Domāju, ka jā.
Jo pakaļa +/- ir tāda pati kā 156 (piekare, nesošā konstrukcija - lanžeroni, pat izpūtējs ir identisks)
un uz šiem modeļiem piekabes āķi noteikti ir.
Jautājums ir, vai uz sportisko GT jākabina piekabe???
Visu mūžu LV pavadījusi 2.0JTS ar Selespeed? Tas ir kā uzvara Superbingo. Rūsa, motora un ātrumkārbas problēmas garantētas, trīs vienā tā teikt, jāņem!
Par konkrēto neko nezinu, bet man šķiet, ka tai jau pirms 10 gadiem čaļi nodilušas sadales vārpstas mēģinaja uzmetināt pa jaunu. Var jau būt, ka tagad konča. Jāskatās
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Visu mūžu LV pavadījusi 2.0JTS ar Selespeed? Tas ir kā uzvara Superbingo. Rūsa, motora un ātrumkārbas problēmas garantētas, trīs vienā tā teikt, jāņem!
Par konkrēto neko nezinu, bet man šķiet, ka tai jau pirms 10 gadiem čaļi nodilušas sadales vārpstas mēģinaja uzmetināt pa jaunu. Var jau būt, ka tagad konča. Jāskatās
ok:)
man ir bijis 2.0TS ar selespeed - čakars neprātīgs, bet nu kad viss bija labi, tad viss bija labi.
Manuprāt, vecu GT šobrīd visprātīgāk ir pirkt ar 1.8TS un pēc iespējas mazāk km, vēlam Francijā vai Vacijas rietumpusē, tur vēl var atrast nesapuvušas un labi uzturētas mašīnas.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Visu mūžu LV pavadījusi 2.0JTS ar Selespeed? Tas ir kā uzvara Superbingo. Rūsa, motora un ātrumkārbas problēmas garantētas, trīs vienā tā teikt, jāņem!
Par konkrēto neko nezinu, bet man šķiet, ka tai jau pirms 10 gadiem čaļi nodilušas sadales vārpstas mēģinaja uzmetināt pa jaunu. Var jau būt, ka tagad konča. Jāskatās
ok:)
man ir bijis 2.0TS ar selespeed - čakars neprātīgs, bet nu kad viss bija labi, tad viss bija labi.
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās