Atbildēt pie šī temata 67 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kapec to diizeli celt liidz 300hp? Gribi kkaadaas diizelistu sacensiibaas piedaliities? Labaak paskaties 159 ar 1.8 tbi bendzina dzineju! V Cik noprotu, tam dzinejam ir plashas chiptuning iespejas..

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu jā man laikam ļoti liela nozīme ir jaudai. tāpēc arī gribās 159.alfu kurai iespējams pacelt jaudu +/- 270-280hp līmenī. patīk dīzeļa grieze, kas ir svarīga pilsētas apskākļiem. ar šī brīža (teorētiskiem) 275 hp benzīnnieku, pilsētā pie zemiem apgriezieniem ir turbobedre, kas dažubrīdi besī, kad no ripināšanās vajag kkur strauji iekļauties plūsmā.

vai ir kāds informācijas avots kur redzams kā to 1.8 var sačipot? aa un vēl - šķiet, ka ļoti gribās Q4, kas 1.8 nemaz nav, vai ne?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Salvadors rakstīja:
nu jā man laikam ļoti liela nozīme ir jaudai. tāpēc arī gribās 159.alfu kurai iespējams pacelt jaudu +/- 270-280hp līmenī. patīk dīzeļa grieze, kas ir svarīga pilsētas apskākļiem. ar šī brīža (teorētiskiem) 275 hp benzīnnieku, pilsētā pie zemiem apgriezieniem ir turbobedre, kas dažubrīdi besī, kad no ripināšanās vajag kkur strauji iekļauties plūsmā.

vai ir kāds informācijas avots kur redzams kā to 1.8 var sačipot? aa un vēl - šķiet, ka ļoti gribās Q4, kas 1.8 nemaz nav, vai ne?


4 gadi braucu ar čipotu, dpf off, egr off, swirl flap delete 2.4 Q4. Nekādas pusasis nevibrē, spararats gan ir 2x ņemts nost un pārtaisīts ar pastiprinātām atsperēm. Ziemà iet tāpat kā vasarā pa sausu asfaltu. Braucu diezgan agresīvi, ir novērpti bremžu diski un nomainīti visi 4 gultņi. Gļuku nekādu nav, turbo bedre reāli besī pilsētā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pusaudžu mitrie sapņi Very Happy


[img][/img]

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
paldies hasgvart!

paga, tad sanāk, ka 2.4 dīzelis pie zemiem apgriezieniem arī ir tāds pastīvs?

un aptuveni ar cik naudām jārēķinās ar 1x spararata priekiem?

cik sekundes līdz 100kmh pēc čipošanas? esi testējis?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Salvadors rakstīja:
paldies hasgvart!

paga, tad sanāk, ka 2.4 dīzelis pie zemiem apgriezieniem arī ir tāds pastīvs?

un aptuveni ar cik naudām jārēķinās ar 1x spararata priekiem?

cik sekundes līdz 100kmh pēc čipošanas? esi testējis?


nu tev nav naudas ne pusasīm,ne spraratam,nedz pašai alfai,a sekundes lidz 100km/h lai paliek pie tiem kam ir nauda Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
hasgvart rakstīja:
Salvadors rakstīja:
nu jā man laikam ļoti liela nozīme ir jaudai. tāpēc arī gribās 159.alfu kurai iespējams pacelt jaudu +/- 270-280hp līmenī. patīk dīzeļa grieze, kas ir svarīga pilsētas apskākļiem. ar šī brīža (teorētiskiem) 275 hp benzīnnieku, pilsētā pie zemiem apgriezieniem ir turbobedre, kas dažubrīdi besī, kad no ripināšanās vajag kkur strauji iekļauties plūsmā.

vai ir kāds informācijas avots kur redzams kā to 1.8 var sačipot? aa un vēl - šķiet, ka ļoti gribās Q4, kas 1.8 nemaz nav, vai ne?


4 gadi braucu ar čipotu, dpf off, egr off, swirl flap delete 2.4 Q4. Nekādas pusasis nevibrē, spararats gan ir 2x ņemts nost un pārtaisīts ar pastiprinātām atsperēm. Ziemà iet tāpat kā vasarā pa sausu asfaltu. Braucu diezgan agresīvi, ir novērpti bremžu diski un nomainīti visi 4 gultņi. Gļuku nekādu nav, turbo bedre reāli besī pilsētā.


redzi,čipots var but +10hp un +60hp,jaudas stenda izdruka ir?kas ir novērpti bremžu diski?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
krods rakstīja:
Salvadors rakstīja:
paldies hasgvart!

paga, tad sanāk, ka 2.4 dīzelis pie zemiem apgriezieniem arī ir tāds pastīvs?

un aptuveni ar cik naudām jārēķinās ar 1x spararata priekiem?

cik sekundes līdz 100kmh pēc čipošanas? esi testējis?


nu tev nav naudas ne pusasīm,ne spraratam,nedz pašai alfai,a sekundes lidz 100km/h lai paliek pie tiem kam ir nauda Cool


zīlniece   haha  haha  haha

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Salvadors rakstīja:
krods rakstīja:
Salvadors rakstīja:
paldies hasgvart!

paga, tad sanāk, ka 2.4 dīzelis pie zemiem apgriezieniem arī ir tāds pastīvs?

un aptuveni ar cik naudām jārēķinās ar 1x spararata priekiem?

cik sekundes līdz 100kmh pēc čipošanas? esi testējis?


nu tev nav naudas ne pusasīm,ne spraratam,nedz pašai alfai,a sekundes lidz 100km/h lai paliek pie tiem kam ir nauda Cool


zīlniece   haha  haha  haha


piedod,bet tiem kam ir nauda,viņi nevar būt tik stulbi..... Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
krods rakstīja:

piedod,bet tiem kam ir nauda,viņi nevar būt tik stulbi..... Cool

Ну так ты пол года сам на полуось копил,мозги всем вые...л Laughing
Чувак купи ты наконец себе нормальный Ваг и хватит пихать своё лицо в каждую жопу Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfa146 rakstīja:
krods rakstīja:

piedod,bet tiem kam ir nauda,viņi nevar būt tik stulbi..... Cool

Ну так ты пол года сам на полуось копил,мозги всем вые...л Laughing
Чувак купи ты наконец себе нормальный Ваг и хватит пихать своё лицо в каждую жопу Laughing


neuzminēji gan,es pusasi kredītā paņēmu Very Happy drīzs spararats jāņem,esot jau metināts  Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu taads trollis  shura  shura  shura

k burts klaviatuuraa nav taalu no u.
mistypings buus laikam sanaacis taisot jaunu lietotaajvaardu   Razz

eu bet kaa ar info pie paareejiem jautaajumem?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Salvadors rakstīja:
nu taads trollis  shura  shura  shura

k burts klaviatuuraa nav taalu no u.
mistypings buus laikam sanaacis taisot jaunu lietotaajvaardu   Razz

eu bet kaa ar info pie paareejiem jautaajumem?


LLP

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Salvadors rakstīja:

1. Kas atšķiras 2.4 dīzeļa motoriem/set up-am ar jaudām 200 un 210 hp? tikai softs?


Turbina

Citāts:
2. Cik saprotu, tad stage 1 (210hp versijai) ar izravētiem EGR un DPF jaudu var pacelt uz 240-250 hp.
Cik lielu jaudu stock dzinējs iztur?


230~240zs masinam nav noverots, ka butu vairak vai ipasas problemas salidzinajuma ar necipotajam. Varbut atrak pienak gals spararatam, bet statistika to neapstiprina. Pusasis sak vibret visiem, sprarati izjuk visiem,

Citāts:
3. Kādi ir dūmgāzu koeficienti tiem, kam izravēts katiņš un DPF?
(vienam te forumā redzēju, ka koef bija 0.12, citam atkal 2.12)


Tiem, kam iepludes tiras, un kajas smagas, rada tos <1.0 Pilsetas masinam un "senotajiem" var kupet ta, ka apskati neredzet ari ar visu DPF

Citāts:
4. Kas ir jādara, lai šo dīzeļa dzinēju uzceltu uz vismaz 270-280 hp (vēlams pat 300 hp)? Varbūt var likt citu turbīnu virsū, lai to panāktu?


Liekot lielaku turbinu, dabusi lielaku turbo bedri.

Citāts:
5. Cik lasīju te forumā, tad jau pēc stage1 pusasis mēdz vibrēt/“vērpties”. kāds ir risinājums? vai ir analogs nopērkams, kas iztur lielākas slodzes? ja ir tad cik #daudznaudas?


Nav redzets, ka kadai 159 butu kas noverpies. Uzliek jaunas pusasis un brauc vel 200k km, tads ir risinajums.

Citāts:
6. Vai ir problēmas ar pusasu vibrēšanu, ja čipo 2.4 Q4 alfu?


Problemas ar vibresanu ir no vecuma nevis ciposanas

Citāts:
7. Kuri posmi vēl netur lielu jaudu/griezi? (nerunājot par pastiprinātāku detaļu nolietojumu čipotiem aparātiem)


Atkarigs ka brauc. Citam ari ar standarta 200zs viss juk ara, cits brauc ar cipotu gadiem un nekas nejuk. Vajas vietas ir jau pieminetie spararati, pusasis, sajugi, vel 2.4 medz izjukt klokvarpstas skriemeli (depferis).

Citāts:
8. Kas ir ar pilnpiedziņu? cik gļukaina/lūztoša/uzticama tā ir? cik lielu jaudu šī pilnpiedzina iztur?


Tam dazam masinam, kas ir LV, gan 3.2, gan 2.4, skiet, nav bijusi problemu ar pilnpiedzinas mezgliem. Kardanus atjauno Autokada.

Citāts:
9. Kādi gļuki novēroti šīm alfām? pjemēram, manai ex 156tajai atceros, ka spido ik pa brīdim pazuda. Vēl cik sapratu, tad ir baigā jautrība ar 2.4 ģeneratoru un roķenes trosītēm.


Daudzi 159 gluki pazud lidz ar akumulatora mainu. Palasi so pasu topiku, dazadas problemas jau laika gaita aprakstitas. 2.4 turbo bedre ir loti izteikta, vins sak iet pie 1600~1800, zemak nekas nenotiek. Uzciposana mazliet palidz, bet ne ipasi, vienakrsi jabrauc tada roba lai netrapitu taja bedre Wink

Nemiet 3.2, tagad vinus var pa velti registret, nav vairs ievednodoklis, ari gada nodoklis <2009 bus ka dizelim. Galvenais atrast regulari koptu auto ar mazu nobraukumu, un 3.2 tas nav ipasi gruti.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vot to es saprotu  super  
kārtīgs izklāsts par un ap.
paldies Tev elbee!
 applausi
tagad lietas kļuvušas daudz skaidrākas.

un tieshaam 3.2 dzineeji leetaaki par 2.4 un izraadaas ka vinjiem arii ir Q4. ja nav gruuti tad varbuut varat paskaidrot kaapeec ir bijiiba no tiem motoriem? kur vaajaas vietas? kas vinjiem luuzt un cik daargi izmaksaa vaajie posmi? mosh jaaveic kkaadi preventiivie pasaakumi taadu iegaadaajoties?

veelreiz respect elbee par atsauciibu  Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 67 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database