Atbildēt pie šī temata 65 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vai ir forumā kāds 159 1.8tbi īpašnieks, kas var padalīties ar pieredzi? Cik maksā apkopes, cik labi iet, vai patīkami skan, vai ir kādas savas specifiskās slimības šīm motoram, vai vēlams chip-tuning, ka dīzeļiem?
Pamazam briest ideja nopirkt šādu variantu, jo izskatās, ka Giuliaj dīleris nedos tādu atlaidi, lai man būtu reāli nopirkt    Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Skiet, LV joprojam ir tikai viena 159 ar 1.8 TBI benzina dzineju, un tas ipasnieks nav baigi aktivais foruma rakstitajs.

Man bija darisana ar Breru un Giuliettu ar to pasu 1.8 TBI motoru. Giuliettu sacipoju. Apkopes maksa leti, motors piedzenas ar siksnu, sajugs, spararats tads pats ka dizeliem, ella parasta 5w40, sveces bija padargas iridija, bet toties kalpo ilgi, nav jamaina tik biezi ka MultiAir motoriem. Nav dzirdets un personigi ari nekadas problemas, slimibas nepieredzeju. Manam masinam pec musu tirgus standartiem bija salidzinosi lieli noskrejieni, 150+ k km. Giulietta 1x izmeta "check", pec trases dienas bija panakusas vala kaut kadas iepludes trubinas, un kompis nespeja saregulet maisijumu. Tas ari viss. Parejais jau ka visiem citiem.

Iet labi, 159/Brera ir savadaka turbina ka Giulietta un 4C, tas ir vienigais, kas atskiras, tapec tikai 200zs. Giuliettam ir vismaz 230zs un 200kg mazak, tas iet loooti labi. Kad sacipo, tad jau jasak domat ar galvu ka un kura bridi spiest gazes pedali. Jauda bija tuvu 300zs, bet precizi nevareju nomerit, jo uz konkreta stenda nebija iespejams pietiekosi nodzeset, ta ari palika. 159/Brera ir mierigaka, iet forsi, bet "dramas nav".

Skan vinas neka, vispar nav skanas, bet noteikti ne nepatikami. Giuliettai pameginaju ragazon sporta izputeju, nepatika,tas radija rezonansi pie noteiktiem apgriezieniem, nebija patikami, skana ari tada plerkskosa. Lietuvau vienai QV uz vietas taisija nerusejoso izpludi, manuprat, ari skaneja sudigi, tads plerkskis vien bija. Turbo motoriem dabut forsu skanu vispar espot gruti. Man patik ka skan Abarth record Monza un Akrapovics, tiem princips, ka viena truba aiziet caur bunduli, otra pa tasino, abas kopa sanak smuki, vel vinam ir aizdedze kaut ka savadak reguleta, jo atmetot izputejs "sauj", taja sadeg degviela. Alfam ta nav, varbut vienigi 4C.

Nu ta kaut ka, jarekinas, ka degviela viniem garso, soseja pilseta pec noverojumiem ipasi neatskiras, ap 10. Uz sosejas loti butiski pieaug, ja brauc ar 90 vai 110~130. Pie 90 bus 7, pie 130 10+






Ps: Bet ko ta es saprotu... jasagaida Kroda viedoklis, vins vienigais zina, ka ir ar Alfam.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Liels paldies par tik izsmeļošu komentāru.
Izskatās, ka vienīga reāla problēma - atrast šādu auto un pašam to pamēģināt.

Bet cita benzīna varianta it kā jau nav. 2.2 - īsti neiet, 3.2 - neremontējams...

 Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
world rakstīja:

Bet cita benzīna varianta it kā jau nav. 2.2 - īsti neiet
Rolling Eyes

Salasījies forumus?! Very Happy Iet un vēl kā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Valera_ rakstīja:
world rakstīja:

Bet cita benzīna varianta it kā jau nav. 2.2 - īsti neiet
Rolling Eyes

Salasījies forumus?! Very Happy Iet un vēl kā.


Es arī nesaprotu, kāpēc saka, ka 2.2 jts neiet un tāpēc grib to 1.75 TBI, ja atšķirība līdz simtam ir tikai 1 sek ( par patēriņu nerunāju )  Confused Varbūt uzčipots 2.2 ies +/- kā tas 1.75 - vai tomēr nē?  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Archonkulis rakstīja:
Valera_ rakstīja:
world rakstīja:

Bet cita benzīna varianta it kā jau nav. 2.2 - īsti neiet
Rolling Eyes

Salasījies forumus?! Very Happy Iet un vēl kā.


Es arī nesaprotu, kāpēc saka, ka 2.2 jts neiet un tāpēc grib to 1.75 TBI, ja atšķirība līdz simtam ir tikai 1 sek ( par patēriņu nerunāju )  Confused Varbūt uzčipots 2.2 ies +/- kā tas 1.75 - vai tomēr nē?  Rolling Eyes


Tapec, ka atmosferiskie 4 cilindru benzina motori ir riktigs "oldskuls", pagajusais gadsimts. Strunts par to jaudu, paskatieties ka viniem atskiras griezes momenta liknes, tas ir pilnigi atskirigas masinas. TBI iet lidzigi ka dizelis pie zemiem apgriezieniem jebkura roba nospiezot gazi masina paatrinas.

 

Es nesaku, ka 2.2 ir suds, bet turbo motors ir daudz jestraks un ikdiena komfortablaks. 2.2 motors klust interesants no 4500 lidz 7000, bet tik talu to noteikti reti kurs iegriez, parsvara tas darbosies garlaicigaja dala, kura nekas nenotiek. Turbo motors iet no 1500 lidz 5000, tas ir diapazons, kas tiek lietots ikdiena.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1.8 turbo vs 3.2 v6. Sos jau var sakt salidzinat

 


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Archonkulis rakstīja:

Es arī nesaprotu, kāpēc saka, ka 2.2 jts neiet un tāpēc grib to 1.75 TBI, ja atšķirība līdz simtam ir tikai 1 sek ( par patēriņu nerunāju )  Confused Varbūt uzčipots 2.2 ies +/- kā tas 1.75 - vai tomēr nē?  Rolling Eyes

4 gadus atpakaļ, meklējot Vācijā 159, sanāca  pabraukāt at dažādu versiju dzinējiem. Jā, 1,75 relatīvi iet labāk, bet arī 2.2 nav ne vainas un pietiek patīkamai braukšanai. Nezinu, iespējams, ka tie, kas saka, ka 2.2 ir slikts ir braukājuši ar izstieptu ķēdi un beigtiem solenoidiem Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja 2.2 pēc pases par sekundi lēnāks 0-100, tas ir daudz. Turklāt, jau minēja, ka 1.750 būs atsaucīgāks dēļ sava diapazona.
Pa lielam, neiet ne viens ne otrs. Iepriekš braucu ar ap 280zs auto un ik pa laiku gribējas jaudīgāku (vai vieglāku, bet tad jau vispār nebūtu komforta). Nesaprotu, kapēc AR nevarēja dzemdēt priekš 159 kko labāku par austrāliešu 3.2 sūdu   Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja nu kādam dikti nepatīk tie signalizācijas pīkstieni pie lock/unlock (piem.negribās lai kaimiņš/sieva dzird vai tml.) tad nejauši uzgāju instukciju:
1.Key in
2.Turn on hazards
3.Press and hold rear foglight
4.Key out, key in, key out quickly
5.Release foglight button
6.You should hear 4 slow quiet beeps. This says you're in prog mode.
7.Press the fog light 4 times and then put key back in within 10 secs
8.The system will beep again quietly 4 times (or the number you set it to)
9.Then key out and should be set

The Dutch setting is 4 presses of the fog light, you can re-instate the beep by changing back to the UK setting with 5 presses.

Intereses pēc šodien noprovēju - strādā Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
world rakstīja:
ja 2.2 pēc pases par sekundi lēnāks 0-100, tas ir daudz. Turklāt, jau minēja, ka 1.750 būs atsaucīgāks dēļ sava diapazona.
Pa lielam, neiet ne viens ne otrs. Iepriekš braucu ar ap 280zs auto un ik pa laiku gribējas jaudīgāku (vai vieglāku, bet tad jau vispār nebūtu komforta). Nesaprotu, kapēc AR nevarēja dzemdēt priekš 159 kko labāku par austrāliešu 3.2 sūdu   Sad

Tapec ka taja laika gm veica vispasaules optimizaciju !!!!


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vot i itāļu alfas,motors opeļa,kārba japāņu Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kādas atsaukmes vispār par to japāņu automātisko kārbu?labi slēdzas?nav tupa?salidzinot teiksim ar bmw un audi kārbām?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
man tas tomāts bija uz Lex 250, neko sliktu pateikt nevaru, ja salīdzina ar pašreiz lietošanā esošo f10, tad nekādu būtisku atšķirību nejūtu
cik atceros, tad tas pats tomāsts ir arī uz volvo
bet tām mašīnām atšķiras smadzenes !!!
uz 159 3.2 viņš slēdzās pilnīgi savādāk kā uz is250 !!!
pilnīgi cits algoritms !
uz is sporta režīmā viņš strādāja maigāk un grieza mazāk kā uz 159 normālā !


nu jā šis automāts ir populārs,un likās viņš vel fordos,opeļos,utt,nu tas skaidrs ka katram dzinējam,kā tu saki algoritms būs savs!

galvenais lai slēdzas atri un nav tups kā daunis!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 65 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database