kā jau prgnozēju, uz ar sporta šipiem saskrāpēta ledus saķere gandrīz kā uz grants. Ar fokusa 90zs jau bija stipri par īsu
Ezeru ledus braukšanas tradīciju derētu neizmirst nākamgad atjaunot
Paldies J.K. par entuziasmu.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga 1999 Alfa-Romeo GTV
Nr.7 rakstīja:
kā jau prgnozēju, uz ar sporta šipiem saskrāpēta ledus saķere gandrīz kā uz grants. Ar fokusa 90zs jau bija stipri par īsu
Ezeru ledus braukšanas tradīciju derētu neizmirst nākamgad atjaunot
Paldies J.K. par entuziasmu.
Ar "kautkādām" beznaglu riepām jauda pilnīgi pietika. Spidometrā ātrums pieaug, bet dabā auto nepaātrinās.
kā jau prgnozēju, uz ar sporta šipiem saskrāpēta ledus saķere gandrīz kā uz grants. Ar fokusa 90zs jau bija stipri par īsu
Ezeru ledus braukšanas tradīciju derētu neizmirst nākamgad atjaunot
Paldies J.K. par entuziasmu.
Ar "kautkādām" beznaglu riepām jauda pilnīgi pietika. Spidometrā ātrums pieaug, bet dabā auto nepaātrinās.
Intereses pēc - cik sanāca lielākais ātrums pēc GPS?
kā jau prgnozēju, uz ar sporta šipiem saskrāpēta ledus saķere gandrīz kā uz grants. Ar fokusa 90zs jau bija stipri par īsu
Ezeru ledus braukšanas tradīciju derētu neizmirst nākamgad atjaunot
Paldies J.K. par entuziasmu.
Ar "kautkādām" beznaglu riepām jauda pilnīgi pietika. Spidometrā ātrums pieaug, bet dabā auto nepaātrinās.
Intereses pēc - cik sanāca lielākais ātrums pēc GPS?
tā kā man virs 50km/h vairs nebija jākoncentrējas spolēšanai, taisnēs bija daudz laika nodarboties ar blakus lietām - ātrajos esiniekos bija precīzi 110km/h pirms bremzēšanas zem 120km/h. Tikmēr visi priekšā braucošie tālu atrāvās.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga 1999 Alfa-Romeo GTV
Vai tikai nebija tā, ka es biju vienīgais "..." bez naglām? (ja neskaita j.k. sākumā)
Tas gan nemazināja pasākuma pievilcību. Jo jāmāk/jāmācās braukt ar to kas ir....
Vai tikai nebija tā, ka es biju vienīgais "..." bez naglām? (ja neskaita j.k. sākumā)
Tas gan nemazināja pasākuma pievilcību. Jo jāmāk/jāmācās braukt ar to kas ir....
man fordam priekšā mīkstas Hankook, aizmugurē padilušas radžojamas Bridgestone bez radzēm, kas braukšanu uz ledus padara visai izaicinošu, jo aizmuguri jāķer nepārtraukti un dūšīgi jāstrādā ar stūri un gāzi. Sākumā divreiz nesanāca
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Vai tikai nebija tā, ka es biju vienīgais "..." bez naglām? (ja neskaita j.k. sākumā)
Tas gan nemazināja pasākuma pievilcību. Jo jāmāk/jāmācās braukt ar to kas ir....
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga 1999 Alfa-Romeo GTV
Īstenībā šādu pasākumu lielākais + ir, tas, ka iegūsti pāliecību par auto uzvedību/vadāmību. Netakarīgi no tā kāds "ekipējums".
Ja pirmajos apļos ir slapja mugura, tad jau vēlāk sāc visu jau analizēt ar "aukstu" prātu un saprast kas kurā brīdī notiek un kāpēc.
Šādi pasķumi būtu ĻOTI noderīgi ziemas sākumā. Nevis pirmā sniega laikā raustīt "roceni" parkingā.
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga 1999 Alfa-Romeo GTV
Nr.7 rakstīja:
Edc rakstīja:
Vai tikai nebija tā, ka es biju vienīgais "..." bez naglām? (ja neskaita j.k. sākumā)
Tas gan nemazināja pasākuma pievilcību. Jo jāmāk/jāmācās braukt ar to kas ir....
man fordam priekšā mīkstas Hankook, aizmugurē padilušas radžojamas Bridgestone bez radzēm, kas braukšanu uz ledus padara visai izaicinošu, jo aizmuguri jāķer nepārtraukti un dūšīgi jāstrādā ar stūri un gāzi. Sākumā divreiz nesanāca
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās