|
19 lapa no 19 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
italis rakstīja:
.
Jā jā šo zinu teorija tieši tāda arī ir, tāpēc uzsvēru, ka tas ir mans subjektīvais novērojums. tam gan mazliet ir arī izskaidrojums, jo liekot kopā berzi + smagumu (spiedienu uz gumiju, kas saskaras ar asfaltu), tas būtu tikai loģiski, ka riepām ar lielāku smaguma indeksu ražotājs paredzētu cietāku riepas gumijas sastāvu. bet nu tas tā tīri filozofiski...vnk turpinot diskusiju...
Jā starpcitu šādi izvēloties ar augstajiem kravnesības indeksiem, tiešām nekad neesmu pārsitis riepas (ķpfu, ķpfu...)
Vieglajiem hečbekiem ar vieglu purnu labāk likt tādas ko iesaka ražotājs (izmēri). bet ja ziemā grib justies maķenīt labāk, tad labāk parēķināt izmērus un uzlikt šaurākas. Man pašam tā riepu mehāniķis ieteica (kad man bija Fiat Punto 800kg pašmasa) un rezultāts bija tiešām jūtams! ar mazāku atbalsta laukumu sanāk lielāks svars uz cm3 un efektīvāk izspiež šļuru, sniegu. Vienīgi izskatās tizli
|
Mon Oct 03, 2016 1:50 pm |
|
|
Prokurors
Pievienojies: 02 May 2011
Komentāri: 646
1996 Alfa-Romeo 146
|
|
Mon Oct 03, 2016 2:27 pm |
|
|
Nr.7
Member of
Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
jo mīksta gumija + jo vairāk lameļu + augsts protektora sāns = ledum un sniegam, bet mazāk precīza stūrēšana uz asfalta.
Un tur pat nav tik liela nozīme ražotājam.
Visas pārējās riepas ir asfaltam.
Augstāks profils noteikti ir patīkamāks par zemu profilu braucot pa ledus/sniega kunkuļiem, bedrēm, risēm.
Avārijas situācijā daudz efektīvāk par riepām vienmēr būs pareiza rīcība, jeb trajektorijas (braukt tur, kur vairāk saķeres), braukšanas ātrums. Riepām nozīme ir tikai tad, ja nospiež bremzi vai pagriež stūri un bezpalīdzīgi gaida kas tagad būs. Tas nav nekāds noslēpums, vai dieva dots mistisks talats. Viesapkārt pieejams un apgūstams. Un nav ko kautrēties, jo neviens nav piedzimis par gatavu rallija čempionu.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Oct 03, 2016 7:29 pm |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Nr.7 rakstīja:jo mīksta gumija + jo vairāk lameļu + augsts protektora sāns = ledum un sniegam, bet mazāk precīza stūrēšana uz asfalta.
Un tur pat nav tik liela nozīme ražotājam.
Visas pārējās riepas ir asfaltam.
Augstāks profils noteikti ir patīkamāks par zemu profilu braucot pa ledus/sniega kunkuļiem, bedrēm, risēm.
Avārijas situācijā daudz efektīvāk par riepām vienmēr būs pareiza rīcība, jeb trajektorijas (braukt tur, kur vairāk saķeres), braukšanas ātrums. Riepām nozīme ir tikai tad, ja nospiež bremzi vai pagriež stūri un bezpalīdzīgi gaida kas tagad būs. Tas nav nekāds noslēpums, vai dieva dots mistisks talats. Viesapkārt pieejams un apgūstams. Un nav ko kautrēties, jo neviens nav piedzimis par gatavu rallija čempionu.
Tikai un vienīgi - piekrist!
Par Kumho runājot - kādas 3 ziemas nobrauktas Kumho KW31. Man patika un pilnībā ar tādām pietika. Pilnīgi pietiekamas riepas. Protams uz pilnigi pieblietēta sniega ar ūdenskārtu vai pa ledu - slīd - radžu nav, bet visā pārējā - šluru spieda ārā, stūrējās, ieskrējās, bremzējās.
Un jā - ikvienai ziemai sākoties, nomaļš ar sālsmašīnu "nesabojāts" treniņlaukums ir tas ko dakters parakstījis. Rokas taisnojās, un gan tur notriektais laiks, gan gaisā izkūpinātā degviela 200% atmaksājas!
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Oct 03, 2016 8:32 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
zeenjaa rakstīja:nu tad pavisam noteikti ņem mazākus un šaurākus diskus un tiem meklē normālas gumijas. Ziemā jo platākas, jo sliktāk. Apskaties rallijā ziemā standarts 175-185 platums ražotājs saka 215 tev griesti ziemā labāk standarta 205 ņem.
Nu ne, nedrikst uz 159 likt 205 riepu! Lai ari 205/55/16 skaitas pielaujams izmers, tas ir lielakais stulbums ko var izdarit. Ta ir viszemaka riepa, masina ar vederu sluks pa kupenu. Masina ir liela un smaga, uz sim riepam vina peld un lodzas, vadamibas nekadas. 2.4 dizelis ar automatu sver ~1800kg, nevar tadai masinai likt tresam Golfam paredzetu riepu!
159 min 225/50/17, vislabak ta brauc ar 235/45/18, un 235/40/19 ari nav nekadas vainas. Ari ziema. Es teiktu, ka var likt jebkadu riepu, un bus ok. Ziema slid, vienkarsi jabrauc uzmanigi. Lamelu riepam nekadus baigos plusus neredzu, uz asfalata lurkajas, atruma indeksi zemi. Prieksrocibas ir tikai uz tira ledus. Pa sniegu ari cietas ziemas riepas iet labi. Toties uz asfalta lemelu riepas lurkajas un ir skalas, man loti nepatik.
Pedejas ziemas braucu ar 225/40/R18 General Winter Altimax (vai kaut ka ta) un 235/40/R19 Dunlop Wintersport 3D, abas ir cietas Eiropas riepas, braucu Riga un galevnas sosejas, un loti apmierinats! Pirms tam bija 225/45/17 Bridgestone WS70, lameles, lodzijas un baigi skalas, tas diskomforts ikdiena neatsvera prieksrocibas uz ledus, kura man skiet taja gada ta ari nebija, tikai 3~4 menesus klausijos to troksni, lodzijos un spoleju.
Ai, isteniba smago purnu FWD masinam (visi Alfas dizeli, piemeram) ir vienalga, kadas riepas virsu, var braukt ar jebkuru, bet to jau teicu. Ar RWD, kam ir vieglas pakalpuses, ta riepu lieta klust interesantaka. Sensenajos laikos uz bembja beigu beigas uzliku Nokian Hkpl sipenes lai varetu ziema braukt ka cilveks
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Oct 03, 2016 8:47 pm |
|
|
Sogjis
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija
2000 Alfa-Romeo Spider
|
Case closed. Izvele krita par labu mazakiem diskiem ar mikstaka sastava riepam. Paldies visiem, kas izteicas un palidzeja pienemt lemumu. Paldies Ficcinai par izveles realizaciju.
|
Tue Oct 04, 2016 12:59 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Fri Nov 01, 2024 3:38 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
19 lapa no 19 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|