elbee tas nav SUV tas ir džips...
rāmis+virsbūve un primitīvs salons...
...principā jā, līdz riebumam primitīvs...
Wrangler (ārprātā stilīgs) un Range Rover (es mīlu to jahtas salonu) ir vienīgie izņēmumi, kuri gan neatceļ kopējo likumsakarību: visi SUVi (un arī "īstie veču apvidnieki") ir rijīgi, smagi, ļodzīgi, dārgi mēsli, kuri pārsvarā visi neiet, nebremzē un nestūrējas, kā arī gandrīz vienmēr signalizē par mikroskopisku braucēja ficelīša izmēru
Dažu klātesošo aizstāvībai gan piebildīšu, ka augšminētais neattiecas uz tiem, kuri periodiski tiešām brauc ar tiem sūdos, kaut prieka pēc vai pienākumu dzīti.
elbee tas nav SUV tas ir džips...
rāmis+virsbūve un primitīvs salons...
Es zinu, kas tas ir
Es arī zinu kas tas ir Wrangler bija mans pirmais 4x4 un vēl joprojām ik pa laikam izmet kādu līkumu.
Salons gan tam ir stipri askētiskāks kā jaunajam Wrangler
Hehe, par wrangleru...
Pirms gadiem nu jau 15 sanāca piedalīties vienā masu pasākumā, kur improvizētā offroad trasē bija 4x4 paraugdemonstrējumi. Tur kvadras, viens Gaz 66, kkādi džipiņi lielāki/mazāki un arī dzeltens wranglers.
Protams, ka padziļā ar dubļiem un ūdeni pilnā grāvī, līdzīgā kā egils19 lika te kā paraugu, tikai ~4x garāka, wranglers devās droši un apņēmīgi, taisni pa vidu. Protams, palika.
Skats episks - dubļu vidū mašīna, no tās prātīgi izlien vadītājs, gaišās drēbēs laikam un, kā šodien atceros, spilgti baltās zeķēs stāv uz kapota un mēģina laikam vinčoties pret gaz 66 vai ko tamlīdzīgu - vairs neatceros. Vinča nokūp baltiem dūmiem.
Neko, tas Gaz66 piebrauc tuvāk un pamet trosi, vilks arā. A tam tāds jocīgs ķengursitamais, tipa ar radziņiem uz augšu, hromēts tāds, smuks. Nu un šis troses galā esošo cilpu uzmet uz tā radziņa... Laikam bail zekes sasmērēt. Te es savācu sīko bračku un atgājām no tā pasākuma tālāk - i jap, radziņš noliecās, trose pa gaisu...
Skatos te bildes ar wrangleriem un ceru, ka nerunāju ne par vienu no klātesošajiem Situācija jau pilnīgi normāla, ja ne tā episkā skata ar baltajam zeķēm uz deltena wranglera dubļu lāmas vidū, nemaz i neatcerētos...
Pievienojies: 03 Mar 2010
Komentāri: 1653
Atrašanās vieta: Rīga 1996 Alfa-Romeo 155
Man patīk SUV, jo es varu meirīgi knibināties telefonā un vienlaicīgi ar vienu roku mēģināt uzstūrēt auto uz ietves, lai noparkotu, neuztraucoties par diskiem vai riepām. Un ar SUV man ir pilnīgi vienalga, cik augsta ir ietves apmale.
Ar SUV nav jābremzē, braucot pāri sliedēm, bedrēm un, ja SUV nav fake SUV, tad arī guļošiem policistiem. Braucot ar SUV vari mierīgi vērot meitenes, dabu un pilsētas ēkas un neskatīties, kas notiek zem auto.
Suv ir lielāks, tam ir vairāk metāla, un, it sevišķi Wragler gadījumā, var arī neuztraukties, ja kāds mietpilsonis ar savu spaini iesprūst man starp bamperi un prieksējo riteni.
Dzīve ar SUV ir daudz vienkāršāka!!!!
Un, te kāds murgoja par slīdēšanu - riepas vajag normālas, tad neslīdēs. Uz suv jābūt labām šipotām riepām, kā piemēram šīs http://www.federaltire.com/en/products_detail.php?products_detail_sn=20 Šīs ir lētas ķīniešu riepas. Man tādas stāvēja uz sporta WJ V8 Grand Cherokee - 2 ziemas ar tām nobraucu. Bija izcilas. Tagad tādas uzliku arī uz Commander.
Pievienojies: 03 Mar 2010
Komentāri: 1653
Atrašanās vieta: Rīga 1996 Alfa-Romeo 155
Man patīk SUV, jo es varu meirīgi knibināties telefonā un vienlaicīgi ar vienu roku mēģināt uzstūrēt auto uz ietves, lai noparkotu, neuztraucoties par diskiem vai riepām. Un ar SUV man ir pilnīgi vienalga, cik augsta ir ietves apmale.
Ar SUV nav jābremzē, braucot pāri sliedēm, bedrēm un, ja SUV nav fake SUV, tad arī guļošiem policistiem. Braucot ar SUV vari mierīgi vērot meitenes, dabu un pilsētas ēkas un neskatīties, kas notiek zem auto.
Suv ir lielāks, tam ir vairāk metāla, un, it sevišķi Wragler gadījumā, var arī neuztraukties, ja kāds mietpilsonis ar savu spaini iesprūst man starp bamperi un prieksējo riteni.
Dzīve ar SUV ir daudz vienkāršāka!!!!
Un, te kāds murgoja par slīdēšanu - riepas vajag normālas, tad neslīdēs. Uz suv jābūt labām šipotām riepām, kā piemēram šīs http://www.federaltire.com/en/products_detail.php?products_detail_sn=20 Šīs ir lētas ķīniešu riepas. Man tādas stāvēja uz sporta WJ V8 Grand Cherokee - 2 ziemas ar tām nobraucu. Bija izcilas. Tagad tādas uzliku arī uz Commander.
Man patīk SUV, jo es varu meirīgi knibināties telefonā un vienlaicīgi ar vienu roku mēģināt uzstūrēt auto uz ietves, lai noparkotu, neuztraucoties par diskiem vai riepām. Un ar SUV man ir pilnīgi vienalga, cik augsta ir ietves apmale.
Ar SUV nav jābremzē, braucot pāri sliedēm, bedrēm un, ja SUV nav fake SUV, tad arī guļošiem policistiem. Braucot ar SUV vari mierīgi vērot meitenes, dabu un pilsētas ēkas un neskatīties, kas notiek zem auto.
Suv ir lielāks, tam ir vairāk metāla, un, it sevišķi Wragler gadījumā, var arī neuztraukties, ja kāds mietpilsonis ar savu spaini iesprūst man starp bamperi un prieksējo riteni.
Dzīve ar SUV ir daudz vienkāršāka!!!!
Un, te kāds murgoja par slīdēšanu - riepas vajag normālas, tad neslīdēs. Uz suv jābūt labām šipotām riepām, kā piemēram šīs http://www.federaltire.com/en/products_detail.php?products_detail_sn=20 Šīs ir lētas ķīniešu riepas. Man tādas stāvēja uz sporta WJ V8 Grand Cherokee - 2 ziemas ar tām nobraucu. Bija izcilas. Tagad tādas uzliku arī uz Commander.
To visu tu vari darīt arī ar normālu vieglo auto. Izņemot varbūt uzstūrēšanu uz augstām ietvēm, kuras mērķi īsti nesaprotu, kā arī lēkšanu pāri gulošajiem policistiem, kuru sūtība ir samazināt tavu ātrumu, nevis noraut bamperi. Jebkurā gadījumā: upurēt vadāmību, bremzēšanu, paātrinājumu, utml. vieglā auto priekus iespējai (vairumā gadījumu nelegālai) uzbraukt uz apmales man nešķiet vērtīgi.
Hehe, par wrangleru...
Pirms gadiem nu jau 15 sanāca piedalīties vienā masu pasākumā, kur improvizētā offroad trasē bija 4x4 paraugdemonstrējumi. Tur kvadras, viens Gaz 66, kkādi džipiņi lielāki/mazāki un arī dzeltens wranglers.
Protams, ka padziļā ar dubļiem un ūdeni pilnā grāvī, līdzīgā kā egils19 lika te kā paraugu, tikai ~4x garāka, wranglers devās droši un apņēmīgi, taisni pa vidu. Protams, palika.
Skats episks - dubļu vidū mašīna, no tās prātīgi izlien vadītājs, gaišās drēbēs laikam un, kā šodien atceros, spilgti baltās zeķēs stāv uz kapota un mēģina laikam vinčoties pret gaz 66 vai ko tamlīdzīgu - vairs neatceros. Vinča nokūp baltiem dūmiem.
Neko, tas Gaz66 piebrauc tuvāk un pamet trosi, vilks arā. A tam tāds jocīgs ķengursitamais, tipa ar radziņiem uz augšu, hromēts tāds, smuks. Nu un šis troses galā esošo cilpu uzmet uz tā radziņa... Laikam bail zekes sasmērēt. Te es savācu sīko bračku un atgājām no tā pasākuma tālāk - i jap, radziņš noliecās, trose pa gaisu...
Skatos te bildes ar wrangleriem un ceru, ka nerunāju ne par vienu no klātesošajiem Situācija jau pilnīgi normāla, ja ne tā episkā skata ar baltajam zeķēm uz deltena wranglera dubļu lāmas vidū, nemaz i neatcerētos...
Taisnība, bet lāmu bez lielām problēmām izbrauca arī daudz nekrutāki džipi, pieejot jautājumam prātīgāk.
Lai vai kā, baltas zeķes offroad pasākumā un bailes no dubļiem kā no skābes - pūlim patika
Pagaidam ta izskatas, ka visi, kam ir bijusi labi SUV, raksta ka viss ir erti, labi un patikami. Labs gimenes auto, liels, komfortabs.
Parejie stasta, ka nav tik erti/labi/patikami/nesturejas/nebremzejas/azazazazz/gimenej sads auto nav vajadzigs )
Man pedejoreiz sadas diskusijas ir bijusas 2002. gada Fordclub.lv, kad mes apspriezam kautkadu Mustangu V6, kurs protams nevienam nekad nav bijis, bet "mnenije bilo"
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās