|
3 lapa no 6 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
koijotins rakstīja:kritiki neizprot 75 auru, to pievilcibu, un 75 var ari ar drati salabot nevis ar skocu ik pec 3 apliem
vel 75 ir dziesma, to jebkura bridi vareja just kura trases likuma masina atrodas, pat neredzot trasi un vel kas, komanda tacu mil to masinu
Jā gan! Viss pārējais ir aprēķins. Un mēs taču negribam redzēt AlfaClub emblēmu uz ekseļa tabulas?
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon May 19, 2014 11:40 pm |
|
|
altez
Member of
Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
|
Tue May 20, 2014 12:45 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Otrs jautajums, kapec tai masinai nav ieksa 3l 24v dzinejs?
Sis ir sarezgitaks jautajums, un atbildi uz to ta isti neviens nezina... Bet drosvien tapec, ka ar 3l 24v motoru mes butu tikai mazliet atraki, bet daudz vairak laika pavaditu to masinu remontejot un risinot dazadas tehniskas problemas. Galu gala tas ir pamatigs darbs un nauda to motoru ielikt, dabut darboties un vel pielagot parejos mezglus ta lai tie tos ~250zs iztur, bet rezultata mes varam iegut auto, kas labak ies taisne, bet diez gan drosi sliktak griezisies likumos, tatad bus lenaks likumos, bet lielaks atrums taisnes gala nozime niknakas bremzes. Ideali butu saglabat masinas vadamibu kada ta ir tagad, bet dabut klat kadus 50zs, un tas ir reali izdarams ar so pasu 2l dzineju, varbut kopuma bus drusku dargak ka tupa ielikt 3l motoru, bet masinai teoretiski butu jabut vieglakai, atrakai un pats galvenais uzticamakai un vieglak remontejamai, ja nu kas.
Gandriz visi musu konkurenti iet otru celu, ieliek pec iespejas jaudigaku dzineju un tad cinas ar parejo. Un tas galu gala ir ilgi un dargi... Ja gribas kaut ko sasniegt, tad nevajag darit ka visi
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Tue May 20, 2014 2:21 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:Otrs jautajums, kapec tai masinai nav ieksa 3l 24v dzinejs?
Sis ir sarezgitaks jautajums, un atbildi uz to ta isti neviens nezina... Bet drosvien tapec, ka ar 3l 24v motoru mes butu tikai mazliet atraki, bet daudz vairak laika pavaditu to masinu remontejot un risinot dazadas tehniskas problemas. Galu gala tas ir pamatigs darbs un nauda to motoru ielikt, dabut darboties un vel pielagot parejos mezglus ta lai tie tos ~250zs iztur, bet rezultata mes varam iegut auto, kas labak ies taisne, bet diez gan drosi sliktak griezisies likumos, tatad bus lenaks likumos, bet lielaks atrums taisnes gala nozime niknakas bremzes. Ideali butu saglabat masinas vadamibu kada ta ir tagad, bet dabut klat kadus 50zs, un tas ir reali izdarams ar so pasu 2l dzineju, varbut kopuma bus drusku dargak ka tupa ielikt 3l motoru, bet masinai teoretiski butu jabut vieglakai, atrakai un pats galvenais uzticamakai un vieglak remontejamai, ja nu kas.
Gandriz visi musu konkurenti iet otru celu, ieliek pec iespejas jaudigaku dzineju un tad cinas ar parejo. Un tas galu gala ir ilgi un dargi... Ja gribas kaut ko sasniegt, tad nevajag darit ka visi
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Tue May 20, 2014 2:26 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:Otrs jautajums, kapec tai masinai nav ieksa 3l 24v dzinejs?
Sis ir sarezgitaks jautajums, un atbildi uz to ta isti neviens nezina... Bet drosvien tapec, ka ar 3l 24v motoru mes butu tikai mazliet atraki, bet daudz vairak laika pavaditu to masinu remontejot un risinot dazadas tehniskas problemas. Galu gala tas ir pamatigs darbs un nauda to motoru ielikt, dabut darboties un vel pielagot parejos mezglus ta lai tie tos ~250zs iztur, bet rezultata mes varam iegut auto, kas labak ies taisne, bet diez gan drosi sliktak griezisies likumos, tatad bus lenaks likumos, bet lielaks atrums taisnes gala nozime niknakas bremzes. Ideali butu saglabat masinas vadamibu kada ta ir tagad, bet dabut klat kadus 50zs, un tas ir reali izdarams ar so pasu 2l dzineju, varbut kopuma bus drusku dargak ka tupa ielikt 3l motoru, bet masinai teoretiski butu jabut vieglakai, atrakai un pats galvenais uzticamakai un vieglak remontejamai, ja nu kas.
Gandriz visi musu konkurenti iet otru celu, ieliek pec iespejas jaudigaku dzineju un tad cinas ar parejo. Un tas galu gala ir ilgi un dargi... Ja gribas kaut ko sasniegt, tad nevajag darit ka visi
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 2:35 pm |
|
|
Noname
Pievienojies: 24 Aug 2010
Komentāri: 84
|
elbee rakstīja:Otrs jautajums, kapec tai masinai nav ieksa 3l 24v dzinejs?
Sis ir sarezgitaks jautajums, un atbildi uz to ta isti neviens nezina... Bet drosvien tapec, ka ar 3l 24v motoru mes butu tikai mazliet atraki, bet daudz vairak laika pavaditu to masinu remontejot un risinot dazadas tehniskas problemas. Galu gala tas ir pamatigs darbs un nauda to motoru ielikt, dabut darboties un vel pielagot parejos mezglus ta lai tie tos ~250zs iztur, bet rezultata mes varam iegut auto, kas labak ies taisne, bet diez gan drosi sliktak griezisies likumos, tatad bus lenaks likumos, bet lielaks atrums taisnes gala nozime niknakas bremzes. Ideali butu saglabat masinas vadamibu kada ta ir tagad, bet dabut klat kadus 50zs, un tas ir reali izdarams ar so pasu 2l dzineju, varbut kopuma bus drusku dargak ka tupa ielikt 3l motoru, bet masinai teoretiski butu jabut vieglakai, atrakai un pats galvenais uzticamakai un vieglak remontejamai, ja nu kas.
Gandriz visi musu konkurenti iet otru celu, ieliek pec iespejas jaudigaku dzineju un tad cinas ar parejo. Un tas galu gala ir ilgi un dargi... Ja gribas kaut ko sasniegt, tad nevajag darit ka visi
Malači un piekrītu! Viss ģeniālais ir vienkāršs!
|
Tue May 20, 2014 2:43 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Kā būtu ar "fēna" uzstādīšanu? Noteikumi to pieļauj?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Tue May 20, 2014 3:59 pm |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
kaspars rakstīja:Kā būtu ar "fēna" uzstādīšanu? Noteikumi to pieļauj?
speciālisti noteikti pateiks precīzāk, bet daži punktus elbee šķiet jau pieminēja
elbee rakstīja:Sis ir sarezgitaks jautajums, un atbildi uz to ta isti neviens nezina... Bet drosvien tapec, ka ar 3l 24v motoru mes butu tikai mazliet atraki, bet daudz vairak laika pavaditu to masinu remontejot un risinot dazadas tehniskas problemas. Galu gala tas ir pamatigs darbs un nauda to motoru ielikt, dabut darboties un vel pielagot parejos mezglus ta lai tie tos ~250zs iztur, bet rezultata mes varam iegut auto, kas labak ies taisne, bet diez gan drosi sliktak griezisies likumos, tatad bus lenaks likumos, bet lielaks atrums taisnes gala nozime niknakas bremzes. Ideali butu saglabat masinas vadamibu kada ta ir tagad, bet dabut klat kadus 50zs, un tas ir reali izdarams ar so pasu 2l dzineju, varbut kopuma bus drusku dargak ka tupa ielikt 3l motoru, bet masinai teoretiski butu jabut vieglakai, atrakai un pats galvenais uzticamakai un vieglak remontejamai, ja nu kas.
|
Tue May 20, 2014 4:02 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Fēns palielina tilpuma grupu *1.7 (ja pareizi atceros standarta turbo koeficients..), tobiš būs tad A3000+ klasē, kurā mums būtu mākslīgi jāpalielina auto svars, un tā ir lielāko motoru klase, tur var būt IMHO arī 7.3l Zondas
IMHO, labākā klase ir tieši A2000. Mūsu auto ir tieši pareizais svars priekš A2000, un ar ~200Zs svara/jaudas attiecība būs tuvu labākajām šīs klases automašīnām.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 4:09 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
MartinsT rakstīja:kaspars rakstīja:Kā būtu ar "fēna" uzstādīšanu? Noteikumi to pieļauj?
speciālisti noteikti pateiks precīzāk, bet daži punktus elbee šķiet jau pieminēja
elbee rakstīja:Sis ir sarezgitaks jautajums, un atbildi uz to ta isti neviens nezina... Bet drosvien tapec, ka ar 3l 24v motoru mes butu tikai mazliet atraki, bet daudz vairak laika pavaditu to masinu remontejot un risinot dazadas tehniskas problemas. Galu gala tas ir pamatigs darbs un nauda to motoru ielikt, dabut darboties un vel pielagot parejos mezglus ta lai tie tos ~250zs iztur, bet rezultata mes varam iegut auto, kas labak ies taisne, bet diez gan drosi sliktak griezisies likumos, tatad bus lenaks likumos, bet lielaks atrums taisnes gala nozime niknakas bremzes. Ideali butu saglabat masinas vadamibu kada ta ir tagad, bet dabut klat kadus 50zs, un tas ir reali izdarams ar so pasu 2l dzineju, varbut kopuma bus drusku dargak ka tupa ielikt 3l motoru, bet masinai teoretiski butu jabut vieglakai, atrakai un pats galvenais uzticamakai un vieglak remontejamai, ja nu kas.
Usstādot turbo svars praktiski nepalielinātos,
Remonti nekļūtu manāmi sarežģītāki utt..
J.K. jau atbildēja kapēc turbo nav variants
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Tue May 20, 2014 4:22 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
kaspars rakstīja:MartinsT rakstīja:kaspars rakstīja:Kā būtu ar "fēna" uzstādīšanu? Noteikumi to pieļauj?
speciālisti noteikti pateiks precīzāk, bet daži punktus elbee šķiet jau pieminēja
elbee rakstīja:Sis ir sarezgitaks jautajums, un atbildi uz to ta isti neviens nezina... Bet drosvien tapec, ka ar 3l 24v motoru mes butu tikai mazliet atraki, bet daudz vairak laika pavaditu to masinu remontejot un risinot dazadas tehniskas problemas. Galu gala tas ir pamatigs darbs un nauda to motoru ielikt, dabut darboties un vel pielagot parejos mezglus ta lai tie tos ~250zs iztur, bet rezultata mes varam iegut auto, kas labak ies taisne, bet diez gan drosi sliktak griezisies likumos, tatad bus lenaks likumos, bet lielaks atrums taisnes gala nozime niknakas bremzes. Ideali butu saglabat masinas vadamibu kada ta ir tagad, bet dabut klat kadus 50zs, un tas ir reali izdarams ar so pasu 2l dzineju, varbut kopuma bus drusku dargak ka tupa ielikt 3l motoru, bet masinai teoretiski butu jabut vieglakai, atrakai un pats galvenais uzticamakai un vieglak remontejamai, ja nu kas.
Uzstādot turbo svars praktiski nepalielinātos,
Remonti nekļūtu manāmi sarežģītāki utt..
J.K. jau atbildēja kapēc turbo nav variants
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Tue May 20, 2014 4:22 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Tue May 20, 2014 4:23 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Auto svars nē, bet minimālais svars lai startētu klasē būs lielāks, kā jau rakstīju, kas beigu beigās var nozīmēt ka svara/jaudas attiecība nemaz nebūs labāka kā A2000 klasē ar atmosfērisko 2.0.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 4:27 pm |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē?
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Tue May 20, 2014 4:31 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Oga rakstīja:Kaut kad jau droši vien vienalga būs jāziepējas uz 3000+ klasi. Cik tad ilgi cīnīsimies ar vienīgo konkurentu 2000 klasē?
To moš ar 8c tad varētu izdarīt
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue May 20, 2014 4:41 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Sat Sep 21, 2024 4:06 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
3 lapa no 6 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|