 |
66 lapa no 83 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
krods rakstīja:arba rakstīja:man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !
nu jā šis automāts ir populārs,un likās viņš vel fordos,opeļos,utt,nu tas skaidrs ka katram dzinējam,kā tu saki algoritms būs savs!
galvenais lai slēdzas atri un nav tups kā daunis!
Sledzas leni un tups ka daunis. Bet, ja baigi gribas to tomatu, vienmer ir iespeja noprikt 2.2 ar Selespeed  Kadai Brerai vai Spider neslikts variants, vienigi baigi maz to 2.2 Selespeedu...
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Fri Mar 31, 2017 11:07 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
elbee rakstīja:krods rakstīja:arba rakstīja:man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !
nu jā šis automāts ir populārs,un likās viņš vel fordos,opeļos,utt,nu tas skaidrs ka katram dzinējam,kā tu saki algoritms būs savs!
galvenais lai slēdzas atri un nav tups kā daunis!
Sledzas leni un tups ka daunis. Bet, ja baigi gribas to tomatu, vienmer ir iespeja noprikt 2.2 ar Selespeed Kadai Brerai vai Spider neslikts variants, vienigi baigi maz to 2.2 Selespeedu...
Tu nopietni vai pieduries.?tomats saki daunis?
|
Sat Apr 01, 2017 12:04 am |
|
 |
versatile
Pievienojies: 28 May 2014
Komentāri: 665
2008 Alfa-Romeo 159SW
|
|
Sat Apr 01, 2017 1:09 am |
|
 |
marciss
Pievienojies: 09 Jun 2011
Komentāri: 432
Atrašanās vieta: Capital
|
ātrais jautājums - vai 159 2.4 atšķirās ieplūdes kolektori 200 hp un 210 hp versijām? Vai arī MY06 un MY08 ? Itkā citi part number, bet vietām raksta, ka saderīgi...
|
Tue Apr 11, 2017 1:20 pm |
|
 |
marciss
Pievienojies: 09 Jun 2011
Komentāri: 432
Atrašanās vieta: Capital
|
marciss rakstīja:ātrais jautājums - vai 159 2.4 atšķirās ieplūdes kolektori 200 hp un 210 hp versijām? Vai arī MY06 un MY08 ? Itkā citi part number, bet vietām raksta, ka saderīgi... 
Anyone? Kaa arii vai klapiites labaak metinaat vai liimeet korkjus?
|
Wed Apr 19, 2017 7:40 am |
|
 |
Jan4iks
Pievienojies: 20 Jun 2016
Komentāri: 62
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Par kolektoriem nemāku teikt, cik sapratu, kad meklēju korķus, tad vismaz klapīšu diametri atšķiras. Es savam MY08 ar 210Hp ieinstalēju (ielīmēju) šadu komplektiņu:
Mana kolektora kodi:
2.03758.01 / 55210197
2.65752.09 / 55202863
Pirku šeit, atnāca pāris dienās.
Iekšā turas stingri!
PS Bonusa korķu attaisāmais arī ļoti labi noderēja pie instalācijas procesa...
_________________ LANCIA Delta 3
AlfaRomeo Giulietta
FIAT Barchetta
|
Wed Apr 19, 2017 8:39 am |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Taas klapes luzt nost un krit motoraa?
|
Wed Apr 19, 2017 12:15 pm |
|
 |
marciss
Pievienojies: 09 Jun 2011
Komentāri: 432
Atrašanās vieta: Capital
|
cik lasīts, tad lūšana uz 2.4 ir samērā reta parādība. Drīzāk bukses izdilst un laiž garām spiedienu. Atrisina arī cold start problēmu ar dūmošanu utt.
|
Wed Apr 19, 2017 12:32 pm |
|
 |
KriXis
Pievienojies: 31 Dec 2007
Komentāri: 989
Atrašanās vieta: Ikšķile - Ogre - Rīga
2002 Alfa-Romeo 147
|
world rakstīja:Vai ir forumā kāds 159 1.8tbi īpašnieks, kas var padalīties ar pieredzi? Cik maksā apkopes, cik labi iet, vai patīkami skan, vai ir kādas savas specifiskās slimības šīm motoram, vai vēlams chip-tuning, ka dīzeļiem?
Pamazam briest ideja nopirkt šādu variantu, jo izskatās, ka Giuliaj dīleris nedos tādu atlaidi, lai man būtu reāli nopirkt 
Elbee taisnība, man nesanāk aktīvi čekot šo forumu, bet par 1,8 TBI varu pateikt tikai to labāko. Es jau braukājos no pagājušā gada rudens un nav nekādu problēmu, arī ziemā viss bij ok. Patēriņš vidējais 12l (es pārsvarā pa pilsētu), bet grāmatā ir 12,6. Pie 170k kilo laikam lambda nomira (precīzāk, sildītājs) tā kas aiz katalizatora, bet 55 eur jauns sensors un pusstundu pie sevis garažā, tagad viss bumbās. Iet viņa ļoti labi, turbīna pie zemiem apgriezieniem jau sniedz baudu. Ar 3,2 gan neesmu vilcis, bet ar 1,8tbi man vairāk kā pietiek
Varam jau satikties, es Tevi pavizinātu, vai iedotu bik pasēdēt  to varam sarunāt.
Un tad jau vajadzēs Autofficinai prasīt, lai ieved vēl vienu tādu Latvijā
Nu ir daži nenozīmīgi sīkumi tai 159 sw, kas mazliet kaitina, bet par to mēs varēsim parunāt.
|
Wed Apr 19, 2017 12:50 pm |
|
 |
marciss
Pievienojies: 09 Jun 2011
Komentāri: 432
Atrašanās vieta: Capital
|
marciss rakstīja:ātrais jautājums - vai 159 2.4 atšķirās ieplūdes kolektori 200 hp un 210 hp versijām? Vai arī MY06 un MY08 ? Itkā citi part number, bet vietām raksta, ka saderīgi... 
papildināšu info arī šeit - cik izpētiju kolektorus un pakonsultējos pie UK speciem tad visi 159 2.4 kolektori ir savā starpā saderīg. Tuklāt ja padomā ir swirl-flaps noanulēšana tad vēl labāks variants ir kolektors no 156/166 2.4 20V motora, kam kolektors identisks, tikai bez caurumiem priekš klapītēm (nav jāmetina vai jāliek korķi). Kads ir noprovējis un var šo teoriju apstiprināt?
|
Tue Apr 25, 2017 3:42 pm |
|
 |
world
Pievienojies: 22 Sep 2012
Komentāri: 20
|
KriXis rakstīja:world rakstīja:Vai ir forumā kāds 159 1.8tbi īpašnieks, kas var padalīties ar pieredzi? Cik maksā apkopes, cik labi iet, vai patīkami skan, vai ir kādas savas specifiskās slimības šīm motoram, vai vēlams chip-tuning, ka dīzeļiem?
Pamazam briest ideja nopirkt šādu variantu, jo izskatās, ka Giuliaj dīleris nedos tādu atlaidi, lai man būtu reāli nopirkt 
Elbee taisnība, man nesanāk aktīvi čekot šo forumu, bet par 1,8 TBI varu pateikt tikai to labāko. Es jau braukājos no pagājušā gada rudens un nav nekādu problēmu, arī ziemā viss bij ok. Patēriņš vidējais 12l (es pārsvarā pa pilsētu), bet grāmatā ir 12,6. Pie 170k kilo laikam lambda nomira (precīzāk, sildītājs) tā kas aiz katalizatora, bet 55 eur jauns sensors un pusstundu pie sevis garažā, tagad viss bumbās. Iet viņa ļoti labi, turbīna pie zemiem apgriezieniem jau sniedz baudu. Ar 3,2 gan neesmu vilcis, bet ar 1,8tbi man vairāk kā pietiek
Varam jau satikties, es Tevi pavizinātu, vai iedotu bik pasēdēt to varam sarunāt.
Un tad jau vajadzēs Autofficinai prasīt, lai ieved vēl vienu tādu Latvijā
Nu ir daži nenozīmīgi sīkumi tai 159 sw, kas mazliet kaitina, bet par to mēs varēsim parunāt.
О, lietderīga informacija no pirmavota)))
Protams ka neeatteikšos no piedāvājuma paostīt)) 1.8tbi dzīvajā.
Gaidīšu kontaktus PZ.
Paldies!
|
Fri Apr 28, 2017 9:39 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
KriXis: uz sezonas atklāšanu (7.maijs, Bīriņu pils, no 13:00) būsi? Ļoti interesētu paprovēt to 1.8tbi
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Sun Apr 30, 2017 2:29 pm |
|
 |
KriXis
Pievienojies: 31 Dec 2007
Komentāri: 989
Atrašanās vieta: Ikšķile - Ogre - Rīga
2002 Alfa-Romeo 147
|
j.k. rakstīja:KriXis: uz sezonas atklāšanu (7.maijs, Bīriņu pils, no 13:00) būsi? Ļoti interesētu paprovēt to 1.8tbi
Gribētos jau, bet man viens cits pasākums... Ja tur nesanāks, tad būšu!
|
Mon May 01, 2017 7:50 pm |
|
 |
Salvadors
Pievienojies: 15 May 2017
Komentāri: 45
|
Sveiki, biedri!
man kādreiz (vēl pie tam kā pirmais auto) bija 156.alfa ar Selespeed 2.0 TWIN SPARK. Tad nu jūs droši vien aptuveni iztēlojaties kāds iespaids man radies par uzticamību alfām
BET neskatoties uz visu to, man siekala tek redzot 159.alfu, tāpēc sāku domāt par šādas alfas iegādi.
Izlasīju visu šo topiku un vēl šo to internātā, bet tik un tā man radās jautājumi uz kuriem būtu ļoti pateicīgs saņemt atbildi (vēlams atstājot jautājumu numerāciju, lai iespējams izsekot līdzi).
1. Kas atšķiras 2.4 dīzeļa motoriem/set up-am ar jaudām 200 un 210 hp? tikai softs?
2. Cik saprotu, tad stage 1 (210hp versijai) ar izravētiem EGR un DPF jaudu var pacelt uz 240-250 hp.
Cik lielu jaudu stock dzinējs iztur?
3. Kādi ir dūmgāzu koeficienti tiem, kam izravēts katiņš un DPF?
(vienam te forumā redzēju, ka koef bija 0.12, citam atkal 2.12)
4. Kas ir jādara, lai šo dīzeļa dzinēju uzceltu uz vismaz 270-280 hp (vēlams pat 300 hp)? Varbūt var likt citu turbīnu virsū, lai to panāktu?
5. Cik lasīju te forumā, tad jau pēc stage1 pusasis mēdz vibrēt/“vērpties”. kāds ir risinājums? vai ir analogs nopērkams, kas iztur lielākas slodzes? ja ir tad cik #daudznaudas?
6. Vai ir problēmas ar pusasu vibrēšanu, ja čipo 2.4 Q4 alfu?
7. Kuri posmi vēl netur lielu jaudu/griezi? (nerunājot par pastiprinātāku detaļu nolietojumu čipotiem aparātiem)
8. Kas ir ar pilnpiedziņu? cik gļukaina/lūztoša/uzticama tā ir? cik lielu jaudu šī pilnpiedzina iztur?
9. Kādi gļuki novēroti šīm alfām? pjemēram, manai ex 156tajai atceros, ka spido ik pa brīdim pazuda. Vēl cik sapratu, tad ir baigā jautrība ar 2.4 ģeneratoru un roķenes trosītēm.
|
Mon May 15, 2017 9:48 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
При твоих желаниях,не надо тебе 2.4,лучше что нибуь бензиновое.Ну или если есть деньги то можно пробовать всё то делать.
|
Mon May 15, 2017 9:58 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Tue Apr 29, 2025 12:36 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
66 lapa no 83 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|