 |
54 lapa no 83 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
riexc
Member of

Pievienojies: 17 May 2009
Komentāri: 638
Atrašanās vieta: Rīga
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
Taa tas apmeeram ir.. ja gribeejaas ekonomiju, vajadzeja 1.9 nemt.. ziemaa vispaar negribeesies tajaa kompii skatiities
|
Wed Oct 26, 2016 2:28 pm |
|
 |
Jan4iks
Pievienojies: 20 Jun 2016
Komentāri: 62
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Man ar Q4 dīzeli, pārsvarā pa pilsētu grozoties, arī ap 9,5l sanāk... Kad dzinu pa bāni, tad gan bija līdz 7,4l patēriņš nokrities.
|
Wed Oct 26, 2016 2:33 pm |
|
 |
Noname
Pievienojies: 24 Aug 2010
Komentāri: 84
|
Pa pilsētu visu laiku mīcoties ar pirmo chip programmu bija ~10,2-10,8;11,0, pēc otrā chip programminga labākajā gadījumā 10,6. Pārsvarā grozās starp 11,0-11,5. Protams pa šoseju ļoti ievērojami šis skaitlis krīt.
|
Wed Oct 26, 2016 2:44 pm |
|
 |
Tornado667
Pievienojies: 09 Dec 2011
Komentāri: 152
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
Man šoseja parasti 7.0-7.5, pilsēta kādi 9-15 atkarībā no tā kā un kur brauc
Vidējais pa 4,5 gadiem ~10.2L, bet lielākoties par Rīgu braucu.
_________________ 159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
|
Wed Oct 26, 2016 2:46 pm |
|
 |
werty
Pievienojies: 27 Sep 2016
Komentāri: 51
Atrašanās vieta: Rīga
|
Noname, kā vispār ir ar chipošanu? Ir jēga?
|
Wed Oct 26, 2016 3:04 pm |
|
 |
dima.a
Member of

Pievienojies: 19 Apr 2010
Komentāri: 659
|
werty rakstīja:Noname, kā vispār ir ar chipošanu? Ir jēga?
man bija 159 gan ar 1.9 jtd gan ar 2.4 jtd,es teiktu abiem motoriem uzreiz var pamanīt ļoti jūtamo atšķīrību pēc čīposanas.
|
Wed Oct 26, 2016 3:36 pm |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
werty rakstīja:Noname, kā vispār ir ar chipošanu? Ir jēga?
man, pēc īsās pieredzes ar 159 1,9 Q-tronic, secinājums, ka ar automātu čipošana ir OBLIGĀTA!
Nezinu kā brauca iepriekšējie, bet kad auto nokļuva pie manis, ātrumi automātiski pārslēdzās pie ļoti maziem apgriezieniem (nedaudz virs 2000) rezultātā ātri vien tiku pie pilna kvēpu filtra
Pēc fficinas čipošanas auto kļuvis daudz, daudz, daudz atsaucīgāks, ātrāks, ātrāk reaģē uz gāzes pedāli, kas noved pie mazākas nepieciešamības to gāzi masēt ar kāju, kas domāju novedīs pie neliela bet degvielas patēriņa samazinājuma, kautgan pašlaik par to nedomāju un baudu autiņu ar daudz alfiskāku dvēseli.
|
Wed Oct 26, 2016 4:39 pm |
|
 |
Noname
Pievienojies: 24 Aug 2010
Komentāri: 84
|
werty rakstīja:Noname, kā vispār ir ar chipošanu? Ir jēga?
Ir jēga. Vienīgais tā kā ir veiktas divas čipošanas. Viena ar LT programmu, otru ielika vai nu no NL auto kopētu vai kā nu tur dima.a precīzāk varētu pateikt.
Atšķirības bija tādas, ka ar pirmo čipu salīdzinoši vienmērīgi labi cēla, bet pie pārslēgšanās no pirmā uz otro robu bija tā kā bedre.
Ar tagadējo programmējumu tieši pie zemajiem ir ļoti laba jauda, bet ir sajūta, ka pie lielajiem ātrumiem ātrāk sāk nevilkt un arī gala ātrums iespējams vairs nav tik liels kā ar pirmo programmu. (visādā ziņā tā kā lielāko daļu laika ar šo auto brauc sieva, viņai tieši šī programma patīk labāk)
Gribu aizvest kādā brīdī ar šo programmu uz stenda, tā kā ar pirmo programmu mērījumi ir veikti.
Vēl viena interesanta nianse par tagadējo programmu. Ir tāda sajūta, ka ir iekļauts kāds ierobežotājs un jaudu kamēr dzinēja t nav sasniegusi kādu noteiktu lielumu. Neesmu gan pētījis kādu, bet kad t ir vēl ap 60 grādi, to jūt.
|
Thu Oct 27, 2016 9:28 am |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
Noname rakstīja:
Vēl viena interesanta nianse par tagadējo programmu. Ir tāda sajūta, ka ir iekļauts kāds ierobežotājs un jaudu kamēr dzinēja t nav sasniegusi kādu noteiktu lielumu. Neesmu gan pētījis kādu, bet kad t ir vēl ap 60 grādi, to jūt.
Nu ar LT (es tā domāju, ka man ir LT) čipu ir tieši tāpāt, bet arī bez čipa ar aukstu motoru auto uzvedās slinkāk un skaļāk, kad nedaudz uzsilst līdz tiem ~60 grādiem, tad pilnīgi savādāk. es domāt, ka dīzeļiem tas ir normāli un šie ierobežojumi strādā neatkarīgi no čipa. to laikam tiešām profi labāk zinās.
|
Thu Oct 27, 2016 10:26 am |
|
 |
Noname
Pievienojies: 24 Aug 2010
Komentāri: 84
|
zeenjaa rakstīja:Noname rakstīja:
Vēl viena interesanta nianse par tagadējo programmu. Ir tāda sajūta, ka ir iekļauts kāds ierobežotājs un jaudu kamēr dzinēja t nav sasniegusi kādu noteiktu lielumu. Neesmu gan pētījis kādu, bet kad t ir vēl ap 60 grādi, to jūt.
Nu ar LT (es tā domāju, ka man ir LT) čipu ir tieši tāpāt, bet arī bez čipa ar aukstu motoru auto uzvedās slinkāk un skaļāk, kad nedaudz uzsilst līdz tiem ~60 grādiem, tad pilnīgi savādāk. es domāt, ka dīzeļiem tas ir normāli un šie ierobežojumi strādā neatkarīgi no čipa. to laikam tiešām profi labāk zinās.
Nē. Es 100% zinu, ka ar pirmo programmu tā nebija. Protams ka auksts diesel ir skaļš, bet nebija tik ļoooti jūtams aprāviens pārsniedozt noteiktu apgriezienu skaitu.
|
Thu Oct 27, 2016 11:36 am |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
 Re: 2.4. jtdm patēriņš
werty rakstīja:Gribēju apvaicāties kā pārējiem 159. alfas lietotājiem ir degvielas patēriņu tieši ar 2.4 jtdm dīzelīti?
Pašam ir SW ar automātu un bez Q4, borta kompī rāda pateriņu ap 8l bet padalot L/km sanāk ap 10l/100km
Kaut kā nedaudz par daudz liekas...
a cik tad būtu jātērē pilsētā autiņam,ar 5cilindriem,200hp 1700kg un automātu un riepas vel r17-r19  cik? 10litri ir pat ļoti ok!
tas pats 1.9 pilsētā ēdīs 8+  nolaidieties uz zemes,VISI JAUNIE JAUDĪGIE DĪZELJI PILSĒTĀ RIJ 10+ VISI KARL VISI
šaia alfai pat pēc rūpnīcas datiem ir 11.6 tas ir jaunai mašīnai un maximāli mazākais:D
Разход на гориво - градско 11.6 л./100 км.Редактирай тази кола
Разход на гориво - извънградско 5.9 л./100 км.Редактирай тази кола
Разход на гориво - комбиниран 8.0 л./100 км.
rekur labs saits,kur jau cilvēki dalās ar patēriņu!
https://www.spritmonitor.de/en/overview/1-Alfa_Romeo/885-159.html?fueltype=1&fuelsort=1&power_s=200&power_e=200&gearing=2&powerunit=2
|
Sun Oct 30, 2016 12:21 pm |
|
 |
Emilio
Pievienojies: 14 Mar 2014
Komentāri: 128
|
zeenjaa rakstīja:
Nu ar LT (es tā domāju, ka man ir LT) čipu ir tieši tāpāt, bet arī bez čipa ar aukstu motoru auto uzvedās slinkāk un skaļāk, kad nedaudz uzsilst līdz tiem ~60 grādiem, tad pilnīgi savādāk. es domāt, ka dīzeļiem tas ir normāli un šie ierobežojumi strādā neatkarīgi no čipa. to laikam tiešām profi labāk zinās.
Pie tiem ~ 60 grādiem tikai sāk swirl flapi virināties, tapēc arī auksts "neiet".
|
Sun Oct 30, 2016 5:57 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Emilio rakstīja:zeenjaa rakstīja:
Nu ar LT (es tā domāju, ka man ir LT) čipu ir tieši tāpāt, bet arī bez čipa ar aukstu motoru auto uzvedās slinkāk un skaļāk, kad nedaudz uzsilst līdz tiem ~60 grādiem, tad pilnīgi savādāk. es domāt, ka dīzeļiem tas ir normāli un šie ierobežojumi strādā neatkarīgi no čipa. to laikam tiešām profi labāk zinās.
Pie tiem ~ 60 grādiem tikai sāk swirl flapi virināties, tapēc arī auksts "neiet".
swirl flapiem ar ieshanu nav nekāda sakara!
|
Sun Oct 30, 2016 6:12 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
Машинка продолжает возить зад,и только радовать,тьфу тьфу тьфу что ы не сглазить
|
Sun Oct 30, 2016 6:28 pm |
|
 |
Noname
Pievienojies: 24 Aug 2010
Komentāri: 84
|
Emilio rakstīja:zeenjaa rakstīja:
Nu ar LT (es tā domāju, ka man ir LT) čipu ir tieši tāpāt, bet arī bez čipa ar aukstu motoru auto uzvedās slinkāk un skaļāk, kad nedaudz uzsilst līdz tiem ~60 grādiem, tad pilnīgi savādāk. es domāt, ka dīzeļiem tas ir normāli un šie ierobežojumi strādā neatkarīgi no čipa. to laikam tiešām profi labāk zinās.
Pie tiem ~ 60 grādiem tikai sāk swirl flapi virināties, tapēc arī auksts "neiet".
Viņu sen jau tur nav.  Viss liekais sen jau tika noanulēts.
|
Mon Oct 31, 2016 9:40 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Sun Apr 27, 2025 2:32 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
54 lapa no 83 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|