| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		Alfatwin 
		 
				
		
			Pievienojies: 08 Oct 2012 
			Komentāri: 5 
			Atrašanās vieta: Riga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  Problemaaa.   
		
			Lieta tada kad vienu vakaru brucot majas no darba druscin uzgazeju,pie nakama luskafora masina tuksgaita noslapa un ta vislaik ka atpstajas ta slapst,nakamaja rita akis bija gandriz saus pa nakti palicis un galigi nebija jaudas vairs, visas slapsanas pie luksaforiem turpinajas lidz beidzot apstajos ar nepatikamu tikskesanu.
 
atvilka mani majas un saku skatities kad neiet otrais cilindrs  domaju mos spole kko nestarda ,nomainiju spoli un visas sveces nekas nemainijas, aizvedu uz diagnostiku tur man pateica kad nestrada da4iks P0340 tas ir sadalenes hola devejs vinju nomainiju saliekot pa jaunam metkas ar visiem cam lockiem ta ka tam jabut bet vienalga tagat jau nestrada otrais un ceturtais cilindrs un + vel ta tikskesana ka dizelim (tas varetu but no ta ka neiet kads cilindri) ar testeri da4ik vadus lidz tai kastitei virs droseles izpipinaju tur visur kontakts ir ,uz vados lidz spolem ari! Dirksteli sit visos cilndros ,bet naunejausam vai vina ir laika! tad nu nonacu pie secinajuma kad varbut ta kastite virs droseles butu beikta ,bet vai ja vinja butu beikta vai vispar motors darbotos kaut uz diviem cilindriem? Tiesam esu izmisuma jo paris mehaniki kko tadu pirmo reizi redz! 
 
 
 
Auto Alfa Romeo 156 98gada 2.0Twinspark
  
			
					 
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 12:26 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Skaņa kā dīzelim parasti ir no beigta variatora (figņa kas regulē vārtu atvēršanos vienas sadalenes galā), bet nu parasti tas neizraisa aprakstītos simptomus, tā kā drošvien būs kas cits...
 
Es laikam sāktu ar kompresijas pārbaudi, lai pārliecinātos ka vārsti aizveras (ja nē, moš kautkas nav pareizi ar zobsiksnu), tad tālāk skatītos elektroniskās sistēmas (dzirksteli un degvielu). Bet nu neesmu mehāniķis, tā kā var manī arī neklausīties...
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 1:19 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		koijotins 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 02 May 2008 
			Komentāri: 5936 
			Atrašanās vieta: Lēdurga
			  1984  Alfa-Romeo  90
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			izklausas pec izpusta varsta vai atskruvejusos variatora ka rezultata liki varsti      ir jaredz to auto lai pateiktu ko vairaak, ja nu kas tad zvani 28397250    
			
			_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250		  
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 1:48 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Alfatwin 
		 
				
		
			Pievienojies: 08 Oct 2012 
			Komentāri: 5 
			Atrašanās vieta: Riga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Ar galvu viss ir ok galva tika nonemta jau otra diena jo bija aizdoma par varstiem ,varbut tipa siksna parlekusi bet neka galvu ta teikt restaureja un salika atpakal visu Pa pareizajam metkam bet tikunta dizelis un neiet divi cilindri! bet ir vel vien lieta briziem pielaizot masinu vinja uz 5 sek strada un tad paneli iedegas tipa tada sprausla tipa parbaudit motoru un  parstaj iet cilindri un sakas dizleis,varbut vel kads devejs kuru diagnostika neuzradija?
  
			
					 
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 5:33 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		ega 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 3570 
			Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
			  1996  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Alfatwin rakstīja:Ar galvu viss ir ok galva tika nonemta jau otra diena jo bija aizdoma par varstiem ,varbut tipa siksna parlekusi bet neka galvu ta teikt restaureja un salika atpakal visu Pa pareizajam metkam bet tikunta dizelis un neiet divi cilindri! bet ir vel vien lieta briziem pielaizot masinu vinja uz 5 sek strada un tad paneli iedegas tipa tada sprausla tipa parbaudit motoru un  parstaj iet cilindri un sakas dizleis,varbut vel kads devejs kuru diagnostika neuzradija? 
a kā ir ar komutatoriem uz 156? kaut kas tāds ir pirms aizdedzes spolēm? nu tas arī tikai minējums no nemehāniķa puses   
			
					 
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 5:55 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Alfatwin rakstīja:Ar galvu viss ir ok galva tika nonemta jau otra diena jo bija aizdoma par varstiem ,varbut tipa siksna parlekusi bet neka galvu ta teikt restaureja un salika atpakal visu Pa pareizajam metkam bet tikunta dizelis un neiet divi cilindri! bet ir vel vien lieta briziem pielaizot masinu vinja uz 5 sek strada un tad paneli iedegas tipa tada sprausla tipa parbaudit motoru un  parstaj iet cilindri un sakas dizleis,varbut vel kads devejs kuru diagnostika neuzradija? 
156 motors salikts pa metkām? Pa metkām?
 
Interesanti - kā var salikt motoru un uzlikt siksnu pa metkām, kuru nav?   
Un mehāniski toč viss ir kārtībā?
 
Arī esmu tikai internetdiagnostiķis...   
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 6:06 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			koijotins rakstīja:izklausas pec izpusta varsta vai atskruvejusos variatora ka rezultata liki varsti     ir jaredz to auto lai pateiktu ko vairaak, ja nu kas tad zvani 28397250    
+100
			 
			_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		  
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 6:30 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			palaidniex rakstīja:Alfatwin rakstīja:Ar galvu viss ir ok galva tika nonemta jau otra diena jo bija aizdoma par varstiem ,varbut tipa siksna parlekusi bet neka galvu ta teikt restaureja un salika atpakal visu Pa pareizajam metkam bet tikunta dizelis un neiet divi cilindri! bet ir vel vien lieta briziem pielaizot masinu vinja uz 5 sek strada un tad paneli iedegas tipa tada sprausla tipa parbaudit motoru un  parstaj iet cilindri un sakas dizleis,varbut vel kads devejs kuru diagnostika neuzradija? 
 
 
156 motors salikts pa metkām? Pa metkām?
 
Interesanti - kā var salikt motoru un uzlikt siksnu pa metkām, kuru nav?  
 
 
Un mehāniski toč viss ir kārtībā?
 
 
Arī esmu tikai internetdiagnostiķis...   
radās tieši šie paši jautājumi.
			 
			_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		  
	 | 
	| Sun Nov 04, 2012 6:31 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Nu, man ModenaMotors arī piedāvāja pārbaudīt, vai zobsiksna stāv pareizi pa metkām...    
Piebilstot, ka tikai viņiem un AutoBaravai varētu būt vajadzīgie kulaciņ sadaleņu fiksēšanai.
   
			
					 
	 | 
	| Mon Nov 05, 2012 12:39 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		      
		    
		
			Bet vispār, kautkas nelīmējas.
 
Alfatwin rakstīja:Ar galvu viss ir ok galva tika nonemta jau otra diena jo bija aizdoma par varstiem ,varbut tipa siksna parlekusi bet neka galvu ta teikt restaureja un salika atpakal visu Pa pareizajam metkam bet tikunta dizelis un neiet divi cilindri! bet ir vel vien lieta briziem pielaizot masinu vinja uz 5 sek strada un tad paneli iedegas tipa tada sprausla tipa parbaudit motoru un  parstaj iet cilindri un sakas dizleis,varbut vel kads devejs kuru diagnostika neuzradija? 
Kāda secība?
 
1. Aizdomas par vārstiem
 
2. noņem galvu, paskatās, ka vārsti kārtībā
 
3. galvu restaurē
 
4. saliek visu kopā, bet nekas nemainās
    
kas tad bija galvai par vainu, ka vajadzēja restaurēt? Vai ar restaurēšanu jāsaprot, ka saliek visu atpakaļ kopā kā bija pirms tam?
 
Tur nebija kautkādi pašregulējošie hidrauliskie vārstu spaidītāji? varbūt ar tiem kautkas ?
 
Sveces izskatījās normāli? nebija nokvēpušas vai nedabīgā krāsā?
 
ja neatlaiž gāzi, tad neslāpst nost? ja tā, tad kāds ir mazākais apgriezienu skaits, ko ar gāzes pedāli var noturēt puslīdz vienmērīgi?
 
Tīri teorētiski varbūt ir kautkas ar "klaudzēšanas sensoru"? Tas ir tas, kas nosaka gaējo robežu aizdedzes brīža nobīdei, varbūt tas kautkā nepareizi strādā un aizdedze aizbīdās pārāk tālu prom no pareizā brīža?
 
Galu beigās, varbūt sprauslas? Tīri teorētiski arī sprauslas var taisīt nepatīkamu troksni. Vai tomēr nē un es par daudz te fantazēju?
 
Vai uz tiem diviem cilindriem, kas nestrādā, gadījumā nav viena lambdazonde? un uz tiem diviem, kas strādā- otra?
			 
					 
	 | 
	| Mon Nov 05, 2012 3:14 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			98.gada divlitram ir viena vienīga lamda
  
			
			 _________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		 
	 | 
	| Mon Nov 05, 2012 10:24 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Quattordici 
		Member of 
		  		
		
			Pievienojies: 10 Apr 2007 
			Komentāri: 4652
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Jā, kautkā tu ne pārāk sēcīgi stāsti, izklausās, ka tu jau pusmotoru esi izārdījis, lai saprastu, kas ir par vainu.
  
			
					 
	 | 
	| Mon Nov 05, 2012 10:27 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Prokurors 
		 
				 
		
			Pievienojies: 02 May 2011 
			Komentāri: 646
			
			  1996  Alfa-Romeo  146
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Kaut kā man ļoti sen 164 ar uzvedās līdzīgi aprakstam. Manā gadījumā bija ieplīsis dzinēja korpuss. Beidzās viss ar dzinēja kapitalku, jo toreiz īpaši daudz lieki dzinēji šrotos nemētājās.
  
			
					 
	 | 
	| Mon Nov 05, 2012 6:41 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Alfatwin 
		 
				
		
			Pievienojies: 08 Oct 2012 
			Komentāri: 5 
			Atrašanās vieta: Riga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			par metkam,bija domats ta kad sadalene ir lita kopa ar fiksatoriem,un 1 pods augsa ar indikatoru!
 
un galva tika nonemta un uzpuceta, kompensatori gan netika nekada veida parbauditi!
 
 Sveces bija nu tadas ka jabut kako krasa iznemot otram cilindra kurs bija pilnigi aizliets un svece melna!
 
Tuvakaja laika nonemsu karteri pastishos kas ar salem tur notiekas,jo ka neka igli kops pirksana nau sanacis braukt,kas zin ko tur kas sadarijis! Un tas klaudzesanas sensors ir tipa domats detonacijas devejs?
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 06, 2012 4:36 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		kaspars 
		 
				 
		
			Pievienojies: 21 Oct 2006 
			Komentāri: 2200
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Alfatwin rakstīja:par metkam,bija domats ta kad sadalene ir lita kopa ar fiksatoriem,un 1 pods augsa ar indikatoru!
 
un galva tika nonemta un uzpuceta, kompensatori gan netika nekada veida parbauditi!
 
 Sveces bija nu tadas ka jabut kako krasa iznemot otram cilindra kurs bija pilnigi aizliets un svece melna!
 
Tuvakaja laika nonemsu karteri pastishos kas ar salem tur notiekas,jo ka neka igli kops pirksana nau sanacis braukt,kas zin ko tur kas sadarijis! Un tas klaudzesanas sensors ir tipa domats detonacijas devejs? 
Kā īsti ir? vai Tu pats to mašīnu remontē vai to dara kāds cits (serivss) tavā vietā? man jau no ļoti gribētos domāt ka nestrādājoša cilindra un izbeigušos šāļu skaņa meistaram kas no tā kko saprot būtu jāspēj atšķirt. aizlieta svece noteikti nevarētu būt sekas beigtām šalem.... Kompresiju ir kāds mērijis?
 
 tikai internetdiagnostika, uz apsolūto taisnību nepretendēju!
			 
			_________________ candymountainmotorsports ™    
 
...because only milk and juice comes in 2L...		  
	 | 
	| Tue Nov 06, 2012 5:06 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |