Rezultati kaut kad paradisies
http://www.balticendurance.eu Mes finisejam 12 (?) vieta absolutaja ieskaite un 2. vieta A2000 klase, kura bija tris dalibnieki, no kuriem viens izstajas jau saciksu pasa sakuma, bet otrs ir cempionata lideris ar tris no tris uzvaram absolutaja ieskaite.
Jau ceturtdien radas bazas, ka musu autina dzinejs nav vairs pirma svaiguma, uz jaudas stenda tas uzradija vien 135zs un 200Nm, atgazu sastavs ari neprieceja, un piektdienas trenina dzinejs saka stradat vairs tikai uz trim cilindriem... Tika pienemts lemums partraukt treninus un atgriesties baze, kur noskaidrojas, ka pirmaja cilindra nav kompresijas. Papildus tam bremzejot masina loti nestabila. Es jau vairs neatceros, vai tas bija piektdienas treninos vai sestienas rita, bet elkoni uz bremzesanu pamanijos vairakkart nobloket pakalbremzes un aiziet skersam ar dibenu pa apmaliti.
Plkst. ~18:00 izlemjam mainīt dzinēju, muuris ar j.k. brauc uz Kekavu pakal dzienejam, kurs pirms gadiem ~3 tika izcelts no bijusas alfisti.lv lietotaja Presto masinas, pirms tam bija vel paris gadus nostavejusi skuniti pie govs pakalas. Kad tas pedejo reizi ruca un ka ruca vispar neviens nezin, Presto laikam ar to pedejo reizi brauca 90. gadu beigas, tad tas bija gajis loti labi.
~20:00 vecais dzinejs bija lauka, gaidam jauno
Jaunajam pirms ieksa liksanas katram gadijumam tika nomerita kompresija. Pilniga nulle, skeptiki teica, ka sis ir miris un nekad vairs neruks, nav jegas teret laiku un spekus, labak iet gulet un sacensibas piedalities nakamaja sezona. Tomer miegs nevienam nenaca un izlemam risket ar so pasu dzineju.
~1:00 nakti tas bridis bija klat, visi mezgli parskruveti, jaunais dzinejs ieksa, starts! Un tas pieleca ar treso apgriezienu un ruca, smuki, vienmerigi, uz visiem cilindriem. Tatad startesim. Izklidam laiakm ap 2 vai 3, bet pielauju, ka ne man vienigajam miegs taja nakti vairs nenaca.
8:00 sestdien visi esam Bikernieku trase, noskanojums labs, masina ruc, saule spid, trase sausa. Izejam visus formalitates un parbaudes. Trenina masina iet labi, bremzu modifikacija skiet palidzejusi
10:00 kvalifikacija izlemjam nobraukt vienu apli un nost, nav ko masinu mocit. Muuris taja pasa vienigaja apli uzradija pieklajigu 1.44 apla laiku, kas mus ierindoja pedeja starta vieta
11:30 starts gaita, Muuris brauc pirmais un brauc vienakrsi izcili, apla laiki mazliet virs 1.40, sezam uz astes baltkrieviem ar 3l 155, bet garam sie nelaiz, tomer likuma pirms starta finisa taisnes braucot pa mazliet citu trajektoriju tiekam garam un turpinam strauji atrauties.
Bet ilgi tas ta neturpinajas, jau driz pec brauceju mainas paradijas veca vaina ar nestradajosu cilindru, iepriekseja vakara pielagotie aizmugurejie bremzu kluci dila parak strauji, sakas neplanotie boksu apmeklejumi un vainas meklesana. Vaina bija loti viltiga, ta paradijas tikai bridi, kad dzienjs ir silts, bet atdziestot pazuda, tadel skita, ka viss, ko dara mehaniki palidz, jo pirmajos aplos motors stradaja labi. Iespejams, ka tapec zaudejam daudz laika, jo stradajam ne taja virziena. Ipass paldies j.k., kurs atlava izmantot savu auto ka nepieciesamo detalu donoru.
Ta ka sakaru sistema nespeja nodrosinat saprotamu vardu apmainu starp brauceju un boskiem radas ari kadas kuriozas situacijas. Iebraucot liet degvielu atklajas, ka musu degvielas lejeji tobrid izgajusi kafijas pauze. Labi, ka blakus bija lietuviesu kluba degvielas mehaniki, kas to lietu operativi atrisinaja.
Atlikuso distanci turpinajam cinities ar mistisko dzienja neiesanas problemu, lidz kadu pusotru stundu pirms beigam tika pienemts lemums braukt lidz finisam ar tadu ka ir, ar to laikam izpelnijamies klatesoso apbrinu, ka vispar finisejam ar tadu masinu.
Ta ka savu debijas saciksti izbaudijam pa istam, saja nedelas nogale gan brauceji, gan mehaniki, gan atbalstitaji dabuja pasvist. Tagad analizejam kludas, planojam steidzami risinamos darbus un pec divam nedelam startejam sis sezonas pedeja posma Kaunas Kacerginas trase.
Pēdējoreiz rediģējis elbee Sun Sep 01, 2013 8:47 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv