|
1 lapa no 1 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Van
Pievienojies: 11 Feb 2021
Komentāri: 1
|
Alfa GT 2007 1.9 tehniskas dabas jautājums
Nomainīju motoram balstu, bet man tukšgaitā ir vibrācija uz stūri un salonu. Tāda, ka stūre vibrē, turētājs krūzītei - nu labāk tur nelikt neko ar šķidrumu. Siltākā laikā es neko nemanīju tik traku. Iet auto labi, sasilst pie -9 līdz 90, bet palaižot siltumu salonā pēc laika momentā nokrītas uz kādi 60- 70 un siltais gaiss tāds knapi remdens nāk salonā. Tas tā normāli dīzelim? Iepriekš arī bija dzesēšanas šķidruma noplūde, bet tā it kā dēļ žņauga uz trubas. Uz ko pievērst uzmanību šādā gadījumā? Nobraucot ap 60 km radiators pilnīgi auksts. Izslēdzot pečku sasniedz 90, izmantojot - momentā atdziest.
Ar visu savu ekonomiju, ar bendzīnu man viss bija vienkārši
|
Thu Feb 11, 2021 7:42 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Re: Alfa GT 2007 1.9 tehniskas dabas jautājums
Van rakstīja:Nomainīju motoram balstu, bet man tukšgaitā ir vibrācija uz stūri un salonu. Tāda, ka stūre vibrē, turētājs krūzītei - nu labāk tur nelikt neko ar šķidrumu. Siltākā laikā es neko nemanīju tik traku. Iet auto labi, sasilst pie -9 līdz 90, bet palaižot siltumu salonā pēc laika momentā nokrītas uz kādi 60- 70 un siltais gaiss tāds knapi remdens nāk salonā. Tas tā normāli dīzelim? Iepriekš arī bija dzesēšanas šķidruma noplūde, bet tā it kā dēļ žņauga uz trubas. Uz ko pievērst uzmanību šādā gadījumā? Nobraucot ap 60 km radiators pilnīgi auksts. Izslēdzot pečku sasniedz 90, izmantojot - momentā atdziest.
Ar visu savu ekonomiju, ar bendzīnu man viss bija vienkārši
Man bija divas tās paaudzes Alfas ar 1.9 16v dīzeļiem. FL 156SW 150zs un GT 150zs. Abas vibrēja, smirdēja un kraījās, īpaši ziemā pielaižot aukstas. GT bija papidlsu Webasto apsilde, kuru varēja palaist ar pulti no ~500m attāluma un tā automātiski sildīja sākot braukt. Šo funkciju ziemā izmantoju, bija silti. Ar 156 bija auksti, tas principā bija viens no iemesliem, kāpēc to auto pārdevu. Tikko temperatūra nokrita zem -10, tā mašīna pilsētā uz zemiem agriezieniem vispār nesila, salonā silto gaisu varēja dabūt tikai braucot pa šoseju. Toties tās mašīna ir baigi ekoniomiskas
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Fri Feb 12, 2021 6:25 pm |
|
|
Aleks12
Pievienojies: 03 Feb 2023
Komentāri: 1
|
Re: Alfa GT 2007 1.9 tehniskas dabas jautājums
elbee rakstīja:Van rakstīja:Nomainīju motoram balstu, bet man tukšgaitā ir vibrācija uz stūri un salonu. Tāda, ka stūre vibrē, turētājs krūzītei - nu labāk tur nelikt neko ar šķidrumu. Siltākā laikā es neko nemanīju tik traku. Iet auto labi, sasilst pie -9 līdz 90, bet palaižot siltumu salonā pēc laika momentā nokrītas uz kādi 60- 70 un siltais gaiss tāds knapi remdens nāk salonā. Tas tā normāli dīzelim? Iepriekš arī bija dzesēšanas šķidruma noplūde, bet tā it kā dēļ žņauga uz trubas. Uz ko pievērst uzmanību šādā gadījumā? skatīt militāro vietni Nobraucot ap 60 km radiators pilnīgi auksts. Izslēdzot pečku sasniedz 90, izmantojot - momentā atdziest.
Ar visu savu ekonomiju, ar bendzīnu man viss bija vienkārši
Man bija divas tās paaudzes Alfas ar 1.9 16v dīzeļiem. FL 156SW 150zs un GT 150zs. Abas vibrēja, smirdēja un kraījās, īpaši ziemā pielaižot aukstas. GT bija papidlsu Webasto apsilde, kuru varēja palaist ar pulti no ~500m attāluma un tā automātiski sildīja sākot braukt. Šo funkciju ziemā izmantoju, bija silti. Ar 156 bija auksti, tas principā bija viens no iemesliem, kāpēc to auto pārdevu. Tikko temperatūra nokrita zem -10, tā mašīna pilsētā uz zemiem agriezieniem vispār nesila, salonā silto gaisu varēja dabūt tikai braucot pa šoseju. Toties tās mašīna ir baigi ekoniomiskas
Paldies par dalīšanos
|
Fri Feb 03, 2023 12:10 am |
|
|
|
Pašlaik ir Tue Sep 17, 2024 6:55 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
1 lapa no 1 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|