apmēram 2 ned aptakaļ sanāca tāds pamatīgs remonts, galvas blīve laida- tās nomainīja, zobsiksnas maiņa, termostatu nomainīju.. tāds diezgan paliels ieguldijums. Likās kad tagad ar motõru viss būs OK, vismaz uz kādu laiku...
Vakar gāju TA, domāju kad piesiesies hadenei, bet nee viss ok nevienu "1" nedabuju pa "0" izgāju, izbraucu ārā laimīgs, bet te tev bija... jūtu kad motoram visi cilindri nešancē... aizbraucu līdz mājām nekas nepāriet ... doma kaut kas ar svecēm ... un tā šodien bij doma paskatīties, uz šo pasākumu ar pieteicās Valters ( tas pats ar Hindo ) vēl līdz šim nebij uzdrošinājies v6 līst iekšā ... bet ja nelīdīsi neko neiemācīsies ... apakšējo vāku noņemt nebij nekādu problēmu, bet tur viss ok bij ... ja jau iesāka tad davai ņems otru ... tur sākās nedaudz problēmas noņems ieplūdes kolektoru izrādījās grūtāk noņemt nekā uzlikt ... un tā noņemot nost konstatēju kad "1." cilindra svečvads ir pārspiest... bišku parāva dusma par servisa darbu ... nu bet labi gadās jau visādi. Neko labi kad nebij dzīslas pārspiestas tik izolācija pušu ... noizolēja salikām kopā viss OK rūc kā bitīte ... Puss dienu tas aizņēma, bet pēc tam bij gandarījums kad tomēr vajējām izdarīt pašu spēkiem !!!
Ps. Ko es ar šo visu rakstu gribēju teikt - Kad pat sākumā uzmetot v6 motoram skatu liekās " psc labāk nelīst, bet ja iedziļinās nemaz tik traki nav"