 |
354 lapa no 396 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Valera_ rakstīja:elbee rakstīja:
Vinam ir divas kedes + spriegotajs + mierinatajs, tie neietilpst komplektos
Alfisti.ru cilvēki liek šo un nevienam vairs nebija P0016 vai jebkādu citi negatīvo pazīmju - http://www.ebay.com/itm/TIMING-CHAIN-KIT-FOR-ALFA-ROMEO-159-2-2-2005-2011-TCK120-/331345534912?hash=item4d25bb9fc0:g:75EAAOSwAHZUPAHN
Twinsparkiem ari citi maina tikai vienu siksnu, balansieri atstaj veco  Si ir otra http://www.ebay.com/itm/TIMING-CHAIN-KIT-FOR-ALFA-ROMEO-159-2-2-2005-2011-TCK3-/261625579123?hash=item3cea198673:g:jJQAAOSwU9xUPAHm
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Fri Mar 11, 2016 4:08 pm |
|
 |
Valera_
Pievienojies: 28 Mar 2014
Komentāri: 131
|
elbee rakstīja:
Si ir otra http://www.ebay.com/itm/TIMING-CHAIN-KIT-FOR-ALFA-ROMEO-159-2-2-2005-2011-TCK3-/261625579123?hash=item3cea198673:g:jJQAAOSwU9xUPAHm
Par otro zinu  Bet prakse, cik esmu lasjis, ir tāda, ka tās pietiek visam auto mūžam un no ierinads iziet tieši manis minētais. Nomainīt protams var abas, sliktāk nebūs noteikti
|
Sat Mar 12, 2016 12:30 pm |
|
 |
neste
Pievienojies: 10 May 2009
Komentāri: 135
|
Palasot forumus, rodas iespaids, ka starp "alfistu" un "dīzelistu" var likt vienādības zīmi. Jā, es zinu - dīzelis ir tāds un šitāds, bet paši jūs nepārtraukti sūkstaties par sprauslām, turbīnām, dubultajiem spararatiem un kvēpu filtriem uttt. 2.2JTS ir tikai viena iespējamā problēma - ķēde, kas maksā 150eur un sadales vārpstas devēji, kurus var pasūtīt ASV no Chevrolet Malibu 70eur/gab (oriģinālos GM). Gāzes iekārtu VAR uzstādīt, modernās iekārtas kombinē gāzes padevi kopā ar benzīnu (katrs piektais cikls ir benzīna, lai dzesētu tiešās iešprices sprauslas). Bet vai tiešām to vajag - tas jāizvērtē katram pašam. Atzīstiet, tas nav pārāk pievilcīgi redzēt Porsche vai Ferrari pie gāzes uzpildes (ar Alfu ir līdzīgi). Nav pareizi šo dzinēju nonicināt un dēvēt par Opeli - tas ir GM, kurā ietilps SAAB, Chevrolet, Pontiac u.c. Inženieri ir atzinuši šo dzinēju par gana labu un plaši izmanto visā pasaulē. Twin phaser sistēma ļauj dzinējam būt ļoti atsaucīgam uz gāzes pedāli jau pie zemiem apgriezieniem (sajūtas ir līdzīgas kā dīzeļdzinējam) un nav nepieciešamības griezt līdz redline kā tas bija ar vecajiem T.S.
Izklausās pēc reklāmas? Tā nav, vienkārši man ir pietiekama pieredze dažādu dzinēju ekspluatācijā un ir nepatīkami, kad 2.2JTS vienkārši ņem un noliek.
Savu viedokli esmu pateicis, tagad varat nolikt arī mani - tā taču ir pieņemts šajos forumos.[/u]
|
Sun Mar 13, 2016 12:11 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
Traki jau ir ka pasaule paklaujas masu psihozei
Tagad ir dizelizacija
Sakas turbinizacija
_________________ es atgriezos 3 x
|
Sun Mar 13, 2016 1:45 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
varetu padomat ka 2.2 jts nav divmassu spararats  ir ari tam tads  problemas ar to motoru ir daudz, kada atskiriba ko mainit, fazu dacikus vai remontet turbinu, protams turbinas dizeliem juk uz urra, piecu gadu laika esu nemis nost kadas 10 turbinas no kuram vismaz 4 ir izjukusas del ellas bada  sprauslas juk regulari, protams ir bijusi gadijumi bet neteiktu ka regulari, biezi vien pasa lietotaja vainas pec, sukni? vismaz alfai ar tiem nav problemas  zinu tikai vienu gadijumu kad tiesam bijis augstspiediena suknis nomiris, tas jums te nav neluztosais audi dizelis  it ipasi PD
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Sun Mar 13, 2016 2:13 pm |
|
 |
Valera_
Pievienojies: 28 Mar 2014
Komentāri: 131
|
neste rakstīja:ir nepatīkami, kad 2.2JTS vienkārši ņem un noliek.
Pie tam, bez jebkādas pieredzes un zināšanas par šo dzinēju, labākajā gadījumā ir ko palasījuši
|
Sun Mar 13, 2016 2:18 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Pie mums ir dizelim ipasi labveliga zeme, tam maksligi raditi labaki apstakli ka benzinam, zemaki nodokli, letaka degviela... Bet skiet, ka jau driz masinas ar akumulatoriem klus vel pievilcigakas ka dizeli. Lade un parko pa velti, brauc pa sabtransa joslu, nesmird, nekratas
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sun Mar 13, 2016 5:39 pm |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Nu manuprāt jau tie laiki ir garām kad dīzeli pērk lai baigi ekanomētu,ja vien tas nav firmas kabluks ar 1.6d kurš tērē 4tri litri,un brauc 80 tūkstošus gadā
dīzelis ir intresants tikai ar to,ka par to pašu patēriņu 7-8 litri var dabūt daudz jaudīgāku dzinēju nekā bendzīnu,pateicoties lielajiem NM
jaudīgs bendzīns 200hp netērēs 7-8nji litri vidēji
un ja parēķina tur patēriņu 7-8 dīzelis vai 9-10 litri bendzīns,tad uz gadu vai aptuveni 20tūkstošiem kilometru,starpība ir tikai 300-400 eiro degvielaa,ko gada griezumā nejūt vispār
tāpēc par ekanomiju neiet runa! un dīzelim saremontēt turbo vai nomainīt sprauslas,izmaksu ziņā ir spļāviens jūrā  jo jebkurā jaunākā mašīnā iekrāmēt štuku eiro,ir normāla parādība!
tāpat kā ar čipu,gribi lai tavs 2.4jtd lido,tad rēķinies ka var izkrists divmasnieks,vai izbeigties pusasis
bet ja gribi jaudu tad par to ir jāmaksā!
tie kas grib ekanomēt,tad tiem golfs 4turtais ar veco 1.9tdi  ir way to go
|
Sun Mar 13, 2016 7:47 pm |
|
 |
saint777
Pievienojies: 12 Nov 2013
Komentāri: 26
|
|
Sun May 08, 2016 5:59 pm |
|
 |
dps
Pievienojies: 08 May 2016
Komentāri: 19
Atrašanās vieta: Ziemeļi
2005 Alfa-Romeo 166
|
saint777 rakstīja:Varbūt kādam ir kas zināms par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/166/cocnk.html
Nav maģa kods, grūti ielikt 3 un 4 pārnesumā, pakaļējais šofera puses rats stāv šķībi un grab, motoram nosulojusi labā puse, turbīna sāk darboties tikai no ~2800 apgr., gaitā pieskaroties gāzes pedālim dzirdama nepārāk skaļa,bet izteikta gaudošana, priekšā šofera pusē no piekares izteikta grabēšana, priekšā šofera pusē buferī plaisa un noskrāpēts, plaisa pakļējā labās puses lukturī,parūsējuši durvju stūrīši un burbulīši arkās. Pie apskates motors bija uzsildīts un eļļa iespējams tikko uzlieta,bet acīmredzami virs līmeņa. Nestrādā blakussēdētāja loga poga. No motortelpas skaļa tikščoņa.
|
Sun May 08, 2016 9:39 pm |
|
 |
saint777
Pievienojies: 12 Nov 2013
Komentāri: 26
|
[quote="dps"][quote="saint777"]Varbūt kādam ir kas zināms par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/166/cocnk.html[/quote]
Nav maģa kods, grūti ielikt 3 un 4 pārnesumā, pakaļējais šofera puses rats stāv šķībi un grab, motoram nosulojusi labā puse, turbīna sāk darboties tikai no ~2800 apgr., gaitā pieskaroties gāzes pedālim dzirdama nepārāk skaļa,bet izteikta gaudošana, priekšā šofera pusē no piekares izteikta grabēšana, priekšā šofera pusē buferī plaisa un noskrāpēts, plaisa pakļējā labās puses lukturī,parūsējuši durvju stūrīši un burbulīši arkās. Pie apskates motors bija uzsildīts un eļļa iespējams tikko uzlieta,bet acīmredzami virs līmeņa. Nestrādā blakussēdētāja loga poga. No motortelpas skaļa tikščoņa.[/quote]
Paldies!
|
Sun May 08, 2016 10:17 pm |
|
 |
Edc
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3475
Atrašanās vieta: Rīga
1999 Alfa-Romeo GTV
|
Tiešām pēc tāda defektu saraksta ir vērts domāt  Un 200 000 km?
Galā pēc remontiem gan jau cena būs sanākusi 3000+
Par to cenu taču jau var dabūt labu 166!
|
Sun May 08, 2016 10:34 pm |
|
 |
saint777
Pievienojies: 12 Nov 2013
Komentāri: 26
|
Varbūt kādam ir kas zināms arī par šo? :)
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/166/hfpef.html
Liekas, ka tirgojas jau labu laiku, bet iespējams kļūdos..
P.S. Ja kāds plāno tirgot savu 166, vēlams dīzeli, droši PM, gribētos līdz 2k EUR.
|
Mon May 09, 2016 11:45 am |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
saint777 rakstīja:Varbūt kādam ir kas zināms arī par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/166/hfpef.html
Liekas, ka tirgojas jau labu laiku, bet iespējams kļūdos..
P.S. Ja kāds plāno tirgot savu 166, vēlams dīzeli, droši PM, gribētos līdz 2k EUR.
zināms nekas nav, bet nogaidi ar šo... Dpilī tāpat tādu auto par tādu cenu neviens nepirks (shura)
|
Mon May 09, 2016 11:49 am |
|
 |
Arnijs
Pievienojies: 22 Apr 2008
Komentāri: 567
Atrašanās vieta: Rīga, Purčiks
|
Manējā šobrīd stāv bez pielietojuma, jo paņēmu 2009 gada XC.
2005.gada 2,4 dīzelis. Ja ņem kāda ir, iespējams, ka pa 2tk atdodu, ja tiešām pratīsi argumentēt, kāpēc man viņa pa 2tk būtu jāatdod.  Hadenei viss labi. Ir nelieli sitieni ATT pie pārslēgšanās, bet ar to esmu pratis sadzīvot praktiski 3 gadus. Bik jāsaved kārtībā kosmētika (nekas liels) un pienācis laiks z-siksnas maiņai. Skate līdz rudenim. Kopā esmu nobraucis nepilnus 40tk. Tagad bik virs 200tk (kādi 200100) uz tāfeles. Jā - un Alfa ir patīkamāka braukšanā par Volvo
Pēdējoreiz rediģējis Arnijs Wed May 11, 2016 7:46 pm; pavisam rediģēts 2 reizes
_________________ Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
|
Mon May 09, 2016 9:06 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Sun Apr 27, 2025 12:26 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
354 lapa no 396 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|