|
4 lapa no 11 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Hamann Fiat 500:
Rakstiņš: http://www.italiaspeed.com/2008/cars/fiat/05/500_hamann/0705.html
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed May 07, 2008 9:02 am |
|
|
lāča_kungs
Member of
Pievienojies: 04 Sep 2007
Komentāri: 2329
Atrašanās vieta: Rīga
|
kurš pasākumā izmēģināja??? Stāstiet, kā ir
|
Wed May 07, 2008 9:42 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Bišķi aktīvāk jāštepselē kā 145, bet motors likās pietiekoši elastīgs (ņemot vērā, ka nebija iebraukts un jamam bija 6 ātrumu kārba).
Paskaļš salons, bet tā tomēr ir mini klase tā kā piedodami.
Diezgan cieta piekare, uz līkumiem sānsveres mazas (drošvien tādēļ arī skaņa salonā lielāka).
Salona apdare
Man patika.
P.S. No iekšpuses lielāks kā no ārpuses
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed May 07, 2008 9:54 am |
|
|
murphy
Pievienojies: 31 Jul 2006
Komentāri: 982
|
Vakar biju Auto Italia - aptaustīju, pasēdēju, liekas diezgan ok auto, cena arī tīri pieņemama. Pieprasījums būs Sev gan tādu nepirktu
_________________ Ex 156 2.0TS Selespeed
|
Wed May 07, 2008 9:54 am |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
neslikts mazauto, vismaz savādāks kā tie aziātu brīnumi, kas savā starpā atšķirās tikai ar logo.....un kroplumu.
nesaprotama likās kante grieztos virs aizmugurē sēdošo galvas - testa brauciena laikā pakaļā sēdošie palecās un atsitās pret to ar galvām.....
|
Wed May 07, 2008 9:59 am |
|
|
Jancix
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 1575
Atrašanās vieta: Rīga
2000 Alfa-Romeo 166
|
bet vietas vinaa ir tiesham vairak neka no arpuses var shkist. sievietei prieksh pilsetas brauksanas, manuprat, tas ir pats labums.
_________________
|
Wed May 07, 2008 10:26 am |
|
|
Jancix
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 1575
Atrašanās vieta: Rīga
2000 Alfa-Romeo 166
|
un veel- diizelapaterins pec oficialiem datiem 3,6L uz shosejas. patikami.
_________________
|
Wed May 07, 2008 10:27 am |
|
|
lāča_kungs
Member of
Pievienojies: 04 Sep 2007
Komentāri: 2329
Atrašanās vieta: Rīga
|
MartinsT rakstīja:
nesaprotama likās kante grieztos virs aizmugurē sēdošo galvas - testa brauciena laikā pakaļā sēdošie palecās un atsitās pret to ar galvām.....
Tur jau tas triks
Ja nopietni, vienu brīdi apsvēru domu par 500. 1-kātr dabūju pa galvu no sirdsdāmas (lika noprast, ka temats ir slēgts), 2-kārt visas brīvdienas vizinājos ar mazo lancerīti (1,3) Riktīgs fun pa pilsētu (tā iepatikās, ka Alfa 3 dienas no stāvvietas netika izkustināta ), kā jauka spēlmantiņa, bet uz trases rotaļas jau kļūst bīstamas un apdraud veselību
vispār 500 tāda riktīga stila lietiņa - aizbraukt pēc piena, pastumdīties pa stāvvietām, korķiem un uz mežu pēc ogām (domāt zaļi, rūpēties par apkārtējo vidi) Ja?!?
|
Wed May 07, 2008 10:30 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
500tais atshkjiriibaa no pandas likaas arii pa shoseju braucams. vismaz tas testa Sport 1.4. pietiekami stabils, noizoleets. normaala, praktiska mashiina ar inchiigu dizainu. tiem, kas saka pilseetas auto sievieteem, liidz galam nepiekriitu. tas, protams, var buut pilseetas auto sievieteem, bet, manupraat, 500tais pilniibaa apmierina arii plashaakas un vispaareejas automobilista vajadziibas.
un tas, ka jauni sievieshu mazauto droshiibas zinjaa ir labaaki par pavecaakiem iisto vechu limuziiniem jau vairs nav jaapieraada. 5 euro NCAP zvaigznes ir arii shim. piemeeram, Volvo S80 ir 4, 98. gada Audi A6 3 zvaigznes, bet e36 3 seerijas BMW 1.5 zvaigznes...
|
Wed May 07, 2008 11:29 am |
|
|
Pagaans
Member of
Pievienojies: 24 Oct 2007
Komentāri: 1583
Atrašanās vieta: Jelgava
|
nu jaa, fiat 500 nav tikai sieviesh autinjsh. arii pats to izjutu un sapratu, vismaz sporta versija, kas bija testeeshanaa... arii viens no pasaakuma daliibniekiem pec izbraukshanas noteica- njaa, taads agresiivs un njiprs auto... man liekas ka visiem kas gudri dir***s par 500 fiatu, vienk vajag izbraukt ar shamo... uzreiz domas mainiis
_________________ I reject the reality and substitute my own!
|
Wed May 07, 2008 11:46 am |
|
|
altez
Member of
Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
Nu nez.. manas domas pēc izbraukšanas īpaši nemainījās. Eksterjeriski un interjeriski tāda maza, kičīga pilsētas spēļmantiņa, bet, pārsēžoties pēc jebkuras alfas šajā mazauto, tāda nedaudz "kroplīga" sajūta - nu, tā ka sajūgam tik garš gājiens, stūre vienkārši sintētiska kā želeja (kas pozitīvi - pie lielākiem ātrumiem kļūst vadāmāka un stingrāka), ātrumkārba kaut kāda tizla (ne dizainiski, bet tehniski). Motors visnotaļ labs un dinamisks - priekš tā 1.4 atstāja ļoti pozitīvu iespaidu (ar tādu pat īsti nebūtu kauns uz šosejas rādīties). Tomēr šis mazauto pie lielākiem ātrumiem (virs 100) manī pārliecību neiedvesa - tāds raustīgs nedaudz (lai gan ko var gribēt priekš tādas masas). Es tomēr balsoju par šo kā pilsētas auto sievietei - ne tā, ka jebkurai, bet tām, kurām nav lielummānija, bet patīk mazas un kičīgas lietiņas.
p.s. pēcāk, izgāžot ar elbee racing car, visas sāpes un fiati aizmirsās. Yeah, īsts huligānu auto! Katram kārtīgam alfistam pa tādam un visi būs laimīgi! Basta.
|
Wed May 07, 2008 12:01 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
http://jauna.diena.lv/lat/politics/auto/hepenings-bez-robezam
Hepenings bez robežām
Normunds Avotiņš, TV5 Autoziņas, speciāli AutoDienai
Otrdiena, 6. maijs (2008) 21:49
Fiat 500 nav automašīna. Fiat 500 ir hepenings, turklāt ne tikai automobiļu pasaulē, jo tas ietekmējis modi, druku, reklāmu, mūziku un pat kulināriju. Ja pieņem, ka Gada auto tituls tiek piešķirts nevis par izcilu tehniku, bet gan iespaidu uz automobiļu turpmāko attīstību, Fiat 500 ir godam pelnījis savu Car of the Year. Piecsimtais pamanīts un novērtēts arī Latvijā, kur attieksme pret supermini mašīnām un Fiat marku ilgstoši bija sastingusi simpātiju termometra apakšā. Nu jau parādījušies klienti, kas neķer vis pirmo auto, kas dabūjams, bet ilgi un pacietīgi plāno savu itāļu mazuli. Iespējas nopirkt tādu Fiat 500 kā nevienam ir varenas, un kā ne, ja sīko variāciju (svītras uz jumta, dekori utt.) skaits pārsniedz pusmiljonu. Uzmetiet aci www.-fiat500.com un salieciet savu puzli paši.
Tāpat kā itāļu virtuvē, baudījums no Fiat 500 atkarīgs no sastāvdaļām un to kombinācijas. Stiklots jumts "atvieglo" atmosfēru kabīnē un restaurē 60.gadu oriģināla izjūtas. Taču 1200 eiro ir gandrīz desmitā daļa Fiat 500 cenas, turklāt šosejas ātrumā ir atbildīgs par lielu daļa pretvēja trokšņa, kas nokļūst salonā. Tad jau lētais Fiat 500 Pop vairāk atgādina 1957.gada itāļu tautas mašīnu, turklāt vēl arvien ir kvalitatīvāks nekā citi Fiat.
Mazāks motors ne vienmēr saistīts ar sliktāku dinamiku, taču, jo mazāki un augstāki riteņi, jo vairāk fiatiņš sasveras līkumos, un automobilim ar tik "sintētisku" stūres pastiprinātāju tas nemaz nav patīkami. Sport izpildījumā ar 55 profila riepām Fiat braši turas gan uz asfalta, gan grants un ir piemērotāks tālākam braucienam, nekā varētu gaidīt — protams, divatā. 1,4 litru motora dinamika ir pietiekama, lai arī nepārsteidz pat ar nospiestu Sport pogu. Renault Twingo ar tiem pašiem 100 ZS ir spicāks. Toties Fiat 500 ir viena no retajām automašīnām, kura vēl joprojām spēj veikt vērā ņemamu attālumu, ielejot benzīnu par "piecīti". Auto niecīgie izmēri var nest pilnīgi negaidītas priekšrocības, piemēram, vietu uz prāmja vai stāvvietā, kad vietas nemaz vairs nav. Tā kā — ar vai bez svītrām Fiat 500 nekad nepaliks aiz svītras.
======================================
|
Wed May 07, 2008 12:14 pm |
|
|
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
http://jauna.diena.lv/lat/politics/auto/rotaslieta-vai-rotallieta
Rotaslieta vai rotaļlieta
Ainārs Zariņš, AZ Komunikācijas, speciāli Dienai
Otrdiena, 6. maijs (2008) 21:08
Eiropas autoprese kaut kādu iemeslu dēļ itāļu Fiat mīl īpaši. Šī mīlestība ir sena un uzticīga, jo Turīnā (Fiat mājvieta) gandrīz vai dieva vietā turētā Anjelli ģimenes lolojumi Eiropas Gada auto titulus saņēmuši visbiežāk — Fiat 500 ir jau devītais laureāts. Kur slēpjas āķītis? Īsti nezinu. Varbūt Fiat automobiļu idejiskajā atbilstībā Gada auto konkursa pamatpostulātiem, ko vienā teikumā varētu definēt aptuveni tā: jauns, mūsdienīgs un visādās nozīmēs ekonomisks auto tautai par iespējami pieejamu cenu.
Pikants un atšķirīgs
Ir teiciens: par dizainu nestrīdas. Muļķības, strīdas gan. Un vēl kā strīdas! Automobili, tāpat kā cilvēku`, mēs vispirms uztveram, vadoties no ārējās pievilcības. Smuks vai ne tik ļoti ir dikti no svara. Jaunais Fiat 500 ar saviem koķetajiem retro apaļumiem gandrīz ikvienam šķiet, ja nu ne skaists, tad mīlīgs un pievilcīgs jau nu noteikti. Gada auto konkursā tiek vērtēts arī dizains, un, varbūt iznākums nebūtu bijis piecsimtā pusē, ja vien itāļu mazulis nebūtu tik atšķirīgs un jauks izskatā.
Mūsdienīgs un drošs
Plašais komforta un progresīvo tehnoloģiju klāsts, kas pieejams Fiat 500, arī ietilpst Gada auto konkursa vērtējumu annālēs un noteikti ir spēlējis savu lomu Eiropas vadošo autoekspertu izvēlē. Komunikāciju iespēju, aktīvās drošības un komforta elementu saraksts apaļīgajam mazulim ir garu garais.
Kolēģis Normunds Avotiņš iepriekš jau Dienā minēja, ka Fiat 500 ir izpelnījies piekasīgo EuroNCAP ekspertu augstāko vērtējumu — piecas zvaigznes —par drošību avārijās. Maksimāli iespējamās 16 balles par triecienu sānos un tikai vienu balli no iespējamā Fiat 500 ir pazaudējis arī frontālā sadursmē. Izcils rezultāts, īpaši priekš tik maza izmēra auto. Iedomātajam konkurentam no Premium plauktiem Mini arī ir sanākušas piecas zvaigznes, bet rezultāti ballēs tomēr zemāki. Mazu bērnu aizsardzība Fiat 500 novērtēta ar augsto trīs zvaigžņu atzīmi, ko nav izdevies panākt pat lielāku klašu automobiļiem.
Pietiekami daudzveidīgs
Trīs dzinēji — divi benzīna un viens dīzelis — mazauto ir gana plaša izvēle un dīzeļmotora esamība ir liels pluss. 1,2 l (69 ZS) bāzīte un 1,3 l Multijet (75 ZS) dīzelis komplektējas ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet jaudīgākais 1,4 l (100 ZS) benzīnnieks ar precīzu sešu robu kārbu. Ko vēl? Laikam jau neko, jo, piemēram, litra tilpums mūsu platuma grādos nez vai būs iecienīts pat zaļi domājošo starpā, bet 1,6 l jau būtu tīrā bezjēdzība. It īpaši, tādēļ, ka ekstrēmistiem gan jau būs pieejama arī Abarth sporta versija.
Trīs aprīkojuma pakāpēs Pop, Lounge un Sport savu vēlmju piepildījumu spēs atrast ikviens (ikviena) pircējs. Skaļš motora, riepu un vēja troksnis salonā pieskaitāms visu komplektāciju opcijām. Tāpat arī augsta sēdpozīcija, minimāla vieta otrajā rindā un ceļa reljefa izbaudīšana, bet tās jau faktiski ir visu mazo auto "priekšrocības".
Lēts? Nez vai
Vai Fiat 500 ir pieejams tautas auto cenas ziņā? Salīdzinoši lēta šķiet vien 1,2 l Pop versija, kas ir zemāka par 8000 latiem. Nekur gan nav teikts, ka Eiropas Gada auto jābūt lētam. Tiek vērtēta auto (tehnikas, kvalitātes, aprīkojuma u.c.) adekvāta atbilstība ražotāja noteiktajai cenai. Un nav jēgas sākt rēķināt, ka pieliekot mazliet pie Fiat 500 cenas jau iznāk... Ja patīk, ir jāpērk. Fiat 500 patīk, īpaši jau dāmām. Vīri arī atzinīgi smaida, taču pārsvarā gan apcerot, kā viņu izredzētā izskatīsies šajā seksīgajā bumbulī.
|
Wed May 07, 2008 12:17 pm |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
pilsētai neko vairāk nevajag, atsaldētiem tipiem gan jāpagaida abarth versija. Alfistiem jāgaida MiTo. alles.
|
Wed May 07, 2008 3:07 pm |
|
|
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
MartinsT rakstīja:pilsētai neko vairāk nevajag, atsaldētiem tipiem gan jāpagaida abarth versija. Alfistiem jāgaida MiTo. alles.
man MiTo peec dizaina pat shkiet krietni smukaaks, takaa jaagaida
|
Wed May 07, 2008 9:33 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Tue Jun 04, 2024 12:07 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
4 lapa no 11 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|