Autors |
Ziņojums |
muuris
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Nu ko lai saka.
Mans viedoklis - IR starpība starp R4 vs V6 vs Q4
R4 stabili atpaliek no abām pārējām paātrinājumos, kas ir viens no labu laiku faktoriem.
Salīdzinājumam, piemēram, starta finiša taisne +20-30kmh, tas ir dahuja.
Otrs - izeja no lēniem (180) līkumiem - nu neceļ nevien R4 kā to dara V6 vai kā to atļauj Q4.
Nu jāsaprot arī ka Q4 dalās divās kategorijās - vadāmajās un krāmējamās.
Bet nu atkārtošos laikam vēlreiz.
Man, personīgi, poh...j kas ar ko brauc un ko kā dala.
Es, savā gadījumā, lai konkurētu ar V6 un Q4(starp citu arī "traktoriem" ar saviem Nm ir priekšrocības lēnās izējās) , redzu tikai vienu risinājumu - iemācīties beidzot braukt ar priekšpiedziņu (jo not mīzing (c)oga slieksni laikam vairs nedrīkst pacelt )
|
Mon Apr 11, 2011 10:44 am |
|
|
muuris
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
elbee rakstīja:vilsons rakstīja:elbee rakstīja:vilsons kaut ko panema, bet es neatceros... Sanita teicas esot braukusi daudz atrak par mani bet es ari braucu ar pamatigu rezervi, pirmie masinas iepazisanas braucieni tomer.
divus apļus paņēmu
1)1:09:6
2)1:14:1
a, nu... pa menesi kadas 10 sekundes jadabu nost un tad jau bus labi
Pa mēnesi kādi 10 grādi pēc celsija nāks klāt un būs ok
|
Mon Apr 11, 2011 10:47 am |
|
|
Zāģis
Member of
Pievienojies: 21 Aug 2007
Komentāri: 528
Atrašanās vieta: Rīga, Mežciems
1995 Alfa-Romeo 155 Q4
|
Varbūt ir kādam interese šodien uz vakarpusi pavizināties pa 333?
|
Thu Apr 14, 2011 9:12 am |
|
|
Nr.7
Member of
Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
piebraukšu pa riepu iespert un gudri ģīmi pašķobīt
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Apr 14, 2011 9:30 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Zāģis rakstīja:Varbūt ir kādam interese šodien uz vakarpusi pavizināties pa 333?
Baigi gribētos, bet agrāk kā kādos ~20.00 laikam nesanāks. Un tad jau drīz tumšs un diezgan auksts.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Thu Apr 14, 2011 11:28 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Eh, detaļas vēl kautkur vācijā
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Apr 14, 2011 11:31 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
muuris rakstīja:Nu ko lai saka.
Mans viedoklis - IR starpība starp R4 vs V6 vs Q4
R4 stabili atpaliek no abām pārējām paātrinājumos, kas ir viens no labu laiku faktoriem.
Salīdzinājumam, piemēram, starta finiša taisne +20-30kmh, tas ir dahuja.
Otrs - izeja no lēniem (180) līkumiem - nu neceļ nevien R4 kā to dara V6 vai kā to atļauj Q4.
Laikam atļaušos nepiekrist. Man gan nav nekādas pieredzes ar R4 @333, bet ir braukts gan ar Q4 (ok, automāts stipri pabojāja to bildi), gan ar V6. Viedoklis sekojošs:
1) Q4 ir jēga tikai un vienīgi pa slapjo. Varbūt kļūdos, bet man vismaz tāda sajūta ir. Lai gan 155 ir krietni vieglāka, tomēr pilnpiedziņa nekad tik labi negriežās asā, lēnā līkumā.
2) V6 izejā ceļ labāk, tas tiesa, bet... ir problēma (vismaz man) ar Nm un kW dabūšanu līdz asfaltam un noturēšanu tur. Parasti starpība starp R4 un V6 vienkārši izkūp riepu dūmos Ceru, ka mazliet uzkrātā pieredzīte un Q2 cik necik palīdzēs šai jautājumā. Tādēļ arī nevaru sagaidīt, kad varēšu izmēģināt...
3) dīzelis. Kņigu ņe čital, bet teorētiski: sk. punktu par V6, kuram vēl kā mīnusu pieskaitam ļoti šauru apgriezienu diapazonu un īsus pārnesumus. Rezultātā viss griezes momenta triumfs tiek aizskalots nebūtībā, zaudējot vismaz 0,2-0,3 sekundes uz lieku pārslēgšanos. Domāju, ka, vienādi braucot, pie vienādiem Nm, dīzelis 333 būs VISMAZ sekundi lēnāks kā V6/R4.
4) kā iepriekšējie gadi rāda, vislabākais braucamais kartingtrasē ir viegls RWD ar labām riepām (75 ar LSD un 888, piemēram) Understeera nav, grips ir, sānsveres praktiski nav un LSD ļauj dot grīdā jau puslīkumā.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Thu Apr 14, 2011 11:36 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
nedomaju, ka ir verts dalit kadas klases un tapat ari nedomaju, ka jebkads Q4 ar jebkadu vaditaju iebrauks pirmaja trijnieka. ja nu vienigi loti slapja trase...
|
Thu Apr 14, 2011 11:38 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:nedomaju, ka ir verts dalit kadas klases un tapat ari nedomaju, ka jebkads Q4 ar jebkadu vaditaju iebrauks pirmaja trijnieka. ja nu vienigi loti slapja trase...
Šim piekrītu. Pašķirstot iepriekšējo CS rezultātu tabulas, skaidri redzams, ka nevienam piedziņas veidam (izņemot, kā jau minēju, RWD) un nevienam dzinējam izteiktu priekšrocību nav.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Thu Apr 14, 2011 11:40 am |
|
|
Sogjis
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija
2000 Alfa-Romeo Spider
|
So var easy noskaidrot, iedod vienam braucejam izbraukt ar katra tipa spekratu un tad jau var meginat secinat, kam ir un kam nav prieksrocibas
|
Thu Apr 14, 2011 11:41 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Sogjis rakstīja:So var easy noskaidrot, iedod vienam braucejam izbraukt ar katra tipa spekratu un tad jau var meginat secinat, kam ir un kam nav prieksrocibas
tik tāds "sīkums" - jāatrod viens Alfu "Stigs", kurš spēs objektīvi izžmiegt visu sulu no katras piedziņas (masas virsbūves utt)...
Un visiem verķiem jānodrošina +/- vienāds apriepojums (moš kāds riepu sponsors atsaucas)
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Apr 14, 2011 11:43 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Oga rakstīja:
2) V6 izejā ceļ labāk, tas tiesa, bet... ir problēma (vismaz man) ar Nm un kW dabūšanu līdz asfaltam un noturēšanu tur. Parasti starpība starp R4 un V6 vienkārši izkūp riepu dūmos Ceru, ka mazliet uzkrātā pieredzīte un Q2 cik necik palīdzēs šai jautājumā. Tādēļ arī nevaru sagaidīt, kad varēšu izmēģināt...
Labākais piemērs - Edc!
Ar R4 viņa sniegums bija daudz konkurētspējīgāks, nekā ar V6...
Nu un vēl - tas jau par ko minēju ar R4 un V6 vienā un tajā pašā bundžā var nākties "nedaudz" pamainīt braukšanas stilu, kas izskaidro manuprāt lielāko atšķirību sekundēs...
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Apr 14, 2011 11:47 am |
|
|
Sogjis
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija
2000 Alfa-Romeo Spider
|
palaidniex rakstīja: tik tāds "sīkums" - jāatrod viens Alfu "Stigs", kurš spēs objektīvi izžmiegt visu sulu no katras piedziņas (masas virsbūves utt)...
Un visiem verķiem jānodrošina +/- vienāds apriepojums (moš kāds riepu sponsors atsaucas)
Musu vajadzibam domaju pietiks ar kadu no musu pasu top 3 braucejiem.
|
Thu Apr 14, 2011 11:54 am |
|
|
muuris
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
- Nu es jau arī nesaku, ka kaut kas būtu jādala, jo esam tik cik esam.
- Lai viens braucējs salīdzinātu kaut cik reāli FWD vs RWD vs Q4, tad vai nu jāņem nullītes, vai pirmā 6-nieka auto, kas ir diezgan nereāli
- Ar katru no tiem auto ir jānomizo vismaz pa kādai pusstundai, lai tikai aptuveni saprastu kā kura uzvedas (Domāju visu slavenais stigs pa kādam pārītim riepu komplektu noplēš, pirms lien ;lidojošā aplī)
-Rezumē - mūsu situācijā jau daudz svarīgāk paliek tas, cik kurš km ir pavadījis attiecīgajā trasē, to iedzenot muguras smadzenēs, nevis kas kuram sakruķīts
Mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties (c) nelaķi
|
Thu Apr 14, 2011 11:57 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Bingo, muuri!
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Thu Apr 14, 2011 12:01 pm |
|
|
|