Atbildēt pie šī temata 41 lapa no 51 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 49, 50, 51  Nākošais
Velobrāļi. Pavisam mazie.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
ralfins rakstīja:
MartinsT rakstīja:
AUTOBRAUCĒJI ir augstāka kasta, kā nabaga velopisēdisti. visa iela tikai viņiem Ffff..fristailo  :luudz dievu:


...jā, tieši tā, visa iela tikai autobraucējiem, un ja velosipēdists pa to grib braukt (kas pie mums cik zinu nav aizliegts), tad viņam pašam maksimāli jārūpējās par to, lai viņš nevienam netraucē un sevi neapdraud... naac


ietve ir ielas sastāvdaļa, to arī vajadzētu atdot autobraucējiem un ierīkot trešo joslu, lai gājēji paši domā kā izdzīvot yo naac

par velo luksaforiem piekrītu - cik esmu viņus redzējis - 100% sviests


...lai kārtējo reizi Mārtiņam nevajadzētu pārspīlēt teikšu tā - autobraucēju, gājēju un riteņbraucēju starpā gan uz ielas, gan trotuāra jāatstāj viss tā, kā tas ir tagad... melns uz balta

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
ralfins rakstīja:
MartinsT rakstīja:
AUTOBRAUCĒJI ir augstāka kasta, kā nabaga velopisēdisti. visa iela tikai viņiem Ffff..fristailo  :luudz dievu:


...jā, tieši tā, visa iela tikai autobraucējiem, un ja velosipēdists pa to grib braukt (kas pie mums cik zinu nav aizliegts), tad viņam pašam maksimāli jārūpējās par to, lai viņš nevienam netraucē un sevi neapdraud... naac


ietve ir ielas sastāvdaļa, to arī vajadzētu atdot autobraucējiem un ierīkot trešo joslu, lai gājēji paši domā kā izdzīvot yo naac

par velo luksaforiem piekrītu - cik esmu viņus redzējis - 100% sviests


Velosipēdists arī par savu drošību cenšas rūpēties, cik spēka. Šo būtu pagrūti apstrīdēt, ņemot vērā velosipēdista drošības aprīkojuma iespējas. Tieši tas pats attiecas uz gājējiem. Un motociklistiem. Visiem, kuriem nav apkārt ar gaisa spilveniem piestūķēta pusotra tonna metāla uz stabiliem 4 riteņiem.
Vēl piebildīšu, ka īstenībā visdebilākais satiksmes dalībnieks tomēr ir... suka tramvajs! Aizņem NENORMĀLI daudz vietas, ir bīstams jebkuram citam satiksmes dalībniekam, pilnībā sačakarē vismaz 1 pilnu joslu katrā virzienā un vēl tam gandrīz visur ir priekšroka. Piedāvāju nekavējoties uzsākt kampaņu "nost ar tramvajiem!"
Bet tas viss tā - sarunas uzturēšanai. Domāju, ka visiem ir daudzmaz skaidrs, ka ralfiņu neviens ne par ko nepārliecinās, ja viņam par kaut ko ir stingrs viedoklis  Cool


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Domāju, ka visiem ir daudzmaz skaidrs, ka ralfiņu neviens ne par ko nepārliecinās, ja viņam par kaut ko ir stingrs viedoklis  Cool


...uztveršu to kā komplimentu... shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vēl no savas puses piebildīšu, ka, kamēr kaut vienai no satiksmes dalībnieku grupām būs agresīva un neiecietīga attieksme pret kaut vienu citu, nekādas papildjoslas vai to neesamība nelīdzēs. Ja izturēsimies ar sapratni viens pret otru un rīkosimies tā, lai viens otram netraucētu un viens otru neapdraudētu, tad varam iztikt vispār bez satiksmes noteikumiem, zīmēm un luksoforiem.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
Oga rakstīja:
Domāju, ka visiem ir daudzmaz skaidrs, ka ralfiņu neviens ne par ko nepārliecinās, ja viņam par kaut ko ir stingrs viedoklis  Cool


...uztveršu to kā komplimentu... shura


Vienmēr laipni! naac


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Vēl no savas puses piebildīšu, ka, kamēr kaut vienai no satiksmes dalībnieku grupām būs agresīva un neiecietīga attieksme pret kaut vienu citu, nekādas papildjoslas vai to neesamība nelīdzēs. Ja izturēsimies ar sapratni viens pret otru un rīkosimies tā, lai viens otram netraucētu un viens otru neapdraudētu, tad varam iztikt vispār bez satiksmes noteikumiem, zīmēm un luksoforiem.


Pieļauju domu, ka lielu lomu ielu cīņās spēlē drāšanas paradumi. Ja tā pa lielam, tad drāž tikai un vienīgi autovadītājus. Motociklistam kā minimums jānovelk uz mutes blakus ekipāžai, lai kāds tam piesietos. Ar felleri parasti uzraujās tikai galīgā pālī (lai gan tak labi zinām, ka no tiem puse sēdējusi pie auto stūres). Gājējus nedrāž ne skaidrā, ne pilnā. Tas varētu izskaidrot autobraucēju zemapziņas naidu pret visiem pārējiem.  fuck

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:


bet protams, ka AUTOBRAUCĒJI ir augstāka kasta, kā nabaga velopisēdisti. visa iela tikai viņiem Ffff..fristailo  :luudz dievu:


Kaut visi velobrauceeji buutu tik saprotoshi! Very Happy

Oga rakstīja:

Velosipēdists arī par savu drošību cenšas rūpēties, cik spēka. Šo būtu pagrūti apstrīdēt, ņemot vērā velosipēdista drošības aprīkojuma iespējas. .....


Kaut kaa nu nekaadi dziivee neredzu, ka kaads baigi domaa par droshiibu. Intereses peec var paskaitiit velosipedistus ar kjiveri galvaa un tos, kas mauc bez. Neatceros sho pavasari kaut vienu ar kjiveri manijis. Toties taadu, kas kreiso pagriezienu taisa no 2 joslas un mochii pa joslas vidu gan bija diezgan.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Skolas ielas celins, par ko Rigas kungi lepojas un ritenbrauceji priecajas, ir piemers ka uztaisit dargu sudu, no ka nevienam nav nekada labuma. Ielas garuma ir plats trotuars, pa kuru var tanks izbraukt un vel viens tads pats 3m plats trotuars velosipedam, kas ar visu brauceju ir max 50cm. nafiga?

1,5m ietves gajejiem un maminam ar ratiem, 1m velosipediem uz tas pasas ietves un visi laimigi. Valdemara un Caka ielu vajag paplatinat uz trotuaru rekina.

Un visur, kur ir velocelini, luksafori strada kaut ka caur dirsu. Vai nu visis stav, vai nu visi brauc. Uz Skolas Dzirnavu stura manu acu prieksa nonesa tanti, kura pirms tam 5min staveja pie sarkana lai beidzot varetu iet par ielu, pa kuru neviens nebrauc. Kad iedegas zalais vinu pec tresa sola meitene ar Mersi aizlidinaja paris metrus talak emo


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Skolas ielas celins, par ko Rigas kungi lepojas un ritenbrauceji priecajas, ir piemers ka uztaisit dargu sudu, no ka nevienam nav nekada labuma. Ielas garuma ir plats trotuars, pa kuru var tanks izbraukt un vel viens tads pats 3m plats trotuars velosipedam, kas ar visu brauceju ir max 50cm. nafiga?


katru dienu braucu pa Skolas ielas veloceliņu 2-4x - super! pietiekami plats un gluds, lai droši brauktu 20+ kmh. pa ietvi man ir bail braukt ātrāk kā 10kmh, jo gājēji pārvietojās tikai viņiem saprotamā trajektorijā.

tur kur velo celiņi ir VIENĀ LĪMENĪ ar ietvi - tie nestrādā, jo reti kurš saprot uzzīmētu velo simbolu, to labi var novērot parkos - daudzi vazājās pa veloceliņiem.

jā, arī šeit luksaforu regulētājs ir bijis zem spaisa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Skolas ielas celins, par ko Rigas kungi lepojas un ritenbrauceji priecajas, ir piemers ka uztaisit dargu sudu, no ka nevienam nav nekada labuma. Ielas garuma ir plats trotuars, pa kuru var tanks izbraukt un vel viens tads pats 3m plats trotuars velosipedam, kas ar visu brauceju ir max 50cm. nafiga?

1,5m ietves gajejiem un maminam ar ratiem, 1m velosipediem uz tas pasas ietves un visi laimigi. Valdemara un Caka ielu vajag paplatinat uz trotuaru rekina.

Un visur, kur ir velocelini, luksafori strada kaut ka caur dirsu. Vai nu visis stav, vai nu visi brauc. Uz Skolas Dzirnavu stura manu acu prieksa nonesa tanti, kura pirms tam 5min staveja pie sarkana lai beidzot varetu iet par ielu, pa kuru neviens nebrauc. Kad iedegas zalais vinu pec tresa sola meitene ar Mersi aizlidinaja paris metrus talak emo


Piekrītu par dārdzību/nevajadzīgumu Skolas ielā. Tomēr, cik esmu novērojis (un tajā kurstojumā nonāku vismaz 1x dienā), tad auto plūsmā tas nav ienesis pilnīgi nekādas izmaiņas. Ja autovadītāji apjēgtu, ka Dzirnavu ielā tīri mierīgi viena otrai blakus var braukt pat 3 automašīnas, nevis censtos pēc iespējas ieņemt pozīciju "man neviens te garām nelīdīs!", būtu pavisam super.
Par luksoforiem piekrītu - tie tur ir salaisti kārtīgā ānī. No otras puses - vietu ar pārdebīliem luksoforiem ir gana daudz arī bez Skolas ielas.
Uz veloceliņiem, kuri ir vienā līmenī ar ietvi (vai parasti vienkārši ir uzzīmēti uz ietves), tiešām ir problēma, ka gājēji to ignorē. No otras puses - kādēļ lai viņi tā nedarītu, jo... pēc CSN, velobraucējam arī uz veloceliņa nav nekādu priekšrocību! Tādēļ atkārtošos un teikšu, ka, ja man ar velosipēdu vienīgā situācija, kur ir priekšroka, ir auto nogriežoties pa labi un man braucot taisni, tad, pie šāda tiesību apjoma, es atļaušos ignorēt šādus tādus pienākumus. Piemēram, uzbļaušu gājējam uz veloceliņa tā, lai viņš/viņa mazliet ieslapina biksēs un vairs nekad tur nelien. Vācijās / Dānijās utml. valstīs gājēju, kurš slaistās pa veloceliņu, vienkārši notriec beigtu. naac


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
piekrītu par tiem veloceliņiem eiropā. Hollandē skrēju tiem pāri un mani nepameta sajūta skrienu pāri Jūrmalas šosejai deviņos no rīta. :melns_kakis:
Neviens i netaisījās piebremzēt gājējam.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par ķiverēm taču ir 187x izrunāts. Definē situāciju, kurā ķivere kaut jel mazliet palīdz velosipēdistam. Un man tagad slinkums meklēt, bet Silenieks bija atracis precīzu statistiku ar galvas vidusdaļas traumām velosipēdistiem. Tas skaits bija nožēlojami niecīgs un nav uzmanības vērts. Tātad ķivere ir sūds. Turklāt tā ir pasīvā drošība. Kādēļ gan nepievērst vairāk uzmanības aktīvajai?


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nja imho arī uz velo ķivere traucē apkārtnes uztverei, respektīvi, mazina maņas kas velosipēdistam ir stipri vajadzīgas urbānā vidē.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Super droši Smile

[/img]


_________________
i never finish anythi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hehe, te arī senā diskusija.
Negribu piekrist, ka velo vieta ir tikai uz veoceliņa vai ietves. Velo vieta, primāri, ir uz brauktuves, jo tas ir transportlīdzeklis - ja ir veloceliņš, tad uz tā, bet ja iela dirsā un celiņa nav - tad drīkst uzmanīgi un lēnām (!) virzīties pa ietvi.
Atsaldētu riteņbraucēju netrūkst, diemžēl. Par laimi, tādu ir mazākums. Gājējiem nav neviena pienākuma pārliecināties par savu manevru drošību un kamēr tas tā būs, tikmēr ietve nebūs droša. Ir neskaitāmi piemēri, kad pa Valdemāra ielu vazājas caca ar savu žurku saitē pāri veloceliņam - tumsā braucot, knapi pamanīju un savācos. Vai cilvēks stāv ietves malā un pēkšņi dur neskatoties pāri ietvei sev vien zināmā virzienā kad esmu knapi 2 metrus no viņa. Utt, utjpr. Aizvakar laikam viens pidars griežot pa labi gandrīz nonesa riteņbraucēju, kura tikko bija ceļu nogriezis un izlikās, ka neko nezina par to, ka jāpalaiž gājēji, kas stumj velosipēdus (jā, esmu no tiem, kas mēdz kāpt nost vietās, kurt as ir jādara, ja ir auto plūsma). Un ir čaļi, kas uz velo pie sarkanā lido pāri 6 joslām ar kustīgu satiksmi. Tos, kas tumsā pa dajebkurieni brauc bez lampiņām (atstarotājus citi velo neredz, diemžēl) vajadētu bez žēlastības sodīt administratīvi. Īpaši tos, kas tādi neredzami brauc divi, trīs vai vairāki viens otram blakus.
Skolas ielas velo celiņš ir lielisks, jo radina pie kārtības visus. Autovadītājus pie tā, ka blakus ir velo, gājējus pie tā, ka jāuzmanās ejot pāri veloceliņam un velosipēdistus pie vispārējo noteikumu ievērošanas.
Ā, un griezt pa kreisi no 2. joslas ir atļauts un ir visnotaļ OK.
Ar velo var braukt arī visai dinamiski, man bieži ir tā, ka ja no krustojuma aizeju pirmais, tikko iedegas dzeltenais, tad mašīnas līdz nākamajam luksoforam parasti noķert nepaspēj.
Un gabals nenokrīt, velo apdzenot un apsteidzot smuki - jo smukāk to visi darīsim (ar pareizu intervālu) jo vairāk samazināsies nepieciešamība braukt pa joslas vidu - tas reāli ir drošākais risinājums kā piespiest autovadītāju rēķināties ar velo un nespiest lūkās, akās un trotuārā par varītēm spraucoties garām pa to pašu joslu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 41 lapa no 51 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 49, 50, 51  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database