 |
4 lapa no 6 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
Oga rakstīja:Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē? 
...neviens taču neliedz cīnīties par kopvērtējumu...
|
Tue May 20, 2014 4:44 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
Oga rakstīja:Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē? 
2000 klasē nav kvota ar max 2 dalībniekiem! ceram, ka pārskatāmā nākotnē būs vairāk dalībnieki
|
Tue May 20, 2014 4:46 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
ralfins rakstīja:Oga rakstīja:Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē? 
...neviens taču neliedz cīnīties par kopvērtējumu... 
+1, pagājšgad kopvērtējumu uzvarēja A2000 klases auto... jo visādi eksperimentālie un A3000+ pārsvarā nefinišēja IMHO.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 4:52 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
50+zs no 2.0 atmofēriska auto uzcelt būs diezgan darbietilpīgi un dārgi.
Katrā gadijumā malači. tā tik turpināt.
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Tue May 20, 2014 5:19 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
kaspars rakstīja:50+zs no 2.0 atmofēriska auto uzcelt būs diezgan darbietilpīgi un dārgi.
Katrā gadijumā malači. tā tik turpināt. 
A kam tagad viegli
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 5:28 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Protams TS turbo ir variants. Lūk čalītis ar ~300-360Zs Ts+turbo motoriņu (grieze līdz ~415Nm).
Bet tur no standarta nav gandrīz nekas, tā kā izturības gonkām tas būs ĻOTI dārgi.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 5:36 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
200Zs nav nereāli.
Lūk piem ~171Zs uz riteņiem (+/- 205Zs no motora) grafs un topiks:
http://www.alfabb.com/bb/forums/engine-conversions/172068-building-200hp-twin-spark-10.html
(Zemāk tai pašā topika lapā redzams spooorta 2.0 ar itkā 220Zs no 1990.gada, tur gan palīdzējuši pietunēt Ferrari F1 mehāniķi brīvaja laikā  )
Nopietns TS ar 230Zs: http://www.autospeed.com.au/cms/A_0717/article.html
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 6:22 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
plāns ir ar 155 8V TS motoru nonākt pie 200-220Zs. Sliku riepas. Diezgan droši, tā mēs nometam kādas 8-10 sekundes no apļu laikiem.
Tam pietiekoši paliek teju visi šābrīža elementi: transmisija, bremzes, riteņi, balstiekārta, bāka. Sajūgs, visticamāk, ka nē.
2.0 8V motora izmaksas ~4000 Eur. Pārbaudīts un laicīgi apkopjot nenokaujams. Vajadzēs stiprāku sajūgu = 250-350 Eur.
2.0 16V motori ir slaveni ar švaku "apakšu". Neder izturības sacīkstēs.
Nonākot A3000 klasē ir jārēķinās ar 300+Zs. Motoru izvēle: V6, 1.4 TB, 1750TBi.
V6 gadījumā cieš vadāmība. Tāpēc seko pagarš sarakstiņš:
Motora izmaksas salīdzinājumā ar 2.0 8V ir ~x2.
Pilnīgi visa transmisija jāmaina. Leiši savam GT standarta risinājumos iztērēja 5000+Eur, līdz saprata, ka jāpērk sporta kārba. Pirka rezerves daļas uzreiz priekš divām kārbām. Varu samelot, bet izmaksāja ne mazāk kā 8000Eur. Ņemam vienu kārbu ar minimumu papildus rezerves daļām - 5000 Eur.
Sajūgs sporta sākot ar 1000 Eur.
Izturīgāks kardāns - 300+Eur.
Pusasis - 400Eur.
Efektīvākas bremzes - 500 Eur. (nu labi, mums rezervē ir Porsche suporti)
Divi komplekti ar riteņu diskiem - 2000Eur.
Riepas kļūst vismaz x2 dārgākas.
Visticamāk, jāpārtaisa balstiekārta - sākot ar 500Eur.
Tāpēc arī citas virsbūves detaļas - 1000Eur.
Standarta bākas tilpums ir nepietiekams. Pietiekoša sertificēta bāka ne mazāk kā 600Eur.
Par augstāk minētajiem turbo motoru uzticamību sacīkstēs informācijas nav absolūti nekādas. Auto vadāmība ar turbo motoru noteikti kļūs sarežģītāka un neprognozējamāka.
A3000+ klases vadošās automašīnas izmaksā kā A3000 x2 un uz augšu.
BMW (ROTOMA RACING) A3000+ startējošā mašīna principā ir A3000 mašīna ar lielāku motoru. Ja vadošie A3000+ auto nesaplīst, tad nav nekādu cerību uzvarēt.
Startēt ar 200Zs dīzeli? Skatieties A3000 klases transmisijas izmaksas. Neskan un nestūrējas.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Tue May 20, 2014 6:44 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Atmosfērisks 2.0 ir salīdzinoši maigs zvēriņš pret ātrumkārbu, jo nav griezes. Ātrumkārba ir problēma VISĀM 75 neatkarīgi no pielietojuma, tādēļ ja negribam baigo kosmosu maksāt par piem. Colotti kārbām, tad 2.0TS ar vieglāku augšu un palielinātiem max apgriezieniem ir way to go IMHO.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 7:01 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Tresais jautajums- a nafig tas vajadzigs? Kam un ko jus gribat pieradit, kur uzvaret, ko reklamet, kapec tik daudz laika un naudas teret tadam mulkibam?
Tapec, ka mums patik. patik braukt, patik skruvet, patik sacensties, patik par to diskutet, patik kopa snabi iedzert. Un patik Alfa Romeo, kas ir vienojosais elements visa saja lieta. Mes visi esam pilnigi amatieri, nav neviena pilota, neviena saciksu inzeniera un mehanika, nevienam par to nemaksa algu, mes visu daram pirmo reizi. Tas ir tikai hobijs un briva laika izklaide. Merkis? Uzvaret, protams, bet ar so komandu un so masinu nevis par katru cenu lai kadam kaut ko pieraditu.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue May 20, 2014 7:32 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4
_________________ es atgriezos 3 x
|
Tue May 20, 2014 7:38 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:Tresais jautajums- a nafig tas vajadzigs? Kam un ko jus gribat pieradit, kur uzvaret, ko reklamet, kapec tik daudz laika un naudas teret tadam mulkibam?
Tapec, ka mums patik. patik braukt, patik skruvet, patik sacensties, patik par to diskutet, patik kopa snabi iedzert. Un patik Alfa Romeo, kas ir vienojosais elements visa saja lieta. Mes visi esam pilnigi amatieri, nav neviena pilota, neviena saciksu inzeniera un mehanika, nevienam par to nemaksa algu, mes visu daram pirmo reizi. Tas ir tikai hobijs un briva laika izklaide. Merkis? Uzvaret, protams, bet ar so komandu un so masinu nevis par katru cenu lai kadam kaut ko pieraditu.
+1
elbee, kā vienmēr, 2 teikumos visu noliek pa vietām.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Tue May 20, 2014 7:42 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
arba rakstīja:Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4
šis būs maķenīt lētāk un trasē ātrāks, kā 4C.[/url]
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Tue May 20, 2014 7:47 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Oga rakstīja:arba rakstīja:Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4
šis būs maķenīt lētāk un trasē ātrāks, kā 4C.[/url]
Man patika, ka stāvot boksos visus Endurance auto, _izņemot_ 75, Lotus 116 un radical sr5 varēja redzēt, jo jumts rēgojās virs pitleina sienas. 75, lotus'u un radical varēja tikai dzirdēt, jo "sporta izmērs"
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 8:05 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
arba rakstīja:Braucam ar šito auto ar šito 2.0 uzlabotu + sliki, kamēr apnīk
UN kad apniks, tad domājam par citu auto - piem c4
Ja gribam tureties pie  brenda, tad es citas opcijas neredzu. Braucam ar sito kamer nevaram atlauties 4C  Un es neizsledzu iespeju, ka si masina ar 200zs dzineju pec kadiem gadiem varetu maksat lidzigi ka mazliet uzsista un pardesmit tukstosus nogajusi 4C...
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue May 20, 2014 8:08 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 2:05 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
4 lapa no 6 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|