Gribu nopirkt 159 Alfu,dīzeli,vagonu.Līdz 5000 eur.Visus ss sludinājumus esmu pārskatījis.Kur esmu zvanījis,visi slavēt slavē,nezinu no kura gala braukt skatīties.Varbūt kāds var pateikt kuru 159 no ss jau defaultā nav vērts skatīties?
Gribu nopirkt 159 Alfu,dīzeli,vagonu.Līdz 5000 eur.Visus ss sludinājumus esmu pārskatījis.Kur esmu zvanījis,visi slavēt slavē,nezinu no kura gala braukt skatīties.Varbūt kāds var pateikt kuru 159 no ss jau defaultā nav vērts skatīties?
Выбираешь машину,просишь приехать в Фиццину,там всё осматриваешь,если говорят ок,то покупаешь,тот кто не поедет,значит не сильно хочет продать
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
Gangamstyle rakstīja:
markss rakstīja:
Gribu nopirkt 159 Alfu,dīzeli,vagonu.Līdz 5000 eur.Visus ss sludinājumus esmu pārskatījis.Kur esmu zvanījis,visi slavēt slavē,nezinu no kura gala braukt skatīties.Varbūt kāds var pateikt kuru 159 no ss jau defaultā nav vērts skatīties?
Labak noperc audi vai pasteeti. Alfas peerk zilie.
šīrs zin ko runā, viņam tak ar alfa bija #odinraznepideras
Kopumā par 159. Ja nav baigā kāre pēc jaudas, no dīzeļiem ieteiktu skatīties uz 1.9 16v - optimālākais motors no visas saimes. 2.0 jtdm arī līdzīgs, bet esot nedaudz vairāk specifisku problēmu (eļļas noplūdes piem.).
Noskatīto auto noteikti pārbaudi servisā, kas sajēdz kautko no šiem modeļiem - es ieteiktu Autofficina.
Dārgie potenciālie remonti - spararats (ja manuāli), kārba (ja M32 kārba) - tādēļ īpašu uzmanību apskatot auto liec uz skaņām kas nāk no kārbas (paklausies kā skan tikko iedarbināts, auksts dzinējs, kā skan sajūgs kad pārslēdzies un vai nav grūti ielikt kādā pārnesumā).
Tur "labākajā" gadījumā izskatās pēc beigta motora. Tādu cenu nav ...
kaa nav. interesanti cik tadam vizuali kroplam auto vajadzetu maksaat? 1000 eiro tas tak vel daudz ir. peerk tadus kaut kaadi tehniskie imbeciili hipsteri. vai ari resni pajoji ar zirgasti virs 50.
GTV V6, protams, nav Spider ar beigtu twinsparku, bet resnais pajolis saka, ka esot labakais no 90. gdu kupejam
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Tur "labākajā" gadījumā izskatās pēc beigta motora. Tādu cenu nav ...
kaa nav. interesanti cik tadam vizuali kroplam auto vajadzetu maksaat? 1000 eiro tas tak vel daudz ir. peerk tadus kaut kaadi tehniskie imbeciili hipsteri. vai ari resni pajoji ar zirgasti virs 50.
GTV V6, protams, nav Spider ar beigtu twinsparku, bet resnais pajolis saka, ka esot labakais no 90. gdu kupejam
Lai gan Fiat cpoupe pret GTV fiats esot ar nedaudz labaku steering.
pirkt šo un ķert kamēr ir, nevis lēnu garu pirkt. Protams, ja ir iespēja aizbrauc paskaties vai bildes un video nav uzņemti pirms 10 gadiem un šobrīd nav bez grīdas.
par 10k šī modeļa un gada ideālā stāvoklī tāpat nedabūsi. šiet vismaz pats visu darīsi, sev vien zināmā secībā un tomēr tev 6k būs ko likt.
kāds domā savādāk?
The lower-end enthusiast market seems to be faring well. Buyers are still attracted to fun, stylish classics that can be easily maintained, and few marques fit into this description better than Alfa Romeo. Values of classic Alfa models, from 1950s and ‘60s Giulias all the way through to 1980s Suds and Alfettas, are all increasing in value thanks to a superb supply of spare parts and a thriving owner community. Nowhere was this better illustrated than at the Bonhams Beaulieu sale, where a newly-restored Alfa Romeo Duetto Spider was the centre of much attention. It wasn’t one for the purists: the original engine and wheels had been replaced by later 1750 alternatives, and even the steering wheel was incorrect, but this didn’t put off the punters: it sold for £46,575 including commission against a top estimate of £30,000.
The lower-end enthusiast market seems to be faring well. Buyers are still attracted to fun, stylish classics that can be easily maintained, and few marques fit into this description better than Alfa Romeo. Values of classic Alfa models, from 1950s and ‘60s Giulias all the way through to 1980s Suds and Alfettas, are all increasing in value thanks to a superb supply of spare parts and a thriving owner community. Nowhere was this better illustrated than at the Bonhams Beaulieu sale, where a newly-restored Alfa Romeo Duetto Spider was the centre of much attention. It wasn’t one for the purists: the original engine and wheels had been replaced by later 1750 alternatives, and even the steering wheel was incorrect, but this didn’t put off the punters: it sold for £46,575 including commission against a top estimate of £30,000.
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās