Autors |
Ziņojums |
riexc
Member of

Pievienojies: 17 May 2009
Komentāri: 638
Atrašanās vieta: Rīga
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
Kapec to diizeli celt liidz 300hp? Gribi kkaadaas diizelistu sacensiibaas piedaliities? Labaak paskaties 159 ar 1.8 tbi bendzina dzineju! V Cik noprotu, tam dzinejam ir plashas chiptuning iespejas..
|
Mon May 15, 2017 10:01 pm |
|
 |
Salvadors
Pievienojies: 15 May 2017
Komentāri: 45
|
nu jā man laikam ļoti liela nozīme ir jaudai. tāpēc arī gribās 159.alfu kurai iespējams pacelt jaudu +/- 270-280hp līmenī. patīk dīzeļa grieze, kas ir svarīga pilsētas apskākļiem. ar šī brīža (teorētiskiem) 275 hp benzīnnieku, pilsētā pie zemiem apgriezieniem ir turbobedre, kas dažubrīdi besī, kad no ripināšanās vajag kkur strauji iekļauties plūsmā.
vai ir kāds informācijas avots kur redzams kā to 1.8 var sačipot? aa un vēl - šķiet, ka ļoti gribās Q4, kas 1.8 nemaz nav, vai ne?
|
Mon May 15, 2017 10:07 pm |
|
 |
hasgvart
Pievienojies: 18 Jul 2012
Komentāri: 23
Atrašanās vieta: Rīga, Jelgava
2008 Alfa-Romeo 159SW
|
Salvadors rakstīja:nu jā man laikam ļoti liela nozīme ir jaudai. tāpēc arī gribās 159.alfu kurai iespējams pacelt jaudu +/- 270-280hp līmenī. patīk dīzeļa grieze, kas ir svarīga pilsētas apskākļiem. ar šī brīža (teorētiskiem) 275 hp benzīnnieku, pilsētā pie zemiem apgriezieniem ir turbobedre, kas dažubrīdi besī, kad no ripināšanās vajag kkur strauji iekļauties plūsmā.
vai ir kāds informācijas avots kur redzams kā to 1.8 var sačipot? aa un vēl - šķiet, ka ļoti gribās Q4, kas 1.8 nemaz nav, vai ne?
4 gadi braucu ar čipotu, dpf off, egr off, swirl flap delete 2.4 Q4. Nekādas pusasis nevibrē, spararats gan ir 2x ņemts nost un pārtaisīts ar pastiprinātām atsperēm. Ziemà iet tāpat kā vasarā pa sausu asfaltu. Braucu diezgan agresīvi, ir novērpti bremžu diski un nomainīti visi 4 gultņi. Gļuku nekādu nav, turbo bedre reāli besī pilsētā.
|
Mon May 15, 2017 10:14 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
pusaudžu mitrie sapņi
[img]  [/img]
|
Mon May 15, 2017 10:17 pm |
|
 |
Salvadors
Pievienojies: 15 May 2017
Komentāri: 45
|
paldies hasgvart!
paga, tad sanāk, ka 2.4 dīzelis pie zemiem apgriezieniem arī ir tāds pastīvs?
un aptuveni ar cik naudām jārēķinās ar 1x spararata priekiem?
cik sekundes līdz 100kmh pēc čipošanas? esi testējis?
|
Mon May 15, 2017 10:19 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Salvadors rakstīja:paldies hasgvart!
paga, tad sanāk, ka 2.4 dīzelis pie zemiem apgriezieniem arī ir tāds pastīvs?
un aptuveni ar cik naudām jārēķinās ar 1x spararata priekiem?
cik sekundes līdz 100kmh pēc čipošanas? esi testējis?
nu tev nav naudas ne pusasīm,ne spraratam,nedz pašai alfai,a sekundes lidz 100km/h lai paliek pie tiem kam ir nauda
|
Mon May 15, 2017 10:25 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
hasgvart rakstīja:Salvadors rakstīja:nu jā man laikam ļoti liela nozīme ir jaudai. tāpēc arī gribās 159.alfu kurai iespējams pacelt jaudu +/- 270-280hp līmenī. patīk dīzeļa grieze, kas ir svarīga pilsētas apskākļiem. ar šī brīža (teorētiskiem) 275 hp benzīnnieku, pilsētā pie zemiem apgriezieniem ir turbobedre, kas dažubrīdi besī, kad no ripināšanās vajag kkur strauji iekļauties plūsmā.
vai ir kāds informācijas avots kur redzams kā to 1.8 var sačipot? aa un vēl - šķiet, ka ļoti gribās Q4, kas 1.8 nemaz nav, vai ne?
4 gadi braucu ar čipotu, dpf off, egr off, swirl flap delete 2.4 Q4. Nekādas pusasis nevibrē, spararats gan ir 2x ņemts nost un pārtaisīts ar pastiprinātām atsperēm. Ziemà iet tāpat kā vasarā pa sausu asfaltu. Braucu diezgan agresīvi, ir novērpti bremžu diski un nomainīti visi 4 gultņi. Gļuku nekādu nav, turbo bedre reāli besī pilsētā.
redzi,čipots var but +10hp un +60hp,jaudas stenda izdruka ir?kas ir novērpti bremžu diski?
|
Mon May 15, 2017 10:30 pm |
|
 |
Salvadors
Pievienojies: 15 May 2017
Komentāri: 45
|
|
Mon May 15, 2017 10:31 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
|
Mon May 15, 2017 10:33 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
krods rakstīja:
piedod,bet tiem kam ir nauda,viņi nevar būt tik stulbi..... 
Ну так ты пол года сам на полуось копил,мозги всем вые...л
Чувак купи ты наконец себе нормальный Ваг и хватит пихать своё лицо в каждую жопу
|
Mon May 15, 2017 10:37 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
|
Mon May 15, 2017 10:39 pm |
|
 |
Salvadors
Pievienojies: 15 May 2017
Komentāri: 45
|
nu taads trollis
k burts klaviatuuraa nav taalu no u.
mistypings buus laikam sanaacis taisot jaunu lietotaajvaardu
eu bet kaa ar info pie paareejiem jautaajumem?
|
Mon May 15, 2017 11:20 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
|
Mon May 15, 2017 11:25 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Salvadors rakstīja:
1. Kas atšķiras 2.4 dīzeļa motoriem/set up-am ar jaudām 200 un 210 hp? tikai softs?
Turbina
Citāts:2. Cik saprotu, tad stage 1 (210hp versijai) ar izravētiem EGR un DPF jaudu var pacelt uz 240-250 hp.
Cik lielu jaudu stock dzinējs iztur?
230~240zs masinam nav noverots, ka butu vairak vai ipasas problemas salidzinajuma ar necipotajam. Varbut atrak pienak gals spararatam, bet statistika to neapstiprina. Pusasis sak vibret visiem, sprarati izjuk visiem,
Citāts:3. Kādi ir dūmgāzu koeficienti tiem, kam izravēts katiņš un DPF?
(vienam te forumā redzēju, ka koef bija 0.12, citam atkal 2.12)
Tiem, kam iepludes tiras, un kajas smagas, rada tos <1.0 Pilsetas masinam un "senotajiem" var kupet ta, ka apskati neredzet ari ar visu DPF
Citāts:4. Kas ir jādara, lai šo dīzeļa dzinēju uzceltu uz vismaz 270-280 hp (vēlams pat 300 hp)? Varbūt var likt citu turbīnu virsū, lai to panāktu?
Liekot lielaku turbinu, dabusi lielaku turbo bedri.
Citāts:5. Cik lasīju te forumā, tad jau pēc stage1 pusasis mēdz vibrēt/“vērpties”. kāds ir risinājums? vai ir analogs nopērkams, kas iztur lielākas slodzes? ja ir tad cik #daudznaudas?
Nav redzets, ka kadai 159 butu kas noverpies. Uzliek jaunas pusasis un brauc vel 200k km, tads ir risinajums.
Citāts:6. Vai ir problēmas ar pusasu vibrēšanu, ja čipo 2.4 Q4 alfu?
Problemas ar vibresanu ir no vecuma nevis ciposanas
Citāts:7. Kuri posmi vēl netur lielu jaudu/griezi? (nerunājot par pastiprinātāku detaļu nolietojumu čipotiem aparātiem)
Atkarigs ka brauc. Citam ari ar standarta 200zs viss juk ara, cits brauc ar cipotu gadiem un nekas nejuk. Vajas vietas ir jau pieminetie spararati, pusasis, sajugi, vel 2.4 medz izjukt klokvarpstas skriemeli (depferis).
Citāts:8. Kas ir ar pilnpiedziņu? cik gļukaina/lūztoša/uzticama tā ir? cik lielu jaudu šī pilnpiedzina iztur?
Tam dazam masinam, kas ir LV, gan 3.2, gan 2.4, skiet, nav bijusi problemu ar pilnpiedzinas mezgliem. Kardanus atjauno Autokada.
Citāts:9. Kādi gļuki novēroti šīm alfām? pjemēram, manai ex 156tajai atceros, ka spido ik pa brīdim pazuda. Vēl cik sapratu, tad ir baigā jautrība ar 2.4 ģeneratoru un roķenes trosītēm.
Daudzi 159 gluki pazud lidz ar akumulatora mainu. Palasi so pasu topiku, dazadas problemas jau laika gaita aprakstitas. 2.4 turbo bedre ir loti izteikta, vins sak iet pie 1600~1800, zemak nekas nenotiek. Uzciposana mazliet palidz, bet ne ipasi, vienakrsi jabrauc tada roba lai netrapitu taja bedre
Nemiet 3.2, tagad vinus var pa velti registret, nav vairs ievednodoklis, ari gada nodoklis <2009 bus ka dizelim. Galvenais atrast regulari koptu auto ar mazu nobraukumu, un 3.2 tas nav ipasi gruti.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue May 16, 2017 12:51 am |
|
 |
Salvadors
Pievienojies: 15 May 2017
Komentāri: 45
|
vot to es saprotu
kārtīgs izklāsts par un ap.
paldies Tev elbee!
tagad lietas kļuvušas daudz skaidrākas.
un tieshaam 3.2 dzineeji leetaaki par 2.4 un izraadaas ka vinjiem arii ir Q4. ja nav gruuti tad varbuut varat paskaidrot kaapeec ir bijiiba no tiem motoriem? kur vaajaas vietas? kas vinjiem luuzt un cik daargi izmaksaa vaajie posmi? mosh jaaveic kkaadi preventiivie pasaakumi taadu iegaadaajoties?
veelreiz respect elbee par atsauciibu
|
Tue May 16, 2017 1:13 am |
|
 |
|