Atbildēt pie šī temata 244 lapa no 262 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 243, 244, 245 ... 260, 261, 262  Nākošais
NE-ALFAS = Honda, Lexus, BMW un pārējie...
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
par rūsēšanu runājot... vienā autoapskates raidījumā šo temu labi nokomentēja:
jebkura auto rūsēšana ir tieši atkarīga no ekspluatācijas apstākļiem!
sista - rūsēs vairāk kā nesista.
daudz braucot pa granti - jauna mašīna var sarūsēt arī 5 gadu laikā.
kā un ar ko mazgā, kā kopj pēc ziemas un ziemas laikā.
 
Pazīstams zemnieks nopirka Hilux un uzreiz jaunu pārklāja apkašu ar to gumijoto pretrūsas pārklājumu. Bet braucot 90% pa granti pa laukiem, jau 3. gadā uz auto nesošajām konstrukcijām apakšā sāka parādīties rūsa, ražotājs teicās, ka auto nav paredzēts šādiem apstākļiem  Doh!  emo

mūžam stāvoši "pensionāru" auto (mūsu platuma grādos) rūsē ātrāk, jo braucot un lietojot tiek izpūstas no ūdens visas spraugas. bet ja auto stāv. spraugās sakrājas ūdens, kas ziemā sasalst un visi zina kādu skādi var nodarīt sasalis ūdens....  Crying or Very sad
tā ka rūsēšana ir ļooti individuāli pat diviem identiskiem auto.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Campagnolo rakstīja:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/ne-visai-ferrari-bertone-x-1-9-16881978.html
 yo


Pontiac Fiero itāļu brālēns?


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vienīgais Pontiaca brālēns ir tosteris.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
VW dīzeļskanāls varētu izraisīt vēl virkni izmeklēšanu saistībā ar atgāzēm un patēriņiem:

Citāts:
Vehicles built by Daimler AG’s Mercedes division used 48 percent more fuel on average than their published statistics claim, with gaps exceeding 50 percent on new A-, C- and E-Class models, Brussels-based Transport & Environment said Monday. BMW’s 5-Series and the Peugeot 308 produced differences between real-world and laboratory results of just under 50 percent. Across the industry, the gap widened to 40 percent last year from 8 percent in 2001, with the difference between published specifications and actual fuel use costing a typical driver an additional 450 euros ($500) yearly at the pump.



_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tas bus lielā dīzeļu buma norieta sākums
izrādīsies, ka viņi nav ne ekonomiski, ne zaļi


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
tas bus lielā dīzeļu buma norieta sākums
izrādīsies, ka viņi nav ne ekonomiski, ne zaļi

drīkstēs tevi citēt pēc 5-6 gadiem ? Smile


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
arba rakstīja:
tas bus lielā dīzeļu buma norieta sākums
izrādīsies, ka viņi nav ne ekonomiski, ne zaļi

drīkstēs tevi citēt pēc 5-6 gadiem ? Smile


Zināma taisnība arbam jau ir.
Atgāzu "ekosistēma" ir čum sarežģītaka kā benzīnniekiem, tāpat tie nelikvidē pilnībā sīkos kvēpus, kurus nu par baigo veselības eliksīru nevar nosaukt...

Kā arī cipari, kurus uzrāda jauna dīzeļa autoražotāji bukletos (nu jau tajos pat neko neuzrāda - japrasa dīlerim izziņa), praktiskā dzīvē ir "mazliet" nereāli...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Eiropa jau vieniga vieta uz zemeslodes, kas ta parnemta ar dizeliem. Amerika tie ir 1% no pardotajiem auto, un puse no tiem bija VW. Bet ari Eiropa attieksme mainas. Piemeram, Oslo saja ziema tikko ir zem 0 ar dizeli drikstes braukt tikai katru otro dienu, Francija nesen kaut ko diskuteja, ka dizelu atvieglotie nosacijumi bijusi kluda, un tagad visas pilsetas smird. Es piekritu, man ari riebjas dizela smaka, it ipasi aukstas ziemas dienas. Rigas centrs klust staigasanai loti nepatikams.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
benzīna turbo motori ir lieta. un ja vajag ekonomiju, tad liekam gāzi. vai pērkam LPG versijas jau no rūpnīcas, btw arī Giuliettu var dabūt 1.4 lpg naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pilns internets ar rakstiem par dīzeļu ekoloģiskumu; EU normu/testu neapzinātu (apzinātu?) absurdu; benzīns vs dīzelis gāzu un izmešu evolūciju.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
bet piekritīsiet tak, ka ja ņem laiku kādus 7-5 gadus atpakaļ, tad bija atmosfēriskie benzīnnieki (neskaitot gaužām nepopulāros VW grupas 1,8T) un TDI.
TDI cilvēkus pievilka, jo tiem par slaīdzinoši lētu naudu, nelielu degvielas patēriņu varēja uz ceļa ērti un patīkami apdzīt, turklāt labi vilka arī 4x4 agregātus.
neviens jau nestrīdās, ka dīzeļi ir dārgāki uzturēšanā, bet, lai ar atmosfērisko brauktu brauktu tikpat dinamiski ir jābūt vismaz par litru lielākam motoram vai arī jāgriež motors virs 3k rpm/min, kas attiecīgi degvielas patēriņā atspoguļosies x2 salīdzinot ar dīzeli.
svarīgākais cilvēkiem izrādījās griezes moments pie maziem apgriezieniem t.i. dīzelis.
piemēram, manam Crossam, lai brauktu tāpat kā ar 1,9TDI būtu vajadzīgs vismaz 2,5 V6 agregāts, kam patēriņš >12l/100km. a man pat pie dinamiskas braukšanas ne pēc noteikumiem max 9l/100km, bet vispār vidējai ~7,5.

Domāju, ka vispār visa šī jezga arī sākās, jo kādam bija ļoti izdevīgi, lai benzīn turbomotori kļūtu populārāki. vismaz lai cilvēki tos iepazītu.
Protams skatoties uz mūsdienu turbomotoriem - cita aršana. griezes/jaudas rādītājos ļoti labi konkurē ar TDI.

paliek atklāts jautājums par patēriņu. mēs te cilājām tematu 159 alfas sakarā. teicāt ka protams 1,8t ir īstais šīs mašīnas motors ar pietiekamu griezi un jaudu, arī uz papīra cipari smuki. bet zinātāji teica, ka patēriņš viņiem maz atpaliek no 3,2 motora un tas nav iepriecinoši priekš ikdienas braukšanas.

Kādam nav? varētu uzrakstīt reālos patēriņa ciparus kā tad tur īsti ir dzīvē?

"benzīna turbo motori ir lieta. un ja vajag ekonomiju, tad liekam gāzi." ja nemaldos, tad jau jēga no turbīnas zīd un strādā tikai nedaudz labāk, kā parastais atmosfēriskais

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ekoloģija? kuram tas interesē? cik no mums šķiro atkritumus?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  




Reals 1.8TBI naac


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:

Reals 1.8TBI naac

tas pats, kas 3.0 outback ar tomātu shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tas pats, kas jebkuram dizelim, kam 200+ zs


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 244 lapa no 262 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 243, 244, 245 ... 260, 261, 262  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database