Atbildēt pie šī temata 66 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
krods rakstīja:
arba rakstīja:
man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !


nu jā šis automāts ir populārs,un likās viņš vel fordos,opeļos,utt,nu tas skaidrs ka katram dzinējam,kā tu saki algoritms būs savs!

galvenais lai slēdzas atri un nav tups kā daunis!


Sledzas leni un tups ka daunis. Bet, ja baigi gribas to tomatu, vienmer ir iespeja noprikt 2.2 ar Selespeed naac Kadai Brerai vai Spider neslikts variants, vienigi baigi maz to 2.2 Selespeedu...


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
krods rakstīja:
arba rakstīja:
man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !


nu jā šis automāts ir populārs,un likās viņš vel fordos,opeļos,utt,nu tas skaidrs ka katram dzinējam,kā tu saki algoritms būs savs!

galvenais lai slēdzas atri un nav tups kā daunis!


Sledzas leni un tups ka daunis. Bet, ja baigi gribas to tomatu, vienmer ir iespeja noprikt 2.2 ar Selespeed naac Kadai Brerai vai Spider neslikts variants, vienigi baigi maz to 2.2 Selespeedu...


Tu nopietni vai pieduries.?tomats saki daunis?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kā reiz viens skaistulītis https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/159/bjelf.html Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ātrais jautājums - vai 159 2.4 atšķirās ieplūdes kolektori 200 hp un 210 hp versijām? Vai arī MY06 un MY08 ? Itkā citi part number, bet vietām raksta, ka saderīgi... hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
marciss rakstīja:
ātrais jautājums - vai 159 2.4 atšķirās ieplūdes kolektori 200 hp un 210 hp versijām? Vai arī MY06 un MY08 ? Itkā citi part number, bet vietām raksta, ka saderīgi... hmm

Anyone? Kaa arii vai klapiites labaak metinaat vai liimeet korkjus?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par kolektoriem nemāku teikt, cik sapratu, kad meklēju korķus, tad vismaz klapīšu diametri atšķiras. Es savam MY08 ar 210Hp ieinstalēju (ielīmēju) šadu komplektiņu:



Mana kolektora kodi:

2.03758.01 / 55210197
2.65752.09 / 55202863

Pirku šeit, atnāca pāris dienās.

Iekšā turas stingri!

PS Bonusa korķu attaisāmais arī ļoti labi noderēja pie instalācijas procesa...  Very Happy


_________________
LANCIA Delta 3
AlfaRomeo Giulietta
FIAT Barchetta
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Taas klapes luzt nost un krit motoraa?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
cik lasīts, tad lūšana uz 2.4 ir samērā reta parādība. Drīzāk bukses izdilst un laiž garām spiedienu. Atrisina arī cold start problēmu ar dūmošanu utt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
world rakstīja:
Vai ir forumā kāds 159 1.8tbi īpašnieks, kas var padalīties ar pieredzi? Cik maksā apkopes, cik labi iet, vai patīkami skan, vai ir kādas savas specifiskās slimības šīm motoram, vai vēlams chip-tuning, ka dīzeļiem?
Pamazam briest ideja nopirkt šādu variantu, jo izskatās, ka Giuliaj dīleris nedos tādu atlaidi, lai man būtu reāli nopirkt    Sad


Elbee taisnība, man nesanāk aktīvi čekot šo forumu, bet par 1,8 TBI varu pateikt tikai to labāko. Es jau braukājos no pagājušā gada rudens un nav nekādu problēmu, arī ziemā viss bij ok. Patēriņš vidējais 12l (es pārsvarā pa pilsētu), bet grāmatā ir 12,6. Pie 170k kilo laikam lambda nomira (precīzāk, sildītājs) tā kas aiz katalizatora, bet 55 eur jauns sensors un pusstundu pie sevis garažā, tagad viss bumbās. Iet viņa ļoti labi, turbīna pie zemiem apgriezieniem jau sniedz baudu. Ar 3,2 gan neesmu vilcis, bet ar 1,8tbi man vairāk kā pietiek super
Varam jau satikties, es Tevi pavizinātu, vai iedotu bik pasēdēt  Wink to varam sarunāt.
Un tad jau vajadzēs Autofficinai prasīt, lai ieved vēl vienu tādu Latvijā  Very Happy
Nu ir daži nenozīmīgi sīkumi tai 159 sw, kas mazliet kaitina, bet par to mēs varēsim parunāt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
marciss rakstīja:
ātrais jautājums - vai 159 2.4 atšķirās ieplūdes kolektori 200 hp un 210 hp versijām? Vai arī MY06 un MY08 ? Itkā citi part number, bet vietām raksta, ka saderīgi... hmm

papildināšu info arī šeit - cik izpētiju kolektorus un pakonsultējos pie UK speciem tad visi 159 2.4 kolektori ir savā starpā saderīg. Tuklāt ja padomā ir swirl-flaps noanulēšana tad vēl labāks variants ir kolektors no 156/166 2.4 20V motora, kam kolektors identisks, tikai bez caurumiem priekš klapītēm (nav jāmetina vai jāliek korķi). Kads ir noprovējis un var šo teoriju apstiprināt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KriXis rakstīja:
world rakstīja:
Vai ir forumā kāds 159 1.8tbi īpašnieks, kas var padalīties ar pieredzi? Cik maksā apkopes, cik labi iet, vai patīkami skan, vai ir kādas savas specifiskās slimības šīm motoram, vai vēlams chip-tuning, ka dīzeļiem?
Pamazam briest ideja nopirkt šādu variantu, jo izskatās, ka Giuliaj dīleris nedos tādu atlaidi, lai man būtu reāli nopirkt    Sad


Elbee taisnība, man nesanāk aktīvi čekot šo forumu, bet par 1,8 TBI varu pateikt tikai to labāko. Es jau braukājos no pagājušā gada rudens un nav nekādu problēmu, arī ziemā viss bij ok. Patēriņš vidējais 12l (es pārsvarā pa pilsētu), bet grāmatā ir 12,6. Pie 170k kilo laikam lambda nomira (precīzāk, sildītājs) tā kas aiz katalizatora, bet 55 eur jauns sensors un pusstundu pie sevis garažā, tagad viss bumbās. Iet viņa ļoti labi, turbīna pie zemiem apgriezieniem jau sniedz baudu. Ar 3,2 gan neesmu vilcis, bet ar 1,8tbi man vairāk kā pietiek super
Varam jau satikties, es Tevi pavizinātu, vai iedotu bik pasēdēt  Wink to varam sarunāt.
Un tad jau vajadzēs Autofficinai prasīt, lai ieved vēl vienu tādu Latvijā  Very Happy
Nu ir daži nenozīmīgi sīkumi tai 159 sw, kas mazliet kaitina, bet par to mēs varēsim parunāt.


О, lietderīga informacija no pirmavota)))
Protams ka neeatteikšos no piedāvājuma paostīt)) 1.8tbi dzīvajā.
Gaidīšu kontaktus PZ.

Paldies!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KriXis: uz sezonas atklāšanu (7.maijs, Bīriņu pils, no 13:00) būsi? Ļoti interesētu paprovēt to 1.8tbi


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
KriXis: uz sezonas atklāšanu (7.maijs, Bīriņu pils, no 13:00) būsi? Ļoti interesētu paprovēt to 1.8tbi


Gribētos jau, bet man viens cits pasākums... Ja tur nesanāks, tad būšu!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sveiki, biedri!

man kādreiz (vēl pie tam kā pirmais auto) bija 156.alfa ar Selespeed 2.0 TWIN SPARK. Tad nu jūs droši vien aptuveni iztēlojaties kāds iespaids man radies par uzticamību alfām Very Happy

BET neskatoties uz visu to, man siekala tek redzot 159.alfu, tāpēc sāku domāt par šādas alfas iegādi.

Izlasīju visu šo topiku un vēl šo to internātā, bet tik un tā man radās jautājumi uz kuriem būtu ļoti pateicīgs saņemt atbildi (vēlams atstājot jautājumu numerāciju, lai iespējams izsekot līdzi).


1. Kas atšķiras 2.4 dīzeļa motoriem/set up-am ar jaudām 200 un 210 hp? tikai softs?

2. Cik saprotu, tad stage 1 (210hp versijai) ar izravētiem EGR un DPF jaudu var pacelt uz 240-250 hp.
Cik lielu jaudu stock dzinējs iztur?

3. Kādi ir dūmgāzu koeficienti tiem, kam izravēts katiņš un DPF?
(vienam te forumā redzēju, ka koef bija 0.12, citam atkal 2.12)

4. Kas ir jādara, lai šo dīzeļa dzinēju uzceltu uz vismaz 270-280 hp (vēlams pat 300 hp)? Varbūt var likt citu turbīnu virsū, lai to panāktu?

5. Cik lasīju te forumā, tad jau pēc stage1 pusasis mēdz vibrēt/“vērpties”. kāds ir risinājums? vai ir analogs nopērkams, kas iztur lielākas slodzes? ja ir tad cik #daudznaudas?

6. Vai ir problēmas ar pusasu vibrēšanu, ja čipo 2.4 Q4 alfu?

7. Kuri posmi vēl netur lielu jaudu/griezi? (nerunājot par pastiprinātāku detaļu nolietojumu čipotiem aparātiem)

8. Kas ir ar pilnpiedziņu? cik gļukaina/lūztoša/uzticama tā ir? cik lielu jaudu šī pilnpiedzina iztur?

9. Kādi gļuki novēroti šīm alfām? pjemēram, manai ex 156tajai atceros, ka spido ik pa brīdim pazuda. Vēl cik sapratu, tad ir baigā jautrība ar 2.4 ģeneratoru un roķenes trosītēm.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
При твоих желаниях,не надо тебе 2.4,лучше что нибуь бензиновое.Ну или если есть деньги то можно пробовать всё то делать.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 66 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database