Atbildēt pie šī temata 82 lapa no 82 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 80, 81, 82
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kāds nezin kā atslēgt gaisa ventilācijai drausmīgi kaitinošo funkciju sākt pūst gaisu stipri kad auto nedaudz iesilis?
Vienmēr manuāli jāgriež atpakaļ uz man patīkamo 1 vai 2.  Mad


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nezinu. Tikai ir plus šajā lietā, jo zini, ka motors sāk iesilt. Pat ir aizmirsies kā bija 156tai

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pirms izslēdz mašīnu nospied kondiskas off pogu un kad iedarbini nospied velreiz, lai sak darboties, tad iestatijumi paliek nemainigi kadi bija pirms izslegsanas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vai tad pēc kāda brīža atkal nesāk pūst normālā spēkā ?
tā ir visu mašīnu automātisko režīmu īpatnība, kad dzinējs uzsilis, auto pūš stiprāk, lai ātri sasniegtu salonā uzstādīto t, kad to sasniedz pūš mierīgāk
man liekas ka tā darījušas visas manas pēdējā laika mašīnas


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mani vairāk kaitina, ka vasarā karstumā iedarbini motoru, atstāj uz 5min ar klimatā ieregulētiem grādiem, atnāc - a salonā tik karsts kā bijis. Sāc braukt -> sāk pūst.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mēģināšu kā dps saka.
Daudzām mašīnām ir šāda kaite un visām man tas riebjas. Nē, mašina nezin kā man vajag regulēt gaisa plūsmu. GTV arī bija kaite ka vienmēr piedarbinot ir ieslēgts AC. Labi ka to var izslēgt zinot slepeno kombināciju.
Vienreiz sakodu zobus un gaidīju cik ilgi pūtīs stipri... Liekas pie 10min atzīmes apnika un nogriezu pats uz mazāku.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
156. ir tā.
Ja nospiež pogu "auto", tad pilnīgi viss notiek automātiski, tiek mainīts pūšanas virziens, stiprums, ieslēdz izslēdz kondiķi...
 
Lai no šī izvairītos, manuāli ieslēdzu kondišku un ieregulēju mani apmierinošo pūšanas ātrumu. Iedarbinot auto un kamēr motors nav sasniedzis noteikto temperatūru, klimata kontrole pūšanas virzienu nomaina uz stiklu un pūš gaisu ar lēnāko ātrumu, kad motors sasniedz noteikto motora temperatūru, klimata kontrole nomaina pūšanas virzienu uz tādu kā uzskata par nepieciešamu (sejā vai kājas), bet pūšanas ātrumu palielina tikai līdz manis iepriekš iestatītajam. Ja negribu, lai automātiski mainās pūšanas virziens, arī to iestatu vēlamajā un nekas netiek mainīts.

Reāli tracina, ka zem 0 C āra temperatūras, nevar ieslēgt kodišku...

Neko nezinu par 159. klimata kontroli, tik padalos savā pieredzē ar vecākas paaudzes klimata kontroles darbību, kura, manuprāt, varētu būt vairāk vai mazāk līdzīga.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
versatile rakstīja:
Mani vairāk kaitina, ka vasarā karstumā iedarbini motoru, atstāj uz 5min ar klimatā ieregulētiem grādiem, atnāc - a salonā tik karsts kā bijis. Sāc braukt -> sāk pūst.


Kaut ko Tu te baigi fleitē vai arī kaut kas nedarbojas


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tutolli rakstīja:
156. ir tā.
Ja nospiež pogu "auto", tad pilnīgi viss notiek automātiski, tiek mainīts pūšanas virziens, stiprums, ieslēdz izslēdz kondiķi...
 
Lai no šī izvairītos, manuāli ieslēdzu kondišku un ieregulēju mani apmierinošo pūšanas ātrumu. Iedarbinot auto un kamēr motors nav sasniedzis noteikto temperatūru, klimata kontrole pūšanas virzienu nomaina uz stiklu un pūš gaisu ar lēnāko ātrumu, kad motors sasniedz noteikto motora temperatūru, klimata kontrole nomaina pūšanas virzienu uz tādu kā uzskata par nepieciešamu (sejā vai kājas), bet pūšanas ātrumu palielina tikai līdz manis iepriekš iestatītajam. Ja negribu, lai automātiski mainās pūšanas virziens, arī to iestatu vēlamajā un nekas netiek mainīts.

Reāli tracina, ka zem 0 C āra temperatūras, nevar ieslēgt kodišku...

Neko nezinu par 159. klimata kontroli, tik padalos savā pieredzē ar vecākas paaudzes klimata kontroles darbību, kura, manuprāt, varētu būt vairāk vai mazāk līdzīga.

eee, man liekas ka CW man konciška strādāja visu laiku, arī ziemā... Koijots, kā tev bija?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:
Mēģināšu kā dps saka.
Daudzām mašīnām ir šāda kaite un visām man tas riebjas. Nē, mašina nezin kā man vajag regulēt gaisa plūsmu. GTV arī bija kaite ka vienmēr piedarbinot ir ieslēgts AC. Labi ka to var izslēgt zinot slepeno kombināciju.
Vienreiz sakodu zobus un gaidīju cik ilgi pūtīs stipri... Liekas pie 10min atzīmes apnika un nogriezu pats uz mazāku.


Manam GTV arī ir šī kaitinošā lieta ar AC. Padalies kā viņu izslēgt...
Vēl kaut kas dīvains notiek ar apgaismojumu pie kājām... tad deg, tad nē... tad paliek kad aizslēdz auto, tad nepaliek. Bet laikam pūšu iebraucis kas tur un kā

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
Tutolli rakstīja:
156. ir tā.
Ja nospiež pogu "auto", tad pilnīgi viss notiek automātiski, tiek mainīts pūšanas virziens, stiprums, ieslēdz izslēdz kondiķi...
 
Lai no šī izvairītos, manuāli ieslēdzu kondišku un ieregulēju mani apmierinošo pūšanas ātrumu. Iedarbinot auto un kamēr motors nav sasniedzis noteikto temperatūru, klimata kontrole pūšanas virzienu nomaina uz stiklu un pūš gaisu ar lēnāko ātrumu, kad motors sasniedz noteikto motora temperatūru, klimata kontrole nomaina pūšanas virzienu uz tādu kā uzskata par nepieciešamu (sejā vai kājas), bet pūšanas ātrumu palielina tikai līdz manis iepriekš iestatītajam. Ja negribu, lai automātiski mainās pūšanas virziens, arī to iestatu vēlamajā un nekas netiek mainīts.

Reāli tracina, ka zem 0 C āra temperatūras, nevar ieslēgt kodišku...

Neko nezinu par 159. klimata kontroli, tik padalos savā pieredzē ar vecākas paaudzes klimata kontroles darbību, kura, manuprāt, varētu būt vairāk vai mazāk līdzīga.

eee, man liekas ka CW man konciška strādāja visu laiku, arī ziemā... Koijots, kā tev bija?
lampiņa deg, bet - grādos fiziski kompresors iekšā neslēdzas, 166 zem +3 jau neslēdzas iekšā Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
- grados nemaz un nekad nesledzas ?
Man kadreiz liekas, ka pie liela mitruma iesledzas , bet varbut ka es maldos


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
[quote="MCoktobris"Manam GTV arī ir šī kaitinošā lieta ar AC. Padalies kā viņu izslēgt... [/quote]
StormVR6
Registered
Joined Jul 7, 2008
449 Posts
 Discussion Starter • #1 • Nov 10, 2008
I've been asked a few times by owners how to do this since a thread was posted regarding AC some time back.

It shows this procedure on page 107 of the owners manual:

- ignition key at STOP;
- set temp (1) knob at MAXIMUM HEAT;
- set fan (2) speed knob at 0;
- set placement (3) knob to FACE (furthest anti-clockwise);
- turn ignition to MAR (don't start engine;
- operate fan (2) speed knob in following sequence:
AUTO-0-AUTO-0 (allowing AUTO time to turn on fans)
- move ignition back to STOP

If this doesn't work you've switched from 0-AUTO etc too quickly. The fans MUST turn on before you return to 0 each time.

To return to auto setting just repeat the above method.[/b]


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 82 lapa no 82 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 80, 81, 82
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database