berkut rakstīja:
Man stāv sporta filtrs, bet tas nav ieteicoši motoram??? kādas jūsu domas par sporta filtru???:)mainīt atpakaļ uz parasto??

Ja liek konisko (atvērto) filtru, tad galvenais priekšnosacījums būs viņa pareiza saeļļošana un regulāra sekošana viņa stāvoklim. Pa lielam tas nav tik svarīgi, vai tas ir K&N, vai STC. Atvērtajiem filtriem ir krietni lielāka diametra šūnas, caur kurām iet cauri gaiss, nekā parastajiem maināmajiem elementiem, līdz ar to eļļa pilda lieko daļiņu ķeršanas funkciju, savukārt aplipumi samazina šūnu diametru, tāpēc viņš ir regulāri jāmazgā, jāžāvē un par jaunu jāpiesūcina ar speciālo eļļu. Pamatkļūda ir piesūcināt par daudz. Pietiek viegli apsmidzināt no ārpuses un to ļoti labi var redzēt pēc nedaudz tumšākas virsmas. Ar to pilnīgi pietiks. Nevajag censties pūst, kamēr pil. Ja eļļas daļiņas tiks uz MAFa - tas mērītājam var būt nāvējoši. Labākajā gadījumā sāks melot. Lai veicas.
_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/