Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 67 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 65, 66, 67  Nākošais
Alfa tad un tagad... un rīt
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Latvijaa AR nekad nepirks daudz. Tas ir skaidrs. Nav veerts teereet naudu reklaamai. Izdeviigaak ir koncentreeties uz FIAT komerctransportu un "masu" produkciju - Bravo, Grande Punto, Panda utt.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Latvijaa AR nekad nepirks daudz. Tas ir skaidrs. Nav veerts teereet naudu reklaamai. Izdeviigaak ir koncentreeties uz FIAT komerctransportu un "masu" produkciju - Bravo, Grande Punto, Panda utt.


kaapee taa?


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nav širpotrebs  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Tam gan piekrītu. Bet iepriekšējais posts gandrīz viss bija mežā gejs


Nemuldi  naac
Šinī postā es tikai vēl vairāk ilustrēju iepriekš paustās idejas.  Rolling Eyes

Vēlreiz - normālu, vidējo (NE ferrari/maybach) ražotāju piedāvāto auto cenas aptuveni ļauj nojaust par to pašizmaksu.
Un pašizmaksu neietekmē pāris cm virsbūves garumā. Paskaties vidējo klasi – mondeo/ avensi/pasātu. Viņi visi maksā +/- vienādi. Arī aprīkoti ir līdzīgi.
Tad kad mārketings spēj pārdot tās mašīnas simtos tūkstošos, tad parādās „saulainā cena”. Ja nespēj – izdomā leģendu par Premium brendu un citas buļļa kakas (elektroniskās fiškas)
Vēl piemērs (nezinu par jauno, bet iepriekš toč tā bija) pasāts un a4 ir faktiski vienādas mašīnas. Pasātu jāņem tādu, kāds ir (+/- normāls), jo ja sāksim viņu „personalizēt” cipars pieaugs nenormāli. Audim atkal visu var/vajag pasūtīt, viss ir opcijās. Salīdzini kaut vai salona krāsu apdares iespējas VW un oooo.


Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.

Kur morāle – negribam braukt ar to pašu ko visi – ir jāmaksā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Protams arii man, kaa AR lietotaajam, gribeetos redzeet lokaalajos meedijos slavinoshas AR reklaamas, kas vismaz dotu priekshstatu, ka AR konkreetajaa tirguu juutas labi. Diemzheel muusu tirgus jau taa ir mazinsh, turklaat latvietis praktiskais staavees rindaa uz VW passat taa vietaa, lai nopirktu 159, kas ir noliktavaa. Joprojaam visiem Mikjeliishiem ir labaa atminjaa 80-to gadu itaalju "uzticamiiba". Paradoksaali, bet man joprojaam ik pa bridim kaads uzjautaa: "nu, kaa ALfa? Neruusee?" shura Tas gan pakaapeniski izzuud, bet kaut kaada ietekme shim viedoklim ir joprojaam.
Ja tomeer skatamies no biziisha viedoklja, tad ir sena aksioma par apgroziijumu vs pelnju. Resp., pat gadiijumaa, ja ar 1x 159 paardoshanu var nopelniit vairaak kaa ar 3x pandu paardoshanu, izdeviigaak tomeer ir tirgot daudz pandas. Apgroziijums paari visam! Smile Un veel. Tirgojot pietiekami daudz FIAT Ducato, vienaa briidii var atljauties tirgot Alfas pat ja tas ir knapi pa nulleem izlienoshs biziitis Wink


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:


Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.


oooo ingolštates rūpnīcā, jau gadus 10 atpakaļ, stāvēja auto krāsošanas robotizētā līnija, kurai nebija nekādu problēmu nokrāsot vienu mašīnu pilnīgi citā krāsā, neapstādinot konveijeri.
Mūsdienu elektrostatiskais krāsošanas princips ir fenomenāls. Tajā laika jau skaitijās pareizi - pasūīt SAVU oooo ar savu aprīkojuma sarakstu, ko nokrāso paša izvēlētā krāsā tieši tev un pagaidī, kamēr tas top salikts.
bmw arī lielās, ka tipa neesot divu pilnīgi identisku bmw, kaukādsw knibucis tomēr atšķiršoties... nu kaukā tā...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Protams arii man, kaa AR lietotaajam, gribeetos redzeet lokaalajos meedijos slavinoshas AR reklaamas, kas vismaz dotu priekshstatu, ka AR konkreetajaa tirguu juutas labi. Diemzheel muusu tirgus jau taa ir mazinsh, turklaat latvietis praktiskais staavees rindaa uz VW passat taa vietaa, lai nopirktu 159, kas ir noliktavaa. Joprojaam visiem Mikjeliishiem ir labaa atminjaa 80-to gadu itaalju "uzticamiiba". Paradoksaali, bet man joprojaam ik pa bridim kaads uzjautaa: "nu, kaa ALfa? Neruusee?" shura Tas gan pakaapeniski izzuud, bet kaut kaada ietekme shim viedoklim ir joprojaam.
Ja tomeer skatamies no biziisha viedoklja, tad ir sena aksioma par apgroziijumu vs pelnju. Resp., pat gadiijumaa, ja ar 1x 159 paardoshanu var nopelniit vairaak kaa ar 3x pandu paardoshanu, izdeviigaak tomeer ir tirgot daudz pandas. Apgroziijums paari visam! Smile Un veel. Tirgojot pietiekami daudz FIAT Ducato, vienaa briidii var atljauties tirgot Alfas pat ja tas ir knapi pa nulleem izlienoshs biziitis Wink


Tieši tā. Alfa ir klasiķis, un ar tiem ir tā, ka visi slavē, bet neviens nepērk  shura

Tirgu nepārlauzīsi. Mans mīļotais sportwagons.
Ja kopš modeļa parādīšanās, 1,5 gada laikā NEvar pārdot 10 mašīnas, tai pat laikā jauno bmw x5 vēl pat neredzot dabā 80 pilsoņi pasūta pirms to sāk montēt, tad par ko mums te runāt...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:

Vēlreiz - normālu, vidējo (NE ferrari/maybach) ražotāju piedāvāto auto cenas aptuveni ļauj nojaust par to pašizmaksu.
Un pašizmaksu neietekmē pāris cm virsbūves garumā. Paskaties vidējo klasi – mondeo/ avensi/pasātu. Viņi visi maksā +/- vienādi. Arī aprīkoti ir līdzīgi.
Tad kad mārketings spēj pārdot tās mašīnas simtos tūkstošos, tad parādās „saulainā cena”. Ja nespēj – izdomā leģendu par Premium brendu un citas buļļa kakas (elektroniskās fiškas)
Vēl piemērs (nezinu par jauno, bet iepriekš toč tā bija) pasāts un a4 ir faktiski vienādas mašīnas. Pasātu jāņem tādu, kāds ir (+/- normāls), jo ja sāksim viņu „personalizēt” cipars pieaugs nenormāli. Audim atkal visu var/vajag pasūtīt, viss ir opcijās. Salīdzini kaut vai salona krāsu apdares iespējas VW un oooo.


Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.

Kur morāle – negribam braukt ar to pašu ko visi – ir jāmaksā.


Protams.
Tomēr, ja tiešām to štruntu ražo simtiem tūkstoš eksemplāros, tad JEBKURA mezgla (īpaši jau tas attiecas uz apdares kvalitāti, izvēlētajiem materiāliem, implantētajām tehnoloģijām uttuc.) maiņa pret citu (dārgāku, labāku) arī būtiski maina izstrādājuma cenu. Tas NAV ķeblis hammer
Skaidrs, ka visi tā segmenta auto ir praktiski vienādi. Tomēr ne jau tādēļ, ka tos ražo viens ražotājs, bet gan konkurences dēļ - sabalansējot kopējās ražošanas izmaksas ar konkurentu (tirgus) diktētām cenām. Viss. Un pamēģini ielikt Mondeo panelī Pandas plastmasu (ja tās maksā praktiski vienādi, kā Tu saki, tad kāda x-a pēc pandai tas panelis ir tāds mēsls???) - noraks. Ar galiem. Vēl gadus 15 "zāģēs" par to naac


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
NIKSONS rakstīja:


Es neesmu klāt stāvējis auto krāsošanas iekārtām, bet mēbeļu krāsošanas automātam [imho daudz primitīvākam] pāreja no vienas krāsas uz otru ir „katastrofa”. Visa līnija stāv 3 stundas un ~ 30 + 30 litri krāsas ir jāsapurgā. Ja tā ir superīgākā iekārta, kurai krāsu nomainīt nav tik sāpīgi, tad tā iekārta maksā kā zilonis.


oooo ingolštates rūpnīcā, jau gadus 10 atpakaļ, stāvēja auto krāsošanas robotizētā līnija, kurai nebija nekādu problēmu nokrāsot vienu mašīnu pilnīgi citā krāsā, neapstādinot konveijeri.
Mūsdienu elektrostatiskais krāsošanas princips ir fenomenāls. Tajā laika jau skaitijās pareizi - pasūīt SAVU oooo ar savu aprīkojuma sarakstu, ko nokrāso paša izvēlētā krāsā tieši tev un pagaidī, kamēr tas top salikts.
bmw arī lielās, ka tipa neesot divu pilnīgi identisku bmw, kaukādsw knibucis tomēr atšķiršoties... nu kaukā tā...


Radikāli jau nekas nav mainijies - kā krāsoja, tā krāso. Jautājums ir par to, cik krāsas tas robots sevī var uzturēt (katra krāsai ir savs sūknis, padeve, sprauslas). Pārsteigtās publikas acu priekšā nomainīt krāsas jau nav sarežģīti. Problēma ir to izdarīt vairākkārtīgi. Un vinnē tas, kurš spēk krāsas pārpalikumus (overspray) savākt un uzpūst vēreiz. Tas, kuram savākšanas filtros viss ir samiksēts, noteikti nestrādā ekonomiski (un "zaļi").  45
 IMHO ārkārtīgi grūti ir dabūt robotā iekšā vairāk par 5 krāsām. Ja tavam mārketingam pietiek ar sudrabu, baltu, melnu, zaļu un sarkanu, viss ir ok. Bet ja tu pārdod brendu, tad nevajag brīnīties, ka atnāk cilvēks kurš saka - man tieši tādu, tikai rozā... Tad izmaksas pieaug astronomiski.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Un pamēģini ielikt Mondeo panelī Pandas plastmasu (ja tās maksā praktiski vienādi, kā Tu saki, tad kāda x-a pēc pandai tas panelis ir tāds mēsls???) - noraks. Ar galiem. Vēl gadus 15 "zāģēs" par to naac


Vot šitais jautājums mani pašu nomāc.  hmm
Kā var vienā mašīnā likt iekšā kaut kādu sū...
Vienīgais izskaidrojums ir, ka mārketinga cilvēki iet cauri katrai pašizmaksas kalkulācijas pozīcijai un un visu ravē ārā līdz sasniedz iedomāto vajadzīgo ciparu. Tas, ka pieliekot 5 EUR to mašīnu varbūt nopirks 10 cilvēki vairāk, netiek ņemts vērā, jo lai konkurētu ar hundai un tml. ir jāvar uz dēļa uzrakstīt - cena 9,999 EUR !!!  Mad  Un pie tā apjoma 5 eur var izšķirt vai tu pelni vai zaudē naudu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:

Radikāli jau nekas nav mainijies - kā krāsoja, tā krāso. Jautājums ir par to, cik krāsas tas robots sevī var uzturēt (katra krāsai ir savs sūknis, padeve, sprauslas). Pārsteigtās publikas acu priekšā nomainīt krāsas jau nav sarežģīti. Problēma ir to izdarīt vairākkārtīgi. Un vinnē tas, kurš spēk krāsas pārpalikumus (overspray) savākt un uzpūst vēreiz. Tas, kuram savākšanas filtros viss ir samiksēts, noteikti nestrādā ekonomiski (un "zaļi").  45
 IMHO ārkārtīgi grūti ir dabūt robotā iekšā vairāk par 5 krāsām. Ja tavam mārketingam pietiek ar sudrabu, baltu, melnu, zaļu un sarkanu, viss ir ok. Bet ja tu pārdod brendu, tad nevajag brīnīties, ka atnāk cilvēks kurš saka - man tieši tādu, tikai rozā... Tad izmaksas pieaug astronomiski.


Ja būši papētījis vidēji auto virsbūver tiek piedāvāta līds 15 toņi
tos visus tas sū uztur sevī, jo, tas uz katru auto vairākkārtīgi iesūc krāsu no krāsas bonzeles, tās tur var salikt kaut 20 (ja vieta atļauj), mainot krāsu - tas veco krāsu izspļauj ārā, izskalojas un sūc jaunu iekšā. treškārt nooptimizēt konveijeri lai visas 25 rozā pasūtītās mašīnas nākti viena peč otras ir loģistikas un ražošanas plānošanas uzdevums un truimfs, ņemot vērā to, ka auto rūpnīcās konveijeris ir galvenokārt tikai salikšanai un jārūpējas, lai uz salikšanas mirkli viss tiktu attiecīgajā konveijera punktā piegādāts (nolitavu tur gandrīž nav)
Tākā - nekas pārdabisks.
Cita runa par ļooooti specifiskām krāsām
Piuemērs? Jaunā Fiat 500 Krēmīgais pērļu perlamutra tonis. Pati krāsa esot dārga, jo (kā mārketings ziņo) tas esot pa pusei roku darbs. Tā ir tā pati krāsa, kas ejot uz mazajiem ratiem...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:

Vienīgais izskaidrojums ir, ka mārketinga cilvēki iet cauri katrai pašizmaksas kalkulācijas pozīcijai un un visu ravē ārā līdz sasniedz iedomāto vajadzīgo ciparu. Tas, ka pieliekot 5 EUR to mašīnu varbūt nopirks 10 cilvēki vairāk, netiek ņemts vērā, jo lai konkurētu ar hundai un tml. ir jāvar uz dēļa uzrakstīt - cena 9,999 EUR !!!  Mad  Un pie tā apjoma 5 eur var izšķirt vai tu pelni vai zaudē naudu.


Beidzot tu saprati Smile


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:

 mainot krāsu - tas veco krāsu izspļauj ārā, izskalojas un sūc jaunu iekšā.


Šinī frāzē arī ir visa sāls - izskalojas ar vismaz 10 litriem atšķaidītāja - 5 eur.
Veco krāsu izspļauj - vēl vismaz pāris litri (sūknī un caurulēs) X 10 eur/l = 20 EUR

Tātad uz katru auto (ja tos krāsotu induviduāli) 25 EUR X 100.000 mašīnas gadā (alfas ražība) = 2,5 milijoni... Bišķiņ padaudz, par iespēju personalizēties.
Kur vēl spoguļi, buferi...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu uz mašīnu tie 25 eur tāds nieks. bet ja ņemam tabureti, tad protams!


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaut kur nesen lasiiju pashreizeejaa Alfas direktora citaatus apmeeram shaadus:

- Alfa Romeo ruupniicas ar pilnas ar inzhenieriem, kas ziimee, reekjina un rada

- bet nav neviena uznjeemeeja-reekjinaataaja

- esoshais alfistu loks ir paaraak shaurs vinju plaaniem

taadeelj 159 izstraadee tika iesaistiits vesels bars vaacu reekjinaataaju (tagadeejais Alfas direktors ir vaacietis, kas vadiijis BMW) un kvalitaates kontrolieru, kaa arii tirgziniibas un marketinga specu, kuriem taa mashiina ir jaapaardod ne tikai ierobezhotajam alfistu lokam. cik zinaams, vinjiem gan paaraak neveicas  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 67 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 65, 66, 67  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database