Autors |
Ziņojums |
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 8
|
156 V6 2,5 1998.
Pārdodu savu ilggadējo draudzeni un domubiedreni
Iegādājos 2002.g ar ~100k.km - pašlaik 150k.km.
Melns momo salons, āķis (ja nu kādam ienāk prātā kaut ko vilkt)... nu un viss pārējais kā jau 156 2,5.
Pirms mazāk kā 10k.km nomainīti amortizatori, sajūgs, bremžu diski un uzlikas, ievērojama kaudze ar piekares detaļām, uz 130k.km nomainīta siksna.
Cena mēreni amizanta - 4500 EUR... un pat par to vēl varam parunāties
Protams, ka var gan apskatīt, gan aptaustīt, gan arī pabraukāties.
sludinājums ss.lv: http://ss.ss.lv/msg/lv/54/2690/107569/Un4OFExgQg==.html
Raitis
Pēdējoreiz rediģējis kazrags Wed Dec 01, 2010 12:23 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
|
Wed Oct 04, 2006 2:33 pm |
|
|
puremorning
Pievienojies: 21 Jul 2006
Komentāri: 59
Atrašanās vieta: Rīga
|
Nu tas ir psc, šitie dempingotāji!
drīz jau pa metāllūžņu cenu atdos
|
Wed Oct 04, 2006 2:50 pm |
|
|
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 8
|
A ko darīt, ja žēl turēt auto pie sētas un nebraukt? Ir vēlēšanās turēt cenu augstu - pērc no manis šo alfu... un pēc tam tirgo divas kā ģimenes komplektu
|
Wed Oct 04, 2006 2:55 pm |
|
|
Lauda
Pievienojies: 04 Sep 2006
Komentāri: 254
1998 Alfa-Romeo 156
|
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 2
A ko darīt, ja žēl turēt auto pie sētas un nebraukt? Ir vēlēšanās turēt cenu augstu - pērc no manis šo alfu... un pēc tam tirgo divas kā ģimenes komplektu
ja nav nosleepums,pret ko tad Tu vinju iemainiji?
|
Wed Oct 04, 2006 3:18 pm |
|
|
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 8
|
Pret A4 1,9TDI (PD) 2002
Nu grozi kā gribi - degvielā diference sanāk diezgan ievērojama... un ģimeni avantā vadāt arī ērtāk
|
Wed Oct 04, 2006 3:29 pm |
|
|
Lauda
Pievienojies: 04 Sep 2006
Komentāri: 254
1998 Alfa-Romeo 156
|
....vareetu padomaat ka AR nav diizelju ar 1,9
|
Wed Oct 04, 2006 3:37 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Lauda rakstīja:....vareetu padomaat ka AR nav diizelju ar 1,9
Tas auto ir jāmīl pa īstam, citādi neglābjami tiks meklēts prakticisms...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Oct 04, 2006 3:40 pm |
|
|
muuris
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Un kur nu veel AR ar vagona virsbuuvi
|
Wed Oct 04, 2006 3:40 pm |
|
|
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 8
|
Njā... taisnība, protams, tavā pusē
Īstenībā jau vienkārši tā sagadījās... bez tam 1,9 quattro ar manuālo kārbu arī tāpat vien apkārt nemētājās, un mana plašā sirds vienkārši nevarēja atteikties no šāda piedāvājuma...
|
Wed Oct 04, 2006 3:42 pm |
|
|
Lauda
Pievienojies: 04 Sep 2006
Komentāri: 254
1998 Alfa-Romeo 156
|
kazrags rakstīja:Njā... taisnība, protams, tavā pusē
Īstenībā jau vienkārši tā sagadījās... bez tam 1,9 quattro ar manuālo kārbu arī tāpat vien apkārt nemētājās, un mana plašā sirds vienkārši nevarēja atteikties no šāda piedāvājuma...
es tieshi mekleeju A4 1,9 vai 2,5 ar automaatu,pilniigi nekaadas izveeles nebija,tapeec noriskeeju AR 156 ar 1,9,pagaidaam ir azhuur,zheel tikai ka manuaalis
|
Wed Oct 04, 2006 3:46 pm |
|
|
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 8
|
Edz kā
Tiesa gan teksta gabals "zheel tikai ka manuaalis" manī raisa neizpratni... nu kā tā var izteikties par klasiskām vērtībām
|
Wed Oct 04, 2006 3:50 pm |
|
|
Lauda
Pievienojies: 04 Sep 2006
Komentāri: 254
1998 Alfa-Romeo 156
|
|
Wed Oct 04, 2006 3:55 pm |
|
|
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 8
|
Nu kāpēc tad uzreiz šitā - tā jau var aizrunāties arī līdz fekāliju atstāšanai pie alas ieejas, ko, savā ziņā, varētu uzskatīt par daudz progresīvāku lietu kā kārnīšanos alas tumšākajā stūrī
Vienkārši mani kaut kā neiejūsmina vidējie aritmētiskie automāti - nezinu kāpēc tas tā, bet tā nu tas vienkārši ir... par selespeed un citām labām lietām tagad gan nediskutēsim...
|
Wed Oct 04, 2006 4:01 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
kazrags rakstīja:Njā... taisnība, protams, tavā pusē
Īstenībā jau vienkārši tā sagadījās... bez tam 1,9 quattro ar manuālo kārbu arī tāpat vien apkārt nemētājās, un mana plašā sirds vienkārši nevarēja atteikties no šāda piedāvājuma...
Es te mazliet ne pa teemu...
1) vai kaadam ir logisks izskaidrojjums, kaadeelj gandriiz visi LV manaamie Vaacijaa razhotie vieglie diizelji tik shausmiigi duumo? Neatkariigi no taa vai tas ir 2002. 1.9tdi vai 92. gada 1.9d...
2) tagad es pilniigi droshi zinu - vaacieshiem tie diizelji saliidzinoshi ir baigie meesli Nu nopietni. Es vinju ficiishu staipiishanu ar taam miskasteem vairs nevaru iztureet. Un taadu A4 nepirktu arii siekstaa iesiets - pietiek bez manis visaadu "praktisko latvieshu", kas sapirkushies tos kuuposhos vaacieshus ar 400k noskreejienu un vaargiem 110Zs, kas tur veel pa iekshu steberee
3) kaa alternatiiva - Crosswagon Q4 1.9JTD ar 150Zs un advanceetaako neelektronisko pilnpiedzinju, kaada pieejama vieglajiem auto liidz 2006. gadaa uzradaas Audi Q7.
Nu kaut kaa taa.
Par lietu: 156 V6 par 4500 EUR ar nomainiitu sixnu IR JAANJEM!!!
|
Wed Oct 04, 2006 4:30 pm |
|
|
kazrags
Pievienojies: 04 Oct 2006
Komentāri: 8
|
Oga rakstīja:
Par lietu: 156 V6 par 4500 EUR ar nomainiitu sixnu IR JAANJEM!!!
Vot, vot... a es ko saku
Bet dīzeļi, iespējams, dūmo praktisko latviešu tipiskās kaites "pussy-foot" dēļ - turbīnai ir jāstrādā nevis jābūt tur kaut kur piekarinātai un jākalpo kā sodrēju krātuvei... un tad, kad pēc šādi nobrauktiem 100km paslīd kāja, gāzes pedālis tiek nospiests dziļāk un degvielas patēriņš uzkāpj līdz katastrofiskiem un praktisko latvieti izputinot draudošiem 12l/100km... nu tad pa izpūtēju pirmajā brīdī kā zirgāboli birst ārā ogļu briketes
|
Wed Oct 04, 2006 4:44 pm |
|
|
|