Pievienojies: 01 Apr 2012
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
Par resursu no otras puses - metalurģija un materiālzinātne nestāv uz vietas, attiecīgi detaļu apstrādes līmenis, precizitāte...
Zināšanas par materiālu termisko izplešanos un spēja to visu modelēt "virtuāli" nevis eksperimentāli...
No otras puses M30 motoram maini tik eļļu un brauc kaut miljonu, N54 motoram miljons spīde pēc otrā kapremonta...
Vispār daļēji vainīgs gala lietotājs, ja nebūtu mode dzīties pēc 30k apkopes intervāliem un lietot eko eļļas etc, tad tie paši motori dzīvo ievērojami ilgāk. Pie tam vidējais lietotājs arī ir palicis ievērojami dumjāks un par eļļas spiedienu un līmeni labi ja ir dzirdējis. +Mūžīgā dzīšanas pēc ekonomijas liek motoriem strādāt ar apgriezieniem, kas par zemu optimālam eļļas spiedienam, tad vēl lielpilsētu ekspluatācija ar aukstu vai knapi siltu motoru... Kad kāds pēdējo reizi ir redzējis eļļas spiediena rādītāju panelī OEM?
Ražotāji nosaka eļļas un filtru maiņas intervālu 30K un tas ir galīgi garām. Jokam gaisa filtru mainu ir pa 10K un tad jau viņš izskatās pabriesmīgs.
Eļļu gan neesmu redzēji, bet diez vai viņa ir labākā paskatā.
par eļļas maiņām - to gan nosaka klientu vēlmes/tirgus pieprasījums...
Salidzini divus auto - identiski - viss izņemot eļļas maiņu - nu pārdevējs trin... - redzi šeit vari izvēlēties 30 tk un mazāk izmaksas - mazāk laika izterēts utt.
Un vēl faktors, ka pārdevējs rēķinās, ka pirmais pircējs nebrauc vairāk par 100-200tk...
Lūdzu Jums arī bizness...
Skarbi, bet vairs netiek taisītas mūžīgas mašīnas...
Pievienojies: 01 Apr 2012
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
Tur jau tas joks, ja klients domā līdzi un ignorē maģiskos 25/30 k km un maina biežāk t.i atbilsoši auto lieotšanai tad tas pats modernais motors dzīvo daudz ilgāk...
Tur jau tas joks, ja klients domā līdzi un ignorē maģiskos 25/30 k km un maina biežāk t.i atbilsoši auto lieotšanai tad tas pats modernais motors dzīvo daudz ilgāk...
Jā, jā, domā, domā...
it īpaši, kad ieraksts servisa grāmatiņā ir eļļas maiņa 15tk un viss - a kad atdod auto operatīvajā atpakaļ ar 160tk uz tāfeles, saka, ka eļļa ir mainīta pie otra dīlera (kā protams nav) eļļas līmeņa nav un tās atliekas, kas ir motorā ir darva un motoru var izmest....
Protams ir kategorija īpašnieku, kas netic reklāmai par 30 tk un maina pie pierastajiem 10-15tk - protams tad ir resurss..
Bet cik tādu ir?
Cik ir servisu, kur notiek fiktīva eļļas maiņa?
Kaut gan pie mums jau māk pirkt TIKKO no Vācijas un ar noskrējienu 180tk....
PS.
pie pareizas eļļas un intervāla jebkurš motors būs ilgi spēlējoš.. bet tas stulbais cilvēcīgais faktors...
Ja palasa masinas lietosanas instrukciju, tad pie apkopem, kur, piemeram, Alfai intervals noradits 35k km, ir ari piebildes lapas apaksa maziem burtiniem:
Citāts:
(*) Regardless of the km covered, the timing belt shall be replaced every 4 years for particularly demanding use (cold climates, driving in the city, idling for a long time) or in any case every 5 years.
(**) The engine oil and the filter must be changed when the instrument panel warning light comes on (see “Warning lights and Messages” chapter) and in all cas- es every 24 months.
If the car is used mainly in towns the engine oil and filter need to be changed every 12 months
Tas, protams, neviens nelasa, bet vismaz 80% masinu tas deretu ieverot, un problemu butu ieverojami mazak, masinas kalpotu ilgak
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
...ja ražotājs norādījis, ka eļļas maiņas intervāls 30000km, tad tā arī daru, man nav uzdevums to mašīnu saglabāt kādam loham, kurš veiksmīgi to nopirks pēc manis, vai vēl pēc diviem tādiem kā es, es ar to mašīnu nobraukšu labi ja divas eļļas maiņas, un tik daudz tam motoram būs jātur...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
...ja ražotājs norādījis, ka eļļas maiņas intervāls 30000km, tad tā arī daru, man nav uzdevums to mašīnu saglabāt kādam loham, kurš veiksmīgi to nopirks pēc manis, vai vēl pēc diviem tādiem kā es, es ar to mašīnu nobraukšu labi ja divas eļļas maiņas, un tik daudz tam motoram būs jātur...
Yep, pinīgi piekrītu. Kurš, pērkot JAUNU auto, domā ar to braukt 10 gadus vai 250 000 km? Kas pēc tam? Man reāli pajāt. 99,9%, ka es pat nepazīšu nākamo lietotāju. Negribi par to uztraukties? Pērc jaunu!
Un vispar pirkt jaunu arzemju masinu izmantojot kadas arzemju bankas aizdotu naudu, pec tam veikt tai apkopes arzemju firmai piederosa dilerservisa, ir vissliktakais, ko vien var izadrit.
Daudz vertigak butu pirkt 3~4 gadi vecu vagi un remontet to vieteja, mazaja servisa
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626www.autofficina.lv
Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils 1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
elbee rakstīja:
Stulbie pateretaji!
Un vispar pirkt jaunu arzemju masinu izmantojot kadas arzemju bankas aizdotu naudu, pec tam veikt tai apkopes arzemju firmai piederosa dilerservisa, ir vissliktakais, ko vien var izadrit.
Daudz vertigak butu pirkt 3~4 gadi vecu vagi un remontet to vieteja, mazaja servisa
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
Citāts:
(**) The engine oil and the filter must be changed when the instrument panel warning light comes on
lampa ieslēdzās pie 30Kkm, dačiks jau nekāds nav, ne? bet tas būtu risinājums, ja vien tādu dačiku kāds var uzzīmēt, kad eļļa beigta - ieslēdzās lampa un ieslēdzās go to service režīms ar max rpm 3K
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
MartinsT rakstīja:
Citāts:
(**) The engine oil and the filter must be changed when the instrument panel warning light comes on
lampa ieslēdzās pie 30Kkm, dačiks jau nekāds nav, ne? bet tas būtu risinājums, ja vien tādu dačiku kāds var uzzīmēt, kad eļļa beigta - ieslēdzās lampa un ieslēdzās go to service režīms ar max rpm 3K
...man liekas, ja aiz tā vārda "engine" ieliek komatiņu, tad teksts atbilst 156ai...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās