Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils 1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
Ir saprotams ka visi ir parpilditi ar emocijam. Esmu pats loti priecigs un lepns par to, kaa mes pavadijam pirmas sacikstes sogad. Bet! Pirms izveleties virzienu kustibai talak, es pardomatu paris reizes tomer .
Domaju, ka visi piekritis ka loti atri ir apnicis braukt, lai tikai braukt. Personigi es neesmu no tiem , kuri no visas sirds saka - galvenais piedalities. Mans merkis tomer ir uzvaret. Ar Alfu. Butu afigenno ar transakseli. Es apzinos , ka tas nav bus viegli.
Butu loti bedigi uzbuvet motoru un vel ko citu un tad saprast ka to pasu Integru mes ta ari nenokeram. Savukart ko vairak izspiest no motora/vai masinas kopuma jau nebus iespejas. Es uzdrosinasos pateikt , ka braukt 2-3 sekundes lenak apli par musu pretinieku ir apmeram tas pat ka braukt 10 sekundes lenak apli. Rezultats ir viens - uzvaras nav.
Tapec esmu loti piesardzigi atteicos pret tadiem izteicieniem, piem . ka 200-220 zs + sliki palidzes nonemt 8-10 sekundes no apla. Kads to noteikti zin un var pieradit kaut uz papira un noverst manas saubas?
Ja zin Integras jaudas parametrus, un zin cik jābūt min svaram tad var aproksimēt, bet tas nekad nebūs precīzi līdz sekundei (paskatoties uz mūsu pašu rezultātiem, skaidri redzams, ka apļa laiki var atšķirties ~3sek robežās ar vienu un to pašu setup'u). Protams, viņiem ir kulacene, kas noteikti dod pārsvaru pie katras pārslēgšanās, bet domāju ka viņu samērā biežie pitstopu apmeklējumi viņiem nepalīdz.
BET Integras komanda piedalās sacīkstēs jau ilgi, viņi būs labi pretinieki ja pat mūsu teorētiskais ātrums būs labāks par viņu. Tāpat kā piem. (manuprāt, ļoti respektējamā komanda) Rotoma, šīs komandas tikai ar tehniku uzvarēt nevarēs, vajadzēs perfektu pitstopu stratēģiju, pareizās riepas, ātrus pilotus un veiksmi. Respektīvi - ja pietuvosimies viņiem tehnikas ziņā, būs azarts un vēlme uzvarēt godīgā cīņā, ne tikai sagrūžot nereālo piķi tehnikā un cerēt ka viss izdosies automagically.
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
j.k. rakstīja:
ralfins rakstīja:
j.k. rakstīja:
domāju ka viņu samērā biežie pitstopu apmeklējumi viņiem nepalīdz.
...Integrai bija tik pat, vai pat par vienu pitstopu mazāk nekā mums...
IMHO mums 2 pitstopi bija nevajadzīgi, ja ietu pēc maksimāli labākā scenārija un lieki nemainītu braucējus.
...tieši tā "2", jo gonkai bija nepieciešamas aptuveni 4 ar pus stundas, bet atgādināšu, ka Integra mūs apdzina pa 24 (!) apļiem...mums vēl ir tāls ceļš līdz stratēģijas plānošanai, šobrīd svarīgāk lai visi dabūn maksimāli patrenēties...
Tapec esmu loti piesardzigi atteicos pret tadiem izteicieniem, piem . ka 200-220 zs + sliki palidzes nonemt 8-10 sekundes no apla. Kads to noteikti zin un var pieradit kaut uz papira un noverst manas saubas?
Man šķiet, ka, reāli domājot, vispār nav citu variantu. Nemēģināsi - neuzzināsi. Un es ceru, ka ar 200 Zs (~40% vairāk jaudas!) būs, kā minimums, interesantāk braukt un varbūt vismaz 120d tevi neapdzīs katrā divdesmitajā aplī...
..
...tieši tā "2", jo gonkai bija nepieciešamas aptuveni 4 ar pus stundas, bet atgādināšu, ka Integra mūs apdzina pa 24 (!) apļiem...mums vēl ir tāls ceļš līdz stratēģijas plānošanai, šobrīd svarīgāk lai visi dabūn maksimāli patrenēties...
Lai izpildītu Pērnavas gonkas šī brīža uzdevumu, visi pitstopi bija vajadzīgi un viss bija pareizi (mēs no viņiem neko izņemot apļu skaitu nepazaudējām), bet pēc pāris gadiņiem, kad iesim uz max augstu rezultātu, katram pilotam būs jābrauc max ilgi.
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās