|
18 lapa no 19 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Nr.7
Member of
Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
GirtzB rakstīja:AMV rakstīja:Šodienas pēdējais updeits:
Ieplūdes truba un filtrs tikai pagaidu variants līdz atradīšu ko labāku. Ir ideja likt BMC OTB filtru. Vietas man tur maz un tas filtrs tieši iesprauktos.
kasti/sienu filtram vajag obligāti, savādāk elpojot karstu gaisu tas motors neies... Un es tomēr liktu milzu custom vai pielasītu oem kasti ar oversize papīra filtru nevis švamenieku....
Man žēl motoru ar smiltīm piedzīt...
+1
Vieta ļoti slikta. Filtra caurplūdes uzlabojumus reducēs gaisa temperatūra, jo motortelpā aukstam gaisam nekur nav brīvas pieplūdes (radiators nosedz visu priekšu). V6 motors šķērsām tur ievietots visai kompakti un arī neveicina karstā gaisa izkļuvei. Baltkrievi melnai 155 pat bija spiesti izgriest visas motortelpas/riteņu arku starpsienas, jo līdz tam motora pārkaršanu neizdevās samazināt arī ar lielāku radiatoru.
Tāpēc, manuprāt, standarta kaste ārpus motortelpas nišā starp bamperi un paspārni ir tieši laikā, jo bamperī tam izveidotas atveres svaigā gaisa pieplūdei jau standartā.
Par to custom ECU pielāgošanas problemātiku ielas braukšanas vajadzībām es tomēr nepiekritīšu. Drīzāk tieši pretēji. Parasti ir problēmas ar regulētājiem, jo jāiegulda daudz laika ar finetuning. Parasti arī pilnībā jāpārveido visa motora "provodka", sensori. Pieļauju, ka konkrētais ECU universālāk adaptējams.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Fri Jul 22, 2016 12:03 am |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Gaisa filtrs ka jau teicu ir tikai pagaidu risinājums. Burtiski uz regulēšanas laiku jo to mezglu nepaspēju vēl iegāt kādu gribēju. protams ka švammes filtru tur neatstāšu. Regulēs ja utā pat ar kapotu vaļā imho.
Biju domajis šo filtru likt vēlak. Protams ka kaut kur tur apakšā kur oriģinālais jo tur ir laba gaisa apmaiņa un daudz mazāka temperatūra.
Motors atšķirībā no baltkrievu 155 V6 nav forsēts, bet gan tikai palielināts. Nu ok, nedaudz palielināta veiktspēja. Bet par forsēšanu to nenosaukt. Tā ka ar dzesēšanu problēmām nevajadzētu būt. Līdzīgi produkti uz GTA brauc pat ar pilnīgi stock dzesēšanu un ECU un filtriem.
Par kompjiem ir ta ka sākuma biju domajis likt "Korvet" kompi, bet tas tīrs sporta pasākums. Lai gan kompis baigi labs. Bet Nr.7 jau pareizi pateica ka galvenais ir meistars kurš māk vei nemāk pieprogrammēt doto ecu pie dotā motora. Un ta kā tur kur es to tagad daru tie čaļi māk haltech kompjus no a-z tad tādu arī uzliku. Citi meistari māk citus kompjus, bet tas jau citai reizei. Problémas sákás tad kad vajag piedabút auto standarta paneli, abs, un citas lietas pie tá custom ecu. Daudziem tas ir neiespéjams. Labi ka GTV916 nav CAN line. Tad vispār sarežģīti. Uzdevums ir lai viss auto panelis strādātu tā lai nevar neko manīt ka ir kaut kas mainīts. Un vadi visi uz dzinēja ir pilnībā pārvilkti. Dzinējs ar jauno ecu tagad būs pilnīgi atsevišķino auto. Kā sportā, ja vajag izcel visu laukā u liec iekšā jauna bundžā ja vēlies.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Fri Jul 22, 2016 2:01 am |
|
|
Nr.7
Member of
Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
es tik par to, ka motortelpā bēdīgi ar auksto gaisu pilnīgi visām FWD V6 alfām un tāpēc ņemt gaisu ārpus ir pareizā izvēle
tavas alfas primitīvais ABS ekstrēmās situācijās drīzāk ir nevēlams. Manuprāt un tīri subjektīvi.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Fri Jul 22, 2016 9:19 am |
|
|
GirtzB
Pievienojies: 01 Apr 2012
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
par filtru tikai vienā piezīmē - labāk tiešām lielāko papīra filtru kādu fiziski var iestūķēt tam paredzētajā vietā, nevis kaut kādus "0 pretestības" brīnumus. Alfai vispār ir viltīgi uzbūvēta tā oem filtra kaste ar cilindrisko filtru... tie bmc ir analogi K&N un Green un laidīs cauri daudz vairāk smilšu un drazas kā oem, tad labāk oem filtru mainīt divreiz biezāk nekā laist smiltis motorā...
imho lielu cilindrisku(vēlams ovāla šķērsgriezuma) kasti ar gaisa ņemšanas vietu sānos kādus 3cm virs kastes dibena un papīra filtrs(elipses vai riņķa šķērsgriezumā) arī tos 3cm(cipars nav būtisks) no kastes dibena, lai ir kur ūdenim satecēt un lieldrazai pirms filtra nokrist .
un izeja uzreiz gaisa mērītāja/droseles diametra oem vai silikona caurule līdz pat gaisa mērītājam/droselei. Pavisam skaisti būtu alumīnija caurule, kas notīta kar karstum-izolācijas lentu lai nelaistu klāt motortelpas karstumu aukstajam gaisam, jo tā caurule sanāk ļoti gara.
Jo galu galā tev vienā taktī ir vismaz par ceturdaļu vairāk degmaisījuma vajadzīgs, un gaisa nekad nav par daudz(tm), pēc tam trubā ielikt restriktoru ir vienkāršāk, kā mainīt visu ieplūdes sistēmu.
|
Fri Jul 22, 2016 11:20 am |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
GirtzB oem kaste sen jau tanī auto nav un nekad vairs nebūs. Tā priekš sī dzinēja arī būtu par maz, lai vai ko tur liktu iekšā.
Domāju ka pareizi izvietojot ieplūdes gaisa iesūkšanas vietu var izvairīties no visām smiltīm utt. Ieplūdes trubu vispār vajadzētu taisīt no kompozīt materiala. Tā paša karbona kā saka. Pirmkārt daudz labāk izskatīsies neka silikons un pat alumīnijs, nedo dievs vēl notīts ar kaut ko. Karbona truba pati par sevi ir izolātors siltumam. GTA ir nopērkama superīga ieplūdes truba, bet man tā īsti neder jo dzesēšanas trauks traucē. nāksies taisīt pašam. ir kādi ieteikumi kur kāds varētu uztaisīt pilnīgu custom vienlaidus cauruli?
Nr7, ABS es noteikti gribu atstāt. Viņš GTV ieslēdzās ļoti vēlu un galīgi netraucē. Pat trasēs cik atceros man viņš netraucēja. Piedevām es tak nēesmu nekāds prfiņš lai mācētu bremzēt bez ABS.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Fri Jul 22, 2016 3:46 pm |
|
|
Nr.7
Member of
Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
AMV rakstīja:
Nr7, ABS es noteikti gribu atstāt. Viņš GTV ieslēdzās ļoti vēlu un galīgi netraucē. Pat trasēs cik atceros man viņš netraucēja. Piedevām es tak nēesmu nekāds prfiņš lai mācētu bremzēt bez ABS.
nu labi. Pierunāji Ar stingru piekari tas mazāk aktuāli. Standarta piekares dīvāniem dažkārt nereāli nobremzēt ar kaut nedaudz pagriestiem riteņiem, piemēram, Biķerniekos pirms elkoņa, vai vēlu pirms tiltiņa, vai vienkārši uz nelīdzena ceļa lietū.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Fri Jul 22, 2016 4:17 pm |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Ienācās disku centra vāciņi. Metāla ar izliekumu. Vajadzētu labi izskatīties. Un galvenais varēja dabūt kādos vien izmēros grib.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Tue Nov 28, 2017 8:28 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
AMV rakstīja:Ienācās disku centra vāciņi. Metāla ar izliekumu. Vajadzētu labi izskatīties. Un galvenais varēja dabūt kādos vien izmēros grib.
Need it - kur var dabūt?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Nov 29, 2017 7:16 pm |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
|
Thu Nov 30, 2017 11:56 am |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Pusgads riņķī un disku vāciņi uzlikti.
Pie viena arī nu jau pāris gadus senās Četrlapes uzlīmes uz spārna.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Wed Aug 08, 2018 10:56 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Mēļo ka melns GTV ar milzīgiem diskiem gājis nesen TA. Kā gāja?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Aug 08, 2018 12:17 pm |
|
|
MCoktobris
Pievienojies: 01 Jun 2018
Komentāri: 102
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo GTV 3.0
|
|
Wed Aug 08, 2018 3:11 pm |
|
|
Jan4iks
Pievienojies: 20 Jun 2016
Komentāri: 62
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Īsāka RUS versija:
"Как нам рассказали представители историко-документального центра Alfa Romeo, история появления на автомобилях ирландского четырехлистника берет свое начало в 1923 году. Тогда известный итальянский гонщик Уго Сивоччи участвовал в гонках Targa Florio за рулем Альфы Romeo RL. Перед заездом в Сицилии Сивоччи, как гласит легенда, в ожидании, когда механики подготовят машину, прогуливался вдоль дороги. На обочине он увидел литок клевера, положил его в попавшийся под руку пакет и затем попросил команду нарисовать такой же листок на машине. Уго Сивоччи выиграл гонку (победа стала одной из первых и самых важных в истории Альфы Romeo), и листок клевера стал символом гоночных моделей Альфы. Кроме Сивоччи в тот год цвета гоночной команды Alfa Romeo защищали пилоты Аскари, Мазетти и Феррари (Энцо Феррари, впоследствии основатель знаменитой «конюшни» Ferrari). Любопытно, что для того, чтобы проще различать механикам машины, зеленый листок клевера у Сивоччи был изображен в ромбе, у Мазетти — в треугольнике углом вверх, а на машине Феррари его и вовсе не было. В свое время листок рисовался в виде четырех- и трилистника и использовался до тех пор, пока Alfa в начале 30-х не ушла из гонок.
В начале 40-х эмблема в виде четырехлистного клевера в обрамлении правильного треугольника снова появилась на обтекателях спортивных машин Alfa Romeo и на протяжении долгого времени была символом гоночных Альф. Интересно, похожая эмблема еще раньше появилась на бортах самолетов воздушных сил Италии и является своего рода связью между болидами Alfa и боевыми самолетами."
Garāka Wikipedia EN versija:
"Quadrifoglio
Since 1923, the quadrifoglio logo (also called the 'cloverleaf') has been the symbol of Alfa Romeo racing cars and since WWII, it has also been used to designate the higher trim models of the range. The quadrifoglio is usually placed on the side panels of the car, above or behind the front wheels—on the front wings in the case of modern vehicles. The logo consists of a green cloverleaf with four leaves, contained with a white triangle.
History of the emblem
The quadrifoglio has been used on Alfa Romeo cars since the death of Ugo Sivocci in 1923. As a friend of Enzo Ferrari, Sivocci was hired by Alfa Romeo in 1920 to drive in the four-man works team—Alfa Corse—with Antonio Ascari, Giuseppe Campari, and Enzo Ferrari. Sivocci was thought to have enormous experience, but often hampered by bad luck and considered the eternal second-placer. To banish his bad luck, when the Targa Florio came around, the driver painted a white square with a green four-leaf clover (the quadrifoglio) in the centre of the grille of his car. Sivocci had immediate success, crossing the finish line first. The quadrifoglio subsequently became the symbol of the racing Alfa Romeos with the victory at the Targa Florio. Almost as if to prove the magic effects of this symbol, Sivocci was killed while testing Merosi's new P1 at Monza, a few months after winning the Targa Florio. The Salerno driver's P1, which went off the track on a bend, did not have the quadrifoglio. Since this period in 1923, the bodies of Alfa Romeo racing cars have been adorned with the quadrifoglio as a lucky charm. The white square was replaced with a triangle in memory of Ugo Sivocci.
Modern usage
The first road car to bear the quadrifoglio was the 1963 Alfa Romeo Giulia TI Super, a variant of the Giulia saloon car devised for competition but put regularly on sale; it had green four-leaf clovers on its front wings, without the triangle. In the 1970s "Quadrifoglio Verde" or "Green Cloverleaf" became the trim level for each model's sportiest variant, equipped with the most powerful engine. The Alfasud, Sprint, 33, 75, 164 and 145 all had Quadrifoglio Verde versions. Also in the 1970s and through the 1980s golden four-leaf clover badges were used to denote the most luxurious and well-equipped variants of Alfa Romeo cars, named "Quadrifoglio Oro" or "Gold Cloverleaf". The Alfasud, Alfetta, Alfa 6, 90 and 33 had Quadrifoglio Oro versions. In recent times the quadrifoglio was revived on the 2007 Alfa Romeo 8C Competizione and Spider eight-cylinder sports cars. With the current Alfa Romeo MiTo and Giulietta the Quadrifoglio Verde was reinstated as the sportiest trim level in the range, and green four-leaf clovers on the front wings are once again the hallmark of high-performance Alfa Romeos. Alfa Romeo's 2016 sport sedan, the all-new Giulia, will be launched first in Quadrifoglio trim before the release of the base models. Starting with the high-end model wearing that historic signature emblem, Alfa Romeo strives to reconquer the North American market after decades of absenc"
Nu un nobeigumā LV versija TE
_________________ LANCIA Delta 3
AlfaRomeo Giulietta
FIAT Barchetta
|
Wed Aug 08, 2018 3:36 pm |
|
|
AMV
Member of
Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
j.k. rakstīja:Mēļo ka melns GTV ar milzīgiem diskiem gājis nesen TA. Kā gāja?
Ir pamanīts ja
Gāju, dabūju uz mēnesi. Joprojām atgāzes. Patiesībā ar tām viss būtu labi ja vien apgriezieni nestaigātu brīvgaitā. Tiklīdz biki piedod apgriezienus ta viss labi.
mēģināšu nākamreiz restriktēt ieplūdi, tas varētu stabilizēt uz TA pietiktu.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Wed Aug 08, 2018 8:37 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Cik lielā diapazonā staigā? Un kapec vispar vini staigā?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Wed Aug 08, 2018 10:56 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Tue May 21, 2024 6:48 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
18 lapa no 19 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|