Nr.7 rakstīja:
AMV rakstīja:
j.k. rakstīja:
Mēļo ka melns GTV ar milzīgiem diskiem gājis nesen TA. Kā gāja?
Ir pamanīts ja
Gāju, dabūju uz mēnesi. Joprojām atgāzes. Patiesībā ar tām viss būtu labi ja vien apgriezieni nestaigātu brīvgaitā. Tiklīdz biki piedod apgriezienus ta viss labi.
mēģināšu nākamreiz restriktēt ieplūdi, tas varētu stabilizēt uz TA pietiktu.
Kuras gāzes par augstu? Ko rāda kompis ar aizdedzes leņķi, kad staigā tukšgaita un uz kādu iestatīto lambdu tiecas? Kāda drosele - mehāniska vai servo?
Un varbūt vienkāršāk ir aizbraukt pie regulētāja
CO par augstu. Kas ir saprotams jo tieši kad piedo gāzi tad beņu ielej vairāk iekšā. Tiecas uz lambda "1" es pieļauju, jo tur tak vissiem tas mērījums vienāds. No otras puses es pat nēesmu drošs vai man vēl ir lambdas
. Regulēts tika iepsējams pēc kau kā cita.
Esot slinks ar updeitiem esmu palaidis garām ka auto ir arī regulējamie zobrati uz sadalenēm. Un auto ar Haltech smadzenēm. Tas ir regulēts uz ruļļiem un ielās. Un nekādi vairs nevar dabūs stabilāk tukšgaitu.
Drosdele elektriskā protams.
Cik nu es sapratu no ta visa tad tukšgaitā tas retinājums rodās baig lielais un tad mana mega drosele biki paverās un tur jau ieplūst dafiga gaiss. Tāpēc ar nevar tā īsti to tukšgaitu noregulēt. Un tāpēc man tā fiksā ideja vienkārši ielikt ieplūdē uz TA laiku sašaurinājumu
.
Vēl ja uvarētu izdomāt kādu mākslīgu slodzi, piemēram superchargeri
_________________
Zvaigznēm ir nozīme