 |
65 lapa no 83 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
world
Pievienojies: 22 Sep 2012
Komentāri: 20
|
Vai ir forumā kāds 159 1.8tbi īpašnieks, kas var padalīties ar pieredzi? Cik maksā apkopes, cik labi iet, vai patīkami skan, vai ir kādas savas specifiskās slimības šīm motoram, vai vēlams chip-tuning, ka dīzeļiem?
Pamazam briest ideja nopirkt šādu variantu, jo izskatās, ka Giuliaj dīleris nedos tādu atlaidi, lai man būtu reāli nopirkt
|
Fri Mar 03, 2017 8:56 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Skiet, LV joprojam ir tikai viena 159 ar 1.8 TBI benzina dzineju, un tas ipasnieks nav baigi aktivais foruma rakstitajs.
Man bija darisana ar Breru un Giuliettu ar to pasu 1.8 TBI motoru. Giuliettu sacipoju. Apkopes maksa leti, motors piedzenas ar siksnu, sajugs, spararats tads pats ka dizeliem, ella parasta 5w40, sveces bija padargas iridija, bet toties kalpo ilgi, nav jamaina tik biezi ka MultiAir motoriem. Nav dzirdets un personigi ari nekadas problemas, slimibas nepieredzeju. Manam masinam pec musu tirgus standartiem bija salidzinosi lieli noskrejieni, 150+ k km. Giulietta 1x izmeta "check", pec trases dienas bija panakusas vala kaut kadas iepludes trubinas, un kompis nespeja saregulet maisijumu. Tas ari viss. Parejais jau ka visiem citiem.
Iet labi, 159/Brera ir savadaka turbina ka Giulietta un 4C, tas ir vienigais, kas atskiras, tapec tikai 200zs. Giuliettam ir vismaz 230zs un 200kg mazak, tas iet loooti labi. Kad sacipo, tad jau jasak domat ar galvu ka un kura bridi spiest gazes pedali. Jauda bija tuvu 300zs, bet precizi nevareju nomerit, jo uz konkreta stenda nebija iespejams pietiekosi nodzeset, ta ari palika. 159/Brera ir mierigaka, iet forsi, bet "dramas nav".
Skan vinas neka, vispar nav skanas, bet noteikti ne nepatikami. Giuliettai pameginaju ragazon sporta izputeju, nepatika,tas radija rezonansi pie noteiktiem apgriezieniem, nebija patikami, skana ari tada plerkskosa. Lietuvau vienai QV uz vietas taisija nerusejoso izpludi, manuprat, ari skaneja sudigi, tads plerkskis vien bija. Turbo motoriem dabut forsu skanu vispar espot gruti. Man patik ka skan Abarth record Monza un Akrapovics, tiem princips, ka viena truba aiziet caur bunduli, otra pa tasino, abas kopa sanak smuki, vel vinam ir aizdedze kaut ka savadak reguleta, jo atmetot izputejs "sauj", taja sadeg degviela. Alfam ta nav, varbut vienigi 4C.
Nu ta kaut ka, jarekinas, ka degviela viniem garso, soseja pilseta pec noverojumiem ipasi neatskiras, ap 10. Uz sosejas loti butiski pieaug, ja brauc ar 90 vai 110~130. Pie 90 bus 7, pie 130 10+
Ps: Bet ko ta es saprotu... jasagaida Kroda viedoklis, vins vienigais zina, ka ir ar Alfam.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Fri Mar 03, 2017 10:08 pm |
|
 |
world
Pievienojies: 22 Sep 2012
Komentāri: 20
|
Liels paldies par tik izsmeļošu komentāru.
Izskatās, ka vienīga reāla problēma - atrast šādu auto un pašam to pamēģināt.
Bet cita benzīna varianta it kā jau nav. 2.2 - īsti neiet, 3.2 - neremontējams...
|
Fri Mar 03, 2017 10:27 pm |
|
 |
Valera_
Pievienojies: 28 Mar 2014
Komentāri: 131
|
world rakstīja:
Bet cita benzīna varianta it kā jau nav. 2.2 - īsti neiet

Salasījies forumus?!  Iet un vēl kā.
|
Sat Mar 04, 2017 11:33 am |
|
 |
Archonkulis
Pievienojies: 24 Sep 2015
Komentāri: 57
2011 Alfa-Romeo 159SW
|
|
Sat Mar 04, 2017 12:03 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Archonkulis rakstīja:Valera_ rakstīja:world rakstīja:
Bet cita benzīna varianta it kā jau nav. 2.2 - īsti neiet

Salasījies forumus?! Iet un vēl kā.
Es arī nesaprotu, kāpēc saka, ka 2.2 jts neiet un tāpēc grib to 1.75 TBI, ja atšķirība līdz simtam ir tikai 1 sek ( par patēriņu nerunāju ) Varbūt uzčipots 2.2 ies +/- kā tas 1.75 - vai tomēr nē? 
Tapec, ka atmosferiskie 4 cilindru benzina motori ir riktigs "oldskuls", pagajusais gadsimts. Strunts par to jaudu, paskatieties ka viniem atskiras griezes momenta liknes, tas ir pilnigi atskirigas masinas. TBI iet lidzigi ka dizelis pie zemiem apgriezieniem jebkura roba nospiezot gazi masina paatrinas.
Es nesaku, ka 2.2 ir suds, bet turbo motors ir daudz jestraks un ikdiena komfortablaks. 2.2 motors klust interesants no 4500 lidz 7000, bet tik talu to noteikti reti kurs iegriez, parsvara tas darbosies garlaicigaja dala, kura nekas nenotiek. Turbo motors iet no 1500 lidz 5000, tas ir diapazons, kas tiek lietots ikdiena.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sat Mar 04, 2017 12:23 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
1.8 turbo vs 3.2 v6. Sos jau var sakt salidzinat
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sat Mar 04, 2017 12:34 pm |
|
 |
Valera_
Pievienojies: 28 Mar 2014
Komentāri: 131
|
Archonkulis rakstīja:
Es arī nesaprotu, kāpēc saka, ka 2.2 jts neiet un tāpēc grib to 1.75 TBI, ja atšķirība līdz simtam ir tikai 1 sek ( par patēriņu nerunāju ) Varbūt uzčipots 2.2 ies +/- kā tas 1.75 - vai tomēr nē? 
4 gadus atpakaļ, meklējot Vācijā 159, sanāca pabraukāt at dažādu versiju dzinējiem. Jā, 1,75 relatīvi iet labāk, bet arī 2.2 nav ne vainas un pietiek patīkamai braukšanai. Nezinu, iespējams, ka tie, kas saka, ka 2.2 ir slikts ir braukājuši ar izstieptu ķēdi un beigtiem solenoidiem
|
Sat Mar 04, 2017 2:47 pm |
|
 |
world
Pievienojies: 22 Sep 2012
Komentāri: 20
|
ja 2.2 pēc pases par sekundi lēnāks 0-100, tas ir daudz. Turklāt, jau minēja, ka 1.750 būs atsaucīgāks dēļ sava diapazona.
Pa lielam, neiet ne viens ne otrs. Iepriekš braucu ar ap 280zs auto un ik pa laiku gribējas jaudīgāku (vai vieglāku, bet tad jau vispār nebūtu komforta). Nesaprotu, kapēc AR nevarēja dzemdēt priekš 159 kko labāku par austrāliešu 3.2 sūdu
|
Sat Mar 04, 2017 6:35 pm |
|
 |
marciss
Pievienojies: 09 Jun 2011
Komentāri: 432
Atrašanās vieta: Capital
|
Ja nu kādam dikti nepatīk tie signalizācijas pīkstieni pie lock/unlock (piem.negribās lai kaimiņš/sieva dzird vai tml.) tad nejauši uzgāju instukciju:
1.Key in
2.Turn on hazards
3.Press and hold rear foglight
4.Key out, key in, key out quickly
5.Release foglight button
6.You should hear 4 slow quiet beeps. This says you're in prog mode.
7.Press the fog light 4 times and then put key back in within 10 secs
8.The system will beep again quietly 4 times (or the number you set it to)
9.Then key out and should be set
The Dutch setting is 4 presses of the fog light, you can re-instate the beep by changing back to the UK setting with 5 presses.
Intereses pēc šodien noprovēju - strādā
|
Tue Mar 28, 2017 10:44 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
world rakstīja:ja 2.2 pēc pases par sekundi lēnāks 0-100, tas ir daudz. Turklāt, jau minēja, ka 1.750 būs atsaucīgāks dēļ sava diapazona.
Pa lielam, neiet ne viens ne otrs. Iepriekš braucu ar ap 280zs auto un ik pa laiku gribējas jaudīgāku (vai vieglāku, bet tad jau vispār nebūtu komforta). Nesaprotu, kapēc AR nevarēja dzemdēt priekš 159 kko labāku par austrāliešu 3.2 sūdu 
Tapec ka taja laika gm veica vispasaules optimizaciju !!!!
_________________ es atgriezos 3 x
|
Wed Mar 29, 2017 9:04 am |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Vot i itāļu alfas,motors opeļa,kārba japāņu
|
Wed Mar 29, 2017 12:52 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
kādas atsaukmes vispār par to japāņu automātisko kārbu?labi slēdzas?nav tupa?salidzinot teiksim ar bmw un audi kārbām?
|
Wed Mar 29, 2017 8:09 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !
_________________ es atgriezos 3 x
|
Wed Mar 29, 2017 8:15 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
arba rakstīja:man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !
nu jā šis automāts ir populārs,un likās viņš vel fordos,opeļos,utt,nu tas skaidrs ka katram dzinējam,kā tu saki algoritms būs savs!
galvenais lai slēdzas atri un nav tups kā daunis!
|
Wed Mar 29, 2017 8:24 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Tue Apr 29, 2025 12:58 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
65 lapa no 83 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|