Atbildēt pie šī temata 252 lapa no 307 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 305, 306, 307  Nākošais
AlfaClub starpkontinentālais slotcar' čempionāts :D
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Izšķirstīju Scalextric katalogu un secināju, ka visiem, vismaz Scalextric modeļiem, standarta izpildījumā jābūt vienādiem motoriem. Pēc kataloga tas ir 1x18000 RPM SP Motor, 2x9 tooth pininons.

Ko nozīmē SP motor?

Ko nozīmē 2-9 tooth pinions?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vēl es te skatos, visādus trases variantus, jo gribu, lai man ir savs lielas trases variants. Kā ne kā, Scalextric pārstāvis tagad esmu. Tāls man stāstīja, ka mēdz būt problēma ar transformātoriem. Izpētīju Scalextric katalogu un sapratu, ka nekādu "replacement" trafiņu viņi nepiedāvā. Vienīgais ir 15V 4AMP trafiņi priekš digitālām trasēm.

Vai ir tā, ka garām trasēm vajag savādākus trafiņus?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Izšķirstīju Scalextric katalogu un secināju, ka visiem, vismaz Scalextric modeļiem, standarta izpildījumā jābūt vienādiem motoriem. Pēc kataloga tas ir 1x18000 RPM SP Motor, 2x9 tooth pininons.

Ko nozīmē SP motor?

Ko nozīmē 2-9 tooth pinions?


Motora tips - SP nozīmē  Standart Mabuchi motor.
Izskatās šādi
http://evotecshop.com/es/motores/2739-motor-speed.html
vai parasti
http://www.scalextric-car.co.uk/Catalogue/Motor_Types/Sidewinder_Motor/Sidewinder_Motor.jpg  

Pinion - ir mazais zobrats, tas kurš uz dzinēja.
2x9 vai 2-9
2 nozīmē dzinēja ass diametru
9 zobrata zobu skaits

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lēnām tā bilde paliek skaidrāka. Kā ir ar lielo zobratu - tiem visiem ir viens izmērs un mainās tikai zobratu skaits, via arī ir kādi zobratu izmēru standarti?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cosa Nostra rakstīja:
Lēnām tā bilde paliek skaidrāka. Kā ir ar lielo zobratu - tiem visiem ir viens izmērs un mainās tikai zobratu skaits, via arī ir kādi zobratu izmēru standarti?


slot.it katalogs arī varētu mazliet palīdzēt saprast, ko kurš nosaukumskas nozīmē
http://www.slot.it/Download/BROCHURE/Spare_Parts_Low.pdf

Lielie zobrati ir vismaz trīs veidu
1. parastais - sidewinder konfigurācijai
2. slīpais - anglewinder konfigurācijai
3. "crown" - inline konfigurācijai

Diametrs parasti ir atkarīgs no zobu skaita. Divu dažādu ražotāju zobrati ar vienādu zobu skaitu un vienādu zobu izmēru tomēr var mazliet atšķirties diametrā. Pagaidām visi zobrati man ir gājuši kopā, piemēram mazais
http://evotecshop.com/es/pinones/173-pinon-10z-x-2.html
un lielais
http://evotecshop.com/es/coronas-transversales/3396-corona-35-z-18-mm-sidewinder.html

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:

 Ja bezmērķīgi uz dullo tiek mainītas detaļas (riepas, motors, sazobe), visticamāk, mašīna vispār nebūs vācama. Vārds "tjūnings" man vienmēr asociējas ar "šķūningu", sava veida snobismu. Naudas tērēšanu un mašīnas elementu maiņa. Man daudz labāk patīk vārdi "regulēšana" un "uzlabošana" un ideja, kas ar to domāts.


Diezgan ilgi domāju vai komentēt vai nē un tomēr, vārdam tūnēšana šī foruma kontekstā ir pavisam skaidra nozīme
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_tuning

Man patīk, ja latviešu valodā netiek lietoti svešvārdi, un šajā gadījumā uzlabošana noteikti ir labāks vārds.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jauna sezona sākas arī Alfu magnētu ieskaitē.
Lai būtu nedaudz komfortabāk un sausāk/siltāk, iTaalis ir mums atvēlējis telpas.

Pirmais posms jau šo ceturtdien 29.01.2015 19:00 ierastajā sprinta norises vietā Biķernieku iela 24b!


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Noteikumi paliek iepriekšējie. Par vietu/magnētu modifikāciju nolemsim uz vietas un tas stāsies spēkā sākot ar otro posmu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par tūningu/uzlabošanu(lai arī nav skaidrs, kapēc te tāda terminu skaidrošana un latviskošana), ir taču acīmredzami, ka bez TĀ neiztikt. Katrs pēc sava prāta, zināšanām un iespējām TO dara... Iespēju robežās savos modeļos cenšos likt labākos komponentus, kuriem teorētiski ir jānodrošina labāka veikspēja. Skaidrs, ka ieguvumi no karbona asītes ir tikai "uz papīra", bet kvalitatīvi slotit zobrati(un kapēc ne atvieglotie), piemeklēts motors, taisna un regulējama šasija, kas balstās uz perfektiem, ar mazu inerci apveltītiem magnija diskiem...

Nez vai būtu jāturpina par to,(LABOTS)Būtu jaturpina   ko visi dara ar saviem modeļiem. Jo tieši tā darīšana(uzlabošana) arī piešķir alfistu slotkāru(varbūt jāsaka - trases modeļu?)  pasākumam interesi. Nu vismaz man  Cool

P.S. "Zelta" asītes ir snobisms...




Pēdējoreiz rediģējis italis Tue Jan 27, 2015 10:36 am; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
italis rakstīja:


P.S. "Zelta" asītes ir snobisms...


tie 24K zelta nepadara tās resnas un tās nesāk ļīlēt buksēs?  Razz


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Interesanti viedokļi, bet tad kā ir ar tiem TRAFIŅIEM? Vai garām trasēm vajag kaut kādus citus transofmātorus? Man no tām visām lietām ir pilnīgi tumša bilde!!!

P.S. ebajā nopirku slotkār Alfu. 29. janvārī nebūšu vēl Rīgā, bet jau uz nākošajiem posmiems būšu gatavs startam ar magnētu Alfu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kā jau visās reizēs arī šoreiz būs rentcari , tā ka vari droši piedalīties Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kādi nu tur viedokļi... parunāšana par acīmredzamām lietām Rolling Eyes Kas attiecas uz trafiņiem, tad sākumam un jaunai 2celiņu trasei pietiks ar oriģinālo. Mana replika par citu, balstās uz diviem no ierindas izgājušiem barošanas agregatiem. Šķiet arī kluba trasei bija līdzīgi...


_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
4A trafiņš ir pilnīgi pietiekams, BET trases standarta vadības sistēmā parasti ir slodzes aizsardzība. Visticamāk, krietni mazāka par 4A. Sava veida drošinātājs.
Spooorta motoriem ejot ručkā tā aizsardzība nostrādās visai garantēti.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Edc rakstīja:


Pirmais posms jau šo ceturtdien 29.01.2015 19:00 ierastajā sprinta norises vietā Biķernieku iela 24b!


 rupors Šodien Pirmais Magnētu posms  Exclamation

Būtu labi, ja atrastos arī kluba rentkāri.


_________________
'Quoconque Jeceris Stabit
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 252 lapa no 307 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 305, 306, 307  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database