Autors |
Ziņojums |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
 2.4 JTD problēmas
Pielec bez problēmām.
Tiko ielaists - gāzes pedālis nereaģē.
Pēc 30 sec. - jau reaģe gāzes pedālis, bet vāji.
Pēc 2-3 min. - var dabūt apgriezienus līdz 2500 rpm, bet ar aizturi.
Uzsildot līdz 70C - nekādu izmaiņu.
Mēģinot braukt - nav jaudas, no vietas tikai ar sajūga slīdināšanu.
Kompis kļūdu neuzrāda (lampiņa nedeg).
Kādas prognozes? Netieku no Saulkrastiem līdz servim.
|
Wed May 16, 2007 2:59 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
drosele vai arī gāzes pedāļa potenciometrs vai kaut kas starp tiem abiem. VAI arī nomaini degvielas filtru (visticamāk  )
_________________ @Scmic
|
Wed May 16, 2007 3:04 pm |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Vainīgais izrādas ir gaisa masas mērītājs.
Atvienojot štekeri atgriežas jauda.
|
Fri May 18, 2007 8:33 am |
|
 |
mt-2.4jtd
Pievienojies: 21 Aug 2007
Komentāri: 10
|
man ir kas liidziigs!  tad galiigi neiet un spied pedaali un deg farsunka -traapa uz kaadu bedri k-kas atkrataas ta pakjer un viss OK!biju arfilaa man pateica ka turbiinaa ir nopluude bet tas nevar buut1!!!vajadzeeja man uz arfilu braukt kad farsunka dega!
|
Wed Sep 05, 2007 12:12 am |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Ko Tu domā ar ""deg forsunka", vai gadījumā deg sarkans motora simbols.
Kad atkārtojas simtomi atvieno gaisa masa mērītāja štekeri.
Es tā nobraucu labu laiku. Tagad kad nomainīju gaisa masas mērītāju nejūtu izmaiņas. Ja nu vienīgi dodot grīdā nav melns dūmu mākonis.
|
Wed Sep 05, 2007 8:59 am |
|
 |
Neonlight
Pievienojies: 09 Jun 2007
Komentāri: 45
1999 Alfa-Romeo 156
|
Man bija kkas liidziiigs, bet pie vainas izraadiijaas turbiina, tur tieshaam bija nopluude
|
Sun Sep 09, 2007 7:21 pm |
|
 |
bull.lv
Pievienojies: 23 Jul 2007
Komentāri: 85
Atrašanās vieta: Jelgava/Rīga
2000 Alfa-Romeo 156SW
|
Tāds jautājumiņš  Kā vizuāli atšķirt 2.4JTD motoram vai tas ir 20V,vai 10V,ja nau nekādu uzrakstu???
|
Tue Sep 11, 2007 4:30 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
btw. Labs salīdzinājums 10v vs 20v:
http://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2003/156_restyling/156restyling_02.html
Bet vizuālās atšķirības nezinu
Citāts:Certain components of the engine are brand new: a cylinder head with hydraulic tappets, steel connecting rods and crankshaft, a piston with an internal channel to carry cooling oil to the main and connecting rod bearings that are made out of different material to the previous unit. The intake and exhaust manifolds are also new: the former is made out of a special high-strength material while the latter is made out of pressure cast aluminium.
The electronic EGR and exhaust gas cooling systems are also new; the lubrication circuit features a new oil pump and an external exchanger (air/oil) for oil cooling; the cooling circuit comes with a new coolant pump. This long series of improvements and changes has culminated in a reliable, powerful engine with low fuel consumption.
Excellent results then, achieved through a new engine control setting; an increase in direct injection pressure from 1350 to 1400 bars; and a new turbocharger setting.
The power units are turbocharged via a Garrett turbocharger with variable geometry turbine that helps improve power delivery by allowing very high torque delivery even at low rpms. Suffice it to say that 90% of maximum torque is available between 1750 and 3500 rpm. These statistics add up to a very pleasant drive plus really sparkling performance on the Alfa 156 and Sportwagon.
The Alfa 156 reaches a top speed of 225 km/h (on the circuit) and accelerates from 0 to 100 km/h in 8.3 seconds. The Sportwagon, on the other hand, takes 8.6 seconds to accelerate from 0 to 100 km/h. With very low fuel consumption all round: combined cycle 6.6 l/100 km, urban cycle 8.8, extra-urban cycle 5.3. The figures recorded by the Sportwagon are respectively 6.7 l/100 km, 8.9 l/100 km and 5.5 l/100 km.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Tue Sep 11, 2007 4:34 pm |
|
 |
bull.lv
Pievienojies: 23 Jul 2007
Komentāri: 85
Atrašanās vieta: Jelgava/Rīga
2000 Alfa-Romeo 156SW
|
Tad jau manam 2000.g. autiņam drīzāk ir 10V!Es jau sasapņojos
|
Tue Sep 11, 2007 4:43 pm |
|
 |
krxzi
Pievienojies: 10 Jun 2007
Komentāri: 255
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
bull.lv rakstīja:Tāds jautājumiņš Kā vizuāli atšķirt 2.4JTD motoram vai tas ir 20V,vai 10V,ja nau nekādu uzrakstu???
vizuaali 20v motoram ir 2 sadales vārpstas un 10v motoram viena.. vismaz taa vajadzeetu buut..
un 20v motors ja nemaldos naak no 2003 gada
_________________ 2.4JTD 20V mjet
|
Tue Sep 11, 2007 6:03 pm |
|
 |
|