis rakstīja:
Varbūt ir kādam interese šodien uz vakarpusi pavizināties pa 333?  Rolling Eyes


Baigi gribētos, bet agrāk kā kādos ~20.00 laikam nesanāks. Un tad jau drīz tumšs un diezgan auksts. shifty


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Eh, detaļas vēl kautkur vācijā  Crying or Very sad


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
Nu ko lai saka.
Mans viedoklis - IR starpība starp R4 vs V6 vs Q4
R4 stabili atpaliek no abām pārējām paātrinājumos, kas ir viens no labu laiku faktoriem.
Salīdzinājumam, piemēram, starta finiša taisne +20-30kmh, tas ir dahuja.
Otrs - izeja no lēniem (180) līkumiem - nu neceļ nevien R4 kā to dara V6 vai kā to atļauj Q4.


Laikam atļaušos nepiekrist. Man gan nav nekādas pieredzes ar R4 @333, bet ir braukts gan ar Q4 (ok, automāts stipri pabojāja to bildi), gan ar V6. Viedoklis sekojošs:
1) Q4 ir jēga tikai un vienīgi pa slapjo. Varbūt kļūdos, bet man vismaz tāda sajūta ir. Lai gan 155 ir krietni vieglāka, tomēr pilnpiedziņa nekad tik labi negriežās asā, lēnā līkumā.
2) V6 izejā ceļ labāk, tas tiesa, bet... ir problēma (vismaz man) ar Nm un kW dabūšanu līdz asfaltam un noturēšanu tur. Parasti starpība starp R4 un V6 vienkārši izkūp riepu dūmos emo Ceru, ka mazliet uzkrātā pieredzīte un Q2 cik necik palīdzēs šai jautājumā. Tādēļ arī nevaru sagaidīt, kad varēšu izmēģināt... ihaaaaa
3) dīzelis. Kņigu ņe čital, bet teorētiski: sk. punktu par V6, kuram vēl kā mīnusu pieskaitam ļoti šauru apgriezienu diapazonu un īsus pārnesumus. Rezultātā viss griezes momenta triumfs tiek aizskalots nebūtībā, zaudējot vismaz 0,2-0,3 sekundes uz lieku pārslēgšanos. Domāju, ka, vienādi braucot, pie vienādiem Nm, dīzelis 333 būs VISMAZ sekundi lēnāks kā V6/R4.
4) kā iepriekšējie gadi rāda, vislabākais braucamais kartingtrasē ir viegls RWD ar labām riepām (75 ar LSD un 888, piemēram) naac Understeera nav, grips ir, sānsveres praktiski nav un LSD ļauj dot grīdā jau puslīkumā. yo


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nedomaju, ka ir verts dalit kadas klases un tapat ari nedomaju, ka jebkads Q4 ar jebkadu vaditaju iebrauks pirmaja trijnieka. ja nu vienigi loti slapja trase...  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
nedomaju, ka ir verts dalit kadas klases un tapat ari nedomaju, ka jebkads Q4 ar jebkadu vaditaju iebrauks pirmaja trijnieka. ja nu vienigi loti slapja trase...  Rolling Eyes


Šim piekrītu. Pašķirstot iepriekšējo CS rezultātu tabulas, skaidri redzams, ka nevienam piedziņas veidam (izņemot, kā jau minēju, RWD) un nevienam dzinējam izteiktu priekšrocību nav.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
So var easy noskaidrot, iedod vienam braucejam izbraukt ar katra tipa spekratu un tad jau var meginat secinat, kam ir un kam nav prieksrocibas  drink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sogjis rakstīja:
So var easy noskaidrot, iedod vienam braucejam izbraukt ar katra tipa spekratu un tad jau var meginat secinat, kam ir un kam nav prieksrocibas  drink


tik tāds "sīkums" - jāatrod viens Alfu "Stigs", kurš spēs objektīvi izžmiegt visu sulu no katras piedziņas (masas virsbūves utt)...
Un visiem verķiem jānodrošina +/- vienāds apriepojums (moš kāds riepu sponsors atsaucas) hmm


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:

2) V6 izejā ceļ labāk, tas tiesa, bet... ir problēma (vismaz man) ar Nm un kW dabūšanu līdz asfaltam un noturēšanu tur. Parasti starpība starp R4 un V6 vienkārši izkūp riepu dūmos emo Ceru, ka mazliet uzkrātā pieredzīte un Q2 cik necik palīdzēs šai jautājumā. Tādēļ arī nevaru sagaidīt, kad varēšu izmēģināt... ihaaaaa


Labākais piemērs - Edc!
Ar R4 viņa sniegums bija daudz konkurētspējīgāks, nekā ar V6...
Nu un vēl - tas jau par ko minēju ar R4 un V6 vienā un tajā pašā bundžā var nākties "nedaudz" pamainīt braukšanas stilu, kas izskaidro manuprāt lielāko atšķirību sekundēs... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
tik tāds "sīkums" - jāatrod viens Alfu "Stigs", kurš spēs objektīvi izžmiegt visu sulu no katras piedziņas (masas virsbūves utt)...
Un visiem verķiem jānodrošina +/- vienāds apriepojums (moš kāds riepu sponsors atsaucas) hmm


Musu vajadzibam domaju pietiks ar kadu no musu pasu top 3 braucejiem. Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
- Nu es jau arī nesaku, ka kaut kas būtu jādala, jo esam tik cik esam.
- Lai viens braucējs salīdzinātu kaut cik reāli FWD vs RWD vs Q4, tad vai nu jāņem nullītes, vai pirmā 6-nieka auto, kas ir diezgan nereāli
- Ar katru no tiem auto ir jānomizo vismaz pa kādai pusstundai, lai tikai aptuveni saprastu kā kura uzvedas (Domāju visu slavenais stigs pa kādam pārītim riepu komplektu noplēš, pirms lien ;lidojošā aplī)
-Rezumē - mūsu situācijā jau daudz svarīgāk paliek tas, cik kurš km ir pavadījis attiecīgajā trasē, to iedzenot muguras smadzenēs, nevis kas kuram sakruķīts  Wink  
Mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties (c) nelaķi  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bingo, muuri!


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 14 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database