Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
Salvadors rakstīja:
cik rpm ir q-tronicam pie 100 vai 110 kmh 2.4 dīzelim?
un vai kāds ir lasījis cik lielu griezi iztur šīs kārbas?
Forumā palasi, kas ar to q-tronicu, vai 1,9 vēlākajiem un 2,4 nāk vienādas kārbas, man kautkā pārliecība, ka vienādas kārbas.
ja vienādas un kārba viena, tad pie 100-110 kmh būs 5 ātrums un 1900-2000 rmp. Esmu novērojis, ka pie 118-120 kmh jau ir 6 ātrums un ap 1800rmp un tieši pie šāda ātruma ir vismazākais patēriņš
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
riexc rakstīja:
Salvadors rakstīja:
cik rpm ir q-tronicam pie 100 vai 110 kmh 2.4 dīzelim?
un vai kāds ir lasījis cik lielu griezi iztur šīs kārbas?
Sestais aatrums jau sen pie taa aatruma ir iesledzies..
nu vot, drošivien elbee par tām kārbām labāk zina. es 100% par savu zinu, vēl vakar piefiksēju, ka uz 6 pārslēdzas īsi pirms 120kmh.
teorētiski tā jābūt, ka 2,4 jāslēdzas ātrāk, jo vairāk Nm un 5 cilindri nav 4. Esmu pat mēģinājis manuāli D režīmā slēgt ātrāk, bet neļauj zem 2000 rmp nākamo slēgt.
Braucot ar rokas karbu mums ir tieksme slegties agri !!!!
Kas nemaz nav labi !!!
Dzinejam nepatik, karbai nepatik, sajugam nepatik, spararatam nepatik un ekonomijas tur ari nekadas nav
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
arba rakstīja:
Braucot ar rokas karbu mums ir tieksme slegties agri !!!!
Kas nemaz nav labi !!!
Dzinejam nepatik, karbai nepatik, sajugam nepatik, spararatam nepatik un ekonomijas tur ari nekadas nav
nu manuālajām arī īsāki tie ātrumi. iepriekš 156 CW vispār pie 120kmh bija 3100rmp. pieļauju, ka bez Q4 nav tik traki.CW cik sapratu īsāks 1. un 2. ātrums. kad uz šo pārsēdos vispār domāju cik man tie ātrumi, ka paātrinoties viņš vēl pie tiem 120kmh vēl met nākamo bet pēc tam pieradu, ka viņš pa pilsētu ar 3 vēl pie 2000rmp turās un uz 4 tik pie 70mkh.
Katrā ziņā ar Eiropas atļautajiem ātrumiem nedaudz nesaskan, sanāk braukt vai lēnāk vai ātrāk
1. cik saprotu tad augšējais plaukts (shēmā Nr.1) ir tas, kurš pa Latvijas ceļiem braukājot ir jāmaina reizi gadā/divos, vai ne?
2. un kas ir ar apakšējo plauktu? ar zilu apvilktās bukses, pirksti ir maināmas/pārprasējamas atsevišķi vai arī gadījumā, ja kāda no tām nobeidzas, tad jāmaina viss plaukts?
un ja šo detaļu vietā iestellē premium kvalitātes plauktus, piem., Lemforder, TRW, vai tās arī iztur tikai 2 gadus labākajā gadījumā (runājot par braukšanu pa Rīgas un Latvijas "gludajiem" ceļiem vidēji daudz - ap 15kkm/gadā)
EDIT: 3. un kādas opcijas ir ar pusasīm? metelli nez vai liek uz 2.4jtd čipota uz ~250hp. kādi ir premium varianti un cik maksai?
1. cik saprotu tad augšējais plaukts (shēmā Nr.1) ir tas, kurš pa Latvijas ceļiem braukājot ir jāmaina reizi gadā/divos, vai ne?
2. un kas ir ar apakšējo plauktu? ar zilu apvilktās bukses, pirksti ir maināmas/pārprasējamas atsevišķi vai arī gadījumā, ja kāda no tām nobeidzas, tad jāmaina viss plaukts?
un ja šo detaļu vietā iestellē premium kvalitātes plauktus, piem., Lemforder, TRW, vai tās arī iztur tikai 2 gadus labākajā gadījumā (runājot par braukšanu pa Rīgas un Latvijas "gludajiem" ceļiem vidēji daudz - ap 15kkm/gadā)
EDIT: 3. un kādas opcijas ir ar pusasīm? metelli nez vai liek uz 2.4jtd čipota uz ~250hp. kādi ir premium varianti un cik maksai?
Nobraucu ar TI "cietumu" un 19diskiem (vasarās) kopā 65tūkst km un neko nemainīju 2x.. aa..vienu gulti mainīju gan, bet otreiz par garantiju..
1. cik saprotu tad augšējais plaukts (shēmā Nr.1) ir tas, kurš pa Latvijas ceļiem braukājot ir jāmaina reizi gadā/divos, vai ne?
2. un kas ir ar apakšējo plauktu? ar zilu apvilktās bukses, pirksti ir maināmas/pārprasējamas atsevišķi vai arī gadījumā, ja kāda no tām nobeidzas, tad jāmaina viss plaukts?
un ja šo detaļu vietā iestellē premium kvalitātes plauktus, piem., Lemforder, TRW, vai tās arī iztur tikai 2 gadus labākajā gadījumā (runājot par braukšanu pa Rīgas un Latvijas "gludajiem" ceļiem vidēji daudz - ap 15kkm/gadā)
EDIT: 3. un kādas opcijas ir ar pusasīm? metelli nez vai liek uz 2.4jtd čipota uz ~250hp. kādi ir premium varianti un cik maksai?
Nobraucu ar TI "cietumu" un 19diskiem (vasarās) kopā 65tūkst km un neko nemainīju 2x.. aa..vienu gulti mainīju gan, bet otreiz par garantiju..
+100
Braucu ar TI un visu cauru gadu uz 19iekiem. Ja precīzi par to cik reizes tie plaikti ir mainīti, tadjāprasa Fficinai, bet ja pareizi atceros bieži viņi mainīti nav. Un augšējos plauktos ir ieliktas poliuretāna bukses. Jā, tagad kā grafiks ir divas reizes gadā iegriesties Fficinā lai atjauktu visu vaļā un saeļļotu, pie reizes arī bremžu supportu vadīklas tiek pārtīrītas un izveiktas visas nepieciešamās manipulācijas. Kaut kā tā.
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās